“Nova” D-Recerca. Infos generals + Definició Objectius + Acta 17/02/2015

Oleguer

to Drecerca
Hola!

Si llegeixes aquest correu és per què o bé ja formaves part de la llista de D-Recerca o t’hi has incorporat recentment, segurament degut a l’assemblea de Dimecres 17 de Febrer.

Abans de tot, et volem donar la benvigunda (o el retrobament). Tot seguit, comentar que en el pdf adjunt podeu trobar l’acta completa de l’assemblea per veure de què es va parlar (merci Alba pel curro!).

acta_DRecerca_17022016.odt

Pablo Rodríguez Ros

to D-Recerca
Bona tarda,

Vaig parlar via mail amb l'Alba Hierro i em va informar de la assamblea. Ja m'he llegit l'acta.

Contad conmigo a mi vuelta a Barcelona, en abril. He visto que al menos en la reunion no hubo nadie del CSIC, yo hago mi tesis alli. Si necesitais que os eche una mano a distancia aqui estoy, ya sea con difundir info a traves de alguna red social, etc. Tinc una mica d'experiencia amb blogs i comunicacio...

Enhorabona per reviure la iniciativa i per tornar a lluitar per la ciència pre i postdoctoral a Catalunya!