Kissinger opfordrer til fredsforhandinger om Ukraine, men, men, men ... - News 2022-12-19

Nu blander 99-årige Kissinger sig i krigen i Ukraine: Opfordrer til
fredsforhandinger, men, men, men ...

Subject: Flygtet befalingsmand: Wagnergruppen har henrettet
adskillige desertører - News 2022-12-18
Date: Sun, 18 Dec 2022 08:06:52 +0100
24834 <tnme6d$3u11r$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1f_UCnEWTGk/m/LM0u8iSWBAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

> [...]
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S172 man 19 dec 06:21:34
18.december dr.dk/nyheder 20:27

KISSINGER: FORHANDL FRED I UKRAINE

I går kl. 20:27
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nu-blander-99-aarige-kissinger-sig-i-krigen-i-ukraine-opfordrer-til

+

> Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
> og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!
>
> What is agreed during extortion is *invalid*,
> and the blackmailer will forever be guilty in court!
>
> То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
> и шантажист навеки будет виновен в суде!

Problemet er så bare (med denne pragmatisme og som Putin-666 hele
tiden har kalkuleret med), Kissinger, at det FREMMER *lovløshed*!
Folk slipper jo godt fra deres *forbrydelser* (og ligefrem BELØNNES
med det i form af ENDNU en bid af Ukraines territorium)!

Og det vil - før eller sidenhen - gå galt (3. Verdenskrig), fordi
psykopater har det med at ville ha' mer' og mer'! De får (om jeg så
må sige) blod på tanden! Ihukom Hitlers glubende appetit!

Hvis Putin-666 således slipper godt fra dette hans *massemord* i
Ukraine; hvad vil han så forlange næste gang? - Estland, Letland og
Litauen ?

(
Faktisk slap han jo godt fra sit *massemord* i Georgien i august
2008 med hans ulovlige angrebskrig!
)

Og mon ikke også de kommunistiske kannibalerne i Kina så vil
forlange Taiwan?

Så ...

Der er desværre noget galt med denne *eftergivenhedspolitik*, sorry!

Det sætter IKKE en stopper for forbrydelserne; TVÆRTIMOD: Det
*opmuntrer* dem til at FORTSÆTTE.

Dette er desværre Livets *realiteter* (for levende organismer): Den
stærkes ret (hvor bund hamrende uretfærdig den end er)!

Mern når vi så anskuer denne "lov" ud fra Evolutionsteorien, da
*konstaterer* vi, at organismer har det med at rotte sig samme mhp.
at kanøfte Alfahannen (tyrannen).

Forskere mener faktisk, at det bl.a. var dét, som videreudviklede
aben til at blive os mennesker: Hunnerne rottede sig sammen og
kanøflede den tyranniske alfahan, og så valgte de i stedet for en
lidt mere blød han til at lede flokken.

Alfahanner (såsom Hitler, Stalin og nu også Putin-666) er yt!

Alt, hvad vi mangler at gøre, er at få *overbevist* "robotten" (ude
i Rummet) om, at det nytter noget at modarbejde disse tyranner!

Og ...

Som jeg tidligere har antydet, så kunne noget faktisk godt tyde på,
at de allerede har blandet sig i den aktuelle konflikt, fordi der
er noget *mistænkeligt* i forbindelse med Nord Stream sabotagen:

Positionen af gerningsstedet nærmest Danmark ved Bornholm passer
lidt for godt ind i Abraham-koen; ikke blot mht. 46 enheder over
til Sodoma, men også de 48 enheder over til Sphinx-inclication-440,
som KUNNE dække over kendskab til Sphinx-inclination-263+1.

KUNNE gerningsmanden have haft kendskab til dette (UDEN at være
konstruktøren af Abraham-koden)?

Det er dét, som vi er ved at undersøge i UFO-efterforskningen.

ADVARSLEN til Rusland - eller rettere sagt: Putin og hans mænd -
gav de jo allerede den 15. februar 2013 ved at lade et meteor
eksplodere over Rusland. Positionen her viste sig (foruden markør
61) at have kendskab til Milky-Way-1-Sphinx-Jerusalem-disk, og dét
opdagede vi (Menneskeheden) først mange år senere (vist nok i år
2021)!

