Grupos de Google ya no admite nuevas publicaciones ni suscripciones de Usenet. El contenido anterior sigue siendo visible.

Zelenskyj: F-16-jagerfly til Ukraine er et signal om, at Rusland taber - News 2023-05-25

Visto 4 veces
Saltar al primer mensaje no leído

Kall, Mogens

no leída,
25 may 2023, 3:13:4525/5/23
Zelenskyj: F-16-jagerfly til Ukraine er et signal om, at Rusland taber

20.000 Wagner-soldater dræbt i Bakhmut, siger Prigozjin

Subject: ET-Break (Was: Statsministeren besøger USA’s præsident, 78) -
News 2023-05-24
Date: Wed, 24 May 2023 09:18:15 +0200
25234 <u4kdnn$2tflt$1...@news.eternal-september.org>
Close Encounters of the Third Kind
(Dating, Nærkontakt af 3. grad, Stævnemøde)
https://sites.google.com/view/kall-contact/files/25-xxx/25-2xx/25-234
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-2xx/25-23x/25-234
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/0NDQ1x4wwhQ/m/7Xepc7otAgAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/Frlj0Hg87QQ/m/_uUaUrs5AAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Solceller

Solceller - sådan virker de og sådan bygger du dem
MrDannesboe
11. mar. 2018
https://www.youtube.com/watch?v=oXUCG18tqCc

[
6m53s

Organiske solceller
]

=>

Organiske solceller - Aktuel Naturvidenskab
aktuelnaturvidenskab.dk
PDF
Dette tynde lag film er solceller, der producerer strøm ved
hjælp af Solens energi, og så er solcellerne organiske. Med i
denne transformation af måden at ...
6 sider
https://aktuelnaturvidenskab.dk/fileadmin/Aktuel_Naturvidenskab/nr-1/AN1-2020-organiske-solceller.pdf

Opbygningen af en typisk organisk solcelle

[
Anode - fx sølv
Hultransportlag - fx molybdænoxid
Aktivlag
Elektrontransportlag - fx zinkoxid
Katode - fx indiumtinoxid
Substrat (plastfolie)
]

I dag kl. 16:15
To oprørsgrupper har taget ansvaret for angrebet i Belgorod. Men hvem er de?
https://www.dr.dk/nyheder/udland/oproersgrupper-har-taget-ansvaret-angrebet-i-belgorod-men-hvem-er-de

-

Mette Frederiksen afviser at bruge Biden-besøg til at få toppost i NATO:
- Jeg har ikke en ansøgning med
I dag kl. 15.59
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-05-24-mette-frederiksen-afviser-at-bruge-biden-besoeg-til-at-faa-toppost-i-nato-jeg-har-ikke-en-ansoegning-med

+

I dag kl. 16:16
Mette Frederiksen om Biden-besøg og Nato-spekulationer:
'Jeg har ikke nogen ansøgning med'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mette-frederiksen-om-biden-besoeg-og-nato-spekulationer-jeg-har-ikke-nogen

-

DR S147 ons 24 maj 17:33:34
24.maj dr.dk/nyheder 17:22

5 TILTALES FOR AT KÆMPE FOR UKRAINE

I dag kl. 17:22
Rusland stiller udlændinge for retten for at have kæmpet for Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-stiller-udlaendinge-retten-have-kaempet-ukraine

-

DR S149 tor 25 maj 07:50:00
24.maj dr.dk/nyheder 17:31

HØJREFLØJEN KRITISERER ABORTPLAN

I går kl. 17:31
Højrefløjen kritiserer regeringens plan om at sænke aldersgrænsen for
fri abort
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hoejrefloejen-kritiserer-regeringens-plan-om-saenke-aldersgraensen-fri-abort

-

I dag kl. 17:51
Russiske oprørsgrupper til DR: Der er mere i vente om nogle dage
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russiske-oproersgrupper-til-dr-der-er-mere-i-vente-om-et-par-dage

-

Tidligere topdiplomat opfordrer danskere til sommerferie i Ukraine: -
Jeg synes, vi skal starte nu
I går kl. 19.03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-24-tidligere-topdiplomat-opfordrer-danskere-til-sommerferie-i-ukraine-jeg-synes-vi-skal-starte-nu

-

Video: Rusland melder om angreb på krigsskib i Sortehavet
I går kl. 19.04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-24-ukraine-har-forsoegt-angreb-paa-russisk-krigsskib-siger-rusland

-

DR S152 tor 25 maj 07:50:00
24.maj dr.dk/nyheder 19:33

ANGREB PÅ RUSSISK KRIGSSKIB

I går kl. 19:33
Rusland: Ukraine har forsøgt at angribe krigsskib i Sortehavet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-ukraine-har-forsoegt-angribe-krigsskib-i-sortehavet

-

I går kl. 21:49
Russiske oprørsgrupper giver to forskellige svar på, hvilke våben de bruger
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russiske-oproersgrupper-giver-forskellige-svar-om-hvilke-vaaben-de-bruger

-

Oprørsleder varsler nye angreb i Rusland: Tingene kommer til at brænde på
I går kl. 22.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-24-oproersleder-varsler-nye-angreb-i-rusland-tingene-kommer-til-at-braende-paa

-

I går kl. 22:39
Zelenskyj: F-16-jagerfly til Ukraine er et signal om, at Rusland taber
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-f-16-jagerfly-til-ukraine-er-et-signal-om-rusland-taber

-

I dag kl. 05:52
FN rejser milliarder til at forebygge sult på Afrikas Horn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-rejser-milliarder-til-forebygge-sult-paa-afrikas-horn

Kommentar:

Der bor fór mange på planeten vores!

Der skal ikke bo flere i et landområde, end hvad området kan
brødføde!

Det må være planen på længere sigt!

-

DR S160 tor 25 maj 08:10:48
25.maj dr.dk/nyheder 06:45

RUSLAND HAR ANGREBET KYIV

I dag kl. 06:45
Rusland har gennemført endnu et 'enormt' luftangreb mod Kyiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-har-gennemfoert-endnu-et-enormt-luftangreb-mod-kyiv

Kommentar:

Gid russiske storbyen må få samme behandling! Lad det regne ned
med sodoma-lignende døds-asteroider!

Men ...

Vil det ikke være synd for civilbefolkningen?

Kan de kræves til ansvar for Putins *forbrydelser*?

Er man medskyldig (med sin stiltiende accept)?

-

Wagner-leder forudser russisk nederlag, medmindre Rusland indfører
kontroversiel tilstand
I dag kl. 07.32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-24-wagner-leder-forudser-russisk-nederlag-medmindre-rusland-indfoerer-kontroversiel-tilstand

Kommentar:

I har ALLEREDE tabt den dag, I overgav Jer til djævelen og blev
et redskab for al hans ondskab!

Og hvad han har i sinde (i sit *hovmod*) ved vi alle: At
ødelægge Guds skaberværk (ved at lægge alle lande øde fx. ved
at lokke *magtsyge* idioter til at opstarte en atomkrig)!

-

Kina anklages for omfattende spionage mod amerikansk infrastruktur
I dag kl. 07.42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-25-kina-anklages-for-omfattende-spionage-mod-amerikansk-infrastruktur

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. maj 2023 kl. 14:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943704
Sean Coogan
Ukrainsk topgeneral: Ukraine kontrollerer en "ubetydelig" del af
Bakhmut, men rykker frem i forstæderne

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-24-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 15.02
Rusland vil reagere "prompte og ekstremt hårdt" på nye angreb,
advarer forsvarsminister

Kl. 15.21
At Ukraine kommer med i NATO midt i krigen, er "ikke på
agendaen", siger Stoltenberg

Kommentar:

Nej, fordi så er - reelt set - NATO i krig med Rusland, og det
kommer der næppe noget godt ud af, hverken for os eller Rusland!

Kl. 15.53
Russisk spionchef: - Vesten er i ledtog med djævlen og går en
trist undergang i møde

Kl. 16.02
Fem europæere anklaget for at kæmpe med ukrainske soldater skal
i retten i Rusland

Kl. 16.17
Russisk krigsskib angrebet af ukrainske droner, siger det
russiske forsvarsministerium

... nær Bosporusstrædet ved Tyrkiet.

Kl. 16.46
Tysk-schweizisk samarbejde skal føre til flere kampvogne til
Ukraine

Kl. 17.16
Rusland reagerer på brug af amerikanske militærkøretøjer i
angreb på Belgorod

Kl. 17.43
Ukrainsk kirke flytter fejring af juleaften

Ortodokse kristne ukrainere har hidtil fejret juleaften 7.
januar.

... fremover fejre helligdagen 25. december.

