Voeg vertaal robot toe aan een discussie. Vertaal van Engels of Nederlands naar iedere andere taal.

1 view

devnullius @ googlewave.com

to Google Waves - your wave
Vertaling lijkt nog niet heel slim te zijn... Vast beter dan standaard
veraal-tools, maar met Google Waves nieuwe slimme syntax en
spellingscontrole... Khad meer verwacht : )

Toch - niet te missen - dus voeg Aunt Rosy toe aan je contactpersonen,
zoals hieronder beschreven:

"
Developer42
Level 1
10/28/09
Hi guys,
aunt-rosie seems to work, but there's a few bugs in it. . .
To use. . .
* add aunt-...@appspot.com to your contacts
* create a new wave, adding aunt rosie from your contacts
* put some text into the wave in a foreign language - I used some of
the text from here: http://chameleon-translations.com/sample-Zola.shtml
* in the drop down box, select English (or whatever language you wish
to translate to)
Rosie automatically detects the from language, and after a few moments
translates to your TO language (so long as you've put enough text in
there).
It's not quite as impressive as the demo was, but that tends to be the
way. . . hopefully all will be good when wave goes live though.
Hope that helps.
JB
11 of 11 people found this answer helpful. Did you? "

FROM: http://www.google.com/support/forum/p/wave/thread?tid=189c3bc944cf3c46&hl=en

Deze engelse tekst heb ik vertaald met Google Wave, zie hieronder:
" aunt-...@appspot.com:

tante-rosie lijkt te werken, maar er is een paar bugs in. . .
Te gebruiken. . .
* Maak een nieuwe golf, het toevoegen van je tante Rosie
* contacten leggen wat tekst in de golf in een vreemde taal - Ik
gebruikte een deel van de tekst van hier: http://chameleon-translations.com/sample-Zola.shtml
* in de drop-down box, selecteer Engels (of welke taal u wilt
vertalen)
Rosie detecteert automatisch de taal uit, en na een paar momenten
vertaalt naar uw AAN taal (zolang je genoeg tekst die daar).

Het is niet zo indrukwekkend als de demo was, maar dat meestal de
weg. . . hopelijk alles goed zal zijn als golf live gaat wel. Hoop dat
helpt.11 van 11 mensen vonden dit antwoord nuttig. Wist u? "

Mijn vertaling:
" Tante Rosie lijkt te werken, maar er zitten nog een paar bugs in...
Om te gebruiken:
* voeg aunt-...@appspot.com toe aan je contacpersonen
* maak een nieuwe wave, en voeg Tante Rosy er aan toe
* kopieer tekst in een vreemde taal naar de wave. Ik heb wat tekst
gebruikt van deze webpagina: http://chameleon-translations.com/sample-Zola.shtml.
* in het drop-down menu, kies Engels (of de taal waar je naartoe wilt
vertalen)
* Rosie herkent de ingevoerde taal automatisch, en vertaalt het naar
de taal die je gekozen hebt (zolang je maar genoeg tekst ingegeven
hebt).

Het is niet zo indrukwekkend als de demo, maar dat schijnt de manier
te zijn... Hopelijk gaat alles wel goed als Google Wave uitkomt.
Ik hoop dat dit helpt.
JB
11/11 mensen vonden dit een nuttig antwoord. Jij ook?

devnullius @ googlewave.com

to Google Waves - your wave
Tante Aunt Rosie is NIET Tante Aunt Rosy door Google!

Lees meer hier: http://groups.google.com/group/google-waves/t/702002430387b5ac
(Engels!).

Vrede!

Devvie

On Nov 8, 7:12 pm, "devnullius @ googlewave.com"
<devnull...@gmail.com> wrote:
> Vertaling lijkt nog niet heel slim te zijn... Vast beter dan standaard
vertaal-tools, maar met Google Waves nieuwe slimme syntax en
> spellingscontrole... Khad meer verwacht : )

Toch - niet te missen - dus voeg Aunt Rosie toe aan je