Og mht. Psykopat-loven:

> Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*, ...

Så ...

Det sidste ord i denne sag er nok ikke sagt endnu, apropos Crime
does NOT pay!

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

16. dec. kl. 12:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5071582
Morten Top
Middagsoverblik

_________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
18. dec. 2022, 09:23
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-12-18-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

23 min siden (Time now CET 19.54)
Rusland afviser rygter om forlænget værnepligt

__________________________

(Time now CET 19.54)

2022-12-19 kl 07.58
3 min. siden
Seks personer er skudt og dræbt i Canada

was
2022-12-18 kl 19.38
14 min. siden
Kampen på 1 minut: Messi og Argentina overvinder fransk chok-comeback

TV2:
Tre ansatte i sundhedsvæsnet: Derfor har vi takket nej til boosterstikket
18. dec. 2022, 19:19

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24836

Tidligere russisk agent og separatistleder kritiserer Putin i video

Subject: Kissinger opfordrer til fredsforhandinger om Ukraine, men,
men, men ... - News 2022-12-19
Date: Mon, 19 Dec 2022 08:31:56 +0100
24835 <tnp41c$7jaq$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qbo4pIIIm-U/m/65C_hxfmBAAJ
I går kl. 20:28
'Vi modtager mere end 100.000 opkald om sager om vold i hjemmet. Det er
en del af krigen'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/vi-modtager-mere-end-100000-opkald-om-sager-om-vold-i-hjemmet-det-er-en-del-af-krigen

-

I går kl. 21:03
Omid gemmer sig for de danske myndigheder for ikke at blive udvist til Iran
https://www.dr.dk/nyheder/indland/omid-gemmer-sig-de-danske-myndigheder-ikke-blive-udvist-til-iran

-

Operasang skal løfte moralen blandt russiske soldater i Ukraine
18. dec. 2022, 22:14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-18-operasang-skal-lofte-moralen-blandt-russiske-soldater-i-ukraine

-

I dag kl. 05:23
Kyiv meldes under droneangreb: 'Fjenden angriber hovedstaden'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kyiv-meldes-under-droneangreb-fjenden-angriber-hovedstaden

-

Kyiv meldes under angreb - ni droner er skudt ned
19. dec. 2022, 05:59
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-19-kyiv-meldes-under-angreb-ni-droner-er-skudt-ned

-

DR S174 man 19 dec 07:56:33
19.december dr.dk/nyheder 05:26

31 FLÅDEFOLK SAVNES EFTER FORLIS
Thailands militær ...

I dag kl. 05:26
31 marinesoldater meldes savnet efter thailandsk skibsforlis
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/31-marinesoldater-meldes-savnet-efter-thailandsk-skibsforlis

[...]

Kl. 20.12
Formand for EU-parlament ønsker mere støtte til Ukraine

Kl. 20.36
Putin holder møder med militære ledere

Kl. 20.53
Ukraine: Vi har ødelagt russiske ammunitionslagre

Kl. 21.47
Rusland: Angreb på Ukraine skulle forhindre våbenleverancer

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
19. dec. 2022, 07:24
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-12-19-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 07.28
Ukraine holder møde om Hviderusland

Kl. 08.05
Tidligere russisk agent og separatistleder kritiserer Putin i video

(Time now CET 09.16)

2022-12-19 kl 07.58
3 min. siden
Seks personer er skudt og dræbt i Canada

TV2:
Regeringens seneste kolbøtte forarger landdistrikternes organisationer
19. dec. 2022, 05:31
Opd. 19. dec. 2022, 08:29

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24837

Ukraines præsident beder Ellemann sende våbensystemer

men, men ... - News 2022-12-19
Date: Mon, 19 Dec 2022 08:31:56 +0100
24835 <tnp41c$7jaq$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qbo4pIIIm-U/m/65C_hxfmBAAJ
Russerne har skiftet taktik - nu kæmpes der fra hus til hus i Bakhmut
19. dec. 2022, 09:09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-19-russerne-har-skiftet-taktik-nu-kaempes-der-fra-hus-til-hus-i-bakhmut

-

I dag kl. 11:15
Rusland tager nye midler i brug for at skaffe flere soldater: Russere,
der forlader landet, bliver udskammet
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-tager-nye-midler-i-brug-skaffe-flere-soldater-russere-der-forlader-landet
-

DR S120 man 19 dec 14:52:18
19.december dr.dk/nyheder 12:13

ZELENSKYJ BEDER OM VÅBENSYSTEMER

I dag kl. 12:13
Zelenskyj beder Ellemann om våbensystemer: 'Du kender vores behov'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-beder-jakob-ellemann-jensen-om-vaabensystemer-du-kender-vores-behov

-

Ukraines præsident beder Ellemann sende våbensystemer
19. dec. 2022, 13:26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-19-ukraines-praesident-beder-ellemann-sende-vabensystemer

-

I dag kl. 14:24
Zelenskyj til Ellemann-Jensen: Vi har brug for Danmarks nye kanoner
https://www.dr.dk/nyheder/indland/zelenskyj-til-ellemann-jensen-vi-har-brug-danmarks-nye-kanoner

-

I dag kl. 16:09
Putin på besøg i Minsk med militær-politik på dagsordenen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putin-paa-besoeg-i-minsk-med-militaer-politik-paa-dagsordenen

-

I dag kl. 17:38
Premierminister undskylder for Hollands rolle i slaveriet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/premierminister-undskylder-hollands-rolle-i-slaveriet

-

I dag kl. 17:48
DR's Matilde Kimer må ikke længere arbejde i Ukraine: Beskyldt for at
lave russisk propaganda
https://www.dr.dk/nyheder/udland/drs-matilde-kimer-maa-ikke-laengere-arbejde-i-ukraine-beskyldt-lave-russisk

-

Putin på besøg i Hviderusland – Ukraine frygter storstilet offensiv
19. dec. 2022, 17:52
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-19-putin-paa-besoeg-i-hviderusland-ukraine-frygter-storstilet-offensiv

-

I dag kl. 18:06
Belgien opfordrer statsborgere til at forlade Iran 'hurtigst muligt'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/belgien-opfordrer-statsborgere-til-forlade-iran-hurtigst-muligt

-

I dag kl. 19:00
EU-landene laver indgreb mod 'ekstreme gaspriser'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-landene-er-klar-med-prisloft-paa-gas

-

EU-lande er enige om indgreb mod vilde gaspriser
19. dec. 2022, 19:03
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-12-19-eu-lande-er-enige-om-indgreb-mod-vilde-gaspriser

-

Udvalg vil retsforfølge Donald Trump for stormen på USA's kongres
19. dec. 2022, 20:21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-19-udvalg-vil-retsforfoelge-donald-trump-for-stormen-paa-usas-kongres

[...]

Kl. 10.54
Sårede og dræbte under bombardementer i ni regioner

Kl. 12.02
Ukraines præsident beder Ellemann om våbensystemer

Kl. 13.39
Elon Musk set med sanktioneret russisk journalist til VM

Kl. 13.56
Putin lander i Hviderusland, mens frygten for en ny front vokser

Kl. 15.00
Ellemann vil drøfte Zelenskyjs anmodning om våbensystemer

54 min siden (Time now CET 16.06)
Ukraine: Russisk kamikazedrone overfløj atomkraftværk

20 min siden (Time now CET 16.06)
Rusland hævder at have skudt amerikanske missiler ned over russisk region

Kl. 16.28
Rusland afviser rygter om pres på Hviderusland

Kl. 17.32
DR-korrespondent frataget mulighed for at arbejde i Ukraine

Kl. 17.57
Nu går Canada efter Abramovitjs millioner

Kl. 19.07
Spionchef advarer om "meget høj" risiko for russisk offensiv ind i Moldova

Kl. 19.42
Putin vil ikke "opsluge" nogle lande

46 min siden (Time now CET 20.55)
Putin siger, at Rusland udfører militærøvelser i Hviderusland

18 min siden (Time now CET 20.55)
Putin vil forære jord på Krim til "krigshelte"

(Time now CET 20.55)

2022-12-19 kl 20.44
14 min. siden
Tænketank: Droppet helligdag kan koste staten 900 millioner kroner eller
4.000 færre ansatte

TV2:
Dagens overblik: Danskere støtter dronningens omdiskuterede beslutning
19. dec. 2022, 20:45

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24838