Dy artikujt të Stallman-it mbi përgjimet në Internet, programe e lira dhe tema të afërta me to

Besnik_b

to fos...@googlegroups.com

Tungjatjeta,

Dy artikujt janë botuar fillimisht te Wired, dhe më pas te gnu.org:

Software-i i Lirë Është Edhe Më i Rëndësishëm Tani

Sa Përgjim Mund të Përballojë Demokracia?

Lexim të mbarë!

Dashamir Hoxha

to FOSS-AL
Besnik, mos ndoshta SaaS duhet përkthyer si Softuer me Qera?

2014/1/23 Besnik_b <bes...@programeshqip.org>:
> --
> --
> Group homepage: http://groups.google.com/group/foss-al?hl=en
> Send messages to: fos...@googlegroups.com

Besnik Bleta

to fos...@googlegroups.com

Nuk besoj. E para, jo të gjithë SaaS-ët jepen kundrejt qiraje. Qiraja
nëkupton pagesë në të holla përkundrejt diçkaje (shfrytëzim banese,
makine, etj). Kurse SaaS-i mund të jetë falas, krejtësisht pa pagesë dhe
të mbesë sërish SaaS. Analogjia i ngjan në një farë mënyre një dhome
hoteli që ti e ke me qira, dhe një shtëpie që e ke tënden, e ke blerë,
por mundet edhe të ta kenë falur, por sidoqoftë është e jotja, bën ç'të
duash me të, kurse me dhomën e hotelit nuk bën dot ç'të duash. Më e
keqja me këtë është që, hotelxhiu dhe pastruesit mund të ta hapin dhomën
kur të duan dhe të shohin se ç'ke bërë, ç'ke në valixhet, etj, etj, ato
që ne i quajmë "plaçkat e barkut"... :D

Më 01/23/2014 02:42 PM, Dashamir Hoxha shkroi: