ISW: Rusland flytter adskillige militærskibe for at beskytte dem mod angreb - News 2023-10-05

ISW:
Rusland flytter adskillige militærskibe for at beskytte dem mod angreb

Subject: EU-rådsformand: Ukraine kan blive medlem af EU i 2030 -
News 2023-10-04
Date: Wed, 4 Oct 2023 08:55:34 +0200
25630 <ufj298$1rsp$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/dhEIqOwRhA0/m/FB85OuyxCAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Pensionist mister 800.000 kroner i SAS-aktier
I går kl. 21.48
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-10-04-pensionist-mister-800000-kroner-i-sas-aktier

Kommentar:

*Tyveri* hedder det på dansk!

-

Biden varsler "stor tale" om støtte til Ukraine
I går kl. 21.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-04-biden-varsler-stor-tale-om-stoette-til-ukraine

-

Vestlige lande løber tør for ammunition: - Bunden af tønden er
synlig
I går kl. 22.39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-04-vestlige-lande-loeber-toer-for-ammunition-bunden-af-toenden-er-synlig

-

I dag kl. 04:05
September slår global varmerekord
https://www.dr.dk/nyheder/udland/september-slaar-global-varmerekord

-

DR S173 tor 05 okt 07:50:53
5.oktober dr.dk/nyheder 04:59

PUTIN MØDES MED LEDER AF ABKHAZIA

I dag kl. 04:59
Putin mødes med leder af udbryder-republik
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-moedes-med-leder-af-udbryder-republik

-

I dag kl. 05:57
USA sender beslaglagte iranske våben til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-sender-beslaglagte-iranske-vaaben-til-ukraine

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 04:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6531585
Kasper Mosholm Thulstrup
Har Ukraine en plan B?

i dag kl. 05:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6531586
Kasper Mosholm Thulstrup
Putin mødes med leder af udbryder-republik

(Time now CET 08.02)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.27
Opd. 17 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-04-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 22.08
Mindesmærke sat op på Krim for russiske soldater

Kl. 22.31
Rusland vil åbne militærlejr for unge på Krim, hævder ukrainsk
ombudsmand

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.20
Opd. 22 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-05-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 06.21
ISW: Rusland flytter adskillige militærskibe for at beskytte dem
mod angreb

... fra havnebyen Sevastopol på den besatte halvø, Krim, til den
russiske havneby, Novorossijsk. ...

Kl. 06.58
Efterretningstjeneste: Rusland har ødelagt nok korn til at
brødføde en million mennesker i et år

31 min siden (Time now CET 08.13)
Korrespondent: Manglende støtte fra USA vil få store konsekvenser

7 min siden (Time now CET 08.13)
Europæiske ledere forventes at erklære fortsat støtte til Ukraine

(Time now CET 08.13)

2023-10-05 kl 07.55
8 min. siden
Eksplosion ved villa i Sverige

TV2:
2023-10-05 kl 08.02
Politiet stopper efterforskning af Vanopslaghs boligsag
16 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25634

ET-Break to China, the cannibals -

Was:
2023 BU (=205/6):
55 døde efter kinesisk atomubåd blev fanget i kinesisk fælde i Det Gule
Hav 21. august

File 25.636 ...
China (Cannibalistan)
https://sites.google.com/view/kall-china/files/25-xxx/25-6xx/25-636
ET-warnings (ET-advarsler)
https://sites.google.com/view/et-warnings/files/25-xxx/25-6xx/25-636

Subject: ISW: Rusland flytter adskillige militærskibe for at
beskytte dem mod angreb - News 2023-10-05
Date: Thu, 5 Oct 2023 08:14:07 +0200
25634 <uflk7h$qdfm$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/oAkqJsAzigM/m/qi_Rmj3-CAAJ
Newsletter from ...

Ingeniøren <...
Date: tors. 5. okt. 2023 kl. CET 13.05
Subject: Tophemmelig rapport lækket: 55 døde efter atomubåd
fanges i kinesisk fælde | ...

