fedora 12 mount problemi

k_r_d_ğ

to Fedora TURKIYE
arkadaşlar mrhaba
fedora 12 yükledim ve disk bağlamalarını yaptım ama ne yazıkki
directorleri oluşturmadan reroot ettim şimdi fedora açolmıyor bağlama
noktaların da hata var galiba kullanıcı password girdikren son ra
masa üstüne giremiyor
şimdi terminalle ulaşıp local area yayya geçsem düzeltebilirim ama
giremedim helppppppppppppppppppppppp
please?????????????????????????????????????

ali arısoy

to fedora...@googlegroups.com
anladığım kadarıyla swap alanı oluşturmadan kurmussun...bence yeniden kurmaya çalış bide fedora 11 de ext3 de kuruluyordu ve ex4te kurulum yapılamıyordu.12 de ise bu sorunda çözüldü..yanlış anladıysam uyar beni...

2009/12/10 k_r_d_ğ <karadagh...@gmail.com>

--
FEDORA TURKIYE MAIL LISTESI
Posta göndermek için mail adresimiz: fedora...@googlegroups.com

--
Üç hilal akıncının atı üstüne kuruldu
kanlarında bin gavur binbir namert boğuldu