USA sender flere hangarskibe mod Israel | Israelsk militær lover sikker flugtrute, men Hamas forhindrer civile i at forlade det nordlige Gaza - News 2023-10-15

USA sender flere hangarskibe mod Israel

Israelsk militær lover sikker flugtrute, men Hamas forhindrer
civile i at forlade det nordlige Gaza

ENESTE chance (for at overleve nu for Hamas-soldater) er
betingelsesløs *kapitulation*!

ONLY chance (to survive now for Hamas soldiers) is
unconditional *capitulation*!

الفرصة الوحيدة (للبقاء على قيد الحياة الآن لجنود حماس) هي *الاستسلام*
غير المشروط!

Hamas is blocking the evacuation of civilians

Israelsk embedsmand: Iran prøver at åbne endnu en krigsfront

Israels militær afviser at have bombet konvoj: - En del af
Hamas' propaganda

GMT 03:18
For tredje gang inden for kort tid lyder meldingen fra
israelske styrker til civile: Flyt jer fra det nordlige Gaza

Israels hær klar til "omfattende militæroperation", så snart de'
civile er væk

Ukrainske demonstranter på gaden i Bukarest:
STOP Putin before he kills your kids

Ukraine nedskyder russisk kampfly

File 25.678 ...
Point of no return (Ingen vej tilbage)
https://sites.google.com/view/point-of-no-return/files/25-xxx/25-6xx/25-678

Subject: BREAKING News: Israel opfordrer indbyggere i Nordgaza
til omgående at drage mod syd - News 2023-10-13
Date: Fri, 13 Oct 2023 09:54:17 +0200
25670 <6528f7aa$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_yVfC1a3EzA/m/xw2ufuHJCgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s

Meteor observationer over Danmark:

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-10-14-19-15-07/
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-10-15-03-23-53/
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-10-15-04-13-29/

-

Dato: 2023-10-14
Klokken: 19:15:07 Dansk sommertid, UTC+2

Emne Værdi Kommentar
Kurs 168 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 35 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

-

Dato: 2023-10-15
Klokken: 03:23:53 Dansk sommertid, UTC+2

Emne Værdi Kommentar
Kurs 292 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 34 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

-

Dato: 2023-10-15
Klokken: 04:13:29 Dansk sommertid, UTC+2

Emne Værdi Kommentar
Kurs 258 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 45 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

=>

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-10-14-19-15-07/
______________________________________________________4-44-53

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-10-15-03-23-53/
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-10-15-04-13-29/
Delta:__________________________________________________49_36

4 + 44/60 + 53/3600 = 4,74805...
3 + 23/60 + 53/3600 = 3,39805...
4 + 13/60 + 29/3600 = 4,22472...

4,74805 + 3,39805 = 8,1461
4,74805 + 4,22472 = 8,97277
+ 3,39805 + 4,22472 = 7,62277
4,74805 + 3,39805 + 4,22472 = 12,37082

Hmm ...

49 + 36/60 = 49,6

Compare with ...

Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
Measure (Målestokken)
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/78-pt-193

78 Protons
115 neutrons
=
193 Mass Number

½-life = 50,00 years

I dag kl. 02:05
Præsident Zelenskyj om miner på landjorden: Store dele af
ukrainsk territorium er usikker grund
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/praesident-zelenskyj-om-miner-paa-landjorden-store-dele-af-ukrainsk-territorium-er

-

DR S129 søn 15 okt 09:31:21
15.oktober dr.dk/nyheder 06:31

RUSLAND VIL HAVE VÅBENHVILE

... Ifølge Reuters
nævner forslaget ikke
terrororganisationen Hamas. ...

I dag kl. 06:31
Rusland fremsætter forslag i FN om våbenhvile mellem Israel og
Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-fremsaetter-forslag-i-fn-om-vaabenhvile-mellem-israel-og-hamas

Kommentar:

Våbenhvile kan ikke lade sig gøre. Hamas har (med deres
Holocaust-terror-2023-10-07) OVERSKREDET grænsen
*Point of no return* (*Ingen vej tilbage*)!

For ellers vil dette Holocaust jo GENTAGE sig igen og igen og
igen (på jødernes bekostning)!

[...]

