News 2022-03-07, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1426 days to global Nuclearwar+suicide

Headline:

Tidligere russisk udenrigsminister maner til ro om Putins mentale tilstand

Former Russian Foreign Minister calms down Putin's mental state

Бывший министр иностранных дел России успокаивает психическое состояние
Путина

Was:
'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

Time now (5/3-22) to global nuclearwar+sicide around:
T-1428 days (3,9 years)

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://twitter.com/UKRinDNK/
https://t.co/lHUFctj2pX
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

NATO
https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

https://www.tagryggen.dk/devotion/

___ quote begin ___

"Jævn Herrens vej", Joh. 1:23

Djævelen bruger denne verdens børn til at gøre Herrens vej ujævn, så det
bliver vanskeligere at se Guds rige eller beslutte sig til at tage imod
Guds frelse.
Derved hindrer han mange i at blive frelste.

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

«Make a straight road ready for the Lord», John 1:23

The devil uses the children of this world to make the way of the Lord
uneven, so that it becomes more difficult to see the kingdom of God or
decide to accept God's salvation.
In doing so, he prevents many from being saved.

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

«Прямую дорогу приготовьте Господу», Иоанна 1:23

Дьявол использует детей мира сего, чтобы сделать путь Господень
неровным, мешающим увидеть Царство Божие или принять решение принять
Божье спасение.
Поступая так, он предотвращает многих от спасения (от зла).

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

«Приготуйте пряму дорогу для Господа», Івана 1:23

Диявол використовує дітей цього світу, щоб зробити шлях Господа
нерівним, утрудняючи побачити Царство Боже або прийняти рішення прийняти
Боже спасіння.
Цим він заважає багатьом врятуватися (від зла).
... (Sorry. Translation maybe wrong) ...

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

I dag kl. 17:53
USA: 'Meget troværdige meldinger' om bevidste angreb mod civile i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-meget-trovaerdige-meldinger-om-bevidste-angreb-mod-civile-i-ukraine

-

I dag kl. 18:23
3.500 demonstranter anholdt i Rusland i dag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/3500-demonstranter-anholdt-i-rusland-i-dag

-

I dag kl. 18:39
13 syriske soldater dræbt i angreb ved oaseby
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/13-syriske-soldater-draebt-i-angreb-ved-oaseby

... at militante fra Islamisk Stat stod bag angrebet.

-

Danmark vil gøre sig uafhængige af russisk gas, siger statsministeren
6. mar. 2022, 19:06
Opd. 6. mar. 2022, 19:58
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-03-06-danmark-vil-goere-sig-uafhaengige-af-russisk-gas-siger-statsministeren

-

2022-03-06 kl. 19.55
35 min. siden
Mette F.: Danmark skal være uafhængig af russisk gas
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mette-f-danmark-skal-vaere-uafhaengig-af-russisk-gas

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

16 min. siden (Time now CET 18.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nato-rusland-bruger-klyngebomber-i-ukraine?focusId=3490081
Sean Coogan
Atom-vagthund er "ekstremt bekymret" over russisk kontrol over
atomkraftværk i Ukraine

_____________________________

(Time now CET 19.50)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
6. mar. 2022, 05:14
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-06-seneste-nyt-om-ukraine

38 min siden (Time now CET 19.50)
Ansatte på atomkraftværk får nu ordrer fra russiske soldater

28 min siden (Time now CET 19.50)
American Express lukker for russiske betalinger

Kl. 20.20
Tiktok lukker for nyt indhold i Rusland

Kl. 20.59
En million ukrainere er flygtet til Polen

Kl. 21.02
Ukraine introducerer eksportlicenser for centrale afgrøder

Kl. 21.24
Frankrig vil beskytte ukrainere mod stråling med tabletter

Kl. 21.25
Storbritannien vil accelerere sanktioner og ramme russiske rigmænd

Kl. 21.48
USA arbejder på at få basketstjerne løsladt fra Rusland

Kl. 22.08
Netflix lukker for streaming i Rusland

Kl. 22.29
Antallet af anholdte russiske krigsmodstandere stiger

Kl. 23.01
Zelenskij: I morgen vil Rusland bombe Ukraines forsvarsindustri

New Link ...

Seneste nyt om Ukraine
6. mar. 2022, 23:26
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-06-seneste-nyt-om-ukraine-0

Kl. 23.18
Overblik: Det er det sket det seneste døgn

Kl. 23.28
Zelenskij: I morgen vil Rusland bombe Ukraines forsvarsindustri

Kl. 23.37
Zelenskij kritiserer Vestens manglende reaktion

Kl. 00.36 (7/3-22)
Luftalarm i flere byer

Kl. 00.55
Ukraine: Rusland vil omringe Kyiv, Kharkiv, Tjernihiv, Sumy og Mykolajiv

Kl. 01.24
[...]

Andrei V Kozyrev
@andreivkozyrev
https://twitter.com/andreivkozyrev/
https://twitter.com/andreivkozyrev/status/1500610676926005251

Lots of discussions about the threat of nuclear war from the Kremlin and
whether Putin is rational. I share my thoughts in this thread.

To frame: I do not believe Russia would use nuclear weapons and I
believe Putin is a rational actor.

(
Masser af diskussioner om truslen om atomkrig fra Kreml, og om Putin er
rationel. Jeg deler mine tanker i denne tråd.

Sammenfattende: Jeg tror ikke, Rusland ville bruge atomvåben, og jeg
mener, at Putin er en rationel aktør.
Много дискуссий об угрозе ядерной войны из Кремля и о том, рационален ли
Путин. Делюсь своими мыслями в этой теме.

