Praethuismail ja of nee...

1 view

Namens de redaksie: Racker (Rob Hond)

to Praethuis Kabelgatreunie 2009
Hoi iedereen...

Zoals afgesproken, blijft het digitale Kabelgat (waar het Praethuis
deel van uitmaakt), ook na de reunie bestaan.

Aan de reactie van sommige mensen te merken, stelt echter lang niet
iedereen het op prijs, dat de automagisch gegenereerde
Praethuisberichten van tijd tot tijd in de mailbox blijven dwarrelen.
Sinds de reunie zijn dat er niet meer dan een handvol geweest
trouwens, (en afgelopen week weer voor het eerst sinds maanden) maar
toch...

Om te voorkomen dat ik na ieder bericht dat iemand in het Praethuis
plaatst een stroom van verzoeken krijg om van de mailinglijst te
worden afgehaald, lijkt het me een goed plan om iedereen die de
komende week niet expliciet vraagt om op de lijst te blijven, op "geen
mail" te zetten. "Geen mail" wil zeggen, dat je nog wel online
berichten kunt plaatsen en lezen, maar dat deze berichten niet meer
per mail aan je worden doorgestuurd.

Wil jij WEL Praethuismail blijven ontvangen? Stuur me dan vóór
komende zaterdag (13 februari) even een berichtje via
webr...@kabelgat.nl

Mensen die geen mail meer willen ontvangen, hoeven niets te doen:
vanaf het weekeinde van 13 op 14 februari zal ik iedereen die me
*geen* verzoek heeft gestuurd om mail te blijven ontvangen van de
mailinglijst afhalen.

Met vriendelijke groet,

Rob Hond

Paul Vreeken

to kabe...@googlegroups.com
Rob,

Ja, ik dus wel, hé!

Paul

> [...]
>
>Met een simpel mailtje aan:
>kabe...@googlegroups.com zet je ook jouw
>bericht op het prikbord van het Praethuis!
>
>Ga naar het Kabelgat Praethuis op
>http://groups.google.nl/group/kabelgat?hl=nl?hl=nl
>voor meer opties; nadat je bent ingelogd kun je
>daar zelf je instellingen veranderen.
>
>Als je je lidmaatschap van het Praethuis
>helemaal wilt beëindigen, stuur je een
>e-mailbericht naar kabelgat+u...@googlegroups.com* .
>
>*LET OP: dit werkt alleen als je mailt vanaf het
>Email adres waarmee je bent aangemeld!! Meld

Gerard Humme

to kabe...@googlegroups.com
Hoi allen,

Ik wil gr��g de mailtjes blijven ontvangen hoor!!

Groetjes, Gerard

[...]

Wil jij WEL Praethuismail blijven ontvangen? Stuur me dan v��r

[...]

Als je je lidmaatschap van het Praethuis helemaal wilt be�indigen, stuur je

een e-mailbericht naar kabelgat+u...@googlegroups.com* .

*LET OP: dit werkt alleen als je mailt vanaf het Email adres waarmee je bent
aangemeld!! Meld problemen s.v.p. bij webr...@kabelgat.nl.

__________ Informatie van ESET NOD32 Antivirus, versie van database
viruskenmerken 4842 (20100206) __________

Het bericht is gecontroleerd door ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

__________ Informatie van ESET NOD32 Antivirus, versie van database viruskenmerken 4842 (20100206) __________

Het bericht is gecontroleerd door ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

Gerard Humme

to kabe...@googlegroups.com
Hoi Paul, ik blijf graag de mailtjes ontvangen hoor!!

Groetjes, Gerard

[...]

GERRIT

to kabe...@googlegroups.com, Paul Vreeken
blijf maar sturen paul

GERRIT

to kabe...@googlegroups.com
ja ik wil ze graag ontvangen

peter.dynamisch

to kabe...@googlegroups.com
Peter,

Ja hoor er zitten wel leuke berichtjes bij

Doeg, Peter

Op 6 februari 2010 18:28 schreef GERRIT <g.ta...@chello.nl> het volgende:
ja ik wil ze graag ontvangen

Namens de redaksie: Racker (Rob Hond)

to Praethuis Kabelgatreunie 2009
Kijk... daar doen we het nou voor! Kennelijk zijn er toch nog heel wat
mensen die wél Praethuismail willen.. ;-)
Als het zo doorgaat hoef ik volgende week helemaal niemand op "geen
mail" te zetten.....

Ook doeg,

Rob

On 6 feb, 19:07, "peter.dynamisch" <peter.dynami...@gmail.com> wrote:
> Peter,
>
> Ja hoor er zitten wel leuke berichtjes bij
>
> Doeg, Peter

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Hans Doorman

to kabe...@googlegroups.com
Beste Rob,

Blijf maar gewoon doorsturen.

