3. Verdenskrig: Cannibalistan forsøger at få et påskud til at angribe Taiwan - News 2024-02-20

Feb 20, 2024, 3:03:17 AMFeb 20
3. Verdenskrig:
Cannibalistan forsøger at få et påskud til at angribe Taiwan!

Subject: Rusland har dræbt to krigsfanger, hævder ukrainsk militær -
News 2024-02-19
Date: Mon, 19 Feb 2024 08:35:10 +0100
26183 <65d304ae$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/JF2Z74_qL7E/m/QIOQVIu6AQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

+

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ

> Ord til overvejelse:
>
> Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
> egne jordbesiddelser)!

Navalnyjs enke vil fortsætte kampen: 'Putin dræbte halvdelen af
mit hjerte. Den anden halvdel siger, jeg ikke må give op'
I går kl. 21:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/navalnyjs-enke-vil-fortsaette-kampen-putin-draebte-halvdelen-af-mit-hjerte-den-anden

Det bliver en meget svær opgave at løfte arven efter Navalnyj,
vurderer ekspert.

-

I dag kl. 00:46
Krigen i Ukraine: Situationen ved frontlinjen er 'ekstremt svær'
lige nu, siger Zelenskyj
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-situationen-ved-frontlinjen-er-ekstremt-svaer-lige-nu

-

Astronomer opdager universets lyseste objekt
I dag kl. 05.31
https://nyheder.tv2.dk/2024-02-20-astronomer-opdager-universets-lyseste-objekt

Kvasar, der skinner 500.000 milliarder gange stærkere end Solen,
anses som det lyseste objekt i universet.

[ ... ]

Objektet har fået navnet J0529-4351.

Kommentar:

Dette svarer til ...

https://ned.ipac.caltech.edu/coordinate_calculator

Galactic
360
Longitude 249,505089 degrees
Latitude -32,807070 degrees

600
Longitude 249,505089 * 600/360 = 415,841815
Latitude -32,807070 * 600/360 = -54,67845 (or 545,32155)

-

DR S146 tir 20 feb 08:33:51
20.februar dr.dk/nyheder 05:45

INDKALDER RUSSISKE AMBASSADØRER

I dag kl. 05:45
Flere lande indkalder russiske ambassadører efter Navalnyjs død
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flere-lande-indkalder-russiske-ambassadoerer-efter-navalnyjs-doed

-

'Det er sikkert som amen i kirken': Dette års februar tegner til
at blive den varmeste nogensinde
I dag kl. 06:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/det-er-sikkert-som-amen-i-kirken-dette-aars-februar-tegner-til-blive-den-varmeste

De høje februar-temperaturer skyldes primært to årsager.

... målt på globale temperaturer nogensinde.

-

Kina opruster efter hændelse, hvor to kinesiske fiskere druknede
– situationen er skrøbelig, siger korrespondent
I dag kl. 06.42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-19-kina-opruster-efter-haendelse-hvor-to-kinesiske-fiskere-druknede-situationen-er-skroebelig-siger-korrespondent

Kinas kystvagt skruer op for tilstedeværelsen og indsætter flere
patruljer omkring en række "frontlinje"-øer, der kontrolleres af
Taiwan.

Kommentar:

Cannibalistan forsøger at få et påskud til at angribe Taiwan!

Men det vil udløse 3. Verdenskrig og dermed Menneskehedens
undergang!

Og så kan man med rette spørge:

Var det så vigtigt at udleve sin *egoistiske* mig-über-alles,
Cannibalistan ?

