Ruslands højesteret afviser krigsmodstanders valg-anke - News 2024-02-22

Feb 22, 2024, 2:03:44 AMFeb 22
Ruslands højesteret afviser krigsmodstanders valg-anke

Russisk magasin sætter Navalnyj på forsiden og får konfiskeret oplag

Biden kalder Putin en "skør skiderik"

Subject: Nu får Navalnyjs enke rollen som Putins største kritiker |
Ukraine hævder at have nedskudt endnu et russisk fly -
News 2024-02-21
Date: Wed, 21 Feb 2024 09:37:40 +0100
26195 <65d5b656$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/r0YHVA5-NtE/m/sgrr9x1bAgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

+

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ

> Ord til overvejelse:
>
> Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
> egne jordbesiddelser)!

DR S153 ons 21 feb 21:24:10
21.februar dr.dk/nyheder 20:08

RUSSISK PRÆSIDENTKANDIDAT UDELUKKET

I Rusland har højesteret sagt god for,
at myndighederne har udelukket Boris
Nadezjdin fra at stille op som kandidat
ved præsidentvalget i marts, skriver
nyhedsbureauet Reuters.

De russiske valgmyndigheder udelukkede
ham med henvisning til, at der var
problemer med hans opstillingsliste,
hvor de mente, der optrådte afdøde
personer.

Med udelukkelsen af Boris Nadezjdin er
der ikke nogen reel modkandidat til
Vladimir Putin. Nadezjdin vil dog
forsøge af appellere højesterets
afgørelse. Han har omtalt krigen i
Ukraine som "en fatal fejl fra Kremls
leder".

I dag kl. 20:08
Ruslands højesteret stadfæster udelukkelse af politiker fra
præsidentvalget
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-hoejesteret-stadfaester-udelukkelse-af-politiker-fra-praesidentvalget

Kommentar:

Putin må virkelig *frygte* selv den mindste sprække i *løgnemuren*,
han har opbygget!

-

Zelenskyj vil løse konflikt med polske landmænd: Kræver hastemøde
med EU og Polen
I dag kl. 20:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-vil-loese-konflikt-med-polske-landmaend-kraever-hastemoede-med-eu-og-polen

Gennem længere tid har utilfredse polske landmænd blokeret for
godstransport fra Ukraine.

-

DR S155 ons 21 feb 21:24:10
21.februar dr.dk/nyheder 20:32

REGERING HAR TRUKKET SIG I DR CONGO

I dag kl. 20:32
Premierminister og regering har trukket sig i den Demokratiske
Republik Congo
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/premierminister-og-regering-har-trukket-sig-i-den-demokratiske-republik-congo

-

I dag kl. 20:40
Kaos i det britiske underhus over afstemning om opfordring til
humanitær pause i Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kaos-i-det-britiske-underhus-over-afstemning-om-opfordring-til-humanitaer-pause-i

-

Har Ruslands militær begået samme fejl igen? Billeder af døde
soldater på en mark kan tyde på det
I går kl. 20.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-21-har-ruslands-militaer-begaaet-samme-fejl-igen-billeder-af-doede-soldater-paa-en-mark-kan-tyde-paa-det

-

DR S158 tor 22 feb 07:00:34
21.februar dr.dk/nyheder 21:59

HJÆLP SENDT NED TIL GAZA-HOSPITAL

I går kl. 21:59
Fire ton nødhjælp sendt ned fra himlen til Gaza-hospital
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fire-ton-noedhjaelp-sendt-ned-fra-himlen-til-gaza-hospital

-

I dag kl. 00:54
Ny rapport om jøder i Danmark: Antisemitismen voksede eksplosivt
sidste år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ny-rapport-om-joeder-i-danmark-antisemitismen-voksede-eksplosivt-sidste-aar

-

Det Jødiske Samfund: Antisemitismen i Danmark slår rekord
I dag kl. 03.05
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-02-22-det-joediske-samfund-antisemitismen-i-danmark-slaar-rekord

