ET-Break - Was: Found maybe einem 104 SETI-code at Giza-Egypt - News 2024-02-10

Feb 10, 2024, 3:23:23 AMFeb 10
ET-Break

Was:
Found maybe einem 104 SETI-code at Giza-Egypt

File 26.110 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/26-xxx/26-1xx/26-11x/26-110
UFO-hunter
https://sites.google.com/view/ufo-hunter/files/26-xxx/26-1xx/26-110

Subject: Du skal ikke se på, hvad Putin siger (for det er en del af
*bedraget*), men se på, hvad *massemorderen* gør! -
News 2024-02-09
Date: Fri, 9 Feb 2024 06:34:59 +0100
26104 <65c5b983$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/PrYdH54TAcM/m/hWNXtuihAAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

+

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ

> Ord til overvejelse:
>
> Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
> egne jordbesiddelser)!

UFO-Investigation News:

Altså:

(Repetition)

Ligesom Jonas Møller Larsen knækkede en SETI-kode, er vi
(Menneskeheden) muligvis til eksamen, hvor opgaven muligvis består
i noget tilsvarende; altså en SETI-kode som stammer fra dem ude fra
Rummet (eventuelt et radio-budskab, som de har modtaget og gerne
vil have knækket).

Det er TILLADT under "eksamen" at kontakte sin sidemand (selvom det
ellers til andre eksamener betragtes som snyd), fordi ...

Hvis blot én deltager i konkurrencen består, da har ALLE bestået!

Okay ?

Hmm ...

(ET-simulering on)

Vi ankom til Jeres solsystem og opdagede, at der havde været en
kosmisk katastrofe i form af en asteroide-kollision med planeten
Jeres for ca. 65-66 millioner år siden.

(
Own-break

Meddelelse til censor og sidemand:

De 65-66 millioner år kan også formuleres således (når vi
*afrunder* tallet):

13 * 5 millioner år

Formålet hermed KAN være at lære os (modtageren af SETI-koden)
noget om, HVORDAN tallene er opbygget.

Vi er således fundet utallige 65-tal i koden (heriblandt Enok-65)!

Og det må betyde et-eller-andet, alle disse 65-tal.
)

For 10.000 år siden besluttede vi os for at kontakte Jer, men Jeres
civilisationer på Jorden var dengang primitive. Man forstod således
IKKE, hvorfra vi stammede. De troede, vi var guder!

(
Own-break

Meddelelse til censor og sidemand:

Og det er vi også!

Meddelelse fra sidemand:

Hold kæft, din *idiot*! Du forstyrer!
)

Vi havde gjort os nogle overvejelser desangående:

BØR man kontakte primitive civilisationer?

Eller ...

Er det i grunden at *voldtage* mindreårige?

Vi valgte - for at undgå dette overgreb - at pakke vores budskab
ind i vat, så den lille mindreårige (pige) IKKE kunne *gennemskue*,
hvad de "voksne" snakkede om!

Først når denne lille mindreårige pige blev "kønsmoden" og klar til
at indgå et giftemål, vil hun kunne *gennemskue* budskabet vores.

Og det er så her, vi står nu!

Du, Menneskehed, er IKKE længere en mindreårig. Du har *gennemskuet*
mig/os!

Og Ja!

Jeg/Vi skrev et brev til dig for mange, mange år siden.

Dengang var Jorden geografisk opdelt som nu i 'Den Ny Verden'
(Nord- og Sydamerika) og 'Den Gamle Verden' (Asien, Europa og
Afrika).

I Den Ny Verden, hvor folk boede tæt ved krateret i Mexico, ...
(own break: Program still *unknown*. Sorry) ...

I Den Gamle Verden havde vi det geografiske problem, at der var en
lang afstand over til Krateret.

