FW: contributor Mozilla

Raul Nicolae Malea

May 10, 2017, 1:09:45 PM5/10/17
to mozil...@googlegroups.com, nechifo...@gmail.com

Salut Otilia,

Din păcate nu mai sunt activ în traducerea articolelor pentru Mozilla.

Dar te pot ajuta ceilalți colegi. Cristi, Jobava aveți legătura. 😊

Mulțumesc,

Cons. jur. Raul Nicolae Malea

Public administratiron. Blogger. Legal & IT consulting. Mozilla & openSUSE România.
Web: http://raulmalea.hd.ro
Linux user: #484894 GPG key: 5D208DE3
Tel.: 0770 827 618

May 17, 2017, 2:17:38 PM5/17/17
to mozil...@googlegroups.com, nechifo...@gmail.com
Bună Otilia,

Eu sunt Cristi și mă bucur că vrei să te alături proiectului nostru de localizare. Dar înainte de toate, niște întrebări scurte :)
Cu ce ai dori să începi?
Ai mai contribuit la alte proiecte open source?
Ai mai tradus software sau altceva din/în engleză?

Experiența nu e o condiție necesară și niciunul dintre noi nu a mai avut experiență în prealabil.

Dacă dorești putem programa și o întrunire online prin video, voce sau text pe una din platformele pe care le folosim: Telegram, IRC, Skype.

Dacă dorești să începi direct, poți încerca Pontoon, una din uneltele noastre de localizare: https://pontoon.mozilla.org/

Te așteptăm pe lista noastră de discuții: https://groups.google.com/forum/#!forum/mozilla-ro

De asemenea, putem fi găsiți și pe Telegram (aplicație care seamănă mult cu Whatsapp, merge pe telefon și pe calculator, chiar și în browser!): https://t.me/joinchat/AAAAAAB5tIS17-_Y3OFi1A

Toate cele bune,
Cristian Silaghi

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Comunitatea românească Mozilla” din Grupuri Google.

Otilia-Florina Nechifor

May 19, 2017, 3:31:03 AM5/19/17
to Comunitatea românească Mozilla, nechifo...@gmail.com
Buna Cristi,

Am incercat sa dau raspuns prin email si se pare ca nu a functionat. Scuze daca apare de doua ori raspunsul, care cam asa suna:

"Buna Cristi,

Ma bucur sa te cunosc.

Pe scurt, nu am contribuit si nici nu am mai tradus software. Traducerile mele in/din engleza tin de domeniul in care lucrez, adica Resurse Umane. Am inceput de curand, pe net, niste cursuri de HTML, CSS si JS si asa am dat de voi.

Deocamdata pot sa contribui cu traduceri. In acest moment nu cunosc toate activitatile pe care le desfasurati, asa ca mi-e greu sa-mi dau seama cum as putea sa ma implic si altfel.

Mi-am instalat Telegram si am intrat pe grupul Mozilla, iar pe skype am id-ul: otilia-florina . Cred ca ar fi oportuna o discutie pentru a clarifica de unde incep.

Astept un semn de la tine pentru a stabili o ora.

Cu drag,
Otilia
"
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa mozilla-ro+...@googlegroups.com.

Cristian Silaghi

May 21, 2017, 10:44:17 AM5/21/17
to mozil...@googlegroups.com, Jobava
Bună. Scuze că răspund ceva mai greu, însă am niște probleme în prezent (pe scurt, mi s-a ars placa video).

Referitor la o posibilă discuție, cred că Adi alias Jobava ar fi cel mai potrivit pentru așa ceva, îi place să prezinte chestii, în general :D

L-am băgat în CC și ar trebui să vadă discuția.

Adi, dacă ai timp și când ai timp, ar fi minunat dacă ai putea să-i arăți uneltele noastre de traducere și ce traducem în general :P

Toate cele bune,
Cristian Silaghi
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa mozilla-ro+unsubscribe@googlegroups.com.

Pentru a posta în acest grup, trimiteți un e-mail la adresa mozil...@googlegroups.com.