=>

Tophemmelig rapport lækket:
55 døde efter atomubåd blev fanget i kinesisk fælde
5. oktober kl. 11:449
https://ing.dk/artikel/tophemmelig-rapport-laekket-55-doede-efter-atomubaad-blev-fanget-i-kinesisk-faelde

Billedet herover er af en kinesisk type 039-ubåd, da der ikke
findes offentligt tilgængelige billeder af 093-ubåden, som
angiveligt blev fanget i en fælde i havet øst for Kina.

Kina afviser, at en af dets egne ubåde er blevet fanget i en
fælde med anker og kæder, som landet selv har sat op.

55 besætningsmedlemmer om bord på den kinesiske atomdrevne ubåd
093-417 har mistet livet, efter at ubåden blev fanget i en fælde
beregnet til britiske og amerikanske ubåde.

Det fremgår af en lækket tophemmelig rapport fra det britiske
forsvarsministerium, afslører det britiske medie The Times.

-

China ‘kills own sailors with trap set for US and British vessels’
Wednesday October 04 2023, 12.01am BST, The Times
https://www.thetimes.co.uk/article/china-kills-own-sailors-with-trap-set-for-us-and-british-vessels-75wdfkc2p

... 21 august ...

-

China's Nuclear Submarine Suffers Catastrophic Failure, 55 Dead:
Report
https://www.ndtv.com/world-news/chinas-nuclear-submarine-suffers-catastrophic-failure-55-dead-report-4448320

China has denied the loss of the submarine, which according to a
report, sunk in the Yellow Sea on August 21.

World NewsEdited by Amit Chaturvedi
Updated:
October 04, 2023 12:56 pm IST

Kommentar:

2023-08-21, day no 233 (132 left)

Input memory:

[...]

233 + 365 - 55 = 543
233 + 365 - 63 = 535
233 + 365 - 75 = 523
233 + 365 - 269 = 329
233 + 0 - 27 = 206 ... focus
233 + 0 - 76 = 157

[Our clock, GMT] 205 ?

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2023-10-05, Thursday, day no 278 (87 left), CET 16:48, GMT 14:48)
- "Login."

?

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: ET-break (Warning to China). Was: China threatens
Taiwan => Boycott Cannibalistan or get global nuclear
war! - News 2023-08-19
Date: Sat, 19 Aug 2023 09:00:57 +0200
25488 <ubppb9$n5pv$1...@news.eternal-september.org>
China (Cannibalistan)
https://sites.google.com/view/kall-china/files/25-xxx/25-4xx/25-488
ET-warnings (ET-advarsler)
https://sites.google.com/view/et-warnings/files/25-xxx/25-4xx/25-488
ET-Footsteps (2013-02-15, m46 Russia)
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/25-xxx/25-4xx/25-488
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/whUCPvlbU8Y/m/2-v_X0Z2BAAJ

https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-19-kina-laver-oevelser-ved-taiwan-efter-vicepraesidents-usa-besoeg

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-laver-oevelser-ved-taiwan-efter-vicepraesidents-usa-besoeg

> [...]
> (2023-08-19, Saturday, day no 231 (134 left) CET 08:25-33, *1)
> (2023-08-19, Saturday, day no 231 (134 left) GMT 06:25-33, *1)
> - "... (Warning to China) on now! ..."
>
> (
> How to understand the 08:25-33-break:
>
> Telepathy (Telepati, Tankeoverføring)
> https://sites.google.com/view/kall-telepathy/files/25-xxx/25-3xx/25-359
>
> *1:
> Sorry! Missed the exactly time!
> )
>
> Nå da da!
>
> Så er der *tæv* i luften, China-psykopater!
>
> Jeg *tilråder* en ØJEBLIKKELIG *retræde*!

ET to China, the cannibals:
CET 16:56
- "Message understood ?"

Send this message (file 25.636) to members of the

Rogue States (Slyngelstater, Slyngel-banden) ...
https://sites.google.com/view/rogue-states

CET 17:06
- "Also them,"

06
- "Thank You!"

Yes, Sir!

Ekspræsident fra Nagorno-Karabakh er anholdt
I dag kl. 11.57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-05-ekspraesident-fra-nagorno-karabakh-er-anholdt

-

DR S136 tor 05 okt 12:49:53
5.oktober dr.dk/nyheder 12:47

EKSPRÆSIDENT TILBAGEHOLDES

Aserbajdsjan siger torsdag, at det har
anholdt ekspræsidenten fra det
krigshærgede område, Nagorno-Karabakh.

