Følelsesbeholder - Re: Parterapeut: Den moderne mand er en klovn + ET-break - Re: 2015 uge 43 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Sunday, October 25, 2015, CET 07:24, GMT 06:24
Subject: Parterapeut: Den moderne mand er en klovn + ET-break -
Re: 2015 uge 43 (news samlet)
18.719 news:562c7583$0$290$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/therapy/18-719
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/therapy/18-719
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/ud3KggFB-EA/HeLrQZa0BAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/PYmaYeJ4Nc0/gcFk7u7rDgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/ud3KggFB-EA/iKvg0coxDQAJ

> [...]
> din følelsesbeholder op!
>
> Mange af os har fundet den i troen på Jesus, men helt
> så firkantet/simpelt kan det ikke stilles op...
>
> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
> the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
> i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
> der sagde:
> (2015-10-25, Sunday, day no 295, CET 07:06, GMT 06:06)
> - "Tro mig"
>
> (Men faktisk tror jeg mere, at det var Jesus Himself,
> der denne gang afbrød med disse ord 07:06)

Opskriften på succes inkluderer - afhænger også af - at du bakker din
kone op (så hun vitterlig føler sig elsket og værdsat)!

Brug hertil faglig ***viden*** om kærlighedens 5 sprog ...

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/kaerlighedens-5-sprog

1. Tid til hinanden
2. Fysisk berøring
3. Tjenester
4. Anerkendende ord
5. At modtage gaver

Det er nemlig ikke godt nok, at dine intentioner er relle!

Modtageren må også nødvendigvis FORSTÅ det
(og taler kanske ikke dit kærlighedssprog)!

Last OUTPUT: 18634 news:mtb2nt$5a6$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18732

Vidal

> [...]
>

> Det er nemlig ikke godt nok, at dine intentioner er relle!
>
> Modtageren må også nødvendigvis FORSTÅ det
> (og taler kanske ikke dit kærlighedssprog)!

[...]

Er du gift og har børn selv? Eller er det teori?