Heaven-Break: "Jeg er" (I-am, JHVH) | Found *external* Sodom-50 - News 2023-09-30

Heaven-Break: "Jeg er" (I-am, JHVH)

Found *external* Sodom-50 - News 2023-09-30

File 25.618 ...
https://sites.google.com/view/kall-p/topic
=>
Sodom (Sodoma)
https://sites.google.com/view/kall-sodom/
https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/25-xxx/25-6xx/25-616
ET-Footsteps
(The UFO-hunting), Found *external* Sodom-50
https://sites.google.com/view/et-footsteps/other/2023-09-30-m-dk/25-618

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Heaven-Break (God/ET Inspects Russia (Sodom)) -
News 2023-09-29
Date: Fri, 29 Sep 2023 08:57:37 +0200
25616 <uf5sh2$5csd$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/4JweoWgU8Uc/m/mIhcwyEpBwAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

[ ... ]

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Interrupt from ...

News 2023-09-29
Date: Fri, 29 Sep 2023 08:57:37 +0200
[...]

Heaven-Break:
(2023-09-30, Saturday, day no 273 (92 left), CET 07:32, GMT 05:32)
- "Jeg er ..."

(
Jeg hørte disse ord (fra Himlen), da jeg i tankerne var ved at
skrive overskriften (Headeren/Emnet): " - News 2023-09-30"

'Jeg er' betyder nok (når ordene står alene) at *eksistere*
(modsat IKKE at eksistere), men i Bibelen er det også det navn,
Gud bruger om sig selv. På hebraisk JHVH (Jahveh). Se ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Exo+3.15&version=BPH
)

[ file 25.616, fortsat ]

https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/hmcRTE2aQR0/m/h8IlPTgRAAAJ

> [...]
> over Sodoma og Gomorra.
>
> 25
> Han ødelagde byerne totalt tillige med hele Jordandalen,
> alle der boede der, og alt, hvad der voksede på markerne.
>

> Zoara
> https://en.wikipedia.org/wiki/Zoara
>
> 31.046944, 35.5025
> https://maps.app.goo.gl/1VyQBegq9CQwg3ra8 (Zoom)
> https://maps.app.goo.gl/tGCfbUFyCrne6z3g7
> 23,2121 km to Sodom (Bab edh-Dhra)
> 22,5738 km to Sodom-50-115-193
> 64,8655 km to Hebron, Cave of the Patriarchs, Makpelas hule
> 65,2036 km to Hebron-test-3 (50,0000 km to Sodom-test-3)

Input andagtstekst fra BibelLæserRingen ...
(Old website: off-https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/ )
New website: https://blr.dk/netbutik/

(NB! Andagtsteksten er nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 1. Juni
2023, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

(NB! De indklamrede ord [...] er mine egne tilføjelser til eller
redigering af andagtsteksten. Fx ... [2023] ... )

=== citat start ===

Lørdag 30. September [2023]

Ordsp 9,1-18

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+9&version=BPH

Ordsprogene 9, Bibelen på hverdagsdansk

Visdommen og dårskaben

Dårskab er som en trodsig kvinde, ...

Den naive ved ikke, at det fører til død,
at alle hendes gæster ender i graven.

Kommentar:

I den noget ældre BPH-udgave fra 1992 står der:

18
Men ak, de tåber ved ikke, at hendes tidligere beundrere
allerede er opslugt af døden.

To indbydelelser

Vi bliver i dagens tekst præsenteret for to indbydelser.

Visdommen, der inviterer til livet (v 1-6), og tåbeligheden, der
inviterer til døden (v 13-18).

Visdommens indbydelse foregår i al offentlighed, er
velforberedt og i eget hus.

Visdommen indbyder sammen med hendes piger både erfarne og
uerfarne indenfor til måltidsfællesskab og for at blive klogere.

Tåbeligheden optræder som visdommens modstykke.

Hun inviterer også til et måltid, der i første omgang kan minde
om visdommen, men ved nærmere eftersyn er der stor forskel.

Hun gør det nemlig ved at sætte sig ved indgangen til hendes
hus og forsøger der at lokke de forbipasserende indenfor.

Lokkemaden er sød [*stjålen*] vand [apropos *stjålne*
landområder i Georgien og nu også i Ukraine] og dejlig hemmeligt
brød.

Tåbelighedens måltid fører til døden, hvirimod visdommens måltid
fører til livet.

Det er ikke svært at se sammenligningen i dagens tekst med
mange af de lignelser, Jesus fortæller, og mon ikke de fleste af
os kender dette i en eller anden form.

At det, der ser lidt for besnærende ud [apropos
*tyvekosterne* fx Krim-halvøen], skal man vogte sig for [apropos
'Crime does NOT pay'], og at det lønner sig at tage sig tid til
at se ting godt an, så vi træffer de rigtige valg.

Refleksion og bøn:

Herre, vil du i dag give mig styrke og visdom til at træffe de
rette valg, så jeg ikke lader mig friste af tåbelighedens
besnærende tilbud.

=== citat slut ===

Mine understregninger [fra fortiden]:

Men ak, de tåber ved ikke, at hendes tidligere beundrere
allerede er opslugt af døden.

=>

Sig efter mig:

Men ak, de tåber ved ikke, at hendes tidligere beundrere
(heriblandt Hitler, Saddam Hussein, Gaddafi und so weiter]
allerede ér opslugt af døden.

Meteor observation over Danmark

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2023-09-30-01-16-55/

Dato: 2023-09-30
Klokken: 01:16:55 Dansk sommertid, UTC+2

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

Emne Værdi Kommentar
Kurs 263 grader Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel 31 grader Lodret: 90, horisontalt: 0

Baggrundsviden:

Subject: Heaven-Break - Was: Når det er tid at gå
Date: Sat, 23 Sep 2023 17:30:06 +0200
25600 <uen09v$reof$1...@news.eternal-september.org>
Adultery (hor)
https://sites.google.com/view/adultery/files/25-xxx/25-6xx/25-600
Divine guidance (Guddommelig ledelse)
https://sites.google.com/view/divine-guidance/files/25-xxx/25-6xx/25-600
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/5ePfgkk4Q20/m/dG3N6QXMAAAJ

)

Fra: Mogens Kall <...
Date: man. 25. sep. 2023 kl. CET 09.28; GMT 07:28
Subject: Re: Forslag til forbedringer
To: ... (name classified) ... <...

=== citat start ===

Hej ... (name classified) ...,

Tusind tak for din oprigtige e-mail og helt klare
udmelding ... :-)

Og det glæder mig MEGET, at der IKKE har været tale at
gengifte kriste, der som kristne var blevet skilt, og at du i
så fald vil melde pas som præst til at deltage i dette ... :-)

Jeg skal lige tænke over det og søge Herrens vejledning.
HVORNÅR Han svarer og på hvilken måde, vides endnu ikke, så hav
tålmodighed. Måske går der helt op til 3 uger.

Bedste hilsner og Guds fred
Monner

=== citat slut ===

"Local" Counter-time now around:
T-16 (or T+5)

116 + (55/60) = 116,9166...
(116 + (55/60)) * 600/360 = 194,8611...

Compare with ...

Target: Homestar of ET (ETs hjemstjerne)
https://sites.google.com/view/homestar-of-et/start

Galactic

600-tal-system:
longitude 195,6518082
latitude + 8,049132769

31 * 600/360 = 51,66...
263 * 600/360 = 438,33...

(
_____________________________________

( 263/31) = 8,48387...

Compare with ...

latitude + 8,049132769
( 263/31) = 8--48387

=>

( 263/33) = 7,969...
latitude + 8,049132769
( 263/32,67433) = 8,049132769
( 264/32,79856) = 8,049132769
( 263/32) = 8,21875
( 263/31) = 8,48387
( 263/30) = 8,766...

Aha!

264 / 80,4216666 = 3,2826974515845211295335180233631
264 / 80,4216666 * 10 = 32,826974515845211295335180233631

( 264/31) = 8,5161290322580645161290322580645
_____________________________________
)

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

Emne Værdi Kommentar
Kurs 263 grader

263 * 600/360 = 438,33...

Compare with ...

Big Bang, Cosmic background radiation
https://sites.google.com/view/kall-objects/b-b

Galactic
600-number-system:
longitude 440,035
latitude +80,42166667

=>

Zoara
https://en.wikipedia.org/wiki/Zoara

31.046944, 35.5025
https://maps.app.goo.gl/1VyQBegq9CQwg3ra8 (Zoom)
https://maps.app.goo.gl/tGCfbUFyCrne6z3g7
434,7537 km to Sphinx

Hmm ...

31 * 600/360 = 51,66...

Sodom-50 ?

=>

30 * 600/360 = 50
31 * 600/360 = 51,66...

... (BREAKING Heaven-News on) ...

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

30 min. siden (Time now CET 09.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6503766
Rasmus Christiansen
Britisk forsvarsministerium: Tidligere Wagner-folk er
sandsynligvis i Ukraine igen

____________________________

(Time now CET 09.39)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.31
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-29-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

3 min siden
Rusland har "ingen planer" om at sende flere soldater til
Ukraine, siger Rusland

_________________________

(Time now CET 09.42)

Deadline:

DR text-TV:
156

DR:
2023-09-29 kl 09.03
Ved Odesa gør 25-årige Hidan sig klar til at skyde Ruslands drone-sværme ned
6 min. siden

TV2:
2023-09-29 kl 09.09
Kinesisk gigant ramt af lang række møgsager – tålmodigheden er ved at
være brugt op, mener korrespondent
18 sek siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25618

Men ak, de tåber ved ikke, at hendes tidligere beundrere allerede
ér opslugt af døden

Tænketank: Russiske militærbloggere er begyndt at censurere sig selv

Aserbajdsjan vil tillade FN-folk at besøge Nagorno-Karabakh

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Heaven-Break: "Jeg er" (I-am, JHVH) |
Found *external* Sodom-50 - News 2023-09-30
Date: Sat, 30 Sep 2023 09:17:10 +0200
25618 <uf8i1o$oib6$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/oqzoxwEgIhs/m/b0lw0Md4BwAJ
News-input from 2023-09-29, Friday:

I dag kl. 12:21
Frankrig vil hjælpe Ukraine med robotter, droner og kunstig intelligens
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/frankrig-vil-hjaelpe-ukraine-med-robotter-droner-og-kunstig-intelligens

-

I dag kl. 13:27
Dommer afviser krav: Sag mod Sanjay Shah afvises ikke
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dommer-afviser-krav-sag-mod-sanjay-shah-afvises-ikke

Der er ikke sket en krænkelse af Sanjay Shahs
menneskerettigheder, og derfor skal sagen mod finansmanden, der
er tiltalt for at have svindlet den danske statskasse for cirka
ni milliarder kroner i udbytteskat, fortsætte.

Det har en dommer ved Retten i Glostrup netop besluttet.

-

I dag kl. 13:34
Tænketank: Russiske militærbloggere er begyndt at censurere sig
selv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/taenketank-russiske-militaerbloggere-er-begyndt-censurere-sig-selv

... flere kritiske bloggere har oplevet kommunikationsproblemer
og manglende udbetalinger af deres løn, skriver ISW.

Kommentar:

De er vel også bange for, at Putin *myrder* dem (ligesom Hitler
gjorde)! Han HAR jo allerede *myrdet* fx. kritiske
Tjetjenien-journalister!

-

De Paralympiske Lege tillader russiske atleter
I dag kl. 13:59
opdateret I dag kl. 14:55
https://www.dr.dk/sporten/de-paralympiske-lege-tillader-russiske-atleter

Forslaget om at forbyde russiske atleter ved De Paralympiske
Lege blev ikke stemt igennem i Den Internationale Paralympiske
Komité.

-

I dag kl. 14:00
Nato-chef indvier forsvarsalliancens nye kvantecenter i
København
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nato-chef-indvier-forsvarsalliancens-nye-kvantecenter-i-koebenhavn

-

News-input from 2023-09-30, Saturday:

-

I går kl. 15:28
Aserbajdsjan vil tillade FN-folk at besøge Nagorno-Karabakh
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/aserbajdsjan-vil-tillade-fn-folk-besoege-nagorno-karabakh

-

Wagner-leders død har udløst tovtrækkeri om kontrollen med
gruppen
I går kl. 17:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/wagner-leders-doed-har-udloest-tovtraekkeri-om-kontrollen-med-gruppen

Wagner-ekspert er overbevist om, at magtkampen vil blive
lejehærens endeligt på lang sigt.

