News 2022-04-26, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1376 days to global Nuclearwar+suicide

Militæranalytiker: Rusland kan være ved at forberede exit fra krigen

Was:

Ukraines udenrigsminister afviser russisk snak om Tredje Verdenskrig

- Det betyder kun, at Moskva fornemmer et nederlag i Ukraine, skriver
han blandt andet på Twitter.

Was:

Bødskov før Ukraine-møde: Putins modbydeligheder kender ingen grænser

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

53 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

41 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

'Et Ord til Dagen'
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

___ quote begin ___

Ordet for 2022-04-26

Hvordan undgår man at falde?

"... Den, der overholder dette, skal aldrig vakle."
Sl 15,5

I Biblen læser vi, "For de mennesker, der hader irettesættelse og bare
bliver mere og mere stædige, vil der komme en dag, hvor livet falder fra
hinanden, og de bryder sammen, men det vil være for sent at hjælpe dem."
(Ord 29,1 MSG) Kong Salomon har fået ry for at være den viseste mand,
der nogensinde har levet. Han skrev disse ord, men trist nok levede han
ikke efter dem, så han 'faldt og brændte helt ud.' Og kan det ske for
Salomon, kan det ske for os alle!

Der er kommet stor fokus på karakter i dag, fordi rigtig mange
politikere, forretningsfolk og religiøse ledere er faldet i fuld
offentlighed. Som leder handler man ikke i et vakuum. Man har
indflydelse på mange andre mennesker, og når man falder, mærker de
eftervirkningerne. Når et stort egetræ falder, tager det de små træer
med ned. Så hvordan beskytter man sig mod at falde? Ved ikke at sætte
gaver højere end en persons karakter. I dag har vi en usund tendens til
at ophøje og belønne folks gave og overse deres karakter men begge dele
skal udvikles. Karakter er summen af dine daglige vaner.

I salme 15 giver David os 8 træk, vi skal se efter i en leder, der
er respekt værdig:

1) De har integritet.
2) De deltager ikke i sladder.
3) De skader ikke andre.
4) De taler imod det, der er forkert.
5) De ærer dem, der vandrer i sandheden.
6) De holder deres ord, selv når det har personlige omkostninger.
7) De er ikke grådige efter personlig vinding på andres bekostning.
8) De er stærke og stabile.

David afslutter sin salme med at sige, at dem, der gør disse ting,
"aldrig skal rokkes." Det er sådan, du undgår at falde!

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

The word for 2022-04-26

How to avoid falling?

"... He who observes this shall never waver."
Sl 15,5

In the Bible we read, "For those people who hate reproof and just become
more and more stubborn, there will come a day when life will fall apart
and they will collapse, but it will be too late to help them." (Word
29.1 MSG) King Solomon has gained a reputation for being the wisest man
who ever lived. He wrote these words, but sadly he did not live by them,
so he 'fell and burned completely.' And if it can happen to Solomon, it
can happen to all of us!

There has been a lot of focus on character today because a lot of
politicians, business people and religious leaders have fallen in full
public. As a leader, you do not act in a vacuum. You influence many
other people, and when you fall, they feel the aftermath. When a large
oak tree falls, it takes the small trees down. So how do you protect
yourself from falling? By not putting gifts higher than a person's
character. Today we have an unhealthy tendency to exalt and reward
people's gift and overlook their character but both need to be
developed. Grade is the sum of your daily habits.

In Psalm 15, David gives us 8 traits we need to look for in a leader
worthy of respect:

1) They have integrity.
2) They do not participate in gossip.
3) They do not harm others.
4) They speak against what is wrong.
5) They honor those who walk in the truth.
6) They keep their word even when it has personal cost.
7) They are not greedy for personal gain at the expense of others.
8) They are strong and stable.

David concludes his psalm by saying that those who do these things
"shall never be shaken." This is how you avoid falling!

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Слово на 2022-04-26

Как избежать падения?

«... Тот, кто соблюдает это, никогда не поколеблется».
Сл 15,5

В Библии мы читаем: «Для тех людей, которые ненавидят обличение и
становятся все более и более упрямыми, наступит день, когда жизнь
рухнет, и они рухнут, но будет слишком поздно, чтобы помочь им». (Word
29.1 MSG) Царь Соломон приобрел репутацию самого мудрого человека,
который когда-либо жил. Он написал эти слова, но, к сожалению, не жил
ими, поэтому «упал и сгорел окончательно». И если это может случиться с
Соломоном, это может случиться со всеми нами!

