USA er tæt på at godkende levering af langtrækkende missiler til Ukraine, skriver medie - News 2023-06-30

USA er tæt på at godkende levering af langtrækkende missiler til
Ukraine, skriver medie

Højtstående russisk general tilbageholdt, skriver medier

Lederen af Ruslands ortodokse kirke mødtes med pavens udsending

"Åben krig" i gang i Kreml, hævder ukrainsk embedsmand

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: *Lovløs* planet: *Galningen* fra Kreml fortsat på fri
fod - News 2023-06-29
Date: Thu, 29 Jun 2023 08:40:40 +0200
25349 <u7j917$236lm$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/oCMUxOr2Vwo/m/rRf3Cm3_AwAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

[ ... ]

2
„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

[ ... ]

18
... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Turkmenistan åbner ny hvid by til ære for mangeårig enehersker
I går kl. 19:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/turkmenistan-aabner-ny-hvid-til-aere-mangeaarig-enehersker

-

Flere muslimske lande slutter sig til protester efter svensk
koran-afbrænding
I går kl. 20:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/flere-muslimske-lande-slutter-sig-til-protester-efter-svensk-koran-afbraending

-

DR S141 fre 30 jun 08:20:20
29.juni dr.dk/nyheder 21:00

ISRAEL: MOSSAD FANGER TERRORLEDER

I går kl. 21:00
Israel: Mossad-agenter har fanget iransk terrorleder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israel-mossad-agenter-har-fanget-iransk-terrorleder

-

Danske virksomheder fjerner sig fra Kina: 'Vi kan ikke lægge
alle vores æg i én kurv'
I går kl. 21:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu/danske-virksomheder-fjerner-sig-fra-kina-vi-kan-ikke-laegge-alle-vores-aeg-i-en

Kommentar:

HVIS I vil overleve, da er én af *betingelserne*, at I holder
helt op med at støtte diktaturstater, herunder Cannibalistan
(Kina)!

(No more money-god-worshipping!)

Længere er historien altså bare ikke. Sorry!

-

Nedskudt kinesisk spionballon samlede ikke efterretninger i USA
I dag kl. 05.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-30-nedskudt-kinesisk-spionballon-samlede-ikke-efterretninger-i-usa

+

DR S148 fre 30 jun 08:20:21
30.juni dr.dk/nyheder 06:19

NEDSKUDT BALLON VAR FREDELIG

I dag kl. 06:19
Pentagon: Nedskudt kinesisk 'spionballon' samlede ikke
efterretninger i USA
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pentagon-nedskudt-kinesisk-spionballon-samlede-ikke-efterretninger-i-usa

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

i går kl. 17:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112779
Sofie Dyjak
Tak, fordi I læste med

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.13
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-29-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 17.53
Ukraine: Wagner-gruppen vil ikke længere kæmpe i Ukraine

Kl. 18.26
Medie: EU vil forpligte sig til langtidsbeskyttelse af Ukraine

Kl. 18.51
USA er tæt på at godkende levering af langtrækkende missiler til
Ukraine, skriver medie

Kommentar:

Merci buku ... :-)

Kl. 19.14
Højtstående russisk general tilbageholdt, skriver medier

Kl. 19.48
Lederen af Ruslands ortodokse kirke mødtes med pavens udsending

Kl. 20.15
Varer med Wagner-gruppens symboler stiger i pris efter mytteri

Kl. 20.49
Zelenskyj vil kun deltage i NATO-topmøde, hvis lederne viser "mod"

Kl. 21.14
Surovikin befinder sig ikke i noget midlertidigt
detentionscenter, siger Rusland

Kl. 21.43
"Åben krig" i gang i Kreml, hævder ukrainsk embedsmand

Kl. 22.21
Ukraine udfører katastrofeberedskabsøvelser nær atomkraftværket

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.36
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-30-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 06.30
Wagner-gruppen fortsætter rekruttering i Rusland trods oprør

Kl. 06.35
Ukraine skal være klar på at opgive land for fred, siger Trump

Kommentar:

Det viser bare, at manden ikke har forstået en skid (af
*magtkampen*):

Putin-666 vil nemlig IKKE stoppe sine militære aggressioner.

TVÆRTIMOD vil han som Hitler forlange mer' og mer' og mer'!

Og så har vi på et tidspunkt 3. Verdenskrig, fordi vi jo af gode
grunde IKKE kan forære ham vores hus, hjem, kone og børn!

Så ...

"Kanske" det ville være en god ide at skal stemme på en anden
præsidentkandidat (hvis du vil *overleve* på denne *lovløse*
planet)!

Kl. 07.53
Eksplosioner i ukrainsk by efter russisk angreb

30 min siden (Time now CET 08.56)
Ukraine bruger forbudte landminer, siger menneskerettighedsorganisation

(Time now CET 08.56)

Deadline:

DR text-TV:
155

DR:
2023-06-30 kl 08.31
12 min. siden
Italiensk politi beskylder britisk par for hærværk mod Colosseum

TV2:
2023-06-30 kl 08.40
75-årig mand stukket med skruetrækker i moské er død
I dag kl. 07.09

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25351

Heaven-break (For Min skyld)

-

Subject: USA er tæt på at godkende levering af langtrækkende
Date: Fri, 30 Jun 2023 08:57:08 +0200
25351 <u7luc4$2foos$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/lRVNmOaug1A/m/y3y29udOBAAJ
DR S160 fre 30 jun 14:40:29
30.juni dr.dk/nyheder 11:39

RUSSISK ISHOCKEYSPILLER ANHOLDT

I dag kl. 11:39
Russisk ishockeyspiller anholdt for spionage i Polen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-ishockeyspiller-anholdt-spionage-i-polen

-

Danmark donerer yderligere 1,3 milliarder kroner til Ukraine
I dag kl. 11:46
opdateret I dag kl. 12:09
11. donationspakke fra Ukrainefonden skal bruges på ammunition
og luftforsvar.
https://www.dr.dk/nyheder/politik/danmark-donerer-13-milliarder-kroner-til-ukraines-luftforsvar

-

I dag kl. 14:02
Udenrigsministeriet følger nøje situationen, efter Sveriges
ambassade i Irak blev stