Fedora kurulumu

Mavi Rüya

to Fedora TURKIYE
Merhaba arkadaşlar fedora 12 de de 13 te de aynı sorunu alıyorum sorun
şöyle

"An unhandled exception has occurred. This is most likely a bug.
Please save a copy of the detailed exception and file a bug report"

detayları da var tabi ama onları yazmak bana bi işkence olur herhalde
bunlar için 3 DVD ve 1 CD yazdım ama yok yine bir sonuca varamadım
bilgisi olan yardım edese sevinirim.

şimdiden herkese teşekkür ederim.

Gökhan MANKARA

to fedora...@googlegroups.com
Kurulum hangi aşamasında alıyorsunuz bu hatayı? Paketlerin yüklendiği sırada alıyorsanız internetten kurulum yapmanızı öneririm. Biraz uzun sürebilir.

İyi çalışmalar

2010/5/28 Mavi Rüya <nihat...@gmail.com>

--
FEDORA TURKIYE MAIL LISTESI
Posta göndermek için mail adresimiz: fedora...@googlegroups.com

Mavi Rüya

to Fedora TURKIYE
kurulumu web server seçiyorum normalde ama diğerlerini seçsem de aynı
neyse paketleri seçiyoum ondan sonra bi tarama mı ne yapıyor o biter
bitmez daha dosyaları yüklemeye başlamadan veriyor hatayı olmadı zaten
webden deneyeceğim de bir de CD ye yada DVD ye yazarken checksum
dosyasını göstermemiz lazım mı nasıl gösterilir onunla da alakası
olabilir mi ?

On 28 Mayıs, 19:52, Gökhan MANKARA <gokh...@gmail.com> wrote:
> [...]
> alıyorsanız internetten kurulum yapmanızı öneririm. Biraz uzun sürebilir.

Mavi Rüya

to Fedora TURKIYE
bu arada webden yükleme CD sini indirdim yüklemeye çalıştım text modda
çalıştırdı ama kuruluma geçtiğinde aynı hatayı aldım bende mi bir şey
var anlamadım ama :S

> - Alıntıyı göster -

Mavi Rüya

to Fedora TURKIYE
yok olmuyo arkadaşlar yaa IBM in server ı var elimde xSeries 346 onda
denedim tekrar aynı hatayı aldım web install i çalıştıramadım saten
yaa ne yapacağım nasıl kuracağım bilmiyorum yaa bilen kimse yok mu ?