-

DR S152 tir 20 feb 08:33:51
20.februar dr.dk/nyheder 08:02

GRUNDFOS' FRASALG ER GODKENDT

2024-02-20 kl 08.41
39 min. siden
Frasalg godkendt: Grundfos kan nu sælge sine aktiviteter i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/frasalg-godkendt-grundfos-kan-nu-saelge-sine-aktiviteter-i-rusland

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 02:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7257345
Louise Lønsmann
FN: Dødstallet i Gaza overstiger 29.000

i dag kl. 03:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7257352
Louise Lønsmann
WHO: Flere end 180 patienter er stadig fanget på
Nasser-hospitalet

i dag kl. 05:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7257455
Rasmus Christiansen
Internationale medier: USA vil tirsdag foreslå midlertidig
våbenhvile i FN's Sikkerhedsråd

i dag kl. 07:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7257699
Rasmus Christiansen
Tænketanke: Israel er i gang med at bygge vej, der deler det
nordlige og sydlige Gaza

27 min. siden (Time now CET 08.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7257793
Rasmus Christiansen
Israels hær: Vi har dræbt flere krigere i Khan Younis det sidste
døgn

57 sek. siden (Time now CET 08.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7257851
Rasmus Christiansen
FN-domstol er i gang med høringer i sag om israelske besættelser

(Time now CET 08.50)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 22:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7257162
Louise Lønsmann
Zelenskyj: Situationen ved frontlinjen er 'ekstremt svær'

i dag kl. 07:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7257668
Rasmus Christiansen
Ukraine: Vi har skudt 23 droner ned i nat

(Time now CET 08.49)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.17
Opd. 8 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-19-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

I går kl. 22.27
Russerne udnytter forsinkelser i støtten, siger Zelenskyj

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.28
Opd. 3 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

I dag kl. 05.25
Putin forærer Kim Jong-un bil

I dag kl. 05.53
Par fra den frivillige ukrainske hær såret i eksplosion

I dag kl. 06.28
Der er stadig ukrainske soldater på kraftværk i Avdijivka

I dag kl. 06.45
Video viser ukrainske styrker blive bombet ud af vigtig by

I dag kl. 07.44
Ukraine afviser russiske droneangreb

56 min siden (Time now CET 08.47)
Salget af stor dansk virksomheds aktiviteter i Rusland er nu
godkendt

43 min siden (Time now CET 08.47)
Ukraine står i en ekstremt kritisk situation, siger korrespondent

3 min siden (Time now CET 08.47)
Putin annoncerer stor tale kort efter årsdag

(Time now CET 08.47)

2024-02-20 kl 08.41
8 min. siden
Arla omsatte for 102 milliarder kroner sidste år

TV2:
2024-02-20 kl 08.46
Det er muligt at holde vægten nede efter fedmemedicin – der er dog et "men"
12 min siden

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Last OUTPUT: 26179 <65d07fb5$0$715$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Nxrzu_KOAAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26191
Reserveret *unødvendig* Google-idiot-klipperi, så man ikke kan læse text

Feb 20, 2024, 7:57:21 AMFeb 20
Ukraine har skudt to russiske kampfly ned

Russisk pilot stjal en kamphelikopter og fløj til Ukraine, nu er
han fundet død i Spanien med 10 skudsår

Subject: 3. Verdenskrig: Cannibalistan forsøger at få et påskud
til at angribe Taiwan - News 2024-02-20
Date: Tue, 20 Feb 2024 09:03:12 +0100
26191 <65d45cc2$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/uDBfy_B2YdM/m/uZe55KcKAgAJ
https://jyllands-posten.dk/international/ECE16862123/foelg-krigen-i-ukraine/

KL. 10:21
Ukraine har skudt to russiske kampfly ned

Ukraine skød to russiske kampfly ned i den østlige del af landet
mandag. Det har det ukrainske luftvåben meldt ud, skriver CNN.

De to ødelagte fly var angiveligt en Su-34 og en Su-35S, ifølge
det ukrainske luftvåben. Der blev ikke givet yderligere detaljer.

Dette sker, efter at tre russiske kampfly, to Su-34 og en Su-35,
også blev skudt ned den 17. februar i øst, tilføjede luftvåbnet.

