Zelenskyj diskuterede fredsformel med paven - News 2023-12-29

Zelenskyj diskuterede fredsformel med paven

IDF: 501 israelske soldater dræbt siden 7. oktober

Subject: Sænkning af russisk landgangsfartøj hæmmer russiske
planer, siger dansk ekspert - News 2023-12-28
Date: Thu, 28 Dec 2023 09:29:50 +0100
25934 <658d31fe$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/0KaHfjKf0dQ/m/1k0Md2F6AQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

Minister havde gode nyheder til Putin, men sandheden er måske en anden
I dag kl. 10.37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-27-minister-havde-gode-nyheder-til-putin-men-sandheden-er-maaske-en-anden

Situationen er jo relativt fastlåst, så de bliver nødt til
at overdrive deres sejre lidt

Alexander With, militæranalytiker, Forsvarsakademiet

-

2023-12-28 kl 12.25
'Den stemme, vi sender ud til verden, må ikke stoppe': Kom med
en journalist på arbejde i Gaza
11 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/den-stemme-vi-sender-ud-til-verden-maa-ikke-stoppe-kom-med-en-journalist-paa-arbejde

Rekordmange journalister har mistet livet i krigen mellem Israel
og Hamas. Mohammed El Helu risikerer livet for at være verdens
øjne i Gaza.

-

I dag kl. 13:41
Enker og forældreløse får nødhjælp til at klare sig gennem
Afghanistans vinter
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/enker-og-foraeldreloese-faar-noedhjaelp-til-klare-sig-gennem-afghanistans-vinter

-

2023-12-28 kl 14.51
Tyrkiets Erdogan kalder Netanyahu en ny Hitler
55 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-28-tyrkiets-erdogan-kalder-netanyahu-en-ny-hitler

-

DR S122 tor 28 dec 14:31:54
28.december dr.dk/nyheder 14:30

FN: ISRAEL BRUGER MASSEANHOLDELSER

2023-12-28 kl 14.49
19 min. siden
FN: Israel bruger 'masseanholdelser' og 'tortur' på den besatte
Vestbred
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-israel-bruger-masseanholdelser-og-tortur-paa-den-besatte-vestbredden

-

Tårevædet russisk blogger undskylder for kendisfest for halvnøgne
I går kl. 16.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-28-taarevaedet-russisk-blogger-undskylder-for-kendisfest-for-halvnoegne

-

Israels hær beklager utilsigtede tab i angreb på flygtningelejr
I går kl. 18.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-28-israels-haer-beklager-utilsigtede-tab-i-angreb-paa-flygtningelejr

-

Ruslands flåde er ramt igen, og det er ikke kun en symbolsk sejr
I går kl. 23.24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-28-ruslands-flaade-er-ramt-igen-og-det-er-ikke-kun-en-symbolsk-sejr

Ifølge den ukrainske generalstab er antallet af destruerede
skibe nu oppe på 23 samt en enkelt ubåd.

-

I går kl. 23:40
Hærchef om dræbte gidsler: 'IDF mislykkedes'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/haerchef-om-draebte-gidsler-idf-mislykkedes

-

I dag kl. 04:27
Luftalarm i Lviv: Meldinger om droneangreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/luftalarm-i-lviv-meldinger-om-droneangreb

-

USA skyder drone og missil ned i Det Røde Hav
I dag kl. 05.24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-29-usa-skyder-drone-og-missil-ned-i-det-roede-hav

-

USA har en hær gemt i sneen tæt på Rusland. Hvad forbereder den
sig på?
I dag kl. 06.23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-19-usa-har-en-haer-gemt-i-sneen-taet-paa-rusland-hvad-forbereder-den-sig-paa

-

I dag kl. 06:29
Fire personer mistænkt for 'sabotage' er henrettet i Iran
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fire-personer-mistaenkt-sabotage-er-henrettet-i-iran

-

I dag kl. 07:22
Eksplosioner hørt i Kyiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eksplosioner-hoert-i-kyiv

-

2023-12-29 kl 09.17
Omfattende angreb rammer flere byer i Ukraine fredag morgen
29 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/omfattende-angreb-paa-i-hele-ukraine-fredag-morgen

Der bliver rapporteret om eksplosioner i blandt andet Kyiv,
Kharkiv og Lviv.

-

2023-12-29 kl 09.36
Ukraine ramt af massive angreb på butik, skole og fødeklinik
19 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-29-ukraine-ramt-af-massive-angreb-paa-butik-skole-og-foedeklinik

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 09:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6979009
Mads Vestergaard
Razziaer på Vestbredden natten igennem

i dag kl. 10:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6979103
Laura Kirkebæk-Johansson
Erdogan sammenligner Netanyahu med Hitler

i dag kl. 10:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6979132
Mads Vestergaard
50 dræbt i angreb på tværs af byer

8 min. siden (Time now CET 12.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6979455
Mads Vestergaard
Mellemøstkorrespondent: Israel taler ikke meget om dræbte
journalister

i dag kl. 13:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6979712
Jakob Busk Olsen
FN-rapport beskriver 'hastig forringelse' af rettigheder på
Vestbredden

22 min. siden (Time now CET 14.55)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6979832
Jakob Busk Olsen
21.320 palæstinensere dræbt i Gaza, siger områdets
sundhedsministerium

i går kl. 15:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6979940
Jakob Busk Olsen
Israels militær: Risici ved at blive i aktiv kampzone

i går kl. 15:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6980077
Jakob Busk Olsen
'Forkert ammunition': Israel beklager angreb mod flygtningelejr

i går kl. 16:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6980194
Jakob Busk Olsen
Egypten afventer svar på Gaza-plan

i går kl. 17:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6980378
Jakob Busk Olsen
IDF: 501 israelske soldater dræbt siden 7. oktober

i går kl. 17:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6980430
Jakob Busk Olsen
Dagens opdateringer indtil videre

i går kl. 21:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6982195
Jakob Busk Olsen
Intense israelske angreb mod flere byer i Gaza

i går kl. 22:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6982577
Jakob Høstrup
Medie: Nyt angreb ved Maghazi-lejren

i går kl. 23:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6982685
Jakob Høstrup
Hærchef om dræbte gidsler: 'IDF mislykkedes'

i dag kl. 00:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6982772
Jakob Høstrup
Antallet af dræbte børn på Vestbredden når hidtil uset niveau

i dag kl. 00:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6982795
Jakob Høstrup
Syriske statsmedier: Luftforsvar har forhindret 'israelsk
luftaggression'

i dag kl. 02:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6982889
Jakob Høstrup
USA: Drone og missil skudt ned i Det Røde Hav

i dag kl. 04:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6983119
Jakob Høstrup
Medie: Mindst 20 dræbt i angreb ved Rafah

i dag kl. 05:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6983201
Selin Türker
20 patienter sendes til Egypten for behandling

i dag kl. 07:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6983323
Selin Türker
Overblik over krigens døgn

i dag kl. 08:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6983443
Selin Türker
Israel har affyret skud mod FN-konvoj

(Time now CET 09.58)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 09:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6979063
Maja Lærke Maach
Fragtskib stødt på mine i Sortehavet - brand på dækket

52 min. siden (Time now CET 14.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6979757
Ritzau
Russere får op til syv års fængsel for at oplæse digte mod krig

i går kl. 23:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6982723
Jakob Høstrup
Vragrester fra drone rammer bygning i Odesa

i dag kl. 04:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983113
Jakob Høstrup
Luftalarm i Lviv: Meldinger om droneangreb

37 min. siden (Time now CET 09.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983589
Mads Vestergaard
Rusland angriber flere ukrainske byer

25 min. siden (Time now CET 09.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983616
Mads Vestergaard
110 missiler sendt afsted, siger Zelenskyj

19 min. siden (Time now CET 09.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983632
Mads Vestergaard
Billeder fra Kyiv

14 min. siden (Time now CET 09.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983643
Mads Vestergaard
Dødstal stiger

10 min. siden (Time now CET 09.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983656
Mads Vestergaard
Video viser omfattende skader på bygninger

6 min. siden (Time now CET 09.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983666
Mads Vestergaard
Kyivs borgere søger mod sikkerhed

(Time now CET 09.57)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.44
Opd. 3 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-12-28-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 10.01
Fragtskib stødt på mine

Kl. 11.20
USA sender 15 millioner stykker ammunition til Ukraine

42 min siden (Time now CET 12.31)
Russisk skib var lastet med eksplosiver, siger
efterretningstjeneste

Kl. 13.18
I fængsel for oplæsning af digte mod krigen

48 min siden (Time now CET 14.53)
Putin "klar til at kæmpe i fem år mere" skriver medie