Den israelske hær gør sig klar til landoffensiv, mens
advarslerne Gazas civilbefolkning tager til
I dag kl. 07:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/advarslerne-fra-israel-til-gazas-civile-tager-til-vi-er-ikke-i-krig-med-befolkningen

Samtidig fortæller det israelske militær, at Hamas opretter
vejblokade for at fastholde de civile i det nordlige Gaza.

Kommentar:

Det hedder *gidseltagning* på dansk!

Og formålet er jo selvfølgelig at bruge dem som bombeskjold
samt - når de omkommer (hvilket jo ikke kan undgås i en krig) -
at vise verden, hvor onde israelerne er!

Men i virkeligheden er der - som sagt - tale om *gidseltagning*
(i *kynismens* "hellige" *afgudsnavn*, apropos SHIRK)!

-

2023-10-15 kl 10.05
2 min. siden
Putin: De russiske styrkers position i Ukraine er forbedret
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-de-russiske-styrkers-position-i-ukraine-er-forbedret

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 02:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6582529
Sofie Dyjak
Præsident Biden til familier, der savner deres kære: 'Der er
ikke noget, der har højere prioritet'

i dag kl. 03:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6582633
Sofie Dyjak
Israelske styrker om Hamas: 'Vi er klar til at møde dem med
endnu større styrke'

i dag kl. 04:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6582689
Sofie Dyjak
Krigen i børnehøjde: 8 udvalgte billeder fra Gaza

i dag kl. 05:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6582728
Sofie Dyjak
For tredje gang inden for kort tid lyder meldingen fra
israelske styrker til civile: Flyt jer fra det nordlige Gaza

i dag kl. 05:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6582764
Sofie Dyjak
Overblik over natten: Det skal du vide

i dag kl. 06:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6582838
Anna Danielsen Gille
Rusland fremsætter forslag i FN om våbenhvile mellem Israel og
Hamas

i dag kl. 06:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6582853
Nanna Nørby Hansen
300 palæstinensere blev dræbt i Gaza i går

i dag kl. 07:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6582898
Nanna Nørby Hansen
Israelsk embedsmand: Iran prøver at åbne endnu en krigsfront

https://www.theguardian.com/world/live/2023/oct/15/israel-hamas-war-live-us-sends-second-aircraft-carrier-to-deter-hostile-actions-against-israel-ground-assault-on-gaza-looms

Kommentar:

Did I heard a voice said:

Ethvert angreb fra Hizbollah vil blive betragtet som et angreb
fra Iran med dertil hørende *konsekvenser* (herunder angreb på
det iranske atomvåbenprogram)!

i dag kl. 07:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6582928
Nanna Nørby Hansen
IDF: Hamas forhindrer civile i at forlade det nordlige Gaza

Hamas is blocking the evacuation of civilians
https://twitter.com/IDF/status/1713404793790550313

i dag kl. 07:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6582963
Nanna Nørby Hansen
Israelske soldater forbereder sig ved fronten

i dag kl. 08:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6583007
Nanna Nørby Hansen
DR-korrespondent: Det intense bombardement vil fortsætte

i dag kl. 08:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6583066
Nanna Nørby Hansen
Militærekspert: Krigen er låst i en 'ond logik', der kan koste
civile livet

... Peter Viggo Jakobsen

i dag kl. 09:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6583114
Nanna Nørby Hansen
Israelsk militær lover sikker flugtrute

33 min. siden (Time now CET 10.18)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6583151
Nanna Nørby Hansen
Antallet af dræbte i Gaza er det højeste i den årelange
konflikt

2 min. siden (Time now CET 10.18)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6583209
Nanna Nørby Hansen
Over 150 norske borgere vil have hjælp til at rejse ud af
Gazastriben

(Time now CET 10.18)

Krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.27
Opd. 5 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-10-15-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 05.52
FN advarer: - Alvorlig fare for etnisk masseudrensning

Kl. 06.17
Israels hær klar til "omfattende militæroperation", så snart de'
civile er væk

Kl. 06.32
Rusland beder om FN-afstemning om Gaza

Kl. 06.46
Gazas myndigheder: Yderligere 300 dræbt lørdag

Kl. 07.04
Blinken skal mødes med Saudi-Arabiens kronprins

Kl. 07.09
USA sender flere hangarskibe mod Israel

Kl. 07.36
Israels hær: Vi har dræbt Hamas-leder bag kibbutz-angreb

Kl. 07.52
- Selv de mest omfattende angreb kan ikke fjerne Hamas'
ideologi, siger dansk journalist

Kommentar:

Nej, desværre!

