Parterapeut: Den moderne mand er en klovn + ET-break - Re: 2015 uge 43 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/therapy/18-719
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/therapy/18-719

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, October 19, 2015, CET 07:45, GMT 05:45
Subject: 2015 uge 43 (news samlet)
18705 news:n01vui$58b$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/PYmaYeJ4Nc0/jDpS8V0SDQAJ

> [...]
>
> Fordi fordelene ved UDN er for mange (herunder sund
> favorisering af eksilregeringer til erstatning for
> et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få! ... :-)
>
> Det ville ændre Verden til det bedre med tiden,
> skønner jeg!
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 18634 news:mtb2nt$5a6$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18705

Parterapeut: Den moderne mand er en klovn + ET-break
Ingen endring ved al-Aqsa-moskeen.
Rusland tænker stadig kun på Assad

-

DR S174 lør 24 okt 22:31:13
24.oktober dr.dk/nyheder 13:01
RUSLAND VIL STØTTE OPPOSITION
Rusland antyder et kursskifte og melder
sig parat til et tættere samarbejde med
USA i Syrien, hvor de to stormagter har
været i åben konflikt om målet med
deres daglige bombemissioner.

Sergej Lavrov, den russiske
udenrigsminister, siger blandt andet i
et interview på russisk tv, at russerne
vil støtte moderate oprørsgrupper med
luftangreb mod ekstremisterne i
Islamisk Stat (IS).

- Vi er også klar til at støtte den
patriotiske opposition, herunder den
såkaldt Frie Syriske Hær, fra luften,
siger Sergej Lavrov.

Rusland vil støtte Syriens moderate opposition med bomber
kl. 13:01
http://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-vil-stoette-syriens-moderate-opposition-med-bomber

-

DR S175 lør 24 okt 22:31:13
24.oktober dr.dk/nyheder 14:13

RUSLAND TÆNKER STADIG KUN PÅ ASSAD
Den russiske udenrigsminister, Sergej
Lavrov, har i et interview med russisk
tv åbnet op for at hjælpe syriske
oprørsgrupper herunder den Frie Syriske
Hær med luftangreb mod Islamisk Stat.

Men man skal ikke tro, at Rusland
dermed har opgivet støtten til
præsident Bashar al-Assad, som
oprørerne også bekæmper. Det vurderer
lektor ved Forsvarsakademiet Peter
Viggo Jakobsen.

- Det russiske perspektiv i Syrien er i
første omgang at beskytte regimet og i
anden omgang at lave en fredsaftale,
der beskytter og inkluderer regimet,
siger han.

Forsker: Rusland tænker stadig kun på Assad
kl. 14:13
http://www.dr.dk/nyheder/udland/forsker-rusland-taenker-stadig-kun-paa-assad

Rusland vil hjælpe USA: Klar til krig mod Islamisk Stat
Af Ritzau
24. oktober 2015, 11:56
http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-10-24-rusland-vil-hjaelpe-usa-klar-til-krig-mod-islamisk-stat

Kommentar:

Og det siger man EFTER at ha' myrdet dem!

De LYVER som en hest kan rende!

Stol ALDRIG på en psykopat!

-

Disse lande er ikke med i FN... og det er ikke Nordkorea
Af Marie Jensen
21. oktober 2015, 17:12
Opd. 24. oktober 2015, 18:27
http://nyhederne.tv2.dk/2015-10-21-disse-lande-er-ikke-med-i-fn-og-det-er-ikke-nordkorea

104 SVT Text Söndag 25 okt 2015

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Konservativ valvind i Polen........130

* Stora översvämningar i Texas.......131

* USA: Körde in i folkmassa - 4 döda 132

* Tusentals kräver presidents avgång 133

* 1.500 syrier har cyklat till Norge 134

Vicepresident greps för mordplaner 135

Skyfall förstör flyktingläger......136

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Söndag 25 okt 2015

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Pakistan: Bombdådet krävde 24 liv..137

USA: Tre dog i bilkrasch vid parad 138

Ryssland redo för Syrien-samarbete 139

Knivman dödad på Västbanken........140

Balkanländer hotar stänga gränser..141

-

NRK
24. oktober 2015 kl. 12:01 - 24. oktober 2015 kl. 19:54, error

25. oktober 2015 kl. 00:33
Ingen endring ved al-Aqsa-moskeen
http://www.nrk.no/nyheter/1.12620311

Israels statsminister Benjamin Netanyahu vil
videoovervåke området Haram-al-Sharif, der
al-Aqsa-moskeen ligger, og som jødene kaller
Tempelhøyden. Netanyahu lover å ikke endre reglene om
hvem som skal ha tilgang til området rundt
al-Aqsa-moskeen.

Kommentar:

Men det er klogt at videoovervåge området, så vi kan
finde ud af, hvem ballademagerne (som ødelægger det
for alle os andre) er!

-

25. oktober 2015 kl. 05:57

-

Parterapeut: Den moderne mand er en klovn

Kasper Sølvsten
24. oktober 2015 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/familieliv/den-moderne-mand-er-en-klovn

På jobbet og fodboldbanen er han en leder, men når
han kommer hjem til konen og børnene, hænger han
myndigheden på knagen i entréen. Det er på tide, at
mændene tager ansvar for deres familier, mener
psykolog og parterapeut Finn Korsaa

Kommentar:

I disse tider, hvor mange er forvirrede om bl.a.
manderollen, er det værd at notere sig, at en af
opgaverne som ægtemand og far er at sikre sig
ægtefællens og børnenes trivsel!

Mistrives de, da er det ***din*** opgave at genoprette
ballancen.

Og det er en svær opgave, men her er lidt hjælp at få:

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/elsker-i-mig

Elsker I mig ?
Ross Campbell
ISBN 87 7247 544 7
Forlaget Scandinavia, 1982

Ifølge denne børnepsykiater drejer det sig først og
fremmest om at fylde børnenes følelsesbeholder,
akurart som når man tanker en bil op med benzin.

(Og dette gælder OGSÅ ægtefællens følelsesbeholder,
vil jeg våge at påstå!)

Så længe følelsesbeholderen ikke er fyldt op, kan du
ikke forvente et et veldisciplineret barn und so
weiter.

Så sæt dig ind i kunsten af fylde dine kæres
følelsesbeholder op. og jeg garanterer dig for
succes! ... :-)

Jamen hvad nu hvis min egen følelsesbeholder er tom,
kunne du så udråbe!

Her gælder det så om at finde kilden, der kan fylde
din følelsesbeholder op!

Mange af os har fundet den i troen på Jesus, men helt
så firkantet/simpelt kan det ikke stilles op...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2015-10-25, Sunday, day no 295, CET 07:06, GMT 06:06)
- "Tro mig"

(Men faktisk tror jeg mere, at det var Jesus Himself,
der denne gang afbrød med disse ord 07:06)

CET 07:06
- "Jeg er kommet"

CET 07:07
- "...