Merhabalar öncellikle

thunderbirdtr

to Fedora TURKIYE
Merhabalar bende bir fedora kullanıcısıyım amacım hem yardımcı hemde
yardım alabilmektir.Fedora'yı uzun zamandan beri kullanırım.
Bu aralar yeni çıkan Fedora 12 Constantine sürümü gerçekten etkiliyici
ve şık tasarımı ve diğer programları ile aynı zamanda kötü tarafı
buglar ama bug sistemi daha bir hale gelmiş diyebilirim.Burada
kurulumdunda sonra kendi modulu olan ekran kartı chipseti üstünden
yürütme yapan bir modul var açılışta geçiyor.onu kapatıp NVIDIA
chipsetlerine uygun kendi özgü sürümünü kurmak için bilginize baş
vurucam.Uzun süre araştirdim kernel derledim üstüne ama bu konuda bir
başarı yakalayamadım bu konuda yardımlarınızı beklerim.