Сегодня большое внимание уделяется характеру, потому что многие
политики, бизнесмены и религиозные лидеры пали на публике. Как лидер вы
не действуете в вакууме. Вы влияете на многих других людей, и когда вы
падаете, они чувствуют последствия. Когда падает большой дуб, он сносит
маленькие деревья. Так как же защитить себя от падения? Не ставя дары
выше характера человека. Сегодня у нас есть нездоровая тенденция
превозносить и вознаграждать дары людей и игнорировать их характер, но и
то, и другое необходимо развивать. Оценка — это сумма ваших ежедневных
привычек.

В 15-м псалме Давид дает нам 8 качеств, которые нам нужно искать в
лидере, достойном уважения:

1) Имеют целостность.
2) Они не участвуют в сплетнях.
3) Они не причиняют вреда другим.
4) Они говорят против того, что неправильно.
5) Они чтят тех, кто ходит в истине.
6) Они держат свое слово, даже если оно дорогого стоит.
7) Они не жадничают до личной выгоды за счет других.
8) Они прочные и устойчивые.

Давид завершает свой псалом словами, что делающие это «не
поколеблются вовек». Так вы избежите падения!

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Слово на 26.04.2022

Як уникнути падіння?

«... Хто це спостерігає, той ніколи не похитнеться».
Сл 15,5

У Біблії ми читаємо: «Для тих людей, які ненавидять докори і стають все
більш і більш впертими, настане день, коли життя розпадеться і вони
впадуть, але допомогти їм буде пізно». (Слово 29.1 MSG) Цар Соломон
здобув репутацію наймудрішої людини, яка коли-небудь жила. Він написав
ці слова, але, на жаль, не жив ними, тому «упав і згорів». І якщо це
може статися з Соломоном, це може статися з усіма нами!

Сьогодні багато уваги приділено характеру, тому що багато політиків,
бізнесменів та релігійних лідерів впали в повному публіці. Як лідер, ви
дієте не на порожньому місці. Ви впливаєте на багатьох інших людей, і
коли ви падаєте, вони відчувають наслідки. Коли великий дуб падає, він
зносить маленькі дерева. Тож як захистити себе від падіння? Не ставлячи
подарунки вище характеру людини. Сьогодні ми маємо нездорову тенденцію
звеличувати та винагороджувати дар людей і не звертати уваги на їхній
характер, але і те й інше потрібно розвивати. Оцінка – це сума ваших
щоденних звичок.

У Псалмі 15 Давид дає нам 8 рис, які ми повинні шукати в лідері,
гідному поваги:

1) Вони мають цілісність.
2) Вони не беруть участі в плітках.
3) Вони не шкодять іншим.
4) Вони говорять проти того, що не так.
5) Вони шанують тих, хто ходить в правді.
6) Вони дотримуються свого слова, навіть якщо це має особисту ціну.
7) Вони не жадібні до особистої вигоди за рахунок інших.
8) Вони міцні та стійкі.

Давид закінчує свій псалом словами, що ті, хто робить це, «ніколи не
похитнуться». Так ви уникнете падіння!

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Min gode ven Per anbefalede lige:

2022-04-26 kl. 10.00
2 timer siden
Rygterne svirrer, men – Det Hvide Hus afviser at udtale sig om Putins
helbred
https://www.bt.dk/udland/rygterne-svirrer-men-det-hvide-hus-afviser-at-udtale-sig-om-putins-helbred

2022-04-26 kl. 10.00
1 time siden | Opdateret 44 minutter siden
Militæranalytiker: Rusland kan være ved at forberede exit fra krigen
https://www.bt.dk/udland/militaeranalytiker-rusland-kan-vaere-ved-at-forberede-exit-fra-krigen

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 05:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3784736
Jakob Busk Olsen
Godmorgen - her er et overblik

i dag kl. 06:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3784856
Jakob Busk Olsen
Russisk udenrigsminister advarer om tredje verdenskrig

Kommentar:

Den ENESTE måde, hvorpå man forhindrer 3. Verdenskrig (Atomkrig),
er ved at bure voldsmænd som dig inde på
psykopatforvarringsanstalter, da du jo har det med at myrde andre
helt uden grund ligesom Anders Behring Breivik.

Fordi ...