Обрамление: я не верю, что Россия применит ядерное оружие, и я считаю,
что Путин является рациональным игроком.
)

12.14 AM · 7. mar. 2022·Twitter Web App

Kommentar:

Han *leger* med ilden, og det er *uansvarligt*, fordi det kan løbe
løbsk. Og så har vi 3. Verdenskrig!

Hans *grådighed* er ikke i sig selv sindssyg, men alligevel er det nogle
*primitive* instinkter, der styrer ham. Noget dyrisk. Det, vi
traditionelt kalder for psykopati! Og det er faktisk en sindssygdom!

Og det mest tossede ved det er, at vi jo ikke har noget udestående med
Rusland, ideologisk set! Så vi kunne have levet i fredelig sameksistens.
Men det har galningen ødelagt nu (med sin hensynsløse adfærd). Han
*myrder* jo folk, som Hitler gjorde i Auschwitz! Og det findes der IKKE
tilgivelse for!

=>

Он *играет* с огнём, и это *безответственно*, потому что он может выйти
из-под контроля. А тут третья мировая война!

Его *жадность* не безумна сама по себе, но им управляют какие-то
*примитивные* инстинкты. Что-то животное. То, что мы традиционно
называем психопатией! И это на самом деле психическое заболевание!

И самое бредовое в этом то, что у нас с Россией нет ничего выдающегося в
идеологическом плане! Так что мы могли бы жить в мирном сосуществовании.
Но маньяк испортил его сейчас (своим безрассудным поведением). Он
*убивает* людей, как Гитлер в Освенциме! И за это НЕТ прощения!

=>

He * plays * with the fire, and it's * irresponsible * because it can
run wild. And then we have World War III!

His * greed * is not in itself insane, yet it is some * primitive *
instincts that control him. Something animalistic. What we traditionally
call psychopathy! And it's actually a mental illness!

And the craziest thing about it is that we have nothing outstanding with
Russia, ideologically speaking! So we could have lived in peaceful
coexistence. But the maniac has ruined it now (with his reckless
behavior). He * murders * people, as Hitler did in Auschwitz! And there
is NO forgiveness for that!

(Time now CET 07:35)

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-06 kl. 19.55
32 min. siden
Straksbevilling til blandt andre forsvaret på syv milliarder kroner over
to år

TV2:
Danmark hæver forsvarsbudgettet - skal nå NATO-målsætning i 2033
6. mar. 2022, 19:08

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23778

Iron Dome - Donate now

-

Den 07-03-2022 kl. 07:39 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-03-07, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1426 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Mon, 7 Mar 2022 07:39:05 +0100
23778 <6225a88a$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qYvMptJKMAk/m/SKN3wLddAwAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
Hvor stor er risikoen for, at Rusland bruger atomvåben?

Putin har truet med at bruge atomvåben, hvis Vesten kommer ukrainerne
til undsætning. Men hvor stor er risikoen for, at den russiske præsident
gør alvor af truslen?

https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/hvor-stor-er-risikoen-for-at-rusland-bruger-atomvaaben

Kommentar:

Hidentil har Psykopat-Putin-666 gjort brug af sine konventionelle våben.
Der var en grund til at 120.000 -200.000 russiske soldater skulle holde
"øvelse" lige op til Ukraines grænse!

Og han har også holdt øvelse med ruslands atomare forsvar!

En psykopat, der er ligeglad med sine skakbønder, vil også være ligeglad
med andre tab!

Det er heri, at det *sindssyge* kommer ind i billedet!

Han hjerte er koldt, følelsesforladt, bittert! *Kynismen* har taget
overhånd, som om der er et *mindreværdskompleks*, der skal kompenseres for!

Han drives således af hævnfølelser (fremfor sund fornuft)!

-

Hvad risikerer demonstranter i Rusland ved at protestere mod krigen?

Putin har pålagt stadig strengere begrænsninger for, hvem der kan
organisere en protest, hvor folk kan protestere og hvornår.

https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/hvad-risikerer-demonstranter-i-rusland-ved-at-protestere-mod-krigen

-

Mister Putin sit greb om magten, i takt med at krigen i Ukraine skrider
frem?

I hvilken retning går det denne gang? Millioner skriver under på
underskriftsindsamlinger mod krigen, og folk fortsætter med at samles på
gaden på trods af risikoen.

https://videnskab.dk/forskerzonen/kultur-samfund/mister-putin-sit-greb-om-magten-i-takt-med-at-krigen-i-ukraine-skrider-frem

[...]

Kl. 01.37
Angreb på forskningsinstitut med atomreaktor

Kl. 02.09
Leder af “Sparta-bataljonen” dræbt i det østlige Ukraine

Kl. 02.41
Familie dræbt sammen i Irpin

Kl. 02.51
Ukraines regering melder om nye store angreb

Kl. 03.12
Fly med russiske diplomater lettet fra USA - udvist for spionage

Kl. 03.28
Rusland bekræfter krydsermissilangreb på lufthavn

Kl. 04.13
Luftalarmer i Kyiv og Tjernihiv

Kl. 05.31
Ukraine hævder at have hvervet 20.000 udlændinge til krigen

Kl. 05.41
Efterretningstjeneste kalder det højst usandsynligt, at Putin har nået
sine mål

Kommentar:

Uslingen Psykopatus-Putin-666 vil have HELE landet!

Iron Dome KUNNE her være en løsnings-mulighed ...
https://en.wikipedia.org/wiki/Iron_Dome

Donate now!