Kl. 19.08
USA vil undersøge brug af amerikanske militærkøretøjer i angreb på Rusland

Kl. 19.14
Norge vil også træne F-16-piloter

Kl. 19.49
Video viser ukrainsk speedbåd eksplodere

Kl. 20.08
Højtstående FN-diplomat mødes med kvinden bag utallige
krigsforbrydelser mod ukrainske børn - USA er "dybt bekymrede"

Kl. 21.12
- Vi sked i bukserne i Kyiv og Kherson, siger Prigozjin

Kl. 21.55
- Rusland taber, hvis I leverer F-16 fly, siger Zelenskyj

Kommentar:

Rusland SKAL tabe, fordi ...

HVIS ikke dette *tyveri* af andres landområder stoppes, da kan
det blive en skrue UDEN ende.

Og en dag vil også Antikrist så stjæle landområder i Rusland.

Så kom nu til *fornuft*, Rusland, og erkend, at I er kommet
bort fra Livets vej° og ind på en blindgyde (som djævelen står
bag)! Og hvor endestationen bliver Menneskehedens undergang!

HVORFOR *tilbede* denne *afgud*?

Hvad lykke er der i at alt ødelægges?

Prøv at se ud i Universet og erkend, at Livet i Universet er ret
sjældent!

Ville det ike være *idiotisk* så at ødelægge det (her på Jorden)?

Da vel KUN tåbe glæder sig over sin egen (og andres) undergang!

Vi ønsker Jer IKKE noget ondt, men I må forstå, at vi IKKE kan
overleve som menneskehed, dersom vi alle overgiver os til
psykopatiens kynisme med vold und so weiter!

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 06.01
Russisk militsleder: - Der kommer mere af samme skuffe

Kl. 06.38
Kyiv ramt af droneangreb for 12. gang på en måned

57 min siden (Time now CET 09.08)
Russisk guvernør: Seks droner skudt ned over Krim

31 min siden (Time now CET 09.08)
20.000 Wagner-soldater dræbt i Bakhmut, siger Prigozjin

14 min siden (Time now CET 09.08)
Et kæmpe Z-symbol er dukket op i Sortehavet

1 min siden (Time now CET 09.08)
Rusland og Belarus underskriver aftale om atomvåben

(Time now CET 09.08)

2023-05-25 kl 08.36
3 min. siden
Østrigsk by sætter hegn op foran storslået udsigt for at stoppe
turist-selfies

TV2:
2023-05-25 kl 08.48
Kina anklages for omfattende spionage mod amerikansk infrastruktur
I dag kl. 07.42

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25238

Kall, Mogens

no leída,
25 may 2023, 7:00:3225/5/23
Mette Frederiksen afviser ikke, at danske F-16-fly ender i Ukraine

Putin bruger 400 år gammelt verdenskort til at legitimere krigen
i Ukraine, men der er et problem

Subject: Zelenskyj: F-16-jagerfly til Ukraine er et signal om,
at Rusland taber - News 2023-05-25
Date: Thu, 25 May 2023 09:11:21 +0200
25238 <u4n1mq$3clma$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zsC8V9dztpc/m/E3kXq_h7AgAJ
Spækhuggere sænker båd i “brutalt angreb”
I dag kl. 09.08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-24-spaekhuggere-saenker-baad-i-brutalt-angreb

... ud for Gibraltar, ...

-

I dag kl. 09:46
Rusland og Belarus underskriver aftale om atomvåben
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-og-belarus-underskriver-aftale-om-atomvaaben

-

DR S170 tor 25 maj 12:22:03
25.maj dr.dk/nyheder 10:54

RUSLAND UDVISER SVENSKE DIPLOMATER

... en reaktion
på, at Sverige i sidste måned udviste
fem russiske diplomater, ...

I dag kl. 10:54
Rusland udviser fem svenske diplomater
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-udviser-fem-svenske-diplomater

-

Putin bruger 400 år gammelt verdenskort til at legitimere krigen i
Ukraine, men der er et problem
I dag kl. 11.02
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-25-putin-bruger-400-aar-gammelt-verdenskort-til-at-legitimere-krigen-i-ukraine-men-der-er-et-problem

- Jeg tvivler på, at Putin kan fransk, for der står rent faktisk
Ukraine – kosakkernes land – på kortet. Der, hvor kæden så
hopper helt af for Putin, er, at hans egen fødeby Skt.
Petersborg ikke er på kortet. Dengang tilhørte de landområder
svenskerne. Så der er mange ting, der ikke hænger sammen her,
siger Claus Borg Reinholdt.