2023-10-05 kl 13.09
22 min. siden
Ekspræsident fra krigshærget område tilbageholdes i Aserbajdsjan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ekspraesident-fra-krigshaerget-omraade-tilbageholdes-i-aserbajdsjan

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 08:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6531987
Birgitte Skovlund Asmussen
Ukraine: Vi har nedskudt 24 russiske droner

i dag kl. 10:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6532463
Birgitte Skovlund Asmussen
Ukraine: To personer døde efter russisk beskydning

i dag kl. 12:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6533000
Birgitte Skovlund Asmussen
Ukraine udpeger tre viceforsvarsministre

8 min. siden (Time now CET 13.19)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6533287
Birgitte Skovlund Asmussen
Zelenskyj: Europa skal forberede sig på angreb med misinformation

... (ET-BREAKING News on) ...

(Time now CET 16.30)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 08.22
Rusland gennemfører civile forsvarsøvelser i hele landet

Kl. 08.37
Ukraine hævder at have nedskudt 24 droner

Kl. 09.27
Rusland planlægger flådebase ved Sortehavskysten

Rusland planlægger at bygge en flådebase i den nordvestgeorgiske
udbryderregion Abkhasien, skriver nyhedsbureauet Reuters.

Kommentar:

Og det har været planen lige siden *angrebskrigen* på Georgien i
august 2008.

Det er et *forbryder-syndikat* vi desværre har med at gøre!

Kl. 09.52
Præsident Volodymyr Zelenskyj er ankommet til Spanien

Kl. 10.19
Russisk forsvarsminister holder møde med chefen for de russiske
styrker i Ukraine

Kl. 10.51
Guvernør: To personer dræbt og ti sårede i russisk angreb i
Kherson-regionen

Kl. 11.18
Spaniens premierminister lover fortsat støtte til Ukraine

35 min siden (Time now CET 13.23)
Udenrigsminister: - Putin forsøger at forhindre, at mad når frem
til verdens mest udsatte

... den britiske udenrigsminister ...

... (ET-BREAKING News on) ...

(Time now CET 16.30)

2023-10-05 kl 16.30

... (ET-BREAKING News on) ...

2023-10-05 kl 13.09
6 min. siden
Mette Frederiksen offentliggør datoen for valget til Europa-Parlamentet

TV2:
2023-10-05 kl 16.30

... (ET-BREAKING News on) ...

2023-10-05 kl 13.14
Samlet opposition kalder Løkke i samråd om havvindsag
51 sek siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25636

ET-Break to the *madman* in the Kremlin: Crime does NOT pay!

File 25.637 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-6xx/25-637
Crime does NOT pay
https://sites.google.com/view/kall-crime-does-not-pay/files/25-xxx/25-6xx/25-637

beskytte dem mod angreb - News 2023-10-05
Date: Thu, 5 Oct 2023 08:14:07 +0200
25634 <uflk7h$qdfm$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/oAkqJsAzigM/m/qi_Rmj3-CAAJ
DR S137 tor 05 okt 17:55:52
5.oktober dr.dk/nyheder 13:34

ZELENSKYJ-UDMELDING TIL TOPMØDE

I dag kl. 13:34
Zelenskyj: Europa skal forberede sig på angreb med misinformation
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-europa-skal-forberede-sig-paa-angreb-med-misinformation

-

Journalist satte spørgsmålstegn ved bombeangreb på live-tv –
kort efter blev hun anholdt
I dag kl. 14:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/journalist-satte-spoergsmaalstegn-ved-bombeangreb-paa-live-tv-kort-efter-blev-hun

Nu er debatten om journalistik og propaganda atter blusset op i
landet.

[ ... Tyrkiet ... ]

Propaganda og PKK

-

DR S140 tor 05 okt 17:55:52
5.oktober dr.dk/nyheder 15:02

ZELENSKYJ: 47 PERSONER MELDES DRÆBT

I dag kl. 15:02
Zelenskyj: Mindst 48 personer meldes dræbt i ukrainsk landsby
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-47-personer-meldes-draebt-i-ukrainsk-landsby

-

DR S143 tor 05 okt 17:55:53
5.oktober dr.dk/nyheder 16:05

MONT BLANC ER BLEVET 2 METER LAVERE

... måler nu 4.805,59 meter, skriver
The Guardian.