Hvis vi først giver efter for *blackmail* (at man kan true sig til
hvad-som-helst), hvad bliover da det næste ? - Baltikum ?

Krigen var/er *ulovlig* (ifølge ICJ), så ...

Skrid nu hjem (til Psykopatistan og kleptokratistan), din tosse!

i dag kl. 07:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3784964
Jakob Busk Olsen
Matilde Kimer er tilbage i Moskva: Her taler ingen om krigen

i dag kl. 08:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3785045
Jakob Busk Olsen
Video: Matilde Kimer fortæller om problemerne med at rapportere fra Rusland

47 min. siden (Time now CET 09.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3785215
Jakob Busk Olsen
USA: Ingen er sikret mod sanktioner - heller ikke Putins formodede kæreste

24 min. siden (Time now CET 09.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3785282
Jakob Busk Olsen
CNN: USA's mål er nu at knække Rusland militært og økonomisk

https://groups.google.com/g/dk.politik/c/D1YK4CWpvqc/m/82FbWp4pAgAJ

https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3783798

> [...]
>
> Cirkulationspunpe:
>
> 4.520,88 /24 = 188,37 liter pr. time
>
> 4.520,88 /24 /60 = 3,1395 liter pr. minut
> )
>
> Metans brændværdi:
> https://da.wikipedia.org/wiki/Br%C3%A6ndv%C3%A6rdi
>
> 55,49 MJ/kg
>
> 4,32 * 10^7 Joule / 55,49 = ...
>
> 4,32 * 10^7 / (55,49 * 10^6) = 0,77852 kg Metan
>
> 778,518652 gram Metan / (12 gram C + 4 * 1 Hydrogen) = ...
>
> 778,518652 / (12 + 4 * 1 ) = 48,6574 mol Metan
>
> 48,65741575 * 24 liter / mol = ,,,
>
> 48,65741575 * 24 = 1.167,8 liter Metan-gas = 1,17 M^3 metan-gas

AL handel med Rusland skal afbrydes. Navnlig køb af den russiske
gas!

(Time now CET 09.54)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
25. apr. 2022, 05:08
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-04-25-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 23.21
Borgmester: Ny massegrav er fundet i Mariupol

Kl. 23.40
Voldsomme kampe i Luhansk og Donetsk

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
26. apr. 2022, 04:56
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-04-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.00
Den ukrainske høst kan blive 20 procent mindre i 2022

Kl. 05.01
Zelenskyj: Rusland kommer ikke til at sejre

Kl. 05.07
Natligt udgangsforbud indført i Kyiv

Kl. 05.50
40 lande mødes til Ukraine-møde i Tyskland tirsdag

Kl. 07.00
Tantholdt: Kampe med voldsom kraft ved fronten

Kl. 07.03
USA og allierede med ny strategi

Kl. 08.02
Bødskov før Ukraine-møde: Putins modbydeligheder kender ingen grænser

Kl. 08.37
Donbas bliver "ekstraordinær" svær for russerne, siger britisk minister

32 min siden (Time now CET 09.42)
Rusland optrapper ifølge Ukraine i syd og øst - men møder hård modstand

24 min siden (Time now CET 09.42)
Ukraines udenrigsminister afviser russisk snak om Tredje Verdenskrig

- Det betyder kun, at Moskva fornemmer et nederlag i Ukraine, skriver
han blandt andet på Twitter.

https://twitter.com/DmytroKuleba/status/1518698466758864898

Kommentar:

*Psykopaten* forsøger at skræmme NATO (forud for mødet i dag) fra
at donere våben (som om vi var en flok *kujoner*, der i fejhed
vender ryggen til deres ækle modbydelige mord i Auschwitz-2)!

(Time now CET 09.42)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
116

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-25 kl. 22.15
I dag kl. 21:01
Elon Musk køber Twitter for 44 milliarder dollar

TV2:
Elon Musk køber Twitter for svimlende milliardbeløb
25. apr. 2022, 21:04
Opd. 25. apr. 2022, 22:14

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24104

Eksperter afviser risiko for Tredje Verdenskrig: - Rusland vil have
Vesten til at ryste i bukserne

[...]