-

I dag kl. 11:26
Prigozjin: Mine tropper er begyndt at trække sig ud af Bakhmut
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prigozjin-mine-tropper-er-begyndt-traekke-sig-ud-af-bakhmut

-

I dag kl. 11:39
Mette Frederiksen afviser ikke, at danske F-16-fly ender i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/politik/mette-frederiksen-afviser-ikke-danske-f-16-fly-ender-i-ukraine

-

DR S173 tor 25 maj 12:22:03
25.maj dr.dk/nyheder 12:00

RÅDGIVER: MODOFFENSIVEN ER I GANG
Den meget omtalte ukrainske modoffensiv
er i gang.

45 min. siden
Zelenskyjs rådgiver: Modoffensiven er i gang
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyjs-raadgiver-modoffensiven-er-i-gang

[...]

Kl. 09.19
Wagner-gruppen trækker sig tilbage fra Bakhmut, hævder Prigozjin

Kl. 09.43
FSB tilbageholder ukrainere for at planlægge angreb på atomkraftværker

Kl. 10.16
Det giver god mening, at Wagner ikke skal stå vagt, siger Rasmus Tantholdt

Kl. 10.42
Rusland udviser fem svenske diplomater

Kl. 11.12
Modoffensiven er i gang, siger Zelenskyjs rådgiver

Kl. 11.43
Ukraine bekræfter, at Wagner forlader området omkring Bakhmut

7 min siden (Time now CET 12.58)
Vi har allerede set eksempler på modoffensiv, siger Rasmus Tantholdt

(Time now CET 12.58)

2023-05-25 kl 12.45
4 min. siden
Højesteret: Barn undfanget med sæd fra dansk sæddonor har ikke krav på
dansk statsborgerskab

TV2:
2023-05-25 kl 12.44
Salling Group lukker Basalt efter syv måneder
18 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25239

Kall, Mogens

no leída,
25 may 2023, 17:05:2225/5/23
Danmark og Holland skal lede træningen af ukrainske F16-piloter

at Rusland taber - News 2023-05-25
Date: Thu, 25 May 2023 09:11:21 +0200
25238 <u4n1mq$3clma$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zsC8V9dztpc/m/E3kXq_h7AgAJ
Ukrainsk modoffensiv er allerede i gang, bekræfter Zelenskyjs rådgiver
I dag kl. 10.52
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-25-ukrainsk-modoffensiv-er-allerede-i-gang-bekraefter-zelenskyjs-raadgiver

-

Syrienkriger idømmes livstid for landsforræderi
I dag kl. 11.33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-25-syrienkriger-idoemmes-livstid-for-landsforraederi

-

Amerikanere til Zelenskyj: - Tig om penge et andet sted
I dag kl. 12.00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-23-amerikanere-til-zelenskyj-tig-om-penge-et-andet-sted

Blandt amerikanerne er interessen for at støtte Ukraine dalende.
Samtidig viser befolkningen tegn på utålmodighed med krigen.

-

I dag kl. 13:02
Dansk mand får livstid for landsforræderi:
Deltog i IS-krigshandlinger i Syrien mod koalition
https://www.dr.dk/nyheder/indland/dansk-mand-faar-livstid-landsforraederi-deltog-i-krigshandlinger-i-syrien-mod

-

DR S177 tor 25 maj 16:54:37
25.maj dr.dk/nyheder 13:23

AMBASSADØR KALDT TIL SAMTALE I RUS

... på grund af
manglende resultater i Nord Stream-
efterforskningen. ...

Ambassadørerne fra Tyskland og Sverige
har også være indkaldt til en samtale

I dag kl. 13:23
Dansk ambassadør har været kaldt til samtale i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-ambassadoer-har-vaeret-kaldt-til-samtale-i-rusland

-

Wagner-gruppen trækker sig tilbage fra Bakhmut, hævder Prigozjin
I dag kl. 13.28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-25-wagner-gruppen-traekker-sig-tilbage-fra-bakhmut-haevder-prigozjin

-

DR S116 tor 25 maj 16:55:04
25.maj dr.dk/nyheder 14:52

SVENSKER FÅR LIVSTID FOR SPIONAGE

I dag kl. 14:52
Svensk mand skal i fængsel på livstid for spionage
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svensk-mand-skal-i-faengsel-paa-livstid-spionage

-

Ingen mudder på dækkene og masser af rust – analytikere sår tvivl om
russiske billeder
I dag kl. 17.24
Opd. I dag kl. 18.42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-25-rusland-bliver-beskyldt-for-at-plante-amerikansk-fremstillede-koeretoejer-efter-historisk-angreb

-

Stormløb på Kongressen udløser 18 års fængsel
I dag kl. 17.31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-25-hoejreradikal-leder-faar-18-aars-faengsel-efter-stormloeb-paa-kongressen

-

DR S124 tor 25 maj 19:59:04
25.maj dr.dk/nyheder 17:33

RWANDISK MAND ANHOLDT FOR FOLKEDRAB

I dag kl. 17:33
Mand fra Rwanda anholdt for folkedrab efter 22 år på flugt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mand-fra-rwanda-anholdt-folkedrab-efter-22-aar-paa-flugt

-

DR S128 tor 25 maj 19:59:04
25.maj dr.dk/nyheder 18:59

DANMARK SKAL LEDE F16-TRÆNING

I dag kl. 18:59
Danmark og Holland skal lede træningen af ukrainske F16-piloter
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-og-holland-skal-lede-traeningen-af-ukrainske-f16-piloter

-

Dagens overblik: Wagner-leder forudser russisk nederlag,
medmindre Rusland indfører kontroversiel tilstand
I dag kl. 19.04
https://nyheder.tv2.dk/2023-05-25-dagens-overblik-wagner-leder-forudser-russisk-nederlag-medmindre-rusland-indfoerer-kontroversiel-tilstand

-

Ukrainsk soldat: - Vi var 36 mand, da vi ankom, men i løbet af
de første minutter mistede vi tre
I dag kl. 19.29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-25-ukrainsk-soldat-vi-var-36-mand-da-vi-ankom-men-i-loebet-af-de-foerste-minutter-mistede-vi-tre

Ukrainske soldater fortæller om hårde angreb fra russerne i
Bakhmut.

-

'Super-El Niño' kan være på vej: - Vi er sårbare, advarer analytiker
I dag kl. 19.32
https://nyheder.tv2.dk/business/2023-05-25-sjaelden-super-el-nino-kan-vaere-paa-vej-vi-er-saarbare-advarer-analytiker

-

DR S130 tor 25 maj 19:59:04
25.maj dr.dk/nyheder 19:42

18 ÅRS FÆNGSEL FOR KONGRES-STORMLØB

I dag kl. 19:42
Oath Keepers-stifter får 18 års fængsel efter stormløb på Kongressen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oath-keepers-stifter-faar-18-aars-faengsel-efter-stormloeb-paa-kongressen

-

I dag kl. 21:13
Troels Lund Poulsen: Ukrainere skal være i stand til at flyve F-16, hvis
danske kampfly doneres
https://www.dr.dk/nyheder/indland/troels-lund-poulsen-ukrainere-skal-vaere-i-stand-til-flyve-f-16-hvis-kampflyene

[...]

Kl. 13.18
Rusland indkalder dansk ambassadør

Kl. 14.03
Ukraine sikrer frigivelse af soldater

Kl. 14.33
Statsdumaen vil give bøder og fængsel for 'forkerte' kort

Kl. 15.24
Frustrerede ukrainske soldater udenfor Bakhmut: - Det var det
rene helvede

Kl. 16.26
Dansk ambassadør har været til samtale i det russiske udenrigsministerium

47 min siden (Time now CET 17.38)
EU til Kina: - Tilbagetræk betingelsesløst alle styrker fra Ukraine

20 min siden (Time now CET 17.38)
Finland sender hjælpepakke nummer 16 til Ukraine

12 min siden (Time now CET 17.38)
Ukraine offentliggør video af angreb på russisk krigsskib

Kl. 17.41
Lukasjenko: - Flytning af taktiske atomvåben er påbegyndt

Kl. 18.48
Danmark skal træne ukrainske piloter til F16-fly

Kl. 19.05
USA: - Ukraine må ikke bruge amerikansk udstyr til direkte
angreb i Rusland

Kl. 19.22
Rusland eskorterer amerikanske bombefly væk fra russisk grænse
i Østersøen

Kl. 19.46
USA bekræfter, at Rusland flytter atomvåben til Belarus

Kl. 19.54
Zelenskyj holdt overraskelsestale i Baltimore

Kl. 20.19
USA indfører sanktioner mod russer med forbindelser til Wagner-gruppen

Kl. 21.08
Holland beslaglægger grund ejet af Putins ekssvigersøn

(Time now CET 22.58)

2023-05-25 kl 22.48
40 min. siden
Anders Lind sikrer 'karrierens bedste sejr' ved VM i bordtennis

TV2:
2023-05-25 kl 22.53
'Super-El Niño' kan være på vej: - Vi er sårbare, advarer analytiker
I dag kl. 19.32

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25240
0 mensajes nuevos