RE: {Praethuismail} Samenvatting voor kabelgat@googlegroups.com - 1 bericht in 1 onderwerp

Fred Groenestein

to kabe...@googlegroups.com
hallo allemaal
 ik heb eigenlijk alleen maar een vraag  ik ben op zoek naar john van prooien
ik hoorde gisteren verontruste nieuws  dat hij zou zijn overleden  en dat zijn zoon hiervan niets afweet enhierdoor compleet van de rel is vandaar mijn oproepje  weet iemand  hier wat over of  waar john uithangt  groetjes   nanneke jankiewicz

To: kabelga...@googlegroups.com
From: kabelgat...@googlegroups.com
Subject: {Praethuismail} Samenvatting voor kabe...@googlegroups.com - 1 bericht in 1 onderwerp
Date: Mon, 16 Aug 2010 16:39:41 +0000

Groep: http://groups.google.com/group/kabelgat/topics
    "Hans Dekker" <jwa.d...@home.nl> Aug 16 10:54AM +0200 ^

    Hallo Rob,

    Een late reactie want de mails komen inderdaad in mijn spamfilter terecht.
    Jammer want zo heb ik ook het laatste evenement gemist.
    Ik zal hier iemand vragen of dit kan worden veranderd want zelf heb ik
    weinig kennis rond computers
    Groetjes aan Laurie
    Hans Dekker Zuidlaren
to kabe...@googlegroups.com
Beste Nanneke,
Dit is een ontzettend vaag bericht. Maar zeker heel verontrustend. Dat zelfs zijn zoon niet zal weten wat er
met zijn vader is en waar hij is. Ik heb daar geen woorden voor. Alles werd vager en vager rond John.
Daarom kan je ook niet weten of hij is overleden.
Ooit eens bij een wandeling op de hei, tijdens een kabelgat uitje, stond John bovenop het puntje van een gigantisch hoge elektra mast en trok, op één been balancerend, schoen en sok uit en smeet die naar bené, heel provocerend.
Dat was John ten voete uit.
De contacten met John zijn voor een aantal kabelgatlieden
verbroken.
Peter Koeman

Fred Groenestein

to kabe...@googlegroups.com
hoi peter
wat kan ik zeggen ik hoop gauw iets te vernemen oisi  is behoorlijk van slag  ik stuur op het momennt elk stukje door naar brenda ik hebhaar nog niet gesproken vandaag wel alles door gestuurd  misschien  is of zou het makkelijker zijn alsik het direct kon doorsturen naar oisin oeps net brenda gesproken de email adres heeft hij niet hij woont bij brenda in  en was net niet aanwezig ik hou je of iedereen op de hoogte mocht er wat meer bekend zijn  wat er ook allemaal is gebeurt ik heb in iedergeval ook wel leuke herrinneringen en annekdotes over john  toi ti en wie weet gauw nieuws nanneke

To: kabelga...@googlegroups.com

Fred Groenestein

to kabe...@googlegroups.com
hallo kabelgat rakkers
ben blij jullie te melden dat john  dit jaar nog in leven was en dat het bericht hierover tegenover brenda niet klopte  kreeg net van jan luke te horen dat john dit jaar nog leefde  dus b
ericht direct doorgezonden naar brenda en oisin  stom van mij dat ik in het berichtje vergeten was te zeggen dat die vrouw brenda verteld had dat john vorigjaar was overleden en ik dat er niet bijvermeld had dat had een hoop dagen eerder deze  antwoord kunnen opleveren maar goed  ik ben in iedergeval blij dat john nog leeft  bdank voor de reaktie  groetjes nanneke

Rob Hond (namens de redaksie)

to Praethuis Kabelgatreunie 2009

On 20 aug, 14:31, Fred Groenestein <fjgroenest...@live.nl> wrote:
> [...]
> ben blij jullie te melden dat john  dit jaar nog in leven was en dat het bericht hierover tegenover brenda niet klopte  kreeg net van jan luke te horen dat john dit jaar nog leefde  dus bericht direct doorgezonden naar brenda en oisin  stom van mij dat ik in het berichtje vergeten was te zeggen dat die vrouw brenda verteld had dat john vorigjaar was overleden en ik dat er niet bijvermeld had dat had een hoop dagen eerder deze  antwoord kunnen opleveren maar goed  ik ben in iedergeval blij dat john nog leeft  bdank voor de reaktie  groetjes nanneke

Misschien is het een idee om met name overlijdensberichten niet gelijk
hier te plaatsen, maar aan Paul, Blacky of mij te melden?! Wij hebben
tenslotte heel veel (mail) adressen om na te gaan of zo'n bericht echt
klopt voordat we het online zetten... Groetjes,

Rob