41 day after The International Court of Justice ...
FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 26-04-2022 kl. 10:03 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-04-26, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1376 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Tue, 26 Apr 2022 10:03:30 +0200
24104 <6267a754$0$700$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/wybrNn1N77I/m/7JOrjqRQAgAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
I går kl. 22:57
Ruslands udenrigsminister advarer om fare for verdenskrig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-udenrigsminister-advarer-om-fare-verdenskrig

-

”Dræberpile” fundet i flere lig fra massegrave nord for Kyiv
26. apr. 2022, 05:24
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-26-draeberpile-fundet-i-flere-lig-fra-massegrave-nord-for-kyiv

-

I dag kl. 05:41
Før FN's møde med Putin: Ukraine kræver fokus på evakuering af Mariupol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/foer-fns-moede-med-putin-ukraine-kraever-fokus-paa-evakuering-af-mariupol

-

Ukraine: FN's vigtigste opgave er evakuering af Mariupol
26. apr. 2022, 05:44
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-26-ukraine-fns-vigtigste-opgave-er-evakuering-af-mariupol

-

Kim Jong-un lover at booste Nordkoreas atomarsenal
26. apr. 2022, 06:08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-26-kim-jong-un-lover-at-booste-nordkoreas-atomarsenal

Kommentar:

Også du hører til på en galeanstalt!

-

Putin siger, ukrainske nazister ville dræbe russisk tv-stjerne - her er
bevismaterialet
26. apr. 2022, 06:58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-26-putin-siger-ukrainske-nazister-ville-draebe-russisk-tv-stjerne-her-er

-

Ruslands udenrigsminister advarer om fare for Tredje Verdenskrig
26. apr. 2022, 07:15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-26-ruslands-udenrigsminister-advarer-om-fare-for-tredje-verdenskrig

-

I dag kl. 07:35
Matilde Kimer er tilbage i Moskva for første gang, siden krigen
begyndte: Ingen taler om det her
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/matilde-kimer-er-tilbage-i-moskva-foerste-gang-siden-krigen-begyndte-ingen-taler-om

-

Bødskov før Ukraine-møde: Vesten skal stå sammen mod Putin
26. apr. 2022, 08:05
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-26-bodskov-for-ukraine-mode-vesten-skal-sta-sammen-mod-putin

-

26/04/2022 KL. 09:15
Opdateret kl. 10:11
Militæranalytiker: Rusland kan være ved at forberede exit fra krigen
https://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE13955383/militaeranalytiker-rusland-kan-vaere-ved-at-forberede-exit-fra-krigen/

Ruslands udmelding om risiko for tredje verdenskrig kan tolkes på
flere måder, vurderer militæranalytiker.

-

I dag kl. 09:57
Det Hvide Hus afviser, at USA holder igen med sanktioner mod Putins
personlige relationer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/det-hvide-hus-afviser-usa-holder-igen-med-sanktioner-mod-putins-personlige

-

Rasmus Tantholdt rapporterer fra frontlinjen, mens bomberne buldrer i
baggrunden
26. apr. 2022, 09:58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-26-rasmus-tantholdt-rapporterer-fra-frontlinjen-mens-bomberne-buldrer-i-baggrunden

-

Især to ting bliver diskuteret på Ukraine-møde, siger korrespondent
26. apr. 2022, 10:56
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-26-isaer-to-ting-bliver-diskuteret-paa-ukraine-moede-siger-korrespondent

-

2022-04-26 kl. 12.01
59 min. siden
DR's Matilde Kimer er tilbage i Moskva: 'Der er simpelthen ingen, der
taler om krigen'

-

Eksperter afviser risiko for Tredje Verdenskrig: - Rusland vil have
Vesten til at ryste i bukserne
26. apr. 2022, 11:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-26-eksperter-afviser-risiko-for-tredje-verdenskrig-rusland-vil-have-vesten-til-at

-

2022-04-26 kl. 11.54
23 min. siden
Tyskland vil sende kampvogne til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyskland-vil-sende-kampvogne-til-ukraine

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 10:16
Militæranalytiker: Jernbane er centralt mål for Rusland

i dag kl. 10:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3785933
Jakob Busk Olsen
Våben, våben, våben: Ukraine-møde på Ramstein-basen i gang

48 min. siden (Time now CET 12.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3786123
Jakob Busk Olsen
Tyskland skifter kurs og vil levere tunge våben til Ukraine

30 min. siden (Time now CET 12.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3786222
Jakob Busk Olsen
FN forventer 8,3 millioner flygtninge fra Ukraine i år

4 min. siden (Time now CET 12.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3786401
Jakob Busk Olsen
Overblik: Tirsdagens historier indtil videre