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23779

Anonymous påstår at have hacket russiske tv-kanaler

Anonymous claims to have hacked Russian TV channels

Anonymous утверждают, что взломали российские телеканалы

-

Date: Mon, 7 Mar 2022 07:39:05 +0100
23778 <6225a88a$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qYvMptJKMAk/m/SKN3wLddAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-industri-frygter-ikke-farvel-til-russisk-gas

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tiktok-saettes-paa-pause-i-rusland

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/over-2000-ukrainere-har-soegt-asyl-i-sverige

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikanske-benzinpriser-naar-det-hoejeste-niveau-siden-2008

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/11-aarig-ukrainsk-dreng-ankommet-til-slovakiet-alene

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/netflix-saetter-sig-selv-paa-pause-i-rusland

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraines-regering-russiske-atrilleriangreb-tager-til

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/britisk-spiontjeneste-den-russiske-offensiv-er-stort-set-gaaet-i-staa

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-har-givet-zelenskyj-en-sikker-telefonlinje-til-biden

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-styrker-vil-indstille-skydningen-fra-klokken-0800-saa-civile-kan-evakueres

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/borgmester-i-ukrainsk-havneby-russernes-beskydning-fortsaetter

Danmark vil gøre sig uafhængig af russisk gas, siger statsministeren
6. mar. 2022, 19:06
Opd. 6. mar. 2022, 19:58
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-03-06-danmark-vil-goere-sig-uafhaengig-af-russisk-gas-siger-statsministeren

-

Der bookes overnatninger i Ukraine som aldrig før - her er forklaringen
6. mar. 2022, 21:01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-06-der-bookes-overnatninger-i-ukraine-som-aldrig-foer-her-er-forklaringen

-

Forsker om farvel til russisk gas: Kræver voldsomme ændringer
6. mar. 2022, 22:26
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-03-06-forsker-om-farvel-til-russisk-gas-kraever-voldsomme-aendringer

-

Spørgsmålet om amerikanske atomvåben på dansk jord splitter partierne
6. mar. 2022, 23:04
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-03-06-spoergsmaalet-om-amerikanske-atomvaaben-paa-dansk-jord-splitter-partierne

-

Rapport: Russiske styrker kæmper med at vinde terræn
7. mar. 2022, 05:22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-rapport-russiske-styrker-kaemper-med-at-vinde-terraen

-

Russisk eksminister afviser atomkrig: Putin er ikke sindssyg
7. mar. 2022, 05:32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-russisk-eksminister-afviser-atomkrig-putin-er-ikke-sindssyg

-

Ukraine hævder at have hvervet 20.000 udlændinge til krigen
7. mar. 2022, 06:02
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-ukraine-haevder-at-have-hvervet-20000-udlaendinge-til-krigen

-

Fra i dag vil vi se “overlagt mord” på civile, advarede Zelenskij i nat
7. mar. 2022, 07:09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-fra-i-dag-vil-vi-se-overlagt-mord-paa-civile-advarede-zelenskij-i-nat

-

Rusland varsler våbenhvile i Kyiv og flere andre storbyer
7. mar. 2022, 08:35
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-rusland-varsler-vaabenhvile-i-kyiv-og-flere-andre-storbyer

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

i går kl. 19:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3490678
Line Jenvall
Uafhængig af russisk gas "hurtigst muligt"

i går kl. 20:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491191
Sean Coogan
Kvinder og børn flygter fra Ukraine, mens mange mænd må blive

i går kl. 21:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491218
Sean Coogan
TikTok sættes på pause i Rusland

i går kl. 21:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491224
Sean Coogan
Kom med til våbentræning i Ukraine

i går kl. 21:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491323
Sean Coogan
Ukraine beskylder Putin for "kujonagtige og barbariske missilangreb"

i går kl. 21:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491397
Sean Coogan
Amerikanske benzinpriser når det højeste niveau siden 2008

i går kl. 22:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491464
Sean Coogan
Videoer viser eksplosioner i Irpin

i går kl. 22:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491560
Sean Coogan
11-årig dreng ankommet til Slovakiet alene

i går kl. 22:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491633
Olivia Høj
Over 2000 ukrainere har søgt asyl i Sverige

i går kl. 22:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491641
Sean Coogan
Netflix sætter sig selv på pause i Rusland

i dag kl. 00:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491715
Frederik Hagemann-Nielsen
Zelenskyj: Kun i graven kan I finde ro

i dag kl. 00:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491763
Frederik Hagemann-Nielsen
USA og allierede vil være fri af russisk gas

i dag kl. 01:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491800
Frederik Hagemann-Nielsen
Demonstrationer mod Putin

i dag kl. 01:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491806
Frederik Hagemann-Nielsen
Anonymous med angreb på russisk tv

i dag kl. 02:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491855
Frederik Hagemann-Nielsen
Gymnastikforbund undersøger "z" på russisk gymnast

i dag kl. 02:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491879
Frederik Hagemann-Nielsen
Ukraines regering: Russiske artilleriangreb tager til

i dag kl. 02:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491893
Frederik Hagemann-Nielsen
Over 20.000 udlændinge har meldt sig under den ukraniske fane

i dag kl. 03:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491894
Frederik Hagemann-Nielsen
Briterne vil sende over en halv milliard til Ukraine

i dag kl. 03:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491925
Frederik Hagemann-Nielsen
Efterretninger: Russisk offensiv bevæger sig utroligt langsomt

i dag kl. 04:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491935
Frederik Hagemann-Nielsen
USA skaffer sikker telefonlinje til Zelenskyj

i dag kl. 05:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491960
Frederik Hagemann-Nielsen
New Zealand indfører sanktioner mod Rusland

i dag kl. 05:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491966
Frederik Hagemann-Nielsen
Hvad er der sket i løbet af natten?

i dag kl. 05:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3491975
Rasmus Christiansen
Sydkorea strammer de finansielle sanktioner mod Rusland

i dag kl. 06:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3492038
Rasmus Christiansen
Ukraines militær: Russiske styrker affyrer raketter fra Belarus mod
ukrainske byer

i dag kl. 06:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3492079
Rasmus Christiansen
Rusland hævder, at man vil indstille skydningen fra klokken 08.00, så
civile kan evakueres

i dag kl. 07:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3492162
Rasmus Christiansen
Korrespondent om russisk melding om våbenhvile: Ukrainerne ved ikke, om
de skal stole på det

49 min. siden (Time now CET 08.32)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3492288
Rasmus Christiansen
Søndagens vigtigste begivenheder

36 min. siden (Time now CET 08.32)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3492334
Rasmus Christiansen
Borgmester i ukrainsk by: Russernes beskydning fortsætter

13 min. siden (Time now CET 08.32)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3492452
Rasmus Christiansen
Indbyggerne i Odesa forbereder sig på russisk angreb

10 min. siden (Time now CET 08.48)

https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3492525
Rasmus Christiansen
Over en million ukrainere er flygtet til Polen siden invasionens start

13 sek. siden (Time now CET 08.48)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3492550
Rasmus Christiansen
BBC: Flere humanitære korridorer leder ind til Belarus og Rusland

(Time now CET 08.48)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
Kl. 06.05
Overblik: Det skete der i nat

Kl. 06.31
Rusland hævder at ville hjælpe civile ud af Kyiv

Kl. 06.56
Ifølge Ukraine er østlig by taget tilbage fra russiske styrker

38 min siden (Time now CET 08.06)
Meldinger om ny russisk beskydning i Mykolaiv

8 min siden (Time now CET 08.23)
Hastelov i New Zealand skal bane vejen for sanktioner mod Rusland

5 min siden (Time now CET 08.34)
Tantholdt: God ide at flygte fra det nordvestlige Kyiv på grund af
"meget, meget voldsomme kampe"

10 min siden (Time now CET 08.50)
Anonymous påstår at have hacket russiske tv-kanaler

Kommentar:

Hidindtil har jeg ikke brudt mig om Anonymous, fordi der jo - reelt set
- er tale om *lovløshed*.

Men lige i dette *specifikke* tilfælde er Jeres angreb okay, fordi I jo
videreformidler Sandheden til russerne!

(
Anonymous claims to have hacked Russian TV channels

Comment:

So far, I do not like Anonymous, because there is - in fact - *lawlessness*.

But just in this *specific* case, your attack is okay, because you are
communicating the Truth to the Russians!
Anonymous утверждают, что взломали российские телеканалы

Комментарий:

Пока с Анонимусом порвал, потому что там - по сути - разговоры о
*беспределе*.
(Пока что я не люблю Anonymous, потому что там - по сути - *беззаконие*.)

Но как раз в этом *конкретном* случае с вашей атакой все в порядке,
потому что вы доносите до русских Истину!
)

(Time now CET 09.09)

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-07 kl. 08.35
12 min. siden
Borgmester i ukrainsk havneby: Russernes beskydning fortsætter

TV2:
Danmark hæver forsvarsbudgettet - skal nå NATO-målsætning i 2033
6. mar. 2022, 19:08

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23780

Rusland bliver væk fra retsmøde i Den Internationale Domstol

Svar:
Så må *forbryderen* dømmes in absentia (and wanted dead or alive)!

(
Russia will stay out of court in the International Court of Justice

Reply:
Then the * criminal * must be convicted in absentia (and wanted dead or
alive)!
Россия останется вне суда в Международном суде ООН

Отвечать:
Тогда *преступник* должен быть осужден заочно (и разыскивается живым или
мертвым)!

Date: Mon, 7 Mar 2022 07:39:05 +0100
23778 <6225a88a$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qYvMptJKMAk/m/SKN3wLddAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

07/03/2022 KL. 05:39
Russisk eksminister afviser atomkrig: Putin er ikke sindssyg
https://jyllands-posten.dk/international/ECE13800479/russisk-eksminister-afviser-atomkrig-putin-er-ikke-sindssyg/

Ruslands tidligere udenrigsminister Andrej Kozyrev mener, at Putin er
for rationel til at starte en atomkrig.

-

07/03/2022 KL. 05:43
Rapport: Russiske styrker kæmper med at vinde terræn
https://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE13800486/rapport-russiske-styrker-kaemper-med-at-vinde-terraen/

Ifølge efterretningstjeneste er det usandsynligt, at Putin er nået så
langt i Ukraine, som han gerne ville.

-

I dag kl. 09:20
BBC: Humanitære korridorer leder til Belarus og Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/bbc-humanitaere-korridorer-leder-til-belarus-og-rusland

-

I dag kl. 10:08
Gasprisen stiger 80 procent på den europæiske energibørs
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/gasprisen-stiger-80-procent-paa-den-europaeiske-energiboers

-

Russerne rykker tættere mod at omringe Kyiv - men det går langsomt
7. mar. 2022, 10:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-russerne-rykker-taettere-mod-at-omringe-kyiv-men-det-gaar-langsomt

-

I dag kl. 10:25
Danmark sender ikke militærfly til Mali: Holdes klar til at kunne hjælpe
Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-sender-ikke-transportfly-til-mali-det-skal-i-stedet-kunne-bruges-i-ukraine

-

07/03/2022 KL. 10:36
Anders Puck Nielsen: Det går ikke godt for Rusland, men det kan være en
ulempe for Ukraine
https://jyllands-posten.dk/international/ECE13801053/anders-puck-nielsen-det-gaar-ikke-godt-for-rusland-men-det-kan-vaere-en-ulempe-for-ukraine/

Rusland taler om rekruttering af syrienkrigere, men ifølge dansk
militærforsker går det langtfra som planlagt for Putins tropper.

-

Dansk militærfly skal ikke til Mali: Holdes klar til Ukraine
7. mar. 2022, 10:55
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-03-07-dansk-militaerfly-skal-ikke-til-mali-holdes-klar-til-ukraine

-

I dag kl. 11:00
Rusland bliver væk fra retsmøde i Den Internationale Domstol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-bliver-vaek-fra-retsmoede-i-den-internationale-domstol

Kommentar:

[...]

Kraftig prisstigning på gas i Europa
7. mar. 2022, 11:10
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-07-kraftig-prisstigning-paa-gas-i-europa

-

Arla indstiller alle aktiviteter i Rusland
7. mar. 2022, 12:25
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-07-arla-indstiller-alle-aktiviteter-i-rusland

-

Tommy Mørck var på vej i krig - men så sagde kroppen stop
7. mar. 2022, 12:38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-04-tommy-moerck-var-paa-vej-i-krig-men-saa-sagde-kroppen-stop

... PTSD ...

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

11 min. siden (Time now CET 09.14)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3492636
Rasmus Christiansen
Frankrig afviser russisk udmelding: Macron har intet med de humanitære
korridorer at gøre

46 min. siden (Time now CET 10.07)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3492727
Rasmus Christiansen
Kina vil give nødhjælp til Ukraine og understreger "bundsolidt" venskab
med Rusland

Kommentar:

Kan man forvente sig andet af en *psykopat*!

20 min. siden (Time now CET 10.07)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3492857
Rasmus Christiansen
EU's udenrigschef: Vi forventer, at fem millioner vil flygte fra Ukraine

3 min. siden (Time now CET 10.07)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-ville-holde-midlertidig-vaabenhvile-og-hjaelpe-civile-ud-af-kyiv?focusId=3492931
Mathias Valsgaard
Gasprisen stiger mandag 80 procent

i dag kl. 10:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3493011
Rasmus Christiansen
Britisk minister: Russisk forslag om våbenhvile er "kynisk ud over alle
grænser"

i dag kl. 10:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3493116
Rasmus Christiansen
Rusland bliver væk fra retsmøde i Den Internationale Domstol

i dag kl. 10:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3493237
Rasmus Christiansen
Ukraine afviser russisk tilbud om evakuering til Belarus og Rusland

i dag kl. 11:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3493244
Rosa Uldall
Hvad er en humanitær korridor?

i dag kl. 11:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3493305
Rosa Uldall
Ukraines præsident: 'Europas fremtid bliver afgjort af Ukraines modstand'

23 min. siden (Time now CET 12.23)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3493452
Rasmus Christiansen
USA's udenrigsminister vil ikke sende militærfly

Samtidig advarede Litauens præsident, Gitanas Nauseda, om, at Ruslands
aggressioner er en langvarig trussel mod Europa.

- Putin stopper ikke i Ukraine, hvis ikke han bliver stoppet nu. Det er
vores kollektive pligt at hjælpe ukrainerne med alt, hvad vi har. Og jeg
mener alt, hvis vi vil undgå 3. Verdenskrig.

8 min. siden (Time now CET 12.23)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3493494
Rasmus Christiansen
Se videoen: Frivillige laver camouflage-net til den ukrainske hær

17 min. siden (Time now CET 12.42)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3493545
Rasmus Christiansen
Rådgiver til Ukraines præsident: Næste runde forhandlinger starter
klokken 15

(Time now CET 12.42)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
6. mar. 2022, 23:26
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-06-seneste-nyt-om-ukraine-0

40 min siden (Time now CET 10.06)
Efterretningstjeneste: Sandsynligvis forsøg på at ramme troværdige
nyheder i Ukraine

5 min siden (Time now CET 10.06)
Danmark udskyder militært bidrag til Mali - skal i stedet sikre penge
til NATO

Under 1 min siden (Time now CET 10.06)
Ukrainsk talsperson kalder Ruslands evakueringsplan "fuldstændig amoralsk"

Kl. 10.32
Rusland udebliver fra FN-domstol

59 min siden (Time now CET 12.11)
- Næsten 40 bomber faldt i morges, siger ukrainsk borgmester

49 min siden (Time now CET 12.11)
Ukrainere ser flugtmulighed som en hån, siger Tantholdt

6 min siden (Time now CET 12.11)
Udenrigsministeriet indkalder til doorstep om dansk erhvervsliv i Rusland

6 min siden (Time now CET 12.25)
USA's udenrigsminister lover støtte til NATO-landene i Baltikum

Under 1 min siden (Time now CET 12.25)
Forhandlinger mellem Ukraine og Rusland forventes at starte klokken 13

(Time now CET 12.25)

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-07 kl. 12.28
13 min. siden
Københavns Lufthavn taber stadig penge trods flere rejsende

TV2:
Tommy Mørck var på vej i krig - men så sagde kroppen stop
7. mar. 2022, 12:38

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23781

Røde Kors finder miner på civiles veje ud af Mariupol

Læger uden grænser: 'Det er en ren humanitær katastrofe'

-

Date: Mon, 7 Mar 2022 07:39:05 +0100
23778 <6225a88a$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qYvMptJKMAk/m/SKN3wLddAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

i dag kl. 13:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3493837
Katrine Bang Ramsbæk
Kreml oplister konkrete krav, der skal imødekommes for at stoppe
invasionen af Ukraine

i dag kl. 13:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3493874
Katrine Bang Ramsbæk
Tyrkiet: Udenrigsministre fra Ukraine og Rusland skal mødes torsdag

i dag kl. 13:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3494034
Katrine Bang Ramsbæk
I Odesa gøres der klar til angreb

i dag kl. 14:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3494079
Katrine Bang Ramsbæk
Flere end 900 ukrainske områder er uden el, vand og varme

50 min. siden (Time now CET 15.21)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3494213
Per Bang Thomsen - Bruxelles
EU-rådsformand efter telefonsamtale med Putin: Rusland bør standse sine
angreb på Ukraine

32 min. siden (Time now CET 15.21)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3494291
Katrine Bang Ramsbæk
Røde Kors finder miner på civiles veje ud af Mariupol

16 min. siden (Time now CET 15.21)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3494351
Rosa Uldall
Læger uden grænser: 'Det er en ren humanitær katastrofe'

2 min. siden (Time now CET 15.21)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3494519
Katrine Bang Ramsbæk
Civile evakueres fra Irpin

(Time now CET 15.21)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
Kl. 12.56
Viktor Orban tillader NATO-tropper i Ungarn

Kl. 13.05
Ukraine og Ruslands udenrigsministre skal mødes, siger Tyrkiets
udenrigsminister

Kl. 13.30
Russiske kampvogne indtager position i tætbefolket boligområde, skriver CNN

Kl. 13.32
Rusland: Hvis I lever op til vores krav, stopper vi med det samme

Kl. 13.36
Boris Johnson vil ikke lempe krav for ukrainske flygtninge

Kl. 13.56
Pressemøde om dansk erhvervsliv på det russiske marked om få minutter

Kl. 14.12
Kofod: Danske virksomheder går en usikker tid i møde

Kl. 14.14
Tilbyder rådgivning til at afbryde russisk samarbejde

Kl. 14.18
Stor taknemmelighed til danske virksomheder

Kl. 14.20
Danmark går ind i en ny fase, siger erhvervsminister

Kl. 14.22
Spørgsmål om økonomisk hjælp

59 min siden (Time now CET 15.26)
Kollerup: For tidligt at sige noget om kompenserende pengeposer

(Time now CET 15.26)

52 min siden (Time now CET 15.26)
Hvorfor ikke bare rive Ørsteds kontrakt i stykker?

51 min siden (Time now CET 15.26)
Doorstep slut

9 min siden (Time now CET 15.26)
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23782

Russian-Sodom-warning +3 days

-

Date: Mon, 7 Mar 2022 07:39:05 +0100
23778 <6225a88a$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qYvMptJKMAk/m/SKN3wLddAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Russia publishes an official list of states 'unfriendly' to it

Russian citizens and companies must apply for a special permit to deal
with "unfriendly" foreign entities.

By MICHAEL STARR
Published: MARCH 7, 2022 13:52

Updated: MARCH 7, 2022 15:21
https://www.jpost.com/international/article-700559

The countries, international organizations and territories
considered "unfriendly" include
"
Australia,
Albania,
Andorra,
United Kingdom, including Jersey,
Anguilla,
British Virgin Islands,
Gibraltar,
the member states of the European Union,
Iceland,
Canada,
Liechtenstein,
Micronesia,
Monaco,
New Zealand,
Norway,
Republic of Korea,
San Marino,
North Macedonia,
Singapore,
USA,
Taiwan,
Ukraine,
Montenegro,
Switzerland,
Japan.
"
Russia lists Taiwan as being part of China.

Kommentar:

Os en ære (at være sortlistet af uslingen Hitler og hans kloner)!

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usas-udenrigsminister-vil-ikke-sende-militaerfly-til-ukraine

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/55-sommerhuse-i-odsherred-kommune-staar-klar-til-modtage-flygtninge-fra-ukraine

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danfoss-er-ikke-klar-til-melde-ud-om-de-traekker-sig-fra-rusland-eller-ej

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-oplister-krav-alt-dette-kan-blive-stoppet-paa-et-oejeblik

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oersted-vil-ikke-forlaenge-gasaftale-med-russiske-gazprom-efter-2030

I dag kl. 14:40
Fransk militær hævder at have dræbt al-Qaeda-leder i Mali
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fransk-militaer-haevder-have-draebt-al-qaeda-leder-i-mali

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/regeringen-vil-hjaelpe-danske-virksomheder-ud-af-rusland

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/koebenhavn-har-modtaget-de-foerste-ukrainske-flygtninge

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/roede-kors-finder-miner-paa-civiles-veje-ud-af-mariupol

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forhandlinger-fortsaetter-ukrainsk-delegation-er-ankommet

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fck-spillers-svigerfar-er-doed-i-kamp-ukraine

Tyrkiet: Udenrigsministre fra Ukraine og Rusland skal mødes torsdag

Herunder kan du blive opdateret på situationen i Ukraine døgnet rundt.

I dag kl. 10:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/tyrkiet-udenrigsministre-fra-ukraine-og-rusland-skal-moedes-torsdag

-

By anklager russere for at dræbe borgmester under maduddeling
7. mar. 2022, 12:51
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-by-anklager-russere-for-at-draebe-borgmester-under-maduddeling

-

Krigen i Ukraine giver historisk høje benzinpriser
7. mar. 2022, 13:22
https://nyheder.tv2.dk/penge/2022-03-07-krigen-i-ukraine-giver-historisk-hoeje-benzinpriser

-

Tyrkiet: Ukraine og Ruslands udenrigsministre mødes ved topmøde torsdag
7. mar. 2022, 14:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-tyrkiet-ukraine-og-ruslands-udenrigsministre-moedes-ved-topmoede-torsdag

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
01. marts 2022, 15:56
Opdateret 7. marts, 14:11
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-01-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

Ørsted vil ikke forlænge gasaftale med russiske Gazprom
7. mar. 2022, 14:22
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-07-orsted-vil-ikke-forlaenge-gasaftale-med-russiske-gazprom

-

Rejste fra Oman til Ukraine for at kæmpe: - Jeg har det ikke dårligt med
at dræbe russerne
7. mar. 2022, 15:03
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-07-rejste-fra-oman-til-ukraine-for-at-kaempe-jeg-har-det-ikke-daarligt-med-at-draebe

-

Rusland lover at stoppe invasionen straks, hvis særlige krav opfyldes
7. mar. 2022, 15:18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-rusland-lover-at-stoppe-invasionen-straks-hvis-saerlige-krav-opfyldes

-

Regeringen vil rådgive virksomheder i at afbryde russiske samarbejder
7. mar. 2022, 15:18
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-03-07-regeringen-vil-raadgive-virksomheder-i-at-afbryde-russiske-samarbejder

-

Her slutter mor og to børns flugt fra missilerne - nu er de et symbol på
krigens rædsler
7. mar. 2022, 15:49
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-her-slutter-mor-og-to-boerns-flugt-fra-missilerne-nu-er-de-et-symbol-paa-krigens

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

13 min. siden (Time now CET 15.56)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3494720
Katrine Bang Ramsbæk
Ukrainsk delegation ankommer til forhandlinger

49 min. siden (Time now CET 17.05)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3494879
Katrine Bang Ramsbæk
Trængsel i polsk grænseby

35 min. siden (Time now CET 17.05)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3494972
Katrine Bang Ramsbæk
Canada vil indføre sanktioner mod Putins omgangskreds

14 min. siden (Time now CET 17.05)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3495115
Katrine Bang Ramsbæk
FN anslår, at mindst 406 civile har mistet livet i Ukraine

1 min. siden (Time now CET 17.08)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3495192
Katrine Bang Ramsbæk
Stil spørgsmål: Politikerne vil styrke det danske militær - men hvad får
vi ud af EU's fælles hær?

(Time now CET 17.08)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
6. mar. 2022, 23:26
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-06-seneste-nyt-om-ukraine-0

4 min siden (Time now CET 15.42)
900 ukrainske bebyggelser uden vand, el og varme, siger rådgiver for
Ukraines præsident

41 min siden (Time now CET 17.04)
Ukrainsk borgmester: Russerne går 100 procent efter civile på
evakueringsruter

22 min siden (Time now CET 17.04)
Rusland og Ukraine har indledt forhandlinger for tredje gang

Under 1 min siden (Time now CET 17.07)
FCK-spiller mister svigerfar i krig

(Time now CET 17.07)

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-07 kl. 17.16
2 min. siden
FCK-spillers svigerfar er død i kamp for Ukraine

TV2:
10-årig død efter påkørsel foran skole
7. mar. 2022, 16:49

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23783

Date: Mon, 7 Mar 2022 07:39:05 +0100
23778 <6225a88a$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qYvMptJKMAk/m/SKN3wLddAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/det-internationale-haandboldforbund-udelukker-rusland-og-belarus

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/canada-vil-sanktionere-putins-omgangskreds-og-storbritannien-vil-sende-ekstra

https://www.dr.dk/nyheder/anbefaler/mand-anholdt-koere-lastbil-ind-i-port-til-russisk-ambassade-i-dublin

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-efter-forhandlinger-smaa-positive-fremskridt-i-forhold-til-evakuering

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/vestas-saetter-fire-vindmoelleprojekter-i-bero-i-rusland

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fifa-giver-udenlandske-fodboldspillere-i-rusland-ret-til-suspendere-deres-kontrakter

Kvinder i Odesa forbereder sig på, at russerne kommer – Og de gør klar
med både skovle og geværer

Russiske styrker forventes snart at angribe den vigtige ukrainske havneby.

I dag kl. 18:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kvinder-i-odesa-forbereder-sig-paa-russerne-kommer-og-de-goer-klar-med-baade-skovle

-

Dræbt leder af Sparta-bataljonen hyldet af Putin som en helt
7. mar. 2022, 18:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-draebt-leder-af-sparta-bataljonen-hyldet-af-putin-som-en-helt

-

Har du også lagt mærke til z'et? Bogstavet er et mystisk troppetegn, men
også en støtte til Rusland

Bogstavet z er blevet populært for dem, der støtter Rusland i krigen mod
Ukraine.

I dag kl. 18:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/har-du-ogsaa-lagt-maerke-til-zet-bogstavet-er-et-mystisk-troppetegn-men-ogsaa-en

-

Sanktioner spænder ben for Putins netværk - men kan kryptovaluta blive
deres udvej?
7. mar. 2022, 19:37
https://nyheder.tv2.dk/penge/2022-03-07-sanktioner-spaender-ben-for-putins-netvaerk-men-kan-kryptovaluta-blive-deres-udvej

-

Beskydning og landminer gør "sikre ruter" for civile alt andet end sikre
7. mar. 2022, 19:42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-beskydning-og-landminer-goer-sikre-ruter-for-civile-alt-andet-end-sikre

-

Hverken Ukraine eller Rusland ser store fremskridt i forhandlinger
7. mar. 2022, 19:59
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-07-hverken-ukraine-eller-rusland-ser-store-fremskridt-i-forhandlinger

-

Ukrainsk militærpar blev gift på slagmarken med roser og rifler
7. mar. 2022, 20:38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-ukrainsk-militaerpar-blev-gift-paa-slagmarken-med-roser-og-rifler

-

For to uger siden gik Anastasia i gymnasiet – nu rydder hun op i
ruinerne i stedet

Den ukrainske by Zjytomyr har fået krigen tæt ind på livet efter flere
russiske bombardementer.

I dag kl. 20:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/uger-siden-gik-anastasia-i-gymnasiet-nu-rydder-hun-op-i-ruinerne-i-stedet

-

Hvad er en cyberkrig, og hvor stor skade kan den gøre?