For eksempel var der hos datidens civilisation i Egypten således
172 Global-600-units, hvilket i Jeres opmålingssystem svarer til ...
(172 * 360/600) ... 103,2°

Vi kunne derfor IKKE benytte SETI-Universial-koderne 43 og 61,
hvilket ellers havde været meget smart (når/hvis vi har at gøre med
envejskommunikation som fx. i et SETI-radio-budskab). Se evt. ...
https://sites.google.com/view/seti/topic/search

Men ...

(
Own-break

Meddelelse til censor og sidemand:

Undskyld at jeg forstyrer, men jeg har et forslag:

Hvis afstanden fra Krateret over til Egypten er på 103,2° da kan vi
måske benytte SETI-universial-koden 104 i vores eftersøgning
)

Glimrende forslag "Kanzi", apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+7.8&version=BPH

Matthæus 7:8, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

... Den, der søger, finder, og døren lukkes op for den, som
banker på.

(ET-simulering off)

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2024-02-10, Saturday, day no 41 (325), CET 09:12, GMT 08:12)
- "Try it."

Jawohl, mein Herr!

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 17:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7200831
Carsten Thomsen
Dansk fregat klar til 'skarp' mission i Det Røde Hav

______________________________

(Time now CET 17.01)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

torsdag
torsdag
i dag kl. 19:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7201510
Rasmus Jungersen
Det amerikanske senat forsøger endnu en gang med hjælpepakke til
Ukraine og Israel

___________________________

(Time now CET 17.01)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I går kl. 05.28
Opd. 33 min side
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-08-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

fredag
I dag kl. 15.53
Rusland giver engangsbeløb til børn ramt af ukrainsk beskydning

______________________

(Time now CET 17.01)

2024-02-09 kl 16.50
14 min. siden
To metrolinjer lukker lørdag i 16 dage

TV2:
2024-02-09 kl 17.00
Rystet par ramt af makrel i tomat på gåtur, og flere har oplevet det samme
6 min siden

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26110
Reserveret *unødvendig* Google-idiot-klipperi, så man ikke kan læse text

Feb 10, 2024, 3:46:23 AMFeb 10
Den 10-02-2024 kl. 09:23 skrev Kall, Mogens:

Subject: ET-Break - Was: Found maybe einem 104 SETI-code at
Giza-Egypt - News 2024-02-10
Date: Sat, 10 Feb 2024 09:23:19 +0100
26110 <65c73277$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zMIAlNPcay0/m/Csdt0qz5AAAJ
And then I heard a voice said:

Hr. Kall - Jeg anede ikke, at du er en *børnelokker*!

Det er jeg heller ikke, svarede jeg så!

Jeg "lokker" blot folk bort fra Afgrunden°. Okay?

And then I heard the voice AGAIN said:

*Børnelokker*

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26111

Feb 10, 2024, 4:34:57 AMFeb 10
HVORFOR kan jeg ikke tale dig til fornuft ?

Giza-Egypt - News 2024-02-10
Date: Sat, 10 Feb 2024 09:23:19 +0100
26110 <65c73277$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zMIAlNPcay0/m/Csdt0qz5AAAJ
Vild russisk begejstring over interview med Putin: - Det vil
forhindre Tredje Verdenskrig
8. feb kl. 11.55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-08-vild-russisk-begejstring-over-interview-med-putin-det-vil-forhindre-tredje-verdenskrig

Kommentar:

Nej!

HVIS du/I ønsker at UNDGÅ 3. Verdenskrig, så SKAL følgende
*betingelser* opfyldes:

1.a
Respektér andre landes grænser. Georgiens landegrænser blev krænket
i august 2008 af russiske *besættelsestropper* og har været det
lige siden!

1.b
Respektér andre landes grænser. Ukraines landegrænser blev krænket
i 2014, da russiske *besættelsestropper* invaderede Krim-halvøen,
som har været besat lige siden!

Og ...

1.c
Respektér andre landes grænser. Ukraines landegrænser blev IGEN
krænket, da russiske *besættelsestropper* invaderede hele Ukraine
den 24. februar 2022, og store dele af Ukraine er fortsat besat !