I dag kl. 16:05
Alpernes højeste bjerg er skrumpet over to meter på to år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/alpernes-hoejeste-bjerg-er-skrumpet-over-meter-paa-aar

-

DR S144 tor 05 okt 17:55:53
5.oktober dr.dk/nyheder 16:54

PUTIN HÅRD MOD VESTEN I TALE

Den russiske præsident, Vladimir Putin,
har i dag endnu engang gentaget, at
Rusland ikke startede krigen i Ukraine.

I dag kl. 16:54
Putin langer ud mod Vesten: Rusland startede ikke krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-langer-ud-mod-vesten-rusland-startede-ikke-krigen-i-ukraine

Kommentar:

En *løgn* bliver IKKe sandhed af at gentage den 1000 gange!

ALLE på planeten ved, at det var *dig*, der startede krigen
[ligesom du gjorde i Georgien i 2008], og for denne
*forbrydelse* skal du kræves til regnskab og *straffes*!

Så ... (memory on from) ...

Subject: ET-Break to China, the cannibals - Was: -
2023 BU (=205/6): 55 døde efter kinesisk atomubåd blev
fanget i kinesisk fælde i Det Gule Hav 21. august -
Re: ... News 2023-10-05
Date: Thu, 5 Oct 2023 17:09:46 +0200
25636 <ufmjjr$10f1o$1...@news.eternal-september.org>
ET-warnings (ET-advarsler)
https://sites.google.com/view/et-warnings/files/25-xxx/25-6xx/25-636
SMOKE them out
https://sites.google.com/view/smoke-them-out/files/25-xxx/25-6xx/25-636
Smoke plume (Røgfane, Дымовой шлейф )
https://sites.google.com/view/smoke-plume/files/25-xxx/25-6xx/25-636
Galactic neighbor help (Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/25-xxx/25-6xx/25-636
China (Cannibalistan)
https://sites.google.com/view/kall-china/files/25-xxx/25-6xx/25-636
Rogue States (Slyngelstater, Slyngel-banden)
https://sites.google.com/view/rogue-states/files/25-xxx/25-6xx/25-636
Taiwan
https://sites.google.com/view/kall-taiwan/files/25-xxx/25-6xx/25-636
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/oAkqJsAzigM/m/krtmj3gbCQAJ

Hvis jeg var dig, så ville jeg stikke af og blive væk, mens jeg
endnu har chancen!...

Og IGEN hørte jeg den samme røst fra himlen sige (still perhaps
the voice of ET):
(2023-10-05, Thursday, day no 278 (87 left), CET 18:26, GMT 16:26)
- "Crime does NOT pay!"

[...]

_____________________________

... (ET-BREAKING News on) ...

(Time now CET 18.20)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
__________________________

... (ET-BREAKING News on) ...

(Time now CET 18.20)

2023-10-05 kl 18.20

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25637

Storbritanniens ambassadør i Ukraine vedr. Ruslands angreb
i Hroza: 'Barbarisk'

beskytte dem mod angreb - News 2023-10-05
Date: Thu, 5 Oct 2023 08:14:07 +0200
25634 <uflk7h$qdfm$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/oAkqJsAzigM/m/qi_Rmj3-CAAJ
2023-10-05 kl 18.51
'Det er uden for nummer,' siger klimaekspert om den varmeste
september nogensinde målt
36 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/vejret/det-er-uden-nummer-siger-klimaekspert-om-den-varmeste-september-nogensinde-maalt

Måneden er den hidtil mest ekstreme varme måned.