-

I dag kl. 04:30
Fremtrædende amerikansk politiker lander i Taiwan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fremtraedende-amerikansk-politiker-lander-i-taiwan

-

DR S156 tor 22 feb 07:00:34
22.februar dr.dk/nyheder 05:27

EKSBISKOP SIGTET FOR VOLDTÆGTER

I dag kl. 05:27
Australsk eksbiskop sigtet for voldtægter og adskillige overgreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/australsk-eksbiskop-sigtet-voldtaegter-og-adskillige-overgreb

-

Prins Joachim: Vesten er kommet bagud efter invasionen af Ukraine
I dag kl. 05.33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-22-prins-joachim-vesten-er-kommet-bagud-efter-invasionen-af-ukraine

+

DR S159 tor 22 feb 07:00:34
22.februar dr.dk/nyheder 05:50

PRINS JOACHIM TALER OM UKRAINE

Vesten har alt for længe troet, at
verden var lyserød og ignoreret
advarselslamperne.
Først med Ruslands invasion af Ukraine
for to år siden, vågnede vi. Og nu går
den ikke længere.

Sådan lyder det fra prins Joachim, der
sidste år fik job som
forsvarsindustriattaché ved den danske
ambassade i USA, skriver Altinget.

De første advarselssignaler viste sig i
2008, og da Rusland i 2014 annekterede
Krim, tog signalerne til i styrke.
Prins Joachim tilføjer, at de vestlige
lande nu er bagud på tid, når det
kommer til at omstille sig den nye
virkelighed.

I dag kl. 05:50
Prins Joachim: Vesten sov i timen, og nu er vi løbet tør for tid
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/prins-joachim-vesten-sov-i-timen-og-nu-er-vi-loebet-toer-tid

-

Voksende frygt for krig blandt danskerne – eksperter ser det som
sandsynligt
I dag kl. 06.29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-21-voksende-frygt-for-krig-blandt-danskerne-eksperter-ser-det-som-sandsynligt

Sidste – og eneste gang – artikel fem har været i brug, var efter
terrorangrebene på USA 11. september 2001.

Kommentar:

NATO er Rusland overlegent militær set; navnlig nu her efter at
Putin har brugt alle ruslands missiler på Ukraine.

Så det vil være hul-i-hovedet at angribe os lige nu!

Men ...

Tænker Putin altid rationelt?

Han leger i hvert fald med ilden i Estland, hvor landets grænser ér
blevet *krænket* (i form af angreb på ministers bil m.m.)!

Så ...

Jo, det kan desværre godt udløse 3. Verdenskrig (så længe denne
krigsliderlige *galning* sidder i Kreml)!

Lyt nu derfor til mit råd, Moder Russia:

(
Putin er IKKE Rusland, og Rusland er heller IKKE Putin.

Vi (befolkningerne i Vesten og Rusland); vi har INTET udestående
med hinanden! Det er KUN noget, der foregår i *galningens* hjerne;
apropos pseudo-psykose!

Så det vil være hul-i-hovedet at starte en krig op, hvor ALT kan
mistes!

Spær *galningen* inde på Den Lukkede Psykiatriske Afdeling, og
problemet er løst (én gang for alle)!

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 00:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7267043
Olivia Høj
Fire ton nødhjælp sendt ned fra himlen til Gaza-hospital

i dag kl. 01:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7267137
Sofie Dyjak
Se videoen: Kaos i det britiske underhus over afstemning om
våbenhvile

i dag kl. 01:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7267144
Sofie Dyjak
Her er de nyeste billeder fra Gaza

i dag kl. 06:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7267518
Katrine Bang Ramsbæk
Medie: Tre dræbt i luftangreb på Rafah

20 min. siden (Time now CET 07.44)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7267706
Katrine Bang Ramsbæk
Humanitære hjælpeorganisationer advarer: Rafah-offensiv vil være
'dødsstødet'