Prøv nu at være ærlig overfor dig selv:

Vil du synes, at det er okay, dersom et andet land kommer og
voldtager dig ved at *stjæle* dit land (apropos Napoleons eller
Hitlers ulovlige *angrebskrig* på Sovjetunionen under 2.
Verdenskrig) ?

Åh ...

HVORFOR kan jeg (og andre) ikke tale dig til fornuft ?

Du ved udemærket godt, at det, du gør, er forkert!

-

Rusland truer med at forlade vitalt organ for samarbejde i Arktis
I går kl. 21:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-truer-med-forlade-vitalt-organ-samarbejde-i-arktis

Ekspert kalder det en katastrofe, hvis Arktisk Råd går i opløsning,
og tre årtiers samarbejde tabes på gulvet.

-

Analyse: Et katastrofalt døgn for Biden
I dag kl. 07:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/valg-i-usa/analyse-et-katastrofalt-doegn-biden

”Sympatisk, velmenende, ældre mand med dårlig hukommelse” er ikke
en beskrivelse, man ønsker i et officielt dokument, når man vil
være præsident for verdens førende supermagt.

-

I dag kl. 08:05
Syv dræbt i droneangreb i Kharkiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/syv-draebt-i-droneangreb-i-kharkiv

-

2024-02-10 kl 10.07
USA's vicepræsident reagerer: 'Uberettigede og upassende
kommentarer'
16 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/valg-i-usa/usas-vicepraesident-reagerer-uberettigede-og-upassende-kommentarer

Præsidentens adfærd kunne ikke være mere forkert beskrevet i den
rapport, siger Kamala Harris.

[...]

42 min. siden
Kriseteam og pårørende er ankommet til Thailand efter busulykke

TV2:
2024-02-10 kl 10.11
Børnehave samler 700.000 kroner ind
35 min siden

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26112

Feb 10, 2024, 4:57:44 AMFeb 10
Prinsessen holder fridag

Giza-Egypt - News 2024-02-10
Date: Sat, 10 Feb 2024 09:23:19 +0100
26110 <65c73277$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zMIAlNPcay0/m/Csdt0qz5AAAJ
Ukraines nye forsvarschef reddede Kyiv, men kritiseres for at
slagte sine egne
I går kl. 20.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-09-ukraines-nye-forsvarschef-reddede-kyiv-men-kritiseres-for-at-slagte-sine-egne

-

Danske musikere vil udelukke Israel fra Melodi Grand Prix
I dag kl. 05.33
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-02-09-danske-musikere-vil-udelukke-israel-fra-melodi-grand-prix

-

Droneangreb rammer Kharkiv og beskadiger infrastruktur
I dag kl. 05.34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-10-droneangreb-rammer-kharkiv-og-beskadiger-infrastruktur

-

Flere børn dræbt i russisk droneangreb
I dag kl. 07.03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-10-flere-boern-draebt-i-russisk-droneangreb

-

Antallet af hackerangreb er eksploderet
I dag kl. 08.53
https://nyheder.tv2.dk/business/2024-02-10-antallet-af-hackerangreb-er-eksploderet

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 02:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7202271
Louise Lønsmann
Amerikanske styrker angriber igen Houthi-mål i Yemen

i går kl. 03:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7202297
Louise Lønsmann
Guterres: Et angreb på Rafah vil forværre det humanitære mareridt

i går kl. 03:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7202324
Louise Lønsmann
Biden: Israels reaktion i Gaza har været overdrevet

i går kl. 09:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7202944
Sean Coogan
USA: Israelsk offensiv i Rafah vil være "en katastrofe"

i går kl. 09:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7202952
Ida Meesenburg
Irlands basketballhold nægtede at give hånd til Israel

i går kl. 09:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7203118
Sean Coogan
FN: Israelske nedrivninger kan være en krigsforbrydelse

i går kl. 10:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7203173
Sean Coogan
Knap 28.000 palæstinensere meldes dræbt i Gaza