DR S157 tir 20 feb 13:27:54
20.februar dr.dk/nyheder 09:08

UNGARN STEMMER OM SVENSK MEDLEMSKAB

I dag kl. 09:08
På mandag skal Ungarn stemme om Sveriges Nato-medlemskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/paa-mandag-skal-ungarn-stemme-om-sveriges-nato-medlemskab

-

DR S158 tir 20 feb 13:27:54
20.februar dr.dk/nyheder 09:09

SVENSK STØTTEPAKKE TIL UKRAINE

I dag kl. 09:09
Sverige klar med sin hidtil største donation til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-klar-med-sin-hidtil-stoerste-donation-til-ukraine

-

Krigen fik Diana til at skifte fag fra stress i banken til
minerydning
I dag kl. 09:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/krigen-fik-diana-til-skifte-fag-fra-stress-i-banken-til-minerydning

To år efter Ruslands invasion af Ukraine lever seks millioner
ukrainere i områder med miner og ueksploderet ammunition.

-

I dag kl. 09:55
Ruslands ambassadør i Danmark indkaldt til samtale efter
Navalnyjs død
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-ambassadoer-i-danmark-indkaldt-til-samtale-efter-navalnyjs-doed

-

2024-02-20 kl 13.44
Lars Løkke: Vi vil sende et klart signal til Putin om, at vi
holder ham ansvarlig for Navalnyjs død
51 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/lars-loekke-vi-vil-sende-et-klart-signal-til-putin-om-vi-holder-ham-ansvarlig

Ruslands ambassadør i Danmark er indkaldt til samtale i
Udenrigsministeriet efter systemkritikerens død.

-

DR S171 tir 20 feb 13:27:55
20.februar dr.dk/nyheder 13:27

MOR VIL HAVE LIG UDLEVERET

2024-02-20 kl 13.34
7 min. siden
Navalnyjs mor til Putin: Giv mig min søns lig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/navalnyjs-mor-til-putin-giv-mig-min-soens-lig

-

2024-02-20 kl 13.50
Manglende ambulancer og usikkerhed om dødstidspunktet – fanges
fortælling åbner spørgsmål om Navalnyjs død
37 min siden
https://nyheder.tv2.dk/2024-02-19-manglende-ambulancer-og-usikkerhed-om-doedstidspunktet-fanges-fortaelling-aabner-spoergsmaal-om-navalnyjs-doed

-

2024-02-20 kl 13.45
Russisk pilot stjal en kamphelikopter og fløj til Ukraine, nu er
han fundet død i Spanien med 10 skudsår
15 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-20-russisk-pilot-stjal-en-kamphelikopter-og-floej-til-ukraine-nu-er-han-fundet-doed-i-spanien-med-10-skudsaar

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 09:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7258001
Rasmus Christiansen
Al Jazeera: Meldinger om voldsomme israelske bombardementer i
det østlige Gaza

i dag kl. 10:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7258240
Rasmus Christiansen
Unicef advarer: Fejlernæring kan føre til 'ubærlig stigning' af
børnedødelighed i Gaza

i dag kl. 11:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7258477
Birgitte Skovlund Asmussen
Dødstal i Gaza opjusteres

54 min. siden (Time now CET 13.55)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7258739
Morten Top
WHO gennemfører evakuering af patienter fra Gaza-hospital

3 min. siden (Time now CET 13.55)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7258929
Morten Top
Prins William: Desperat brug for hjælp til Gaza

(Time now CET 13.55)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 09:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7257873
Rasmus Christiansen
Sverige vil donere militært udstyr for over 4,6 milliarder
kroner til Ukraine

i dag kl. 09:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7257926
Rasmus Christiansen
Ungarns regering vil have parlamentet til at stemme om svensk
Nato-medlemskab på mandag

36 min. siden (Time now CET 13.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7258799
Morten Top
Sveriges statsminister besøger Orban inden afstemning om
Nato-optagelse

16 min. siden (Time now CET 13.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7258870
Morten Top
Navalnyjs mors bøn til Putin: 'Lad min nu se min dreng'

