Zelenskyj rejser til USA. Rusland vil lukke menneskerettighedsorganisation fra sovjettiden - News 2022-12-21

Zelenskyj rejser til USA

Rusland vil lukke menneskerettighedsorganisation fra sovjettiden

Subject: Udvalg vil retsforfølge Donald Trump for stormen på USA's
kongres - News 2022-12-20
Date: Tue, 20 Dec 2022 08:42:35 +0100
24839 <tnrp1c$kmr8$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/J5qVNgz0D4E/m/VR6UjEE1BQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

> [...]
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I går kl. 21:44
Udlandschef: Decideret forkert, når Ukraines ambassadør beskylder
Matilde Kimer for at manipulere
https://www.dr.dk/nyheder/indland/ukraines-ambassadoer-beskylder-dr-korrespondent-manipulere-og-siger-hun-har

-

DR S171 ons 21 dec 06:50:00
20.december dr.dk/nyheder 23:08

RUSLAND VIL LUKKE ORGANISATION

... Helsinki-Moskva-Gruppen ...

I går kl. 23:08
Rusland vil lukke menneskerettighedsorganisation fra sovjettiden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vil-lukke-menneskerettighedsorganisation-fra-sovjettiden

-

I dag kl. 00:06
Tyskland giver bronzestatuer tilbage til Nigeria: 'Det var forkert at
stjæle disse bronzer'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyskland-giver-bronzestatuer-tilbage-til-nigeria-det-var-forkert-stjaele-disse

-

DR S173 ons 21 dec 06:50:00
21.december dr.dk/nyheder 02:49

ZELENSKYJ FORLADER UKRAINE

I dag kl. 02:49
Zelenskyj forlader Ukraine for første gang siden krigens start
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-forlader-ukraine-foerste-gang-siden-krigens-start

-

Putin forsøger at lukke gammel menneskerettighedsorganisation
21. dec. 2022, 05:43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-21-putin-forsoger-at-lukke-gammel-menneskerettighedsorganisation

-

I dag kl. 06:14
ANALYSE: Med Zelenskyj-besøg tager Biden et stort skridt i opgøret med Putin
https://www.dr.dk/nyheder/udland/analyse-med-zelenskyj-besoeg-tager-biden-et-stort-skridt-i-opgoeret-med-putin

Kommentar:

Putin-666 skal for retten (fx. ICJ eller ICC) in absentia og
dømmes, så det må stå soleklart for enhver, at vi her har at gøre
med en *krigsforbryder* og at 'Forbrydelse IKKE betaler sig'
(Crime does NOT pay).

-

Zelenskyj er på vej til USA
21. dec. 2022, 06:27
Opd. 21. dec. 2022, 07:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-21-zelenskyj-er-paa-vej-til-usa

-

2022-12-21 kl 07.49
2 min. siden
Zelenskyj bekræfter: 'Jeg er på vej til USA'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-bekraefter-jeg-er-paa-vej-til-usa

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

16. dec. kl. 12:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5071582
Morten Top
Middagsoverblik

_________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine 20. december 2022
20. dec. 2022, 05:52
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-12-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-20-december-2022

Kl. 22.32
Ukrainske soldater gjorde uventet fund

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
21. dec. 2022, 05:54
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-12-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.53
Medier: Zelenskyj rejser til USA

49 min siden (Time now CET 08.04)
Biden og Zelenskyj bekræfter, at de to præsidenter mødes i Washington

18 min siden (Time now CET 08.04)
USA vil give Ukraine "signifikant" hjælpepakke

8 min siden (Time now CET 08.04)
Zelenskyj vil tale til Kongressen natten til torsdag

(Time now CET 08.04)

2022-12-21 kl 07.49
2 min. siden
Zelenskyj bekræfter: 'Jeg er på vej til USA'

TV2:
Tidligere R-leder skal forhandle forsvarsforlig og tale EU
21. dec. 2022, 06:22

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24844

Zelenskyj besøger USA: - Uden amerikanerne var det slet ikke gået

Subject: Zelenskyj rejser til USA. Rusland vil lukke
menneskerettighedsorganisation fra sovjettiden - News 2022-12-21
Date: Wed, 21 Dec 2022 08:04:54 +0100
24844 <tnub6o$vh59$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zbxODp9bDc8/m/9FCDQceBBQAJ
DR S115 ons 21 dec 11:33:32
21.december dr.dk/nyheder 07:47

ZELENSKYJ ER PÅ VEJ TIL USA

Zelenskyj er på vej til USA
21. dec. 2022, 06:27
Opd. 21. dec. 2022, 07:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-21-zelenskyj-er-paa-vej-til-usa

-

DR S124 ons 21 dec 11:33:33
21.december dr.dk/nyheder 11:31

RUSLAND: MANGELFULD UNDERSØGELSE

... Nord Stream ...