Molotovcocktails og missiler er skiftet ud med zombiebots og virusser

I dag kl. 20:46
https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/hvad-er-en-cyberkrig-og-hvor-stor-skade-kan-den-goere

-

Prisen på gas og benzin på himmelflugt - her er dagens overblik
7. mar. 2022, 20:52
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-07-prisen-paa-gas-og-benzin-paa-himmelflugt-her-er-dagens-overblik

-

Rusland vil stoppe krigen med fire krav til Ukraine: 'Jeg tror godt, at
Vesten kunne leve med det her kompromis'

Hverken Ukraine eller Rusland står lige nu svagt nok i krigen til, at en
løsning ved forhandlingsbordet er på trapperne, vurderer ekspert.

I dag kl. 21:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-vil-stoppe-krigen-med-fire-krav-til-ukraine-men-er-det-overhovedet-realistisk

-

Ukraine vil have møde mellem Zelenskyj og Putin

Herunder kan du blive opdateret på situationen i Ukraine døgnet rundt.

2022-03-07 kl. 22.32
53 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/tyrkiet-udenrigsministre-fra-ukraine-og-rusland-skal-moedes-torsdag

-

Ukraine får kritik for at bryde krigens regler
7. mar. 2022, 22:20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-07-ukraine-far-kritik-for-at-bryde-krigens-regler

Russiske soldater er vist frem for medier i Ukraine. Men krigsfanger
skal beskyttes, advarer organisationer.

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om konflikten i Ukraine:
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine-putin-og-scholz-holder-moede-ved-det-store-hvide

i dag kl. 17:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3495268
Katrine Bang Ramsbæk
Storbritannien vil sende 175 millioner pund til Ukraine

i dag kl. 17:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3495334
Katrine Bang Ramsbæk
Borgmester: Lviv har nået bristepunktet

i dag kl. 17:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3495357
Katrine Bang Ramsbæk
Militæranalytiker: 'Det tyder på, at Rusland kommer tættere på målet'

i dag kl. 18:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3495404
Katrine Bang Ramsbæk
Hvad er der sket i Ukraine i dag?

29 min. siden (Time now CET 19.22)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3495487
Sean Coogan
Indbyggerne i Odesa forbereder sig på, at russerne kommer

27 min. siden (Time now CET 19.22)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3495495
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine efter forhandlinger: Små positive fremskridt i forhold til
evakuering

49 sek. siden (Time now CET 19.24)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3495618
Katrine Bang Ramsbæk
Dansker i Kyiv forbereder sig på at kunne flygte når som helst

16 min. siden (Time now CET 19.52)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3495661
Katrine Bang Ramsbæk
Et bogstav er blevet et mystisk troppetegn og en støtte til Rusland

i dag kl. 20:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3495789
Katrine Bang Ramsbæk
Lastbil er kørt ind i den russiske ambassade i Irland

i dag kl. 20:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3495819
Katrine Bang Ramsbæk
Folk evakueres via ustabil og midlertidig overgang

i dag kl. 20:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3495955
Katrine Bang Ramsbæk
Overblik i billeder

i dag kl. 21:05 (Time now CET 22.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3496020
Katrine Bang Ramsbæk
Statsledere i video: Vi står sammen med Ukraine

53 min. siden (Time now CET 22.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3496061
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine vil have møde mellem Zelenskyj og Putin

43 min. siden (Time now CET 22.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3496077
Katrine Bang Ramsbæk
Rusland vil stoppe krigen med fire krav til Ukraine

4 min. siden (Time now CET 22.35)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3496311
Mathias Oldager
Fifa giver udenlandske spillere i Rusland lov til at søge væk

(Time now CET 22.35)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
Kl. 17.47
OSCE: Evakueringen af internationale medarbejdere er færdig i Ukraine

30 min siden (Time now CET 19.18)
Britisk forsvarsministerium kommenterer på Ruslands begrænsning af
sociale medier

24 min siden (Time now CET 19.18)
Amerikansk talsmand: Næsten alle de russiske tropper ved grænsen er nu i
Ukraine

9 min siden (Time now CET 19.18)
Forhandlinger er slut: Ingen gennembrud

12 min siden (Time now CET 19.51)
Russisk repræsentant: Nye forhandlinger snart

Kl. 20.29
Zelenskij vil tale direkte til det britiske parlament

Kl. 20.40
Tjekkiet har taget imod mere end 100.000 ukrainske flygtninge

6 min siden (Time now CET 22.10)
Meldinger om gadekampe i udkanten af Kyiv

5 min siden (Time now CET 22.34)
- Vi har ikke hørt lignende, siger Rasmus Tantholdt om store eksplosioner

(Time now CET 22.34)

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-07 kl. 22.14
I dag kl. 21:10
FC Nordsjælland driller AGF og tager sjælden sejr

TV2:
Trods historisk beslutning vil NATO's kritik af Danmark fortsætte
7. mar. 2022, 21:35

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23784

Date: Mon, 7 Mar 2022 07:39:05 +0100
23778 <6225a88a$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/qYvMptJKMAk/m/SKN3wLddAwAJ

[ ... ]
> [...]

Mathias Oldager
Fifa giver udenlandske spillere i Rusland lov til at søge væk

____________________________

(Time now CET 22.35)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
6. mar. 2022, 23:26
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-06-seneste-nyt-om-ukraine-0

Under 1 min siden (Time now CET 23.05)
Macron fordømmer Putin og kalder ham for hyklerisk og kynisk

Kommentar:

Godt set, Hr. Præsident! Psykopat-Puitn-666 er *Antikrist*!

(
Macron condemns Putin, calling him hypocritical and cynical

Comment:

Well done, Mr. President! Psychopath-Puitn-666 is * Antichrist *!
Макрон осуждает Путина, называя его лицемерным и циничным

Комментарий:

Молодец, г. Президент! Психопат-Пуитн-666 это *Антихрист*!
)

(Time now CET 23.05)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23785