(Time now CET 13.54)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 09.02
Ungarns parlament skal stemme om svensk NATO-medlemskab

I dag kl. 09.34
Ukraine melder om 81 sammenstød med russiske tropper

I dag kl. 09.47
Den russiske ambassadør i Danmark indkaldes til møde om
Navalnyjs død

I dag kl. 10.32
Ekspert kommer med dyster forudsigelse

I dag kl. 11.04
Kreml afviser anklager om giftmord

I dag kl. 11.37
Løkke fordømmer dødsfald i video

I dag kl. 12.48
Kornspild ved den ukrainske grænse skaber vrede

47 min siden (Time now CET 13.51)
Russisk fremrykning ved vigtig by sættes på pause

29 min siden (Time now CET 13.51)
Britiske efterretninger bakker op om analyse

(Time now CET 13.51)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26192

Feb 20, 2024, 1:18:51 PMFeb 20
Estland: Rusland bag angreb på ministers bil

Politisk fange i Belarus død, siger menneskerettighedsgruppe

til at angribe Taiwan - News 2024-02-20
Date: Tue, 20 Feb 2024 09:03:12 +0100
26191 <65d45cc2$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/uDBfy_B2YdM/m/uZe55KcKAgAJ
Journalist beskylder TV 2 for uværdig afsked
I dag kl. 13.48
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-02-20-journalist-beskylder-tv-2-for-uvaerdig-afsked

-

Det er åbenlyst, at Putin er ansvarlig, siger Lars Løkke
Rasmussen om Navalnyjs død
I dag kl. 14.28
https://nyheder.tv2.dk/politik/2024-02-20-det-er-aabenlyst-at-putin-er-ansvarlig-siger-lars-loekke-rasmussen-om-navalnyjs-doed

-

DR S114 tir 20 feb 16:25:06
20.februar dr.dk/nyheder 16:00

ESTLAND ANKLAGER RUSLAND FOR ANGREB

Estiske myndighed mener at have
optrævlet en russisk hybridoperation,
hvor der er blevet smadret vinduer i en
bil tilhørende landets
indenrigsminister og i en bil
tilhørende en journalist. Det skriver
det estiske public service medie EER.
10 personer er blevet anholdt og seks
er blevet varetægtsfængslet.

Til ESS siger den estiske
sikkerhedstjeneste, at gerningsmændene
har handlet på opdrag fra Rusland, og
at formålet har været at "plante frygt
og skabe splid i Estland. På det
sociale medie X, skriver Estlands
premierminister, Kaja Kallas, at hun
ved "at Kreml går efter vores
demokratiske samfund".

2024-02-20 kl 16.26
26 min. siden
Estland har anholdt ti og mener at have standset en 'russisk
hybridoperation'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/estland-har-anholdt-ti-og-mener-have-standset-en-russisk-hybridoperation

Kommentar:

Putin er *krigsliderlig* og ligeglad med, OM han starter på 3.
Verdenskrig, fordi ...

NATO-alliancen kan IKKE sidde en krænkelse overhørig, og krig
mellem NATO og Rusland kan nok IKKE undgås, at det udvikler sig
til 3. Verdenskrig, hvor Menneskeheden omkommer!

KUN et *ansvarsløst* barn opfører sig sådan!

I gør klogt i at spærre *galningen* inde!

-

DR S115 tir 20 feb 18:43:06
20.februar dr.dk/nyheder 16:22

SVERIGES STATSMINISTER TIL UNGARN

2024-02-20 kl 16.26
4 min. siden
Sveriges statsminister rejser til Ungarn for at tale om Nato med
Orbán
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sveriges-statsminister-rejser-til-ungarn-tale-om-nato-med-orban

-

I dag kl. 16:38
Spam-mekanisme årsag til, at Julia Navalnajas X-konto kortvarigt
var suspenderet, siger X
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/spam-mekanisme-aarsag-til-julia-navalnajas-x-konto-kortvarigt-var-suspenderet-siger