(Time now CET 12.12)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 10.39
Rusland hævder at have dræbt 500 soldater over natten

Kl. 10.59
USA's forsvarsminister til møde mellem 40 lande: Ukraine kan vinde krigen

51 min siden (Time now CET 12.09)
Ifølge Ukraine har Rusland oprettet koncentrationslejr, hvor de
torturerer civile

37 min siden (Time now CET 12.09)
Meldinger om angreb på radiotårne i russisk-støttet område i Moldova

24 min siden (Time now CET 12.09)
Tyskland vil sende kampvogne til Ukraine efter hård kritik

9 min siden (Time now CET 12.09)
Rusland reagerer på meldinger om angrebne radiotårne med "alvorlig
bekymring"

(Time now CET 12.09)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24105

Date: Tue, 26 Apr 2022 10:03:30 +0200
24104 <6267a754$0$700$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/wybrNn1N77I/m/7JOrjqRQAgAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

i dag kl. 13:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3786654
Sean Coogan
Hastemøde i Moldova efter eksplosioner i pro-russisk region

i dag kl. 13:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3786713
Sean Coogan
Rusland udviser fire svenske diplomater

i dag kl. 13:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3786800
Sean Coogan
Pentagon: Rusland er svækket

i dag kl. 13:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3786827
Maja Lærke Maach
FN's generalsekretær på besøg i Rusland: Vi ser forskelligt på, hvad der
sker i Ukraine - men vi må have våbenhvile

i dag kl. 14:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3786885
Sean Coogan
Major: Krigen i Ukraine er trådt ind i en ny og afgørende fase

i dag kl. 14:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3786923
Sean Coogan
FN melder sig klar til at hjælpe i Mariupol

i dag kl. 14:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3787085
Sean Coogan
Amerikansk forsvarsminister: Ukraine tror, at de kan vinde krigen - og
det tror vi også

i dag kl. 14:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3787159
Sean Coogan
FN's generalsekretær: Der er tydeligvis to forskellige syn på krigen i
Ukraine

i dag kl. 15:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3787203
Sean Coogan
Rusland giver bøde til Wikimedia for at skrive om krigen i Ukraine

i dag kl. 15:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3787250
Sean Coogan
Atomchef: Strålingsniveauet ved Tjernobyl er "unormalt"

i dag kl. 16:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3787416
Sean Coogan
Tyskland sender kampvogne, der kan angribe mod både luft og land

i dag kl. 16:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3787466
Sean Coogan
FN: Akut behov for humanitære korridorer

i dag kl. 16:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3787495
Sean Coogan
Ishockeyforbund fratager Rusland VM-værtskab i 2023

i dag kl. 17:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3787600
Sean Coogan
USA's forsvarsminister: Russisk snak om atomkrig er "meget farlig"

Kommentar:

Putin-666 kan kun en ting: True andre til at makke ret, kæft, trit
og retning.

Manden *mangler* noget menneskeligt: Evnen til at elske.

Og det er det samme som psykopati - klinisk set.

Han er en trussel mod verdensfreden!

Han hører - med andre ord - hjemme på en
psykopatforvarringsanstalt (ligesom Anders Behring Breivik)!

Og lad os håbe på, at det russiske folk selv indser dette!

i dag kl. 17:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3787647
Sean Coogan
Rusland advarer Storbritannien om "modsvar", hvis russiske territorium
angribes

i dag kl. 18:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3787763
Oliver Batchelor
Hastemøde i Moldova efter angreb på sendemaster i prorussisk region

i dag kl. 18:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3787855
Sean Coogan
Lavrov: USA er skyld i udviklingen

Kommentar:

Nej! I er selv skyld i udviklingen, fordi I (i Jeres grådige
vanvid med herskersyge) har angrebet et demokrati!

Gid I alle må havne i helvede, forbandede morderiske svin!

Gid en sten fra Rummet fjernede Jer, der er *skyldige* i denne
onde krig, fra de levendes land!