(Time now CET 07.44)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

4 sek. siden (Time now CET 07.43)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7267756
Katrine Bang Ramsbæk
Ukrainsk luftforsvar: Otte russiske droner skudt ned

(Time now CET 07.43)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.28
Opd. I dag kl. 07.09
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

I går kl. 20.10
Ruslands højesteret afviser krigsmodstanders valg-anke

I går kl. 21.00
Russisk magasin sætter Navalnyj på forsiden og får konfiskeret oplag

I går kl. 21.39
Ukraine: Rusland vil erobre hel region inden præsidentvalg

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.27
Opd. 18 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2024-02-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

I dag kl. 05.27
Sidste år var vanskeligt, erkender Zelenskyj

Kommentar:

AL krig er vanskelig; navnlig når vores kære bliver myrdet i flæng!

Men hold ud!

Forhåbentlig er hjælpen på vej fra vores *venner* derude i Rummet;
fordi ...

Det er MEGET tydeligt, at de ønsker at komme i kontakt med os.
Ellers ville der jo IKKE have været noget formål med alle deres
"gættelege" (ingraveret her og der i Oldtiden)!

Og meget tyder på - Gudskelov - at de HADER úret!

Dette er til vores fordel, men IKKE til de ondes fordel. Putin og
hans mænd kan derfor komme i alvore vanskeligheder, hvis først de
beslutter sig for einem Sodoma-afstraffelse!

I Bibelen står der således skrevet, at en Herrens engel i løbet af
én nat ihjelslog 185.000 assyriske krigere, der havde *krænket*
Israels grænse og nu truede det israels kongerige (ligesom Putin har
*krænket* Jeres territorium og ligeledes truer Jeres demokrati),
apropos ...

Crime does NOT pay!

I dag kl. 05.34
Vesten har sovet i timen, mener prins Joachim

I dag kl. 05.44
Sejr betyder alt, siger ny ambassadør i Danmark

I dag kl. 06.18
Otte russiske droner skudt ned

I dag kl. 06.40
Flere danskere frygter Rusland

42 min siden (Time now CET 07.55)
Biden kalder Putin en "skør skiderik"

19 min siden (Time now CET 07.55)
Danskernes frygt er forståelig, siger lektor

(Time now CET 07.55)

2024-02-22 kl 07.35
14 min. siden
Køge Kommune vil have uvildig undersøgelse af sager på Borup Skole

TV2:
2024-02-22 kl 07.39
Tøjkæde stopper salg af tøj i XXL
2 min siden

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Last OUTPUT: 26200 <65d6267c$0$715$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Wc-ihxhEAwAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26202
Reserveret *unødvendig* Google-idiot-klipperi, så man ikke kan læse text

Feb 22, 2024, 5:41:06 AMFeb 22
Frankrig anklager Rusland for trussel.
=>
Spær *galningen* i Kreml inde, og problemet er løst!

Subject: Ruslands højesteret afviser krigsmodstanders valg-anke -
News 2024-02-22
Date: Wed, 21 Feb 2024 19:24:15 +0100
26202 <65d63fcf$0$715$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/pMAaq19iBrA/m/snkcmeMuAAAJ
Nyhedsbrev

Fra: Jyllands-Posten | Nyhedsoverblik <nor...@nyhedsbreve.jp.dk>
Date: tors. 22. feb. 2024 kl. CET 11.10, GMT 10:10
Subject: Russisk krigsblogger meldes død - hans sidste gerning blev
at sætte tal på Ruslands tab | ...

KL. 08:34
https://jyllands-posten.dk/international/ECE16869902/liveblog-krigen-i-ukraine/

Russisk krigsblogger meldes død - hans sidste gerning blev at sætte
tal på Ruslands tab

Seks ud af ti ukrainere vil blive i Danmark, når krigen slutter:
'Det føles trygt og rigt'
I dag kl. 08:00
https://www.dr.dk/nyheder/indland/seks-ud-af-ti-ukrainere-vil-blive-i-danmark-naar-krigen-slutter-det-foeles-trygt-og

Hver tredje ukrainer er bange for at blive sendt hjem.

