Re: Fransk minister advarer om kemiske angreb - Re: 2015 uge 47 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Friday, November 20, 2015, CET 08:42, GMT 07:42
Subject: Fransk minister advarer om kemiske angreb -
Re: 2015 uge 47 (news samlet)
18771 news:n2mio1$4ra$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/x0ohasJ9akY/yYoHdNR5AQAJ

> Vi skal presse islam gennem samme proces, som kristendommen har været igennem
>
> Debat
> Asger Sørensen
> 19. november 2015 00:00
> http://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/aendring-af-islam-er-noedvendig-hvis-borgerkrig-skal-undgaas
>
> Indvandrerne bringer det muslimske had med sig, og det vil
> sandsynligvis føre til et stærkt stigende konfliktniveau.
> Tiden er inde til, at muslimer accepterer skellet mellem tro
> og viden og erkender, at Koranen i al fald er delvis
> menneskeskabt, mener tidligere rektor Asger Sørensen

> [...]

Og til alle Jer muslimer, siger jeg:

Gør som jeg:

Fremelsk det gode (fremfor det onde)

For når du fremmer det gode, da er det sådan set Gud - altså noget
***religiøst*** - du fremmer, fordi ...

Der står skrevet:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt+19%3A17&version=ERV-AR (Arabic)
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt+19%3A17&version=BPH (Dansk)

(Jesus siger:)

... Der er jo kun én, der er god, nemlig Gud selv. ...

Matt. 19,17

Du kan altså "anråbe" Gud gennem stedfortrædende symboler, som alle
mennesker forstår!

Og dette er en SUND gudsdyrkelse
(fremfor den tyranniske, der vil bestemme og herske over alle andre, hvoraf
terroren blot er et middel heri)!

I kan således også anråbe Gud ved at gøre det gode (fremfor det onde), dersom
det er en islamisk korrket forståelse af Gud, altså Allah, at Han er god!

Eller ...

Vil du påstå, at Allah ikke er god ?

I så fald vil jeg råde dig til at skifte religion, for hvorfor tilbede noget, der ikke
er godt og måske ligefremt ondt!?

Vous comprenez?
(Kom! Lad os skabe en bedre fremtid for Menneskeheden!)