37 min. siden (Time now CET 19.31)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3787947
Sean Coogan
Militæranalytiker: Ny våbenstøtte til Ukraine kan få kampafgørende betydning

(Time now CET 19.31)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
3 min siden (Time now CET 12.16)
Norge giver 300 millioner, der skal bruges på våben til Ukraine

Kl. 12.16
Putin og Erdogan har talt i telefon, siger Ruslands regering

Kl. 12.30
Ifølge Ukraine har missiler ramt by med Europas største atomkraftværk

Kl. 13.07
Rusland udviser fire svenske diplomater

Kl. 13.11
Ukraine melder om to dræbte efter russisk angreb i Donetsk

Kl. 14.54
Leder af Donetsk vil uddele medaljer for "befrielse af Mariupol"

Kl. 15.17
Lavrov kalder Ukraines forhandlingsønsker teatralske

Kl. 15.41
Ingen humanitære korridorer tirsdag

Kl. 16.13
Bølge af angreb i Transnistrien er forsøg på at ”eskalere spændinger”,
advarer moldovisk præsident

Kl. 16.22
Rusland skal ikke længere være ishockeyvært i 2023

Kl. 16.29
Bødskov under topmøde: Behov for langt stærkere koordination i støtten
til Ukraine

Kl. 17.02
FN melder sig klar til at evakuere de barrikaderede i Mariupol

Kl. 17.10
Strålingsniveauet ved Tjernobyl er tilbage ved normalen, siger atomchef

Kl. 17.28
USA vil sende diplomater tilbage til Lviv og Kyiv

Kl. 17.35
Overblik: Sådan bevæger de russiske tropper sig fremad

56 min siden (Time now CET 19.16)
Rusland forbereder missilangreb på Transnistrien, siger Ukraine

8 min siden (Time now CET 19.16)
Ukrainske soldater kommer til at træne i Tyskland

2 min siden (Time now CET 19.16)
Russisk missil rammer strategisk bro i Odesa

(Time now CET 19.16)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24106

Date: Tue, 26 Apr 2022 10:03:30 +0200
24104 <6267a754$0$700$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/wybrNn1N77I/m/7JOrjqRQAgAJ

[ ... ]
> [...]

Sean Coogan
Militæranalytiker: Ny våbenstøtte til Ukraine kan få kampafgørende betydning

_____________________________

(Time now CET 19.31)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
10 min siden (Time now CET 19.43)
Putin startede krigen – nu skal han afslutte den, siger USA's
forsvarsminister

Kommentar:

Det kan han nok ikke, fordi han (ligesom Hitler) ikke kan tåle at
tabe. Så hellere ofre fædrelandet!

Spørgsmålet er derfor, OM det russiske folk OGSÅ synes, at det er en god
ide at udslette sin egen eksistens (som planet i Universet) bare fordi
en selvudråbt møgunge ikke kan få lov at bestemme over alle de andre
(apropos alfahannen)!

Hørte jeg en klokke ringe?

Manden er jo bindegal!

HVORFOR ofre sit liv på grund af en galning?

Det ér da idiotisk gjort!

(Time now CET 19.43)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24107

Date: Tue, 26 Apr 2022 10:03:30 +0200
24104 <6267a754$0$700$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/wybrNn1N77I/m/7JOrjqRQAgAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Rusland kan være ved at forberede sig på et exit fra krigen, vurderer
militæranalytiker
26. apr. 2022, 11:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-26-rusland-kan-vaere-ved-at-forberede-sig-paa-et-exit-fra-krigen-vurderer

-

I dag kl. 12:08
FN regner med, at over otte millioner ukrainere vil flygte fra deres
hjemland i år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-regner-med-over-otte-millioner-ukrainere-vil-flygte-fra-deres-hjemland-i-aar

-

I dag kl. 13:05
FN's generalsekretær: Rusland og vi ser forskelligt på, hvad der sker i
Ukraine - men vi må have våbenhvile
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fns-generalsekretaer-rusland-og-vi-ser-forskelligt-paa-hvad-der-sker-i-ukraine-med

-

I dag kl. 13:16
Hastemøde i Moldova efter eksplosioner i pro-russisk region
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hastemoede-i-moldova-efter-eksplosioner-i-pro-russisk-region

-

I dag kl. 13:40
Jernbaneangreb og advarsler om atomkrig: 'Krigen i Ukraine er trådt ind
i en ny og afgørende fase'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/jernbaneangreb-og-advarsler-om-atomkrig-krigen-i-ukraine-er-traadt-ind-i-en-ny-og

-

I dag kl. 13:43
USA's forsvarsministerium: Vi vil have, at Rusland ikke skal kunne true
sine naboer igen i fremtiden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usas-forsvarsministerium-vi-vil-have-rusland-ikke-skal-kunne-true-sine-naboer-igen-i

