Converting a mobile app to FirefoxOS app

1 view

Dashamir Hoxha

to FOSS-AL
I need some help to convert a jquery mobile app to a FirefoxOS app:
http://info.btranslator.org/vocabulary-jquery/
https://github.com/B-Translator/vocabulary-jquery/issues/11

Besnik Bleta

to fos...@googlegroups.com

Dashamir Hoxha

to FOSS-AL
Besnik, të falenderoj për përgjigjen.

Por unë nuk kam nevojë për informacion, se gjej në Google tutoriale
sa të duash. Unë kam nevojë për dikë që të më ndihmojë, dmth që
ta bëj këtë punë. E kam fjalën për ndonjë zhvillues, që merret me
ndërtim aplikacionesh.

Kam parë që në Shqipëri dhe në Kosovë ka një komunitet të fuqishëm
FirefoxOS (dhe bile nuk e shpjegoj dot gjithë këtë interesim, mos
dreqin i sponsorizojnë ata?). Nuk ka event që zhvillohet që të mos
ketë të paktën një prezantim apo workshop apo diçka tjetër lidhur me
FirefoxOS (në shumicën e rasteve ka disa të tilla). Unë vetë kam
marrë pjesë në disa workshope të tilla. Dhe me sa kam kuptuar
unë lidhur me aplikacionet e FirefoxOS, kjo ndihmë që po kërkoj
unë është diçka shumë e thjeshtë, sa që edhe një student fillestar
mund ta bëjë pa problem, mjafton që të ketë interesin dhe dëshirën
për ta bërë.

Në përgjithësi, kur kërkoj ndihmë unë kërkoj ndihmë vetëm për gjërat
e thjesha elementare, sepse gjërat e rëndësishme nuk mund tua
besoj personave të tjerë, apo studentëve pa përvojë. Si thotë ajo
fjala: Nëse do ta bësh mirë diçka, bëje vetë. Vetëm se njerëzit
trëmben edhe nga gjërat e vogla, u duken si gogol.

--
--
Group homepage:    http://groups.google.com/group/foss-al?hl=en

Besnik Bleta

to fos...@googlegroups.com
Më 01/07/2015, 06:54 PM, Dashamir Hoxha shkroi:
> [...]
> sa të duash. Unë kam nevojë për dikë që të më ndihmojë, dmth që
> ta bëj këtë punë. E kam fjalën për ndonjë zhvillues, që merret me

Kjo qe arsyeja pse postova lidhjen IRC për te kanali i tyre. Atje mund
të kërkosh ndihmë ti vetë.

> [...]
> ketë të paktën një prezantim apo workshop apo diçka tjetër lidhur me
> FirefoxOS (në shumicën e rasteve ka disa të tilla).

Më bëhet qejfi që paska interes. Nuk besoj se ka sponsorizuar njeri, hiq
pak telefona Keon që i janë dërguar bashkësisë për qëllime testimi.
Nëse tek "ata" mund të kerë ndonjë operator telefonik të interesuar...
këtë nuk di ta them.
Besoj që interesi është i natyrshëm për një projekt premtues. Të paktën
ky ka qenë për mua. Ideja e një telefoni me ndërfaqe në Shqip është
goxha joshëse. Edhe më i bukur duket në tablet.