2022-12-21 kl 11.49
18 min. siden
Russisk udenrigsminister: Ingen EU-lande har undersøgt Nord
Stream-eksplosionerne ordentligt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-udenrigsminister-ingen-eu-lande-har-undersoegt-nord-stream-eksplosionerne

-

I dag kl. 12:16
Med nyt forbud for kvinder skruer Taliban tiden tilbage til 90'erne
https://www.dr.dk/nyheder/udland/med-nyt-forbud-kvinder-skruer-taliban-tiden-tilbage-til-90erne-i-afghanistan

-

I dag kl. 13:20
Trusselsvurdering: Danmark skal være forberedt på slørede grænser mellem
krig og fred
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/trusselsvurdering-danmark-skal-vaere-forberedt-paa-sloerede-graenser-mellem-krig-og

-

I dag kl. 13:29
Danske OL-skytter snydt for pengepræmier af russisk præsident
https://www.dr.dk/sporten/danske-ol-skytter-snydt-pengepraemier-af-russisk-praesident

-

Ukrainske soldater har trænet et hemmeligt sted på dansk jord
21. dec. 2022, 15:18
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-12-21-ukrainske-soldater-har-traenet-et-hemmeligt-sted-paa-dansk-jord

-

DR S135 ons 21 dec 16:55:07
21.december dr.dk/nyheder 15:50

MOSKVA VIL OPRUSTE IGEN

I dag kl. 15:50
Rusland vil opruste sin kampstyrke til 1,5 millioner soldater
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vil-opruste-sin-kampstyrke-til-15-millioner-soldater

-

DR S138 ons 21 dec 16:55:07
21.december dr.dk/nyheder 16:14

SVERIGE FORUDSER STRØMAFBRYDELSER

I dag kl. 16:14
Sveriges regering forbereder borgerne på strømafbrydelser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sveriges-regering-forbereder-borgerne-paa-stroemafbrydelser

Regeringen opfordrer borgere til at spare på strømmen for at
minimere risikoen for afbrud.

-

Zelenskyj besøger USA: - Uden amerikanerne var det slet ikke gået
21. dec. 2022, 16:20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-21-zelenskyj-besoeger-usa-uden-amerikanerne-var-det-slet-ikke-gaaet

-

Russisk minister ønsker styrker placeret tættere på Norden
21. dec. 2022, 16:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-21-russisk-minister-onsker-styrker-placeret-taettere-pa-norden

-

FE spår langvarig krig og højere spændingsniveau
21. dec. 2022, 16:28
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-12-21-fe-spar-langvarig-krig-og-hojere-spaendingsniveau

[...]

Kl. 09.29
Forsvaret løfter sløret for ukrainsk træning på dansk jord

Kl. 10.47
Russisk toppolitiker mødes med Xi Jinping for at diskutere Ukraine

Kl. 10.53
Amerikansk våbenleverance vil eskalere krigen, advarer Kreml

Kommentar:

Ævl! Det er Jer, der holder krigen i gang (i stedet for at komme
til fornuft og vedkende Jer, at I ingen ret har til at angribe
Ukraine)!

Kl. 12.38
FE spår langvarig krig og højere spændingsniveau

Kl. 13.21
Rusland klargør interkontinentale ballistiske missiler, siger Putin

Kl. 15.46
Russisk minister ønsker ny enhed tættere på Norden

Kl. 16.30
Putin: Krigen er en tragedie, men ikke vores skyld

Kommentar:

Løgn!

Det er helt og aldeles udelukkende din skyld, for du kunne jo bare
have ladet være med at angribe et naboland. Vi *omkommer* alle i
en global atomkrig pga. din *sygelige* trang til magt!