Kommentar:

I skal være hjertelig velkomne ... :-)

Og husk at vi har et *stævnemøde* i vente med vores galaktiske
naboer!

Faktisk er Putin IKKE særlig begavet, fordi ...

Det eneste, han har opnået, er, at ALLE i Ukraine nu HADER ham (og
alle dem, der følger ham i hans ondskab) som pest, og at I nu er
blevet endnu mere *integreret* med resten af Europa og den Frie
Verden!

Dernæst at NATO nu står endnu mere samlet i alliancen, samt at nye
medlemslande strømmer til (i håbet om at komme i sikker havn, langt
borte fra Antikrists *diktatur*)!

Og dét er jo IKKE særlig intelligent gjort, synes jeg!

-

DR S170 tor 22 feb 11:10:24
22.februar dr.dk/nyheder 10:34

ANKLAGER RUSLAND FOR TRUSSEL

Ifølge den franske forsvarsminister,
Sébastien Lecornu, har Rusland truet
med at skyde flere franske fly ned, der
patruljerede over Sortehavet i sidste
måned.

Det siger han ifølge nyhedsbureauet AP,
uden at uddybe hvilke fly der var tale
om.

- For at give et meget konkret
eksempel, så har et russisk
flyvekontrolsystem truet med at
nedskyde franske fly ved Sortehavet, da
de var i en international zone, hvor vi
patruljerer, siger forsvarsministeren.

2024-02-22 kl 11.30
56 min. siden
Frankrig: Rusland har truet med at nedskyde franske fly over
Sortehavet

Kommentar:

I så fald er 3. Verdenskrig en realitet, hvor Menneskeheden omkommer!

Normale mennesker *gambler* IKKE med Verdensfreden!

Så ...

=>

Spær *galningen* i Kreml inde, og problemet er løst!

Eller ...

Smid en sten (ude fra Rummet) i hovedet på idioten, ET, og problemet
er løst, apropos ...

Warning to Russia

2013-02-15
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m

_______________________________

[...]

___________________________

(Time now CET 07.43)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
19 min siden (Time now CET 07.55)
Danskernes frygt er forståelig, siger lektor

_____________________________

(Time now CET 07.55)

2024-02-22 kl 11.30
16 min. siden
Ingen veganermad på hospitalerne i Nordjylland: Vi overtræder ikke
menneskerettighederne

TV2:
2024-02-22 kl 07.39
Tøjkæde stopper salg af tøj i XXL
2 min siden

Kanske Narkive kan anvendes mht. Nyhedsindlæg-links:

https://dk.livssyn.kristendom.narkive.com/
https://dk.politik.narkive.com/
https://dk.videnskab.narkive.com/
https://no.kultur.folklore.ufo.narkive.com/
https://sci.astro.seti.narkive.com/

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Last OUTPUT: 26200 <65d6267c$0$715$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Wc-ihxhEAwAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26205

Feb 22, 2024, 6:23:27 AMFeb 22
Danmark garanterer militær støtte til Ukraine de næste 10 år

News 2024-02-22
Date: Wed, 21 Feb 2024 19:24:15 +0100
26202 <65d63fcf$0$715$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/pMAaq19iBrA/m/snkcmeMuAAAJ
Vi kan bidrage til samfundets sikkerhed med lidt tomatsuppe, mener
katastrofeforsker
I dag kl. 10.38
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-02-22-vi-kan-bidrage-til-samfundets-sikkerhed-med-lidt-tomatsuppe-mener-katastrofeforsker

Kommentar:

Der kan også komme en ny pandemi, så ...

Enhver gør klogt i at kunne klare sig selv *isoleret* fra omverdenen
i minimum 1 måned, skønner jeg!

Et eksempel:

Jeg har i solidaritet med Ukraine vasket mig som om, jeg var ude ved
fronten med blot 3 liter vamt vand pr. dag.