-

FN-chef opfordrer til seriøs dialog før møde med Lavrov og Putin
26. apr. 2022, 13:54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-26-fn-chef-opfordrer-til-serioes-dialog-foer-moede-med-lavrov-og-putin

-

I dag kl. 13:55
Frivillige læger redder liv ved fronten – nu er rigmands millionvilla
blevet deres nye hovedkvarter
https://www.dr.dk/stories/1288510966/krigslger-er-flyttet-ind-i-rigmands-enorme-luksusvilla/

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
26. april 2022, 14:03
Opdateret 26. april, 14:03
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-26-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

Tyskland skifter kurs og sender kampvogne til Ukraine
26. apr. 2022, 13:54
Opd. 26. apr. 2022, 14:32
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-26-tyskland-skifter-kurs-og-sender-kampvogne-til-ukraine

-

- Vi køber ikke Ecco igen, før de ændrer tilgang, siger direktør
26. apr. 2022, 15:27
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-04-26-vi-koeber-ikke-ecco-igen-foer-de-aendrer-tilgang-siger-direktoer

-

I dag kl. 16:01
Atomchef: Strålingsniveauet ved Tjernobyl er 'unormalt'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomchef-straalingsniveauet-ved-tjernobyl-er-unormalt

-

I dag kl. 16:21
Rusland mister VM-værtskab i 2023
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/rusland-mister-vm-vaertskab-i-2023

-

Moldovas regering indkalder til hastemøde efter angreb på radiotårne i
russiskstøttet område
26. apr. 2022, 16:02
Opd. 26. apr. 2022, 16:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-26-moldovas-regering-indkalder-til-hastemoede-efter-angreb-paa-radiotaarne-i

-

I dag kl. 17:17
FN advarer: To millioner børn risikerer at dø af sult på Afrikas Horn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-advarer-millioner-boern-risikerer-doe-af-sult-paa-afrikas-horn

-

I dag kl. 18:24
Hastemøde i Moldova efter angreb på sendemaster i prorussisk region
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hastemoede-i-moldova-efter-angreb-paa-sendemaster-i-prorussisk-region

-

I dag kl. 18:32
Amerikansk forsvarsminister: Ukraine tror, at de kan vinde krigen - og
det tror vi også
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikansk-forsvarsminister-ukraine-tror-de-kan-vinde-krigen-og-det-tror-vi-ogsaa

-

Læs Rasmus Tantholdts svar på spørgsmål om krigen i Ukraine
26. apr. 2022, 18:33
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-04-26-laes-rasmus-tantholdts-svar-paa-spoergsmaal-om-krigen-i-ukraine

-

2022-04-26 kl. 19.47
21 min. siden
Ukrainske landmænd trodser krigen: Pløjer markerne iført hjelm og
skudsikker vest
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainske-landmaend-trodser-krigen-ploejer-markerne-ifoert-hjelm-og-skudsikker-vest

-

2022-04-26 kl. 20.31
15 min. siden
Gazprom lukker for gassen til Polen i morgen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/gazprom-lukker-gassen-til-polen-i-morgen

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

4 min. siden (Time now CET 19.41)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3788299
Carsten Thomsen
Ukrainske landmænd trodser krigen: Pløjer markerne iført hjelm og
skudsikker vest

49 min. siden (Time now CET 20.42)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3788397
Sean Coogan
Gazprom lukker for gassen til Polen i morgen

29 min. siden (Time now CET 20.42)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3788535
Sean Coogan
Putin: Vi håber, at nå frem til en diplomatisk aftale

Kommentar:

Og vi håber, at du kommer op og dingle i galgen (ligesom Gadaffi
og Saddam Hussein), din *krigsforbryder*!

(Time now CET 20.42)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Under 1 min siden (Time now CET 20.18)
Rusland lukker for gassen til Polen onsdag

Stoppet kommer, fordi PGNiG ikke vil betale for gassen i russiske
rubler, som Rusland kræver. Det skriver nyhedsbureauet Reuters.

Kommentar:

Luk nu for gassen til os andre, idiot, så vi ikke længere er med til at
financiere Jeres ækle krig mod Menneskeheden!

(Time now CET 20.18)

[...]

Dommer fængsler 23-årig efter ny voldtægtslov
26. apr. 2022, 19:29

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24108