54 min siden (Time now CET 17.37)
Planen for Zelenskyjs besøg i USA

(Time now CET 17.37)

2022-12-21 kl 17.22
9 min. siden
Argentinas VM-fest kørte helt af sporet: 'Det var en farce at se bussen
køre gennem byen'

TV2:
Politisk kommentator kalder Messerschmidt-afgørelse "historisk"
21. dec. 2022, 17:11

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24845

300 - 185 = 115 (Isa 37,36 + 2 Ki 19,35) - Re: ... News 2022-12-21

menneskerettighedsorganisation fra sovjettiden - News 2022-12-21
Date: Wed, 21 Dec 2022 08:04:54 +0100
24844 <tnub6o$vh59$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zbxODp9bDc8/m/9FCDQceBBQAJ
I dag kl. 17:40
FE-chef: Spionage og fake news truer Danmarks sikkerhed
https://www.dr.dk/nyheder/indland/fe-chef-spionage-og-fake-news-truer-danmarks-sikkerhed

-

I dag kl. 18:00
'Færre end 100' journalister har som DR-korrespondent fået frataget
tilladelse til at arbejde i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/i-ukraine-er-et-ikke-stort-antal-journalister-blevet-frataget-deres-arbejdstilladelse

-

Danmark giver 300 millioner til indkøb af våben til Ukraine
21. dec. 2022, 18:04
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-12-21-danmark-giver-300-millioner-til-indkob-af-vaben-til-ukraine

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine
2922-12-21, day no 255

Day no 300 after Putin's illegal war of aggression on Ukraine
)

300 (Southpole) - 185 = 115 (near Crater)

-

I dag kl. 18:20
Liveblog: Zelenskyj møder Biden i USA på sit første udlandsbesøg under
krigen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-zelenskyj-moeder-biden-i-usa-paa-sit-foerste-udlandsbesoeg-under-krigen

-

Putin melder 'Satan 2' tæt på kampklar – og lover hæren ubegrænsede
ressourcer
21. dec. 2022, 18:48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-21-putin-melder-satan-2-taet-paa-kampklar-og-lover-haeren-ubegraensede-ressourcer

-

I dag kl. 19:00
Kvinder afvist foran universitet i Afghanistan: 'De har begravet vores
drømme'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kvinder-afvist-foran-universitet-i-afghanistan-de-har-begravet-vores-droemme

-

Svenskerne advares om strømnedbrud: Forbered jer på det værste
21. dec. 2022, 19:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-21-svenskerne-advares-om-stroemnedbrud-forbered-jer-paa-det-vaerste

-

DR S141 ons 21 dec 22:06:26
21.december dr.dk/nyheder 19:11

300 MILLIONER KRONER TIL UKRAINE

I dag kl. 19:11
Danmark donerer yderligere 300 millioner kroner til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-donerer-yderligere-300-millioner-kroner-til-ukraine

-

DR S142 ons 21 dec 22:13:24
21.december dr.dk/nyheder 19:13

USA SENDER MISSILSYSTEM TIL UKRAINE

I dag kl. 19:13
USA sender sit mest avancerede missilsystem til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-sender-sit-mest-avancerede-missilsystem-til-ukraine

-

Zelenskyj er landet i USA på sin første udlandstur siden krigens start
21. dec. 2022, 19:32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-21-zelenskyj-er-landet-i-usa-paa-sin-foerste-udlandstur-siden-krigens-start

-

I dag kl. 20:00
Zelenskyj landet på amerikansk jord - Rufus Gifford tog imod
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-landet-paa-amerikansk-jord-rufus-gifford-tog-imod

-

USA leverer nyt luftforsvarssystem til Ukraine – men hvad kan det?
21. dec. 2022, 21:23
https://nyheder.tv2.dk/2022-12-21-usa-leverer-nyt-luftforsvarssystem-til-ukraine-men-hvad-kan-det

-

2022-12-21 kl 22.16
15 min. siden
Zelenskyj takker USA for støtten og giver Biden medalje
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-takker-usa-stoetten-og-giver-biden-medalje

[...]

Kl. 17.39
Danmark donerer 300 millioner til våben

Kl. 18.04
USA bekræfter: Sender Patriot-systemer til Ukraine

... 1,85 milliarder dollars ...

[...]

Kl. 18.47
Zelenskyj landet i USA

Kl. 19.26
Zelenskyj bekræfter: - Jeg er i Washington

Kl. 20.04
Zelenskyj ankommet til Det Hvide Hus

Kl. 20.19
Et møde mellem to præsidenter

Kl. 20.30
Zelenskyj har medalje med til Biden

55 min siden (Time now CET 22.29)
USA's nye våbensystem til Ukraine er også det dyreste

(Time now CET 22.29)

2022-12-21 kl 22.16
15 min. siden
Zelenskyj takker USA for støtten og giver Biden medalje

TV2:
Efter 28 år med klager - nu skal mindst 800 ulovlige biler fjernes fra
nordjysk grund
21. dec. 2022, 21:45

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24846