-

I går kl. 17:17
Norge forbyder russisk-registrerede biler at passere grænsen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/norge-forbyder-russisk-registrerede-biler-passere-graensen

-

I går kl. 19:34
Løkke: Balkanlande skal med i EU, før de begynder at kigge mod
Kina eller Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/loekke-balkanlande-skal-med-i-eu-foer-de-begynder-kigge-mod-kina-eller-rusland

-

Dansk paraatlet er målløs efter Ruslands tilbagevenden til PL
I går kl. 20:05
https://www.dr.dk/sporten/dansk-paraatlet-er-maalloes-efter-ruslands-tilbagevenden-til-pl-de-indvaderer-stadig-ukraine

Daniel Wagner kan ikke se, hvorfor Den Internationale
Paralympiske Komité tillader russiske og belarusiske atleter
at deltage som neutrale ved det kommende PL i Paris.

Kommentar:

Vi husker alle Sport-*fejhedens*-ånd i München-massakren i 1972
https://da.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchen-massakren

Hvor *usmageligt* det var, at sportsfolkene fortsatte, mens
ukraine - øh, jeg mener: - mens israelske sportsfolk blev taget
som gidsler (apropos 'the show must go on')!

USMAGELIGT !!!

*Boykot* hele lortet !!!

-

I går kl. 23:18
Republikaner erklærer sig skyldig i sag om valgindblanding i
Georgia
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/republikaner-erklaerer-sig-skyldig-i-sag-om-vagindblanding-i-georgia

-

I dag kl. 00:46
Folk traf en bevidst og længe ventet beslutning, siger Putin
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/folk-traf-en-bevidst-og-laenge-ventet-beslutning-siger-putin

Kommentar:

Ævl!

De bliver jo *myrdet*, hvis de ikke makker ret, apropos Hitlers
*terrorregime* i 1930'ernes Tyskland!

Men ak, de tåber ved ikke, at hendes tidligere beundrere
[heriblandt Hitler, Saddam Hussein, Gaddafi und so weiter]
allerede ér opslugt af døden.

-

I dag kl. 04:41
Nato klar til at sende flere fredsbevarende styrker til Kosovo
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nato-klar-til-sende-flere-fredsbevarende-styrker-til-kosovo

-

I dag kl. 07:13
Tusindvis af aserbajdsjanere er på vej tilbage til den opløste
republik Nagorno-Karabakh
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tusindvis-af-aserbajdsjanere-er-paa-vej-tilbage-til-den-oploeste-republik-nagorno

2.300 aserbajdsjanere er indtil videre rejst tilbage til
Nagorno-Karabakh, som, de mener, er deres hjemland.

-

I dag kl. 07:28
Prorussisk eller provestlig regering? I dag skal Slovakiet til
valg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/prorussisk-eller-provestlig-regering-i-dag-skal-slovakiet-til-valg

-

I dag kl. 08:57
Tyrkiet fordømmer 'på det kraftigste' demonstration i Stockholm
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkiet-fordoemmer-paa-det-kraftigste-demonstration-i-stockholm

-

SE BILLEDERNE Russere fejrede annekteringen, som Vesten har
fordømt
36 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/se-billederne-russere-fejrede-annekteringen-som-vesten-har-fordoemt

Den russiske præsident deltog ikke i fejringen af årsdag på
Den Røde Plads.

Kommentar:

Men ak, de tåber ved ikke, at hendes tidligere beundrere
[heriblandt Hitler, Saddam Hussein, Gaddafi und so weiter]
allerede ér opslugt af døden.

