mutexLock error

František Soukup

to Firebird (CZ)
Dobrý den,

v logu firebirdu se mi objevují tyto hlášky:

       ConfigStorage: mutex mutexLock error, status = 22
       /usr/local/firebird/bin/fbguard: /usr/local/firebird/bin/firebird terminated abnormally (-1)

Víte někdo, o co se jedná, případně jak se dozvědět o chybě více? Jak se případně firebird donutí, aby poskytoval více informací o svém běhu?

Chyba se začala projevovat po upgradu celého stroje, na kterém běží.
Zkoušeno s dvěma kernely, beze změny. Glibc-2.35-r8

Zde je identický dotaz, ale nevím, jak dál.

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com
Jaka verze a edice FB?

--
Mgr. Jiří Činčura
https://www.tabsoverspaces.com/

František Soukup

to fireb...@googlegroups.com
Dobrý den,

` /usr/local/firebird/bin ./firebird -z`
 Firebird TCP/IP server version LI-V3.0.9.33560 Firebird 3.0

`uname -r`
5.15.48-gentoo-dist

Jedná se o docker image:
jacobalberty/firebird v3.0.9

On 10/24/22 14:35, Jiří Činčura wrote:
OpenPGP_0x74AEA660A75AC697.asc
OpenPGP_signature

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com
Takže to crashuje v Dockeru?

--
Mgr. Jiří Činčura
https://www.tabsoverspaces.com/

> --
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
> „Firebird (CZ)“ ve Skupinách Google.
> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
> zašlete e-mail na adresu firebird_cz...@googlegroups.com.
> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
> https://groups.google.com/d/msgid/firebird_cz/5ee7c603-c5a4-1d6f-20b8-16d7e63b0866%40seznam.cz
> [...]

František Soukup

to Firebird (CZ)
Ano, FB běží v dockeru. Sám docker ale nehlásí nic.
Padá čistě jen proces FB.

Tohle se stalo po upgradu hostujícího stroje. Do té doby v dockeru firebird pracoval bez potíží.

Jelikož je to produkční stroj, tak jsem včera večer obnovil zálohy a mám zpět funkční instalaci.
Už jsem to nevydržel s nervy.

Ale zajímalo by mne, co to je vlastně za chybu.
Co jsem se dočetl, tak to asi souvisí nějak s vlákny, takže mimo mé schopnosti.

Paralelně jsem se zeptal na mezinárodním fóru. Tam byla doporučena reinstalace a update.
více viz zde:

Každopádně ale nevím, jak dál, protože stroj update potřebuje.

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com
Zacal bych tim, ze si udelam diff nastaveni OS a Dockeru mezi temi verzemi.

František Soukup

to Firebird (CZ)
OK. Asi to je jediný možný přístup.

Postupný upgrade a budu sledovat, který balík to pak rozbije.

Díky za nápad.