Hvis jeg var russer, så ville jeg *skamme* mig, fordi der jo er tale om at *legitimere* en *diktator* - News 2023-09-13

Hvis jeg var russer, så ville jeg *skamme* mig, fordi der jo -
reelt set - er tale om at *legitimere* en *diktator*!

Subject: Kyiv-besøg og amerikanske militærøvelser: Rusland
reagerer skarpt på Armeniens flirt med Vesten -
News 2023-09-12
Date: Tue, 12 Sep 2023 09:18:10 +0200
25573 <udp3bi$1f1r4$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/WNYlK_MOlm8/m/5eCh_7xgAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Forecast (Vejrudsigt):

Jerusalem

2023-09-13, Wednesday, 27° / 18°
2023-09-14, Thursday, 29° / 18°
2023-09-15, Friday, 30° / 18°
2023-09-16, Saturday, 31° / 17°
2023-09-17, Sunday, 30° / 17°
2023-09-18, Monday, 30° / 18°
2023-09-19, Tuesday, 29° / 17°
2023-09-20, Wednesday, 29° / 17°

=>

Abraham-code
https://sites.google.com/view/abraham-c

Desired Tourist Attractions (GPS Survey):
Ønskede Turistseværdigheder (GPS-opmåling):

(Atlit Yam)
Shiloh
Jericho
Temple, Jerusalem
Hebron
Sodom

Other places (Andre steder):
Giza (Sphinx, P1, P2, P3)

I dag kl. 04:59
Sydkorea: Nordkorea har affyret missiler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sydkorea-nordkorea-har-affyret-et-missil-0

-

I dag kl. 05:36
24 personer såret efter ukrainsk missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/24-personer-saaret-efter-ukrainsk-missilangreb

-

Ny rapport: Over 177 klimaaktivister blev dræbt sidste år
I dag kl. 05:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ny-rapport-over-177-klimaaktivister-blev-draebt-sidste-aar

Størstedelen af drabene er sket i Syd- og Latinamerika, ifølge
international organisation.

[ ... ]

Angribes for at passe på skoven

-

I dag kl. 05:51
Gaveregn: Kim Jong-un modtages i grænselandet mellem Nordkorea
og Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/gaveregn-kim-jong-un-modtages-i-graenselandet-mellem-nordkorea-og-rusland

-

Ole Ryborg: Krig, klima og kolde kontanter bliver del af særlig
EU-tale
I dag kl. 06:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu/ole-ryborg-krig-klima-og-kolde-kontanter-bliver-del-af-saerlig-eu-tale

Von der Leyen holder i dag sin årlige statustale, og der er
flere store emner på dagsordenen.

-

I dag kl. 06:11
Ukraine: Seks sårede efter russisk droneangreb ved ukrainsk havn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-seks-saarede-efter-russisk-droneangreb-ved-ukrainsk-havn

-

2023-09-13 kl 07.38
Putin tager imod Kim Jong-un på russisk rumstation:
'Jeg er glad for at se dig'
46 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putin-tager-imod-kim-jong-un-paa-russisk-rumstation-jeg-er-glad-se-dig

Det er første gang i næsten fire år, at Kim Jong-un har taget
turen til Rusland.

Kommentar:

Hvis jeg var russer, så ville jeg *skamme* mig, fordi der jo -
reelt set - er tale om at *legitimere* en *diktator*!

Man er - følelsesmæssig set - *afstumpet*, hvis man IKKE får
samvittighedsskrupler!

-

2023-09-13 kl 07.32
Røde Kors: Omfanget af katastrofen i Libyen er gigantisk
11 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/roede-kors-omfanget-af-katastrofen-i-libyen-er-gigantisk

Over 5.300 personer er omkommet efter store oversvømmelse i
Libyen, og dødstallet frygtes at stige.

-

2023-09-13 kl 07.44
24 er kvæstede efter ukrainsk missilangreb på Sevastopol
40 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-13-24-er-kvaestede-efter-ukrainsk-missilangreb-paa-sevastopol

-

2023-09-13 kl 07.41
Putin og Kim trykker hånd ved rumstation
21 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-13-putin-og-kim-trykker-haand-ved-rumstation

-

2023-09-13 kl 07.38
5 min. siden
Rusland vil hjælpe Nordkorea med at bygge satellitter
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vil-hjaelpe-nordkorea-med-bygge-satellitter

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 23:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6426761
Nanna Nørby Hansen
Kim Jong-un: Besøg i Rusland er et tydeligt bevis på den
'strategiske betydning' af landenes relationer

i dag kl. 05:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427012
Mads Vestergaard
Rusland: 24 personer er kommet til skade efter ukrainsk
missilangreb

i dag kl. 05:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427019
Rasmus Christiansen
Russisk statsmedie: Putin og Kim Jong-un mødes ved
affyringsplatform

i dag kl. 05:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427027
Rasmus Christiansen
Ukraine: Seks sårede efter russisk droneangreb ved ukrainsk havn

i dag kl. 06:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427069
Rasmus Christiansen
Russisk statsmedie: Putin og Kim har hilst på hinanden

i dag kl. 06:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427081
Rasmus Christiansen
Putin til Kim Jong-un: Jeg er glad for at se dig

i dag kl. 06:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427088
Rasmus Christiansen
Overblik

i dag kl. 06:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427098
Rasmus Christiansen
Video fra Kreml viser angiveligt Putin og Kim Jong-un mødes

(Time now CET 07.48)

58 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427129
Rasmus Christiansen
Her mødes Putin og Kim Jong-un

44 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427154
Rasmus Christiansen
Putin om, hvorvidt der skal snakkes om våben: Vi kommer til at
snakke om alle emner

16 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427218
Rasmus Christiansen
Ukraine: 44 droner sendt fra Rusland mod Ukraine

4 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427252
Rasmus Christiansen
Våbensalg er i centrum ved mødet mellem Putin og Kim Jong-un

(Time now CET 07.49)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.19
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-13-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.19
24 er kvæstede efter ukrainsk missilangreb på Sevastopol

Kl. 05.21
Rusland forærer Kim Jong-un autograf fra første mand i rummet

Kl. 05.47
Putin møder Kim Jong-un i rumhavn

Kl. 06.49
Putin byder Kim Jong-un velkommen

(Time now CET 07.50)

52 min siden
Rusland vil hjælpe Nordkorea med at bygge satellitter

42 min siden
Kim Jong-uns magtfulde søster deltager i topmøde

22 min siden
Ukraine har nedskudt 32 ud af 44 russiske droner

(Time now CET 07.51)

2023-09-13 kl 07.38
5 min. siden
Rusland vil hjælpe Nordkorea med at bygge satellitter

TV2:
2023-09-13 kl 07.41
Putin og Kim trykker hånd ved rumstation
21 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25575

Rusland bomber nu så tæt på NATO's grænse, at folk i otte
rumænske landsbyer måtte gå i dækning

Ukraine: Vi har ramt flere mål i havneby på Krim-halvøen

Ukrainske missiler ramte to flådefartøjer

Pavens udsending vil tale med Kina om at stoppe krigen i Ukraine

Subject: Hvis jeg var russer, så ville jeg *skamme* mig, fordi
Date: Wed, 13 Sep 2023 07:53:09 +0200
25575 <udrio5$20dhb$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ljfAY-vFScU/m/glwHXRbkBQAJ
Putin viste rumcenteret frem, og Kim Jong-un lovede at støtte
hans 'hellige krig'
I dag kl. 12:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putin-viste-rumcenteret-frem-og-kim-jong-un-lovede-stoette-hans-hellige-krig

Den nordkoreanske leder understregede, at man støtter "alle
Putins beslutninger".

-

Rusland bomber nu så tæt på NATO's grænse, at folk i otte
rumænske landsbyer måtte gå i dækning
I dag kl. 15.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-13-rusland-bomber-nu-saa-taet-paa-natos-graense-at-folk-i-otte-rumaenske-landsbyer-maatte-gaa-i-daekning

-

Rusland og Nordkorea mødes om våbenhandel: Hvorfor har de brug
for hinanden nu?
I dag kl. 17:00
https://www.dr.dk/stories/1288510966/hvorfor-har-putin-og-kim-jong-un-brug-for-hinanden-nu/

-

Hvad forhandler Rusland og Nordkorea om? Ekspert bider mærke i
Kim Jong-uns ledsagere
I dag kl. 18.18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-13-hvad-forhandler-rusland-og-nordkorea-om-ekspert-bider-maerke-i-kim-jong-uns-ledsagere

-

DR S142 ons 13 sep 22:29:52
13.september dr.dk/nyheder 19:21

FN-UDSENDING I SUDAN TRÆKKER SIG

I dag kl. 19:21
FN-udsending i Sudan trækker sig og advarer om borgerkrig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-udsending-i-sudan-traekker-sig-og-advarer-om-borgerkrig

-

Nyt angreb tydeliggør Ukraines plan, siger ekspert
I dag kl. 20.09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-13-nyt-angreb-tydeliggoer-ukraines-plan-siger-ekspert

-

SE BILLEDERNE Putin er ikke fan, men punkgruppen Pussy Riot har
tilhængere i hele verden
I dag kl. 20:45
https://www.dr.dk/nyheder/kultur/se-billederne-putin-er-ikke-fan-men-punkgruppen-pussy-riot-har-tilhaengere-i-hele

Protestbandet og kunstnerkollektivet er aktuel i Danmark med en
stor udstilling af deres mangeårige kamp mod Putin og det
russiske styre.

-

2023-09-13 kl 22.28
Pussy Riot-medlem flygtede fra Rusland forklædt som pizzabud. Nu
giver hun Putin fingeren fra Danmark
45 min. siden

Aktivisten Maria Alyokhina er i Danmark, hvor Pussy Riots mange
happenings og aktioner nu bliver udstillet.

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 08:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427301
Rasmus Christiansen
Kim Jong-un til Putin: Jeg støtter din hellige krig mod Vesten

i dag kl. 08:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427350
Rasmus Christiansen
Kinas udenrigsminister besøger Moskva på mandag

i dag kl. 08:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427394
Rasmus Christiansen
Billedserie: Putin viser Kim Jong-un rundt

i dag kl. 08:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427459
Rasmus Christiansen
Hvem deltager i mødet?

i dag kl. 09:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427554
Rasmus Christiansen
Udskrift af Putin og Kim Jong-ungs velkomst til hinanden

i dag kl. 09:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427690
Rasmus Christiansen
Russisk nyhedsbureau: Putin og Kim Jong-uns møde ansigt til ansigt er slut

i dag kl. 10:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6427776
Rasmus Christiansen
Ukraine: Vi har ramt flere mål i havneby på Krim-halvøen

i dag kl. 12:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6428400
Anna Danielsen Gille
Kim Jong-un har forladt mødet og er angiveligt på vej hjem

i dag kl. 13:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6428691
Mads Vestergaard
Rumænien advarer borgere mod objekter fra luften

i dag kl. 13:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6428805
Mads Vestergaard
Rusland: Ødelagte fartøjer i Sevastopol kan repareres

i dag kl. 13:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6428834
Mads Vestergaard
Rusland fastholder et 'aktivt forsvar'

i dag kl. 14:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6429099
Anders Dall
Storbritannien opfordrer Nordkorea til ikke at sælge våben til Rusland

i dag kl. 16:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6429558
Line Gjerlev
Ruslands og Nordkoreas udenrigsministre skal mødes

i dag kl. 20:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6430627
Laura Kirkebæk-Johansson
Forsvarsministerium sender drone-advarsel til rumænske landsbyer

(Time now CET 23.00)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.19
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-13-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 07.56
Kim Jong-un: Nordkorea støtter alle Putins beslutninger

Kl. 08.12
Kinesisk udenrigsminister besøger Moskva

Kl. 09.10
Nu holder Putin og Kim Jong-un møde om "følsomme emner"

Kl. 09.44
Pavens udsending vil tale med Kina om at stoppe krigen i Ukraine

Kl. 09.53
Her er Putins og Kim Jong-uns frokostmenu

Kl. 09.56
Lyn-analyse

Kl. 10.45
Mulig våbenudveksling mellem Rusland og Nordkorea: Vesten har
brudt mange forpligtelser

Kl. 10.56
Kim Jong-un skåler for russisk sejr

Kl. 11.10
Von der Leyen: Ukraine har lang vej til optagelse i EU

Kl. 11.33
Rumænien opfordrer borgere til at søge i beskyttelsesrum efter
russiske angreb

Kl. 12.06
Kim Jong-un er rejst videre til Vladivostok

Kl. 13.09
Ukrainske missiler ramte to flådefartøjer

Kl. 14.18
Storbritannien opfordrer Nordkorea til at stoppe samtaler med Rusland

Kl. 15.32
Tantholdt: Rusland har brug for venner
Lyn-analyse

Kl. 15.42
Korneksport voldsomt hæmmet af russiske angreb, hævder minister

Kl. 16.40
Nyt billede tyder på, at russisk skib er ødelagt

Kl. 18.41
Rusland hævder at have tilintetgjort tre både

Kl. 18.52
Ukraine: Angreb ødelagde to russiske fartøjer

Kl. 19.49
Militæranalytiker: Opsigtsvækkende angreb udstiller Rusland

Kl. 20.30
NATO afviser forsætligt russisk angreb mod Rumænien

Kl. 20.54
Nu bygges der nye beskyttelsesrum i Rumænien

Kl. 22.00
Ukraine investerer "betydeligt" beløb i våbenproduktion

52 min siden
To droner skudt ned over Rusland

(Time now CET 23.09)

2023-09-13 kl 22.28
Pussy Riot-medlem flygtede fra Rusland forklædt som pizzabud. Nu
giver hun Putin fingeren fra Danmark
45 min. siden

TV2:
2023-09-13 kl 22.48
Nye skatteregler rammer boligpriserne – så meget kan din bolig stige
eller falde
6 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25576