mailberichten doorsturen.

ezou

to Praethuis Kabelgatreunie 2009, edov...@hotmail.com
vind ik prima.

Rob Hond (namens de redaksie)

to Praethuis Kabelgatreunie 2009
Hoi Edo;

Jouw account staat op "mail".

Opm: Ik kreeg laatst de melding vanuit het systeem, dat de
Ptraethuismail aan jouw adres geweigerd was... Heb je soms een
spamfilter bij je provider (hotmail) draaien dat Praethuismail ten
onrechte tegenhoudt?

Als test stuur ik je dit antwoord via 't Praethuis; laat maar FF weten
of het is aangekomen. Als dat zo is, is er kennelijk niets aan de
hand. Anders moet ik eens nagaan of Hotmail soms berichten van Google
Groups weigert...

NB: willen de anderer Hotmailers ook FF reageren (dit voor de
volledigheid)?!

Oh ja... nu ik het toch op deze manier rondstuur: de meesten van
jullie zullen al gemerkt hebben dat in het onderwerp van doorgestuurde
Praethuisberichten tegenwoordig tekst "{Praethuismail}" staat. Dat heb
ik zo ingesteld; iedereen kan daardoor in één oogopslag zien dat het
niet om "gewone" mail gaat. Bovendien kun je, als je een beetje handig
bent, daar dus in de meeste mailprogramma's op filteren...
CU de 21e!

Rob.

On 1 mrt, 11:48, ezou <edovan...@hotmail.com> wrote:
> vind ik prima.

ton vogelezang vogelezang

to kabe...@googlegroups.com
Een heel fijne ontvangst hier....

> [...]
>
> Wil je wel lid blijven, maar geen Praethuismail meer ontvangen? Stuur eenvoudig een mailtje aan webr...@kabelgat.nl en het wordt voor je geregeld! Als je je lidmaatschap van het Praethuis helemaal wilt beëindigen, stuur je een e-mailbericht naar kabelgat+u...@googlegroups.com* .
>
> LET OP:
> 1: afmelden of wijzigen werkt alleen als je mailt vanaf het Email adres waarmee je bent aangemeld!!
> 2: Lees s.v.p. vóór 13-02-2010 het bericht over de mail in het Praethuis en neem zonodig actie.

SMS "HOTMAIL" naar 3010 en ontvang gratis de juiste instellingen voor Hotmail op je mobiele telefoon

ton vogelezang vogelezang

to kabe...@googlegroups.com

From: tru...@live.nl
To: kabe...@googlegroups.com
Subject: RE: {Praethuismail} Re: mailberichten doorsturen.
Date: Tue, 2 Mar 2010 14:53:51 +0100
Liever geen Praethuismail meer ontvangen, maar wel lid blijven? Stuur een verzoek aan webr...@kabelgat.nl en het wordt voor je geregeld! Als je je lidmaatschap van het Praethuis helemaal wilt beëindigen, stuur je een e-mailbericht naar kabelgat+u...@googlegroups.com* .

Ga naar het Kabelgat Praethuis op http://groups.google.nl/group/kabelgat?hl=nl?hl=nl voor meer opties; nadat je bent ingelogd met je Google account, kun je daar zelf je instellingen veranderen.

LET OP: afmelden of wijzigen werkt alleen als je mailt vanaf het Email adres waarmee je bent aangemeld!!

De nieuwe Internet Explorer: sneller, eenvoudiger en veiliger dan ooit Download nu

Hylke Visser

to kabe...@googlegroups.com
mail goed ontvangen

groeten,
hylke
Subject: FW: {Praethuismail} Re: mailberichten doorsturen.
Date: Tue, 2 Mar 2010 14:54:44 +0100

hgsluijk

to kabe...@googlegroups.com
en  hier ook haahahahahahah
to kabe...@googlegroups.com
Hallo Rob,

Een late reactie want de mails komen inderdaad in mijn spamfilter terecht.
Jammer want zo heb ik ook het laatste evenement gemist.
Ik zal hier iemand vragen of dit kan worden veranderd want zelf heb ik
weinig kennis rond computers
Groetjes aan Laurie
Hans Dekker Zuidlaren