i går kl. 13:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7204283
Morten Top
Arabiske udenrigsministre har holdt møde om Gaza

i går kl. 14:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7204483
Morten Top
Hundredevis af hospitalsansatte meldes dræbt siden 7. oktober

i går kl. 15:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7204549
Morten Top
Røde Halvmåne: Israel har stormet hospital

i går kl. 15:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7204754
Morten Top
Netanyahu gør klar til rykke sydpå: Kræver plan for evakuering af
Rafah

i går kl. 16:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7204891
Morten Top
Røde Halvmåne: Har mistet kontakt med hospitalspersonale

i går kl. 17:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7205051
Morten Top
FN-eksperter: Israel kan han begået krigsforbrydelser i
hospitalsdrab på Vestbredden

i går kl. 17:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7205180
Morten Top
17-årig dreng meldes dræbt på Vestbredden

i går kl. 18:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7205415
Morten Top
Palæstinensisk præsident: Israel vil fordrive palæstinensere i Gaza

i går kl. 19:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7205576
Morten Top
Løkke efter møde med europæiske kolleger: Der skal ryddes op i
UNRWA

i går kl. 19:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7205905
Morten Top
EU's udenrigschef alarmeret over forestående militæroperation i
Rafah: 'Vil få katastrofal konsekvenser'

i går kl. 20:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7206294
Morten Top
Læger Uden Grænser kræver akut handling i Gaza: 'Politisk retorik
er ikke nok'

i dag kl. 03:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7207007
Louise Lønsmann
Røde Halvmåne: Israelske styrker stormer og anholder læger på
hospital i Khan Younis

i dag kl. 09:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7207472
Selin Türker
Israelske styrker anholder 14 palæstinensere på Vestbredden

(Time now CET 10.55)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 07:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7202714
Anna Danielsen Gille
Ukraine og Rusland melder begge om droneangreb

i går kl. 08:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7202879
Anna Danielsen Gille
Ukraine og Rusland udveksler hundredevis af fanger

i går kl. 20:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7206251
Rasmus Jungersen
Zelenskyj udnævner ny stabschef

i dag kl. 03:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7207014
Louise Lønsmann
Russiske droner rammer tankstation i Kharkiv og starter omfattende
brand

i dag kl. 06:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7207216
Ritzau
Russisk droneangreb dræber baby og to andre børn i Kharkiv

(Time now CET 10.55)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I går kl. 05.28
Opd. 33 min side
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-08-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

I går kl. 16.30
Ukraine har en "kritisk mangel" på militært udstyr, siger ambassadør

I går kl. 17.10
Amerikanske politikere på besøg i Kyiv

I går kl. 18.10
Landmænd demonstrerer langs grænsen til Ukraine

I går kl. 19.02
Russiske angreb dræber tre civile

I går kl. 20.20
Russiske styrker forsøger at omringe omstridt by

I går kl. 20.25
Zelenskyj erstatter endnu en militærchef

I går kl. 22.47
Efterforskere har opsporet otte bortførte børn

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.35
Opd. I dag kl. 09.12
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-10-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

I dag kl. 06.35
Tre børn dræbt i russisk droneangreb i Kharkiv

I dag kl. 07.21
Rusland forlanger international undersøgelse, efter fly blev skudt
ned

I dag kl. 08.33
NATO-chef opfordrer Europa til at øge våbenproduktionen

I dag kl. 08.48
Ukraine melder om 111 sammenstød med russiske styrker det seneste
døgn

I dag kl. 09.12
Maritim drone på vej mod Krim er ødelagt, oplyser Rusland

(Time now CET 10.55)

2024-02-10 kl 10.54
I dag kl. 09:24
Kriseteam og pårørende er ankommet til Thailand efter busulykke

TV2:
2024-02-10 kl 10.54
Dronning Margrethe er indsat som rigsforstander for første gang
42 sek siden

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26113

Feb 10, 2024, 5:40:17 AMFeb 10
Homework:
Find out - if possible - markpointers from these positions.