-

I dag kl. 16:54
USA nedlægger veto i sikkerhedsrådet for tredje gang siden krigen
i Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-nedlaegger-veto-i-sikkerhedsraadet-tredje-gang-siden-krigen-i-gaza

-

DR S116 tir 20 feb 18:43:06
20.februar dr.dk/nyheder 18:34

USA-SANKTIONER FOR NAVALNYJS DØD

2024-02-20 kl 19.07
33 min. siden
USA præsenterer fredag en sanktionspakke mod Rusland for
Navalnyjs død
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-praesenterer-fredag-en-sanktionspakke-mod-rusland-navalnyjs-doed

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 14:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7259011
Birgitte Skovlund Asmussen
FN-organ sætter nødhjælp på pause

i dag kl. 15:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7259132
Morten Top
Franske krigsskibe nedskyder droner fra Yemen

4 min. siden (Time now CET 16.37)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7259436
Morten Top
Røde Halvmåne: Hospital i Gaza under angreb

i dag kl. 16:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7259469
Morten Top
USA bremser endnu en FN-resolution med veto

i dag kl. 17:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7259564
Morten Top
USA: Uansvarligt at stemme om FN-resolution

54 min. siden (Time now CET 19.17)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7259772
Morten Top
Houthi-bevægelsen hævder at have angrebet amerikansk krigsskib

6 min. siden (Time now CET 19.17)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7259933
Morten Top
Qatar: Medicin til Hamas' gidsler er nået frem

(Time now CET 19.17)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 13:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7258870
Morten Top
Navalnyjs mors bøn til Putin: 'Lad min nu se min dreng'

i dag kl. 14:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7258999
Morten Top
70 procent af ukrainerne vil beholde Zelenskyj som præsident,
viser undersøgelse

i dag kl. 14:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7259106
Morten Top
Estland bremser russisk hybridangreb

56 min. siden (Time now CET 16.35)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7259254
Morten Top
Også Polen indkalder russisk ambassadør efter Navalnyjs død

26 min. siden (Time now CET 19.16)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7259857
Karen Nielsen
USA vil sanktionere Rusland efter Navalnyjs død

(Time now CET 19.16)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 14.13
Navalnyjs bror anklaget i ny sag

I dag kl. 14.19
Navalnyj-enkes konto spærret

I dag kl. 15.24
Tre såret ved russisk angreb i Dnipropetrovsk

40 min siden (Time now CET 16.31)
Estland: Rusland bag angreb på ministers bil

14 min siden (Time now CET 16.31)
Ukraine har brug for langtrækkende missiler

12 min siden (Time now CET 16.31)
X forklarer, hvorfor Navalnajas konto blev spærret

I dag kl. 16.47
Hundreder af dele af missil fundet i Kharkiv fremstillet i USA
og Europa, siger forskere

I dag kl. 16.59
Polen kalder russisk ambassadør til samtale

I dag kl. 17.26
Tyske partier vil sende våbenpakke til Ukraine uden
Taurus-missiler

I dag kl. 17.53
Russisk ambassadør anklager Danmark for at ville påvirke u
ndersøgelse af Navalnyjs død

54 min siden (Time now CET 19.13)
Politisk fange i Belarus død, siger menneskerettighedsgruppe

Ifølge menneskerettighedsgruppen Vyasna er Ihar Lednik den femte
politiske fange, der er død bag tremmer i Belarus i løbet af de
sidste to år.

31 min siden (Time now CET 19.13)
Ukrainsk-russisk forretningsmands kone taber retssag om
sanktioner

(Time now CET 19.13)

2024-02-20 kl 19.07
1 min. siden
Lig fundet i Themsen menes at være gerningsmand bag syreangreb

TV2:
2024-02-20 kl 19.11
Ekspertudvalg anbefaler tre beløb som klimaafgift til landbruget – TV 2
erfarer et af dem
6 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26194