מעולה! גם השם והמיצוב
רק יש שם טעות כתיב קטנה בכותרת
מעולה ומאופק יחסית למה שאפשר היה לעשות עם המטאפורה :-)
שאלה לגבי האם לתת לעורכי אג'נדות להשתתף בבלוג - לא ברור אם זה כדאי או
לא (אני אומר את זה בתור אחד שהולך לנצל כלי כזה) - השאלה כמה משקל ינתן
בבלוג לדעות פוליטיות שונות שיכולות להתפרסם גם בכל מקום אחר, לבין הדעה
הפוליטית המשותפת (לגבי החשיבות של שקיפות ושיתוף הציבור). אני לא אומר
שזה דבר רע (בסה"כ זה יכול להביא יותר עניין לדוגמה, לקשר אותנו ליותר
דברים אקטואלים ולהאיר פינות אפלות) רק שצריך לחשוב איך לעשות את זה ומה
יהיו היתרונות והחסרונות של זה.
On 14 מאי, 15:20, Hadas Eyal <hadaseyalh...@gmail.com> wrote:
> מעולה ומאופק יחסית למה שאפשר היה לעשות עם המטאפורה :-)
> On May 14, 2012 11:01 AM, "benny daon" <bennyd...@gmail.com> wrote:
>
>
>
>
>
>
>
> > שלומות,
>
> > בעקבות הפרסום בשבוע שעבר של הפוסט שלי "צריך לכבוש את הכנסת מחדש", התחילו
> > כמה דיונים מעניינים על מה מותר ומה אסור לכתוב בבלוג של הסדנא. הדיונים
> > הצטרפו אצלי לדיון שערכנו על ההכנה לבחירות ביום שני שעבר ובעיקר לרצון להגיע
> > לתפוצה רחבה יותר ולשלושה רעיונות שעלו:
>
> > - לאפשר לעורכי אג'נדה לפרסם פוסטים
> > - לבחור ח"כ אחד שהכי תומך ואחד שהכי מתנגד לאג'נדה שלנו של שקיפות ושיתוף
> > ציבור ולחשוף את מעשיו ומעלליו
> > - לבקש מכל מתנדב חדש בסדנא לכתוב פוסט ובו הוא מסכם את התרשמותו ממידע שהוא
> > נחשף לו. לדוגמא, סקירת הפעילות של חבר כנסת מסויים
>
> > כדי לתמוך בכל הרעיונות המעולים האלו ולשמור על במה חופשית ללא צנזורה, אני
> > מציע לשדרג את הבלוג שלנו ולהחליפו בבטאון שיזכה לאותה עצמאות שלה זוכים
> > הפרויקטים השונים. מבחינה טכנית, יש לשינוי משמעות עיצובית בלבד, מבחינת
> > מיצוב, מדובר על מותג חדש, שבדומה לעין השביעית<http://www.the7eye.org.il/Pages/home.aspx>,
> > יהיה קשור לסדנא אך גם נפרד ממנה. כתבתי חצי עמוד שמתאר את הבטאון<https://docs.google.com/document/d/1KCtMFv7w8lpFYq5ftD-9upn8ZWkYoR1DF...>.
+1 לאדם.הרעיון מעולה, אבל יש לנו נטייה לרצות להוסיף עוד ועוד פרויקטים לסדנא, בערך פעם בשבוע-שבועיים, כאשר לא תמיד יש אנשים וזמן להרים אותם.
אני מציע שכל הצעה לפרויקט תלווה בפירוט של מי האנשים שמתחייבים מראש להקדיש זמן לפתח ולתחזק אותם.
ואסור להציע אנשים אחרים שטרם הסכימו לכך :-)
מור