RE: {Praethuismail} Kort overzicht van kabelgat@googlegroups.com - 10 berichten in 2 onderwerpen

Fred Groenestein

to kabe...@googlegroups.com
hai femia
  heb het afgelopen jaar vaak aan je gedacht  dacht dat je  ergens ver weg woonde  ,dus je kan je wel voostellen hoe  te   wierd ik het vond een berichtje via deze lijn  te ontvangen . neem deze week  de toetsen ondeerhanden om je via je eigen mail lijn uitgebreider  te informeren . maar ik ben nog steeds  sterk aanwezig alhoewel meer in omvang en gewicht   tot gauw   nanneke

To: kabelga...@googlegroups.com
From: kabelgat...@googlegroups.com
Subject: {Praethuismail} Kort overzicht van kabe...@googlegroups.com - 10 berichten in 2 onderwerpen
Date: Sun, 7 Feb 2010 16:30:08 +0000

Groep: http://groups.google.com/group/kabelgat/topics
    Fred Groenestein <fjgroe...@live.nl> Feb 06 05:54PM +0100 ^

    JA IK WIL GRAAG DE MAIL BLIJVEN ONTVANGEN .BEN DAN WEL NIET OP DE REUNIE GEWEEST MAAR NOG REDELIJK SPRINGLEVEND OP DE DRIEWIELER DAN GROETJES NANNEKE/NANOU JANKIEWICZ

    meer...
    "Laurie Hond" <lauri...@hetnet.nl> Feb 07 01:41PM +0100 ^

    Ha Rob,

    Ik dus ook wel hoor, al praat ik niet mee. Ik vind het leuk om zo mee te
    lezen waar iedereen mee bezig is!

    Dag, liefs, zusje L
    From: "Namens de redaksie: Racker (Rob Hond)" <kabelga...@gmail.com> meer...
    "Namens de redaksie: Racker (Rob Hond)" <kabelga...@gmail.com> Feb 06 10:19AM -0800 ^

    Kijk... daar doen we het nou voor! Kennelijk zijn er toch nog heel wat
    mensen die wél Praethuismail willen.. ;-)
    Als het zo doorgaat hoef ik volgende week helemaal niemand op "geen meer...
    "Hans Doorman" <hans.d...@xs4all.nl> Feb 07 12:40PM +0100 ^

    Beste Rob,

    Blijf maar gewoon doorsturen.

    Hoogachtend en met vriendelijke groet,

    Hans Doorman

    Correspondentie adres:
    Schokkerhof 41
    1826 EC Alkmaar
    Telefoonnr.: 06-24 68 54 94
    meer...

--
Je ontvangt dit bericht omdat je bent aangemeld voor het Praethuis van de 'Kabelgatreunie 2009' (Google discussiegroep).

Met een simpel mailtje aan: kabe...@googlegroups.com zet je ook jouw bericht op het prikbord van het Praethuis!

Ga naar het Kabelgat Praethuis op http://groups.google.nl/group/kabelgat?hl=nl?hl=nl voor meer opties; nadat je bent ingelogd kun je daar zelf je instellingen veranderen.

Wil je wel lid blijven, maar geen Praethuismail meer ontvangen? Stuur eenvoudig een mailtje aan webr...@kabelgat.nl en het wordt voor je geregeld! Als je je lidmaatschap van het Praethuis helemaal wilt beëindigen, stuur je een e-mailbericht naar kabelgat+u...@googlegroups.com* .

LET OP:
1: afmelden of wijzigen werkt alleen als je mailt vanaf het Email adres waarmee je bent aangemeld!!
2: Lees s.v.p. vóór 13-02-2010 het bericht over de mail in het Praethuis en neem zonodig actie.

Minder SPAM in de verbeterde Windows Live Hotmail

Femia Clijnk

to kabe...@googlegroups.com

Hoi Nanneke,

Woon al jaren in Amsterdam,

Wacht je privemail even af! Leuk om iets van je te horen!!!!

Femia

mieke van braam

to kabe...@googlegroups.com

Wij willen ook graag mail blijven ontvangen.

Dirk en Mieke van Braam

Namens de redaksie: Racker (Rob Hond)

to Praethuis Kabelgatreunie 2009
Hoi Mieke;

Heb het voor je geregeld: je krijgt alle Praethuismail voortaan weer
in je mailbox.
Tip: Ik kan het ook zo instellen dat jullie bijvoorbeeld maximaal één
maal per dag een verzamelmail krijgen ipv elk mailtje afzonderlijk;
handig als het hier drukker wordt.

Groeten,

Rob