Hoogachtend en met vriendelijke groet,

Hans Doorman

Correspondentie adres:
Schokkerhof 41
1826 EC Alkmaar
Telefoonnr.: 06-24 68 54 94

----------------------------------------------------disclaimer--------------
-------------------------------------
Aan deze e-mail kunnen geen rechten worden ontleend. De verzender sluit
iedere aansprakelijkheid uit
die voortvloeit uit de electronische verzending van dit bericht.

De inhoud van dit e-mailbericht (en de bijlagen) is uitsluitend bestemd voor
de geadresseerde(n).
Mocht u dit bericht bij vergissing ontvangen hebben dan wordt u verzocht de
afzender hierover te
informeren en het bericht te verwijderen.

Indien u niet de geadresseerde bent noch een geautoriseerde medewerker die
kennis mag nemen van
berichten voor de geadresseerde, mag u het bericht niet openbaar maken of op
enige wijze verspreiden
of vermenigvuldigen.
----------------------------------------------------disclaimer--------------
-------------------------------------

altyd  bereidt  tot  ontvangen  van de huismail

groetjes   john

> [...]

> Je ontvangt dit bericht omdat je bent aangemeld voor het Praethuis van de 'Kabelgatreunie 2009' (Google discussiegroep).

andré vandening

to kabe...@googlegroups.com
het blijft leuk om te lezen,dus doorgaan maar.

groet
André van den ing

From: jmjanki...@hotmail.com
To: kabe...@googlegroups.com
Subject: {Praethuismail} RE: Praethuismail ja of nee...
Date: Sun, 7 Feb 2010 19:44:47 +0100
--
[...]

Wil je wel lid blijven, maar geen Praethuismail meer ontvangen? Stuur eenvoudig een mailtje aan webr...@kabelgat.nl en het wordt voor je geregeld! Als je je lidmaatschap van het Praethuis helemaal wilt beëindigen, stuur je een e-mailbericht naar kabelgat+u...@googlegroups.com* .

LET OP:
1: afmelden of wijzigen werkt alleen als je mailt vanaf het Email adres waarmee je bent aangemeld!!
2: Lees s.v.p. vóór 13-02-2010 het bericht over de mail in het Praethuis en neem zonodig actie.

Voeg je Hyves, Facebook en LinkedIn contacten toe aan Hotmail en Messenger

1-poetsma gmail

to kabe...@googlegroups.com

Beste Rob,

Ja, graag,

Peter P

Paul

[...]

juandeden

to Praethuis Kabelgatreunie 2009
Ik wil ook grrag de mail blijven ontvangen

Grt Juan Deden

On Feb 6, 4:09 pm, "Namens de redaksie: Racker (Rob Hond)"

<kabelgatreu...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Wil jij WEL  Praethuismail blijven ontvangen? Stuur me dan vóór
> komende zaterdag (13 februari) even een berichtje via

Louis Breeuwer

to kabe...@googlegroups.com
hoi, rob,
ik blijf graag op de hoogte van de praetjes die circuleren in t huys.
daarna skippen is tenslotte zo gedaan.
louis

Hans Nijntjes

to kabe...@googlegroups.com
Sorry hoor......als ik dit lees: ......Om te voorkomen dat ik na ieder bericht dat iemand in het Praethuis plaatst een stroom van verzoeken krijg om van de mailinglijst te worden afgehaald........
moet ik toch even glimlachen als ik de veelheid van berichten zie met het verzoek om niet van de lijst gehaald te worden.
Het heeft wel iets van humor. :o)

Slaap lekker en morgen gezond weer op

Hans
[...]

Rob Hond

to kabe...@googlegroups.com
HadieHans...

Lekker geslapen? ;-)

Nou, het waren er telkens bestwel veel hoor... Soms wel tien op een dag; ik denk dat veel mensen zich niet realiseerden dat het Praethuis nog steeds bestaat tot er weer een paar berichten binnenrolden! En zo'n Btje elke dag die ledenlijst te moeten doorzoeken (ook leuk: melden ze zich af via een ander mail adres dan hetgeen ik in m'n lijst heb; moet ik eerst met de hand door vierhonderd mail adressen bladeren en dan vaak ook nog heen en weer mailen van "ben jij soms die-en-die?") vonnik nie leuk nie..

Waar ik me meer over verbaasde was meer het feit *dat* mensen zich afmeldden. tenslotte zijn er sinds de reunie niet meer dan een handvol berichten geplaatst , en dan vraag ik me af: "waar maak je je druk om?"... Ikzelf (en totnogtoe kennelijk zo'n dertig anderen) vind het juist leuk om zo af en toe eens een teken van leven te krijgen.

Voorlopig zijn we met een kluppie van zo'n dertig mensch over... de bezoekers van het EnigeEchteKabelgatterPraetuis! (for Diehards Only) ... ;-)

CU de 21e;

Rob

to Praethuis Kabelgatreunie 2009

Hey Rob, ook ik wil gewoon de berichten blijven ontvangen.
Momenteel krijg ik van elk bericht afzonderlijk een mail.
Ik ga wel even kijken hoe ik dat naar 1 totaalmail per dag kan
wijzigen.

Ga door met het goeie werk!
Tot 21 maart!!

greetzz,

Bram

Rob Hond

to kabe...@googlegroups.com
Hoi Bram;

Als je een google inlog hebt met het mail adres dat je voor 't Kabelgat
gebruikt, kun je dat zelf wijzigen, anders moet een "beheerder" (Paul,
Blacky, ik zei de gek) dat voor je doen.
Is voor mij twee maar klikjes werk trouwens.. heb het voor je veranderd; je
krijgt nu hooguit ��n maal per dag een samenvatting!

CU de 21e!

Groeten,

Rob

[...]

be�indigen, stuur je een e-mailbericht naar
kabelgat+u...@googlegroups.com* .

LET OP:
1: afmelden of wijzigen werkt alleen als je mailt vanaf het Email adres
waarmee je bent aangemeld!!

2: Lees s.v.p. v��r 13-02-2010 het bericht over de mail in het Praethuis en
neem zonodig actie.

Anja Winter

to kabe...@googlegroups.com

Hoi Rob,

Ik vind het ook erg gezellig om steeds mailtjes van mensen van het Kabelgat te ontvangen.

Tot zondag

Anja

Fred Groenestein

to kabe...@googlegroups.com
hoi rob kan je dat voor mij ook doen nu wordt ik elke keer naar de cp  geroepen  er is post voor je   groetjes nanneke  mail adres  fjgroe...@live.nl

> [...]

> 2: Lees s.v.p. vóór 13-02-2010 het bericht over de mail in het Praethuis en neem zonodig actie.

Ontdek nu Windows phone. De smartphone van dit moment

Rob Hond

to kabe...@googlegroups.com
HadieNanneke...

Kijk.. dat doe je helemaal goed; een verzoek mét het juiste Email- adres enneh... iskebeurt (je ontvangt vanaf nu hooguit één verzamelmail per dag als 't goed is)!! ;-)

Groeten en tot de 21e;

Rob
to kabelgat allen
He mannen,

Volgens mij krijg ik alle mail, maar dat van 21 maart heb ik gemist.
Is er enige voorlichting daar over te krijgen?
Misschien is het ook voor mij wel leuk?

met vriendelijke groeten,
R. Maarten Giljam
06 - 224 994 47
Warmeerweg 1
7815 HA Emmen

> [...]

> 2: Lees s.v.p. vóór 13-02-2010 het bericht over de mail in het Praethuis en neem zonodig actie.

De nieuwe Internet Explorer: sneller, eenvoudiger en veiliger dan ooit Download nu

Cor Reijn

to kabe...@googlegroups.com
Hallo Maarten,
Je hebt de Mail over 21 maart niet gemist,Paul Vreeken heeft via Hyves aan plus minus 30 mensen gevraagd wat ze vonden van het idee om een After Party te houden in de Fabriek op Zondag 21 maart,naar aanleiding van de Kabelgatreunie,er komt geen programma,alleen om even bij te praten waar volgens mij wel behoefte aan is,eigenlijk is het wachten op wat Paul besluit naar aanleiding van de reacties die hij heeft terug ontvangen,maar mijn indruk is dat er al aardig wat mensen zijn die denken dat het gewoon door gaat,wat opzich best kan,je kunt altijd op 21 maart naar de Fabriek gaan en zien wie er ook is.De Fabriek is aan de Zaan achter de Peperstraat,oost kant van de Zaan richting het Noorden,vlak bij de brug acher de grote flat,er is o.a. een filmhuis gevestigd,op zondag is het grootste deel van de dag de bar gewoon open.
groetjes van cor

Anja Winter

to kabe...@googlegroups.com

Paul,

Ik lees via mijn mail dat de after partyreünie 21 maart is. Heb blijkbaar er ook een paar gemist. Wat ik wil weten hoe laat is het?

Anja

Hans Doorman

to kabe...@googlegroups.com

Hoi Hans, en de rest…

“dat de automagisch gegenereerde
Praethuisberichten van tijd tot tijd… dwarrelen…”  wat “dwarrelt” tijd dan snel…

en zeker, nu krijg ik veel berichten in de postbus. En heb weer lang, krullend haar tot op mijn schouders.

Hans Doorman