*Antisemitisme* har desværre eksisteret i over 2.500 år!

Men deres militære formåen kan ødelægges, skønner jeg, ligesom
nazisternes militære formåen blev ødelagt ved 'Der Untergang'!

Kl. 08.09
Knap 250 evakueret til Danmark - endnu en flyafgang søndag

Kl. 08.24
Dødstallet stiger i Gazastriben

Kl. 08.29
Israel skruer op for retorikken: - Det lyder som om, at de vil
tage dele af Gaza

Kl. 09.12
Israels militær åbner sikker rute i Gaza

Kl. 09.19
Kibbutz, der var udsat for massakre, sætter tal på antallet af
ofre

Kl. 09.22
Israels militær afviser at have bombet konvoj: - En del af
Hamas' propaganda

Kommentar:

Hamas kan meget vel selv have bombet konvojen (i *kynismens*
"hellige" *afgudsnavn*)!

Kl. 09.34
Meldinger om døde efter angreb på israelsk landsby

52 min siden (Time now CET 10.47-49)
Hizbollahs tv: Israelsk landsby angrebet med missil fra Libanon

46 min siden (Time now CET 10.47-49)
Israel beder sine borgere holde afstand til den libanesiske
grænse

37 min siden (Time now CET 10.47-49)
- Angrebet er del af Hizbollahs støttekampagne

7 min siden (Time now CET 10.47-49)
Dødstal stiger blandt israelske soldater

(Time now CET 10.47-49)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 02:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6582485
Sofie Dyjak
Præsident Zelenskyj om miner på landjorden: Store dele af
ukrainsk territorium er usikker grund

i dag kl. 02:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6582581
Sofie Dyjak
Ukrainske børn på gaden i Bukarest: "Mor, jeg vil hjem"

STOP Putin before he kills your kids

i dag kl. 08:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6583022
Anna Danielsen Gille
To civile dræbt i Avdijivka

i dag kl. 09:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6583160
Anna Danielsen Gille
Putin: De russiske styrkers position i Ukraine er forbedret

(Time now CET 10.57)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.27
Opd. 28 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-15-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 06.34
Rusland nedskyder 27 ukrainske droner

Kl. 07.24
Rusland angriber Zaporizjzja med langtrækkende missiler

Kommentar:

Map:

Zaporizjzja
https://maps.app.goo.gl/ReWAbxKsLuCWz9FP6

Kl. 07.51
Rusland fængsler tre Navalnyj-advokater

Kl. 08.16
Ukraine nedskyder russisk kampfly

Ukraine har lørdag nedskudt et russisk kampfly af typen Su-25 i
Donetsk-regionen.

Kl. 09.12
To civile dræbt i angreb på omstridt by

Kl. 09.34
Putin: - Vores tropper forbedrer deres position

Kommentar:

Er ALLE i Rusland *tyveknægte*?

Tænk hvis det var Jer, som fik stjålet Jeres land! Mon ikke I
så ville protestere?

Jo, SELVFØLGELIG!

Kl. 09.46
Tænketank melder om både russiske og ukrainske fremskridt på
slagmarken

38 min siden (Time now CET 11.01)
Efterretninger: Rusland vil udbygge jernbanenettet i Ukraine

(Time now CET 11.01)

2023-10-15 kl 10.05
2 min. siden
Putin: De russiske styrkers position i Ukraine er forbedret

TV2:
2023-10-15 kl 10.13
Hvad er chancen? Kærestepar tilfældigt udvalgt til at deltage i galla på
slottet
13 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25678

Iran medskyldig (som bagmand) i Holocaust-massakren mod jøder 2023-10-07

File 25.679 ...
Courts, Authorities-2, Øvrigheden-2
https://sites.google.com/view/kall-p/courts/authorities-2
https://sites.google.com/view/kall-p/files/25-xxx/25-6xx/25-679
Guilty (Skyldig)
https://sites.google.com/view/kall-guilty/files/25-xxx/25-6xx/25-679

-

Subject: USA sender flere hangarskibe mod Israel |
Date: Sun, 15 Oct 2023 11:07:20 +0200
25678 <652babca$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/s2wvEKjifEc/m/CeV538N-AQAJ

> [...]
>
> Israels hær klar til "omfattende militæroperation", så snart de'
> civile er væk
>
> Ukrainske demonstranter på gaden i Bukarest:

[ ... cut 01 ... ]
[ ... cut 01 ... ]

> [...]