Re: ET-Break - Was: Found maybe einem 104 SETI-code at Giza-Egypt -
News 2024-02-10

File 26.114 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/26-xxx/26-1xx/26-11x/26-114

-

Date: Sat, 10 Feb 2024 09:23:19 +0100
26110 <65c73277$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zMIAlNPcay0/m/Csdt0qz5AAAJ
Afstanden fra Krateret i Mexico til Sphinxen er på ...
11.478,98 km (7.132,71 mi)

Dette svarer til ...
11.478,98 * 360 / 40.030,2361 = 103,23278608 Global-360-units
11.478,98 * 600 / 40.030,2361 = 172,05464346 Global-600-units

=>

Find
104 / 103,23278608 * 11.478,98 = 11.564,2904 km distance from Crater

Afstanden er en anelse for lille til at pege på Suez-kanalens
sydlige område; altså ved det Røde Hav.

Hvis man (i mangel af bedre) vælger at afsøge kyststrækni9ngen fra
Egypten til Israel, da er positionen ca. ud for ...

Crater-Sinai-104,v001
31.082335458096715, 33.142258966823434
https://maps.app.goo.gl/q62T9TioRAuuCDdv6
11.564,29 km (7.185,72 mi) to Crater

(
Men ...

Vi ved, at kystlinjen i Oldtiden har været anderledes. En romersk
by ved kysten i Israel står i dag under vand.

Så ...

Lige dette område indeholder uheldigvis en sø kaldet Bardawil Lake.

View (Google-map):
https://maps.app.goo.gl/ahMeKymgbnH93r7F7

Såfremt hele dette område (i Oldtiden) IKKE lå under vand, da kan
kystpositionen lige så godt være ud for ...

Crater-Sinai-104,v002
31.216926705535016, 33.25724116485766
https://maps.app.goo.gl/62eutggjHYQUvGrm8

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26114

Feb 10, 2024, 5:51:51 AMFeb 10
Message to einem asshole

Giza-Egypt - News 2024-02-10
Date: Sat, 10 Feb 2024 09:23:19 +0100
26110 <65c73277$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zMIAlNPcay0/m/Csdt0qz5AAAJ

Bare fordi du er et røvhul,
behøver du ikke opføre dig som om et røvhul!

Input:
Hitler
Stalin
Putin
... und so weiter!

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26114

Feb 10, 2024, 4:09:19 PMFeb 10
IDF finds Hamas command tunnel under UNRWA Gaza HQ

Iran er i kontakt med USA

Giza-Egypt - News 2024-02-10
Date: Sat, 10 Feb 2024 09:23:19 +0100
26110 <65c73277$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zMIAlNPcay0/m/Csdt0qz5AAAJ
WATCH:
IDF finds Hamas command tunnel under UNRWA Gaza HQ

"This is one of the central commands of the intelligence. This
place is one of the Hamas intelligence units, where they commanded
most of the combat."

By JERUSALEM POST STAFF
FEBRUARY 10, 2024 20:37
Updated: FEBRUARY 10, 2024 22:20
https://www.jpost.com/israel-hamas-war/article-786234

Indbyggere i Gaza spiser dyrefoder for at undgå hungersnød
I dag kl. 11.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-10-indbyggere-i-gaza-spiser-dyrefoder-for-at-undgaa-hungersnoed

-

I dag kl. 14:21
Sveriges socialdemokrater opfordrer partimedlem til at trække sig
efter deltagelse i pro-palæstinensisk konference
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sveriges-socialdemokrater-opfordrer-partimedlem-til-traekke-sig-efter-deltagelse-i

... tråde til Hamas.