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 13:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6533341
Morten Top
Zelenskyj vil styrke luftforsvaret: 'Vinteren nærmer sig'

i dag kl. 14:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6533592
Birgitte Skovlund Asmussen
Zelenskyj: Tusindvis af ukrainere er savnet

i dag kl. 14:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6533692
Morten Top
48 personer meldes dræbt i ukrainsk landsby

i dag kl. 16:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6534001
Morten Top
Ukrainsk ministerium: Kan stadig være folk under murbrokkerne

i dag kl. 16:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6534050
Morten Top
DR-reporter i Ukraine: Rigtig mange civile ofre

i dag kl. 16:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6534063
Morten Top
Dødstal opjusteres til 50

i dag kl. 17:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6534150
Mads Vestergaard
Kharkivs myndigheder deler af video efter angreb

i dag kl. 17:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6534181
Mads Vestergaard
Dødstal stiger til 51

i dag kl. 17:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6534288
Mads Vestergaard
Zelenskyj sender tanker til de omkomne

18 min. siden (Time now CET 18.59)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6534517
Mads Vestergaard
Storbritanniens ambassadør i Ukraine: 'Barbarisk'

(Time now CET 18.59)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 13.27
Spanien tilbyder luftforsvar- og antidronesystemer til Ukraine

Kl. 14.10
Zelenskyj til EU-ledere: Takket være Ukraine kæmper jeres
soldater ikke mod Rusland

Kl. 14.49
Rusland angriber hospital i Kherson

Kl. 14.56
Zelenskyj: Mindst 48 er dræbt i russisk angreb i Kharkiv

Kl. 15.24
Ukraines stabschef: Seksårig dreng er død i stort russisk angreb

Kl. 15.37
Guvernør i regionen: Seks personer er sårede

Kl. 15.47
Billeder viser dræbte civile i gaderne efter angreb

Kl. 15.55
Ukrainske myndigheder: Dødstallet stiger

Kl. 16.22
Ukrainske medier: Mindehøjtidelighed fandt sted på tidspunkt for
angrebet

Kl. 16.25
Indenrigsminister: Dødstallet stiger til 50

Kl. 16.41
Korrespondent: Billederne fra stedet er grufulde

Kl. 16.52
Ukraines forsvarsministerium: Der var ingen militære mål

Kl. 16.55
Indenrigsminister: Dødstallet stiger igen

Kl. 17.19
Putin holdt tale ved topmøde – nævnte ikke angrebet i Kharkiv

Kl. 17.27
Der er annonceret sørgedage i Kharkiv efter angreb

Kl. 17.33
Zelenskyj: Terrorister vil møde gengældelse

Kl. 17.46
Guvernør i regionen: Blodigste forbrydelse i Kharkiv

Kl. 17.58
Ukrainsk indenrigsminister: Rusland brugte et Iskander-missil

58 min siden (Time now CET 19.09-10)
Korrespondent: Det er et af de mest voldsomme angreb

24 min siden (Time now CET 19.09-10)
Vladimir Putin: Rusland er snart klar med næste generation
atomvåben

12 min siden (Time now CET 19.09-10)
Ukraine: Det er for tidligt at bekræfte antallet af døde

(Time now CET 19.09-10)

2023-10-05 kl 18.52
27 min. siden
Utallige rotter er druknet efter tirsdagens uvejr

TV2:
2023-10-05 kl 18.53
Han lever kun for sin mors skyld – når hun er væk, vil han ikke længere
28 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25637

Militæranalytiker:
Angreb i Kharkiv er et forsøg på at skræmme befolkningen

EU-ledere lover 'urokkelig støtte' til Armenien

beskytte dem mod angreb - News 2023-10-05
Date: Thu, 5 Oct 2023 08:14:07 +0200
25634 <uflk7h$qdfm$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/oAkqJsAzigM/m/qi_Rmj3-CAAJ
DR S149 tor 05 okt 20:22:16
5.oktober dr.dk/nyheder 19:14

PUTIN SNAKKER OM ATOMVÅBEN I TALE

I dag kl. 19:14
Putin: Rusland er snart klar med næste generation atomvåben
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-rusland-er-snart-klar-med-naeste-generation-atomvaaben

-

DR S148 tor 05 okt 20:22:16
5.oktober dr.dk/nyheder 19:15

EU-LEDERE VIL STØTTE ARMENIEN

I dag kl. 19:15
EU-ledere lover 'urokkelig støtte' til Armenien
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-ledere-lover-urokkelig-stoette-til-armenien

-

Tidligere EU-boss kalder Ukraine 'korrupt på alle niveauer'. Men
Zelenskyj satser stadig på hurtigt EU-medlemskab
I dag kl. 19:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu/tidligere-eu-boss-kalder-ukraine-korrupt-paa-alle-niveauer-men-zelenskyj-satser

Ukraines præsident tror fuldt og fast på, at landet nok skal
være klar til at indlede optagelsesforhandlinger, inden året er
omme.