Kl. 15.01
Ukraine frigiver billede af eksplosion

Kl. 16.09
Mistænkte identificeret fra optagelser af henrettelser

Kl. 16.49
Tårevædet russisk blogger undskylder

Kl. 17.26
Kvinde dræbt i russisk angreb, siger guvernør

Kl. 17.54
To dræbt ved omstridt flod

Kl. 19.08
Ukrainske styrker holder stand ved Dnepr-floden

Kl. 19.53
Møde mellem Zelenskyj og Orbán under opsejling

Kl. 20.37
Zelenskyj diskuterede fredsformel med paven

Kl. 21.53
Ukraine vil modtage hjælpepakker, forventer Tyskland

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.16
Opd. 20 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-12-29-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.42
Ny russisk bataljon ligner endnu en krigsforbrydelse, siger
tænketank

Kl. 06.09
Ukraine har nedskudt iranske selvmordsdroner

Kl. 07.15
"Berygtet" division står muligvis bag henrettelser, siger
tænketank

Det er samme division og regiment, der ifølge flere
efterretninger deltog i massakren i Butja i foråret 2022, lyder
det.

Kl. 07.45
Flere byer ramt af angreb – Kyivs luftforsvar arbejder "intensivt"

Kl. 08.30
Ukraine ramt af byge af angreb

Kl. 08.55
OVERBLIK: Rusland sender sværm af droner og raketter mod
ukrainske byer

23 min siden (Time now CET 09.55)
Rusland har brugt "næsten alle typer af våben", siger Zelenskyj

1 min siden (Time now CET 09.55)
Ukraine ramt af "et af de største angreb" – kan være hævn, siger
korrespondent

(Time now CET 09.55)

2023-12-29 kl 09.17
Omfattende angreb rammer flere byer i Ukraine fredag morgen
29 min. siden

TV2:
2023-12-29 kl 09.36
Ukraine ramt af massive angreb på butik, skole og fødeklinik
19 sek siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25935
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi

Frankrig: Angreb i Ukraine er 'terror'

Dansk støtte til Ukraine er "urokkelig", understreger Lars
Løkke Rasmussen

Subject: Zelenskyj diskuterede fredsformel med paven - News 2023-12-29
Date: Fri, 29 Dec 2023 09:58:36 +0100
25935 <658e8a3d$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/vZmp3PRg-Yg/m/cpcfFIjKAQAJ
Overblik over beskyttelsesrum lader vente på sig: Flemming anede
ikke, at han havde et i kælderen
I dag kl. 11:01
https://www.dr.dk/nyheder/indland/overblik-over-beskyttelsesrum-lader-vente-paa-sig-flemming-anede-ikke-han-havde-et-i

I over halvandet år har Beredskabsstyrelsen kortlagt danske
beskyttelses- og sikringsrum - og de er stadig i gang. Det tager
alt for lang tid, mener politikere.

-

Novo-medarbejdere fattede mistanke til snøvlende russer
I dag kl. 12.12
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-12-29-novo-medarbejdere-fattede-mistanke-til-snoevlende-russer

Alkometer viste en promille over 2,0 - russisk chauffør stilles
for en dommer fredag eftermiddag.

-

Ukraine ramt af største angreb længe – civile dræbt over hele
landet
I dag kl. 13.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-29-ukraine-ramt-af-stoerste-angreb-laenge-civile-draebt-over-hele-landet

-

I dag kl. 13:24
Forstyrrelser af GPS-signaler over Bornholm faldt sammen med
russisk militærøvelse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forstyrrelser-af-gps-signaler-over-bornholm-faldt-sammen-med-russisk-militaeroevelse

-

2023-12-29 kl 16.21
47 min. siden
Mindst 24 civile er meldt dræbt i russiske angreb mod Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-24-civile-er-meldt-draebt-i-russiske-angreb-mod-ukraine

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 11:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6983908
Selin Türker
Medie: Israel tilbageholder 14 palæstinensere på den besatte
Vestbred

i dag kl. 14:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6984411
Nanna Nørby Hansen
187 palæstinensere er blevet dræbt det seneste døgn

6 min. siden (Time now CET 16.38)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6985004
Karen Nielsen
Gazas børn mindes med lys på Rådhuspladsen