Først koger jeg 1½ liter vand og *skolder* køkkenredskaber m.m., så
ALT mere eller mindre er *sterilt*! Og så "fortyndes" vand med ca.
1½ koldt vand, hvorved slutresultatet ca. er 3 liter 49°C vamt vand!

Og det kan man udemærket godt overleve med og alligevel holde en høj
hygiejnisk standard.

Vi har jo OGSÅ et klima, der SKAL reddes!

De 3 liter vand kan man sagtens bagefter *genbruge* til noget andet,
fx. toiletskyl!

-

2024-02-22 kl 12.19
Danmark garanterer militær støtte til Ukraine de næste 10 år
9 min siden
https://nyheder.tv2.dk/politik/2024-02-22-danmark-garanterer-militaer-stoette-til-ukraine-de-naeste-10-aar

Det betyder, at Danmark forpligter sig til at støtte Ukraine.

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 08:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7267824
Katrine Bang Ramsbæk
Palæstinensiske Røde Halvmåne: To ramt af skud på Vestbredden

i dag kl. 08:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7267943
Katrine Bang Ramsbæk
En dræbt og flere såret ved kontrolpost på Vestbredden

i dag kl. 09:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7268111
Katrine Bang Ramsbæk
Billeder: Efterdønningerne af nattens angreb på Rafah

i dag kl. 10:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7268336
Katrine Bang Ramsbæk
Dødstallet i Gaza stiger

i dag kl. 10:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7268384
Katrine Bang Ramsbæk
Israelsk sikkerhedsminister: Jøders ret til liv er vigtigere end
palæstinenseres bevægelsesfrihed

i dag kl. 11:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7268545
Katrine Bang Ramsbæk
Hamas kalder skyderi på Vestbredden 'heroisk'

13 min. siden (Time now CET 12.16)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7268806
Katrine Bang Ramsbæk
Israels finansminister vil have flere bosættelser som svar på skyderi

(Time now CET 12.16)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 09:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7268005
Katrine Bang Ramsbæk
Kreml kalder Biden for en 'Hollywood cowboy'

i dag kl. 10:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7268244
Katrine Bang Ramsbæk
Zelenskyj åbner for udlændinge og statsløse personer i nationalgarden

29 min. siden (Time now CET 12.14-15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7268725
Line Rønn Tofte
Pressemøde på Marienborg om støtten til Ukraine

26 min. siden (Time now CET 12.14-15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7268739
Line Rønn Tofte
Så meget har Danmark støttet Ukraine med

18 min. siden (Time now CET 12.14-15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7268757
Line Rønn Tofte
Markering af 2 års dagen for invasionen i overmorgen

9 min. siden (Time now CET 12.14-15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7268813
Line Rønn Tofte
Rekorddonation fra Sverige

(Time now CET 12.14-15)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 08.33
Flertal af ukrainske flygtninge ønsker at blive i Danmark

I dag kl. 08.45
Biden forsøger at ligne en "Hollywood-cowboy", siger Kreml

I dag kl. 09.11
Stor bekymring for internt fordrevne

I dag kl. 09.26
Ukraine lader udlændinge tjene i nationalgarden

I dag kl. 10.18
Kritisk russisk militærblogger meldes død

I dag kl. 10.45
Rusland truede med at skyde fransk fly ned, siger minister

51 min siden (Time now CET 12.12)
Russerne forberedes på længerevarende krig

12 min siden (Time now CET 12.12)
Danmark garanterer støtte til Ukraine de næste ti år

3 min siden (Time now CET 12.12)
Lyn-analyse

2 min siden (Time now CET 12.21)
Alvorlig situation

49 sek siden (Time now CET 12.21)
Ny donation til Ukraine

(Time now CET 12.21)

2024-02-22 kl 12.18
21 min. siden
Kina sender nye pandaer til USA

TV2:
2024-02-22 kl 12.19
- Det ser ud til, at snoren er lidt for lang, siger Tesfaye om skolers
ageren overfor krænkelser
37 min siden
Opd. 8 min siden
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26207