Hypotese: Cas A var årsagen til Den Lille istid

1 view

Kall, Mogens

Hypotese: Cas A var årsagen til Den Lille istid

File 22.791 ...
https://sites.google.com/site/kallscie/home/hypotheses/22-791

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallscie/home/hypotheses/22-791

-

Den 13-03-2021 kl. 12:52 skrev Kall, Mogens:

Subject: Hypotese: Cas A var årsagen til Den Lille istid
Date: Sat, 13 Mar 2021 12:52:19 +0100
22791a news:604ca775$0$688$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/jRvJbeijN-A/m/lRui_ehCAQAJ

> Interrupt from ...
>
> Subject: Raketter affyret mod base i Irak, hvor to danske
>         soldater opholder sig + ET-Break -
>     Re: News 2021-03-01, Did You *killed* the Motherplanet, "HAL" ?
>     News:dk.politik
> Date: Wed, 3 Mar 2021 14:17:21 +0100
> 22761 news:603f8c64$0$690$1472...@news.sunsite.dk
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/22-xxx/22-761
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/22-xxx/22-761
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/usa/22-xxx/22-761
> Close Encounters of the Third Kind
> [...]

Hovsa!

Dette indlæg gik vist helt galt i byen!

Den skulle ha' været sendt til videnskabsgruppen! Sorry! ... :-(

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
Last OUTPUT: 22700 news:60080d9b$0$677$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/X4z1cd6pDQAJ