> Hamas' propaganda
>
> Kommentar:
>
> Hamas kan meget vel selv have bombet konvojen (i *kynismens*

[ ... cut 01 ... ]

> [...]

> Kommentar:
>
> Er ALLE i Rusland *tyveknægte*?
>
> Tænk hvis det var Jer, som fik stjålet Jeres land! Mon ikke I

Og da jeg var færdig med at kopiere tekst til websiden
'Point of no return', da hørte jeg en røst fra Himlen sige
(perhaps the voice of ET):
(2023-10-15, Sunday, day no 288 (77 left), CET 11:35, GMT 09:35)
- "Guilty!"

Nå!

Interessant kommentar, ET!

Æh ...

Er det det iranske præstestyre, der er *medskyldig* i
Holocaust-massakren på israelere forrige lørdag?...

46
- "Yep!"

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25679

And Russia ?

Netanyahu: Israel vil 'demontere' de 'blodtørstige monstre' i
Hamas

USA: Israelske myndigheder melder at have tændt for vandet i
det sydlige Gaza igen

Date: Sun, 15 Oct 2023 11:07:20 +0200
25678 <652babca$0$710$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/s2wvEKjifEc/m/CeV538N-AQAJ
DR S135 søn 15 okt 15:20:44
15.oktober dr.dk/nyheder 10:03

PUTIN OM KRIG I UKRAINE

I dag kl. 10:03
-

DR S137 søn 15 okt 15:20:45
15.oktober dr.dk/nyheder 10:41

ALDRIG SÅ MANGE DRÆBTE I KONFLIKT

I dag kl. 10:41
Antallet af dræbte i Gaza er det højeste i den årelange konflikt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/antallet-af-draebte-i-gaza-er-det-hoejeste-i-den-aarelange-konflikt

-

Putin melder om russiske fremskridt ved frontlinjer i Ukraine
I dag kl. 12.52
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-15-putin-melder-om-russiske-fremskridt-ved-frontlinjer-i-ukraine

-

Mindst 120 gidsler befinder sig i Gazastriben: 'Der er et
ekstremt politisk pres for at få det løst'
I dag kl. 14:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/mindst-120-gidsler-befinder-sig-i-gazastriben-der-er-et-ekstremt-politisk-pres-faa

Blandt gidslerne er amerikanske statsborgere, som USA arbejder
på højtryk for at få befriet, siger Det Hvide Hus.

-

DR S141 søn 15 okt 15:20:45
15.oktober dr.dk/nyheder 15:08

DRONE KOM FOR TÆT PÅ FLÅDESTATION

... Frederikshavn ...

I dag kl. 15:08
Drone kom for tæt på flådestation
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/drone-kom-taet-paa-flaadestation

-

2023-10-15 kl 16.31
FN: Konflikt i Gaza har tvunget en million fra deres hjem
43 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-15-fn-konflikt-i-gaza-har-tvunget-en-million-fra-deres-hjem

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 10:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6583289
Nanna Nørby Hansen
IDF: Endnu en Hamas-leder er slået ihjel

i dag kl. 11:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6583342
Nanna Nørby Hansen
Israelsk militær modsvarer angreb fra Libanon

i dag kl. 11:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6583452
Nanna Nørby Hansen
Britisk udenrigsminister beder Israel udvise tilbageholdenhed

... sådan at flest mulige civile bliver skånet.