-

DR S151 tor 05 okt 20:22:16
5.oktober dr.dk/nyheder 19:29

MINDST 100 ER DRÆBT I DRONEANGREB

I dag kl. 19:29
Mindst 100 er dræbt i droneangreb mod syrisk officersskole
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-100-er-draebt-i-droneangreb-mod-syrisk-officersskole

Der er ikke umiddelbart nogen gruppe, der har taget skylden for
angrebet.

-

Mindst 100 er dræbt i droneangreb mod syrisk officersskole
I dag kl. 19.33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-05-mindst-100-er-draebt-i-droneangreb-mod-syrisk-officersskole

-

DR S152 tor 05 okt 20:22:16
5.oktober dr.dk/nyheder 20:21

PUTIN KOMMENTERER PÅ NEDSTYRTET FLY

I dag kl. 20:21
Putin: Stykker af håndgranater blev fundet i lig fra Wagner-fly
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-stykker-af-haandgranater-blev-fundet-i-lig-fra-wagner-fly

Kommentar:

Og det er selvfølgelig endnu en *løgn*, som har til formål at
frifinde morderen Putin!

-

2023-10-05 kl 21.38
Rusland trækker skibe væk fra vigtig flådebase: - Det er blevet
lidt for hedt, siger militæranalytiker
39 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-05-rusland-traekker-skibe-vaek-fra-vigtig-flaadebase-det-er-blevet-lidt-for-hedt-siger-militaeranalytiker

-

2023-10-05 kl 21.30
3 min. siden
Militæranalytiker: Angreb i Kharkiv er et forsøg på at skræmme
befolkningen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/militaeranalytiker-et-forsoeg-paa-skraemme-befolkningen

Kommentar:

Rendyrket *psykopati*!

Gg straffen må blive, at Rusland jævnes med jorden, apropos
Sodoma!

Man kan jo ikke påstå, at man er uskyldig, så længe man IKKE
*protesterer* overfor Hitler - øh, jeg mener - *galningen* i
Kreml.

Og så er det jo en stiltiende accept af *forbrydelserne*!

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 19:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6534781
Mads Vestergaard
Tre dages sørgeperiode i Kharkiv

i dag kl. 19:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6535188
Mads Vestergaard
Det ved vi indtil videre om angrebet i Hroza

i dag kl. 20:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6535566
Mads Vestergaard
Søgning efter overlevende er indstillet

i dag kl. 20:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6535777
Mads Vestergaard
Dræbtes ejendele samles sammen

46 min. siden (Time now CET 21.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6536046
Mads Vestergaard
Militæranalytiker: Et forsøg på at skræmme befolkningen

18 min. siden (Time now CET 21.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6536313
Mads Vestergaard
USA: Utroligt rædselsfuldt for befolkningen

(Time now CET 21.39)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 19.15
Ukraines førstedame: Svært at tro, at folk kan gøre sådan noget

Kl. 19.22
Rishi Sunak og Volodymyr Zelenskyj har talt om angrebet

Kl. 19.37
Putin: Fragmenter af håndgranater fundet fra flystyrtet, der
dræbte Wagner-chef

Kl. 20.04
Der var ingen ekstern påvirkning, siger Putin om flystyrtet

Kl. 20.15
Putin: Forkert, at ligene ikke blev testet efter fund af kokain

Kl. 20.35
Seniorforsker: Vi kan ikke stole på noget af det

39 min siden (Time now CET 21.42)
Ukraine: Det endelige antal dræbte er opgjort

12 min siden (Time now CET 21.42)
Det Hvide Hus: Russisk angreb var rædselsvækkende

(Time now CET 21.42)

2023-10-05 kl 21.30
3 min. siden
Militæranalytiker: Angreb i Kharkiv er et forsøg på at skræmme
befolkningen

TV2:
2023-10-05 kl 21.34
Mens regeringen vil have danskerne til at arbejde mere, dropper flere
virksomheder den normale arbejdsuge
34 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25638