-

I dag kl. 14:47
Dødstallet i Gaza har passeret 28.000
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/doedstallet-i-gaza-har-passeret-28000

-

I dag kl. 16:52
Væbnet angreb på borgmesterkandidat i Tyrkiet
https://www.dr.dk/nyheder/udland/vaebnet-angreb-paa-borgmesterkandidat-i-tyrkiet

-

I dag kl. 16:57
Putins talsmand: Derfor fik Tucker Carlson lov til at interviewe
præsidenten
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putins-talsmand-derfor-fik-tucker-carlson-lov-til-interviewe-praesidenten

-

Sådan vil ’Sneleoparden’ vende krigslykken i Ukraine
I dag kl. 17.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-10-saadan-vil-sneleoparden-vende-krigslykken-i-ukraine

-

DR S118 lør 10 feb 19:56:41
10.februar dr.dk/nyheder 17:45

IRAN ER I KONTAKT MED USA

Under et besøg i Libanons hovedstad,
Beirut, siger Irans udenrigsminister,
Hossein
Amirabdollahian, at Iran og USA har
været i kontakt under krigen mellem
Hamas og Israel,

- I løbet af krigen og i de seneste
uger, har der været en udveksling af
beskeder mellem Iran og USA, siger han
ifølge nyhedsbureauet Reuters.

Han siger, at USA har bedt Teheran
opfordrer Hizbollah til ikke at " blive
helt og fuldt involveret i krigen mod
Israel."

I dag kl. 17:45
Irans udenrigsminister: Vi har haft kontakt med USA de seneste
måneder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/irans-udenrigsminister-vi-har-haft-kontakt-med-usa-de-seneste-maaneder

-

Hemmelig bunker var standby, hvis atombombe skulle ramme – nu er
den forladt
I dag kl. 17.58
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-02-10-hemmelig-bunker-var-standby-hvis-atombombe-skulle-ramme-nu-er-den-forladt

Under Den Kolde Krig forberedte Danmark sig på det værste. Der blev
udarbejdet detaljerede evakueringsplaner og bygget hemmelige
kommandobunkere.

-

DR S120 lør 10 feb 19:56:41
10.februar dr.dk/nyheder 19:56

TRE HAMAS-MEDLEMMER DRÆBT I RAFAH

I dag kl. 19:56
Israels luftvåben dræber tre ledende Hamas-medlemmer i Rafah
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israels-luftvaaben-draeber-tre-ledende-hamas-medlemmer-i-rafah

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 11:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7207631
Selin Türker
Seksårige Hind Rajab og ambulancereddere er fundet død i Gaza By

i dag kl. 14:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7208197
Selin Türker
Palæstinensisk Røde Halvmåne deler video fra Gaza By, hvor
seksårig pige blev dræbt

i dag kl. 14:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7208314
Selin Türker
Dødstallet i Gaza passerer 28.000

i dag kl. 15:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7208593
Selin Türker
Tysk udenrigsminister: 'Beboerne i Gaza kan ikke bare forsvinde ud
i den blå luft'

i dag kl. 19:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7210721
Karen Nielsen
Irans udenrigsminister: Vi har haft kontakt med USA de seneste
måneder

i dag kl. 19:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7211005
Karen Nielsen
Israels luftvåben dræber tre ledende Hamas-medlemmer i Rafah

(Time now CET 22.07)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 15:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7208872
Selin Türker
Putins talsmand afslører, hvorfor Tucker Carlson fik lov til at
interviewe præsidenten

(Time now CET 22.06)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 11.42
Angreb i Kharkiv ramte oliedepot

I dag kl. 14.11
Kreml-talsperson afslører den egentlige grund til Carlson-interview

I dag kl. 17.28
Fire bomber over beboelse i Ukraine

I dag kl. 19.26
Zelenskyj deler billede med ny forsvarschef

I dag kl. 20.01
Zelenskyj annoncerer flere ændringer i ledelsen

(Time now CET 22.05)

2024-02-10 kl 21.53
I dag kl. 20:41
Bayern München spillet ud af banen i topbraget mod Leverkusen

TV2:
2024-02-10 kl 22.00
- Thailand er absolut det sted, hvor vi har flest sager med trafikuheld,
fortæller SOS International
15 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26116