i dag kl. 12:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6583529
Nanna Nørby Hansen
Efter angreb mellem Libanon og Israel: 'Det kan udløse noget
større'

i dag kl. 12:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6583634
Nanna Nørby Hansen
WHO har leveret livreddende medicinsk udstyr på trods af angreb

i dag kl. 13:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6583780
Nanna Nørby Hansen
Adgangen til vand og mad i Gazastriben mindskes

i dag kl. 13:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6583874
Nanna Nørby Hansen
Luftalarmer lyder i Tel Aviv

i dag kl. 14:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6583999
Nanna Nørby Hansen
Overblik: Det foregår der lige nu

i dag kl. 14:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6584060
Nanna Nørby Hansen
Pave Frans beder om respekt for menneskerettighederne

i dag kl. 14:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6584137
Nanna Nørby Hansen
EU inviterer til krisemøde om krigens konsekvenser på tirsdag

i dag kl. 15:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6584448
Katrine Bang Ramsbæk
Netanyahu: Israel vil 'demontere' de 'blodtørstige monstre' i
Hamas

i dag kl. 15:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6584531
Katrine Bang Ramsbæk
Meldinger om flere angreb ved den israelsk-libanesiske grænse

54 min. siden (Time now CET 16.40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6584677
Katrine Bang Ramsbæk
USA: Israelske myndigheder melder at have tændt for vandet i
det sydlige Gaza igen

32 min. siden (Time now CET 16.40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6584810
Katrine Bang Ramsbæk
Hospitaler i Gaza bliver bedt om at foretage evakueringer

24 min. siden (Time now CET 16.40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6584840
Katrine Bang Ramsbæk
Israel har afvist fem raketter fra Libanon

8 min. siden (Time now CET 16.40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6584914
Katrine Bang Ramsbæk
Egypten: Israels svar på Hamas' terrorangreb er kollektiv afstraffelse

(Time now CET 16.40)

Krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.27
Opd. 5 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-10-15-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 11.18
Israel svarer igen på angreb fra Libanon

Kl. 11.35
- Hamas' eneste chance er, at Israel dræber for mange

Kl. 11.56
Israelske tropper gør klar tæt på Gaza

Kl. 12.00
Nu udløber Israels deadline for evakuering i Gaza

Kl. 12.22
Læger slår alarm i Gaza: - Vi taler om endnu en katastrofe

Kl. 13.07
Sirener lyder i Tel Aviv

Kl. 13.10
Dansk journalist nær grænsen til Gaza: - Man kan konstant høre
affyringer

Kl. 13.42
Mange børn såret i israelske luftangreb

Kl. 14.01
Voldsomme billeder viser omfanget af situationen i Gaza

Kl. 14.02
Iran kan ikke garantere for situationen, hvis Israel går ind i
Gaza

Iran er blevet beskyldt for at have hjulpet Hamas med at
angribe Israel. Selv har landets øverste dog nægtet alle
former for involvering.

Kl. 14.14
Netanyahu indkalder kriseregering for første gang

Kl. 14.33
Lyn-analyse

Kl. 14.41
FN: En million palæstinensere tvunget fra deres hjem

Kl. 15.07
Israelsk militær beretter om endnu et angreb fra Libanon

Kl. 15.24
Korrespondent: Dagens Hizbollah-angreb bliver næppe det sidste

55 min siden (Time now CET 16.33-34)
Vandrør er blevet åbnet igen i sydlige Gaza

48 min siden (Time now CET 16.33-34)
Libanon sender ni raketter mod Israel, påstår det israelske
militær

30 min siden (Time now CET 16.33-34)
Egypten: Israelske handlinger i Gaza svarer til kollektiv
afstraffelse

16 min siden (Time now CET 16.33-34)
Dansk mors sønner indkaldt til Israels hær: - Det er meget,
meget voldsomt

8 min siden (Time now CET 16.33-34)
Hamas påstår at have sendt 20 raketter fra Libanon

(Time now CET 16.33-34)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 12:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6583583
Anna Danielsen Gille
Korrespondent i Ukraine: De kan ikke holde på Avdijivka, hvis
de ikke får forstærkninger

(Time now CET 16.29)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.27
Opd. 28 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-15-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 11.17
- Nonsens, siger Putin om amerikansk storkrig med Rusland og
Kina

Kl. 12.35
Rusland sender kampfly efter amerikansk drone

Kl. 13.24
Russiske bombardementer dræber mindst seks civile

(Time now CET 16.29)

2023-10-15 kl 16.24
34 min. siden
Mindst 30 druknet i Congofloden

TV2:
2023-10-15 kl 16.28
Politiformand i debat med DR-chef – langer ud efter dokumentar
50 sek siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25681