(Time now CET 16.38)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 10:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983699
Mads Vestergaard
Rusland har brugt 'næsten alle våben i deres arsenal'

i dag kl. 10:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983733
Mads Vestergaard
OVERBLIK: Det ved vi om angrebene

i dag kl. 10:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983771
Mads Vestergaard
158 droner og missiler sendt afsted, siger Ukraines hær

i dag kl. 10:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983808
mads vestergaard
VIDEO: Massive bygningsskader i Odesa

i dag kl. 11:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983863
Mads Vestergaard
Dødstallet stiger

i dag kl. 11:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983946
Mads Vestergaard
Sunak: Angreb viser, at Putin ikke stopper for noget

i dag kl. 11:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983986
Mads Vestergaard
Ukraines indenrigsministerium: Rusland ønsker ikke fred

i dag kl. 12:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6983987
Mads Vestergaard
Dødstallet stiger til 18

i dag kl. 12:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6984006
Selin Türker
Stærkt ukrainsk luftforsvar har mindsket dødstal og skader

i dag kl. 12:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6984039
Selin Türker
Angreb i Ukraine: Her er hvad du skal vide

i dag kl. 12:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6984045
Mads Vestergaard
Dansker i Kyiv: 'Jeg hører et kæmpe brag'

i dag kl. 12:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6984116
Mads Vestergaard
Dødstal stiger til mindst 20

i dag kl. 13:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6984146
Mads Vestergaard
Video fra Odesa viser angrebets omfang

i dag kl. 13:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6984201
Mads Vestergaard
Løkke: 'Urokkelig støtte til modige ukrainere'

i dag kl. 14:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6984347
Nanna Nørby Hansen
Nu er 22 meldt dræbt efter angrebet

i dag kl. 14:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6984556
Nanna Nørby Hansen
Frankrig: Angreb er 'terror'

i dag kl. 14:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6984592
Nanna Nørby Hansen
Luftalarmerne lyder over Ukraine

i dag kl. 15:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6984725
Nanna Nørby Hansen
Polen har observeret et russisk missil i polsk luftrum

i dag kl. 15:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6984749
Nanna Nørby Hansen
Mindst 24 er nu meldt dræbt i russiske angreb

16 min. siden (Time now CET 16.35)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6984973
Nanna Nørby Hansen
Stoltenberg har talt med polske Duda efter russisk missil

(Time now CET 16.35)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 10.23
Rusland vil lamme luftforsvaret, siger forsvarslektor

Kl. 10.31
Stort antal droner og krydsermissiler skudt ned ifølge Ukraines
hærchef

Kl. 11.00
Uidentificeret genstand er kommet ind i Polen fra Ukraine, siger
militær

Kl. 11.11
OVERBLIK: Disse byer er angrebet – tabstal stiger

Kl. 11.15
Dansker i Kyiv beretter om kæmpe eksplosioner og paddehattesky

Kl. 11.18
- Situationen er værre, end jeg først antog, siger borgmester

Kl. 11.44
Ukraine afviser muligheden for våbenhvile efter angreb

Kl. 11.58
Rusland har affyret et rekordstort antal missiler, siger Ukraine

Kl. 12.18
Mål for angreb har ingen strategisk betydning for krigen, siger
korrespondent

Kl. 13.10
Dansk støtte til Ukraine er "urokkelig", understreger Lars
Løkke Rasmussen

Kl. 13.31
Rusland sender signal om fyldte ammunitionslagre, siger
udenrigskommentator

Kl. 13.35
Ukraines politi melder om 18 dræbte

Kl. 13.59
Ukraine har affyret missiler mod russisk grænseregion, siger
Rusland

Kl. 14.13
- Der flød med knust glas og murbrokker, siger indbygger i
Odesa

Kl. 14.34
2024 bliver et skæbneår, siger lektor

Kl. 14.55
Det var et russisk missil, siger polsk general

59 min siden (Time now CET 16.29)
Et rigtigt nytårsfyrværkeri, siger russisk parlamentariker om
morgenens angreb

17 min siden (Time now CET 16.29)
Skoler og en vuggestue ramt i Lviv

(Time now CET 16.29)

2023-12-29 kl 16.21
32 min. siden
Midtjyske motorvej åben igen efter væltet grisetansport

TV2:
2023-12-29 kl 16.25
Otte nye regler og afgifter du skal være opmærksom på som bilist i 2024
22 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25936