-

Sorry. Time out!
2023-09-30 kl 10.02
27 min. siden
Dagen byder på sol til de fleste og byger til de få

(DR-News *missing* between 2023-09-29 kl 09.03-11:47, *idiots*!)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25619

Vi aflægger ikke ed til en konge eller dronning eller en tyran eller
diktator

Zelenskyj nomineret til Nobels Fredspris

Slovakiet:
Tæt valg i NATO-land – kan få Putin-venlig regering

Zelenskyj besøgte jødisk mindesmærke på årsdag for massakre

-

Date: Sat, 30 Sep 2023 09:17:10 +0200
25618 <uf8i1o$oib6$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/oqzoxwEgIhs/m/b0lw0Md4BwAJ
Retten afviser Sanjay Shah – sagen kan gå i gang
I går kl. 13.19
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-09-29-retten-afviser-sanjay-shah-sagen-kan-gaa-i-gang

-

Sveriges forhold til Tyrkiet sættes atter på prøve under blodig
bandekrig
I går kl. 20.48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-29-sveriges-forhold-til-tyrkiet-saettes-atter-paa-proeve-under-blodig-bandekrig

Mens militæret nu skal hjælpe med at stoppe den blodige
bandekrig i Sverige, lever to af de dominerende svenske
bandeledere et frit liv i Istanbul.

-

Møde mellem 'Gråhår' og Putin vækker opsigt: - Han vil sende et
signal
I går kl. 22.05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-29-moede-mellem-graahaar-og-putin-vaekker-opsigt-han-vil-sende-et-signal

-

Topgeneral svarer igen efter angreb fra Trump
I går kl. 23.16
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-29-topgeneral-svarer-igen-efter-angreb-fra-trump

Den firstjernede general Mark Milley har fredag sidste dag som
USA’s øverste forsvarschef.

[ ... ]

- Vi aflægger ikke ed til en konge eller dronning eller en
tyran eller diktator. Og vi aflægger ikke ed til en wannabe
diktator, sagde han.

-

Tæt valg i NATO-land – kan få Putin-venlig regering
I dag kl. 06.27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-30-taet-valg-i-nato-land-kan-faa-putin-venlig-regering

Lørdag står valget Slovakiet mellem en provestlig eller
prorussisk regering, der vil stoppe Ukraine-støtten.

Found *external* Sodom-50 - News 2023-09-30
Date: Sat, 30 Sep 2023 09:17:10 +0200
> [...]

Herre, vil du i dag give mig styrke og visdom til at træffe de
rette valg, så jeg ikke lader mig friste af tåbelighedens

i går kl. 09:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6503880
Rasmus Christiansen
Ungarn har 'mange svære spørgsmål', inden de vil snakke om et
ukrainsk EU-medlemskab

i går kl. 10:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6504130
Rasmus Christiansen
Zelenskyj nomineret til Nobels Fredspris

i går kl. 11:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6504183
Rasmus Christiansen
Tænketank: Flere russiske militærbloggere er begyndt at
censurere sig selv

i går kl. 12:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6504458
Maja Lærke Maach
Frankrig vil hjælpe Ukraine med robotter, droner og kunstig
intelligens

i går kl. 17:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6505689
Mads Vestergaard
Norge forbyder russisk-registrerede biler at passere grænsen

i går kl. 17:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6505708
Mads Vestergaard
Wagner-leders død har udløst tovtrækkeri om kontrollen med
gruppen

i går kl. 17:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6505818
Anna Danielsen Gille
Russere samles til fejring af annekteringer i Ukraine

Kommentar:

Som tidligere sagt:

Men ak, de tåber ved ikke, at hendes tidligere beundrere
[heriblandt Hitler, Saddam Hussein, Gaddafi und so weiter]
allerede ér opslugt af døden.

i går kl. 19:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6506469
Anna Danielsen Gille
Mens folket fejrer annektering, holder Putin tale

i går kl. 19:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6506524
Mads Vestergaard
Løkke: Balkanlande skal med i EU, før de begynder at kigge mod Rusland

i går kl. 20:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6506976
Mads Vestergaard
Dansk paraatlet er målløs efter Ruslands tilbagevenden til
PL: 'De indvaderer stadig Ukraine'

i dag kl. 00:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6508366
Jakob Høstrup
Putin på årsdag for annektering: Folk traf en bevidst og længe
ventet beslutning

i dag kl. 02:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6508394
Jakob Høstrup
'Infrastrukturobjekt' ramt i det vestlige Ukraine

i dag kl. 04:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6508427
Jakob Høstrup
Zelenskyj besøgte jødisk mindesmærke på årsdag for massakre

i dag kl. 09:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6508808
Line Gjerlev
Rusland: Vi har skudt ni ukrainske missiler ned

58 min. siden (Time now CET 11.02)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6508853
Line Gjerlev
Ukraine: 30 ud af 40 droner skudt ned i nat

(Time now CET 11.02)

[...]

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.30
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-30-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

(Time now CET 09.42)

Deadline:

DR text-TV:
156

DR:
2023-09-30 kl 10.02
27 min. siden
Dagen byder på sol til de fleste og byger til de få

TV2:
2023-09-30 kl 10.46
Stod stille i et år – nu fortsætter byggeriet af Danmarks største plejehjem
40 min siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25619

NATO-chef til TV 2:
- Vi må forstå, at en ukrainsk overgivelse ikke skaber fred

-

Date: Sat, 30 Sep 2023 09:17:10 +0200
25618 <uf8i1o$oib6$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/oqzoxwEgIhs/m/b0lw0Md4BwAJ
I dag kl. 11:22
FN: Over 100.000 er flygtet fra Nagorno-Karabakh
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-over-100000-er-flygtet-fra-nagorno-karabakh

-

USA advarer om stor troppeopbygning på Balkan – opfordrer til
omgående tilbagetrækning
I dag kl. 12.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-30-usa-advarer-om-stor-troppeopbygning-paa-balkan-opfordrer-til-omgaaende-tilbagetraekning

-

I dag kl. 13:55
Ukraine vil øge våbenproduktionen i samarbejde med vestlige lande
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-vil-oege-vaabenproduktionen-i-samarbejde-med-vestlige-lande

-

NATO-chef til TV 2: - Vi må forstå, at en ukrainsk overgivelse
ikke skaber fred
I dag kl. 15.18

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 14:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6509647
Line Gjerlev
Ukraine vil øge våbenproduktion i samarbejde med Vesten

(Time now CET 21.35)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.31
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-29-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 10.18
Flere hundrede tidligere Wagner-soldater tilbage på slagmarken,
viser efterretninger

Kl. 11.22
Zelenskyj nomineret til Nobels Fredspris

Kl. 12.19
Russiske militærbloggere erkender voldsom selvcensur, siger
tænketank

Kl. 13.11
Ukraine bekræfter angreb på elnet i Rusland – forsynede vigtige
militærfaciliteter

Kl. 14.28
Russiske atleter får grønt lys til De Paralympiske Lege

Kl. 16.01
Schweiz godkender hjælpepakke til at rydde landminer i Ukraine

Kl. 16.19
Storbritannien skruer op for sanktioner efter russiske valg i
besatte områder

Kl. 18.00
Norge forbyder russisk-registrerede personbiler at krydse grænsen

Kl. 19.39
Putin tillader ukrainere at komme ind og ud af Rusland uden visum

Kl. 22.38
Tusindvis af russere samlet på Den Røde Plads for at fejre
ulovlig annektering

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.30
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-30-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 06.34
Putin takker borgere i ulovligt annekterede regioner

Kl. 07.08
Satellitbilleder viser, hvordan Ruslands krig har forandret Ukraine

Kl. 08.30
Borgere beordret til at forlade deres hjem i det vestlige Ukraine

Kl. 09.35
Rusland hævder at have skudt ukrainske missiler ned

Kl. 10.15
Ukraine melder soldater reddet

Kl. 10.55
Zelenskyj har holdt møde med Slovakiets forsvarsminister

Kl. 12.49
Ukraine skal være en af verdens førende våbenproducenter, siger
Zelenskyj

Kl. 13.13
Ukraine melder om fire sårede i russisk angreb

Kl. 14.00
Russere ser forbudt Barbie-film i smug

Kl. 15.56
Tidligere russisk præsident: Rusland kommer til at annektere
flere områder

Kl. 18.58
Militærleder fra Kharkiv: Rusland ødelagde 90 procent af vores
luftforsvar de første dage

Kl. 19.55
Ukraine: Vi har destrueret 5000 russiske droner

7 min siden (Time now CET 21.42)
Zelenskij sender hilsen til Slovakiet på valgaften

(Time now CET 21.42)

Deadline:

DR text-TV:
156

DR:
2023-09-30 kl 21.26
1 min. siden
USA er et skridt tættere på at afværge nedlukning

TV2:
2023-09-30 kl 21.30
Amerikansk nedlukning ser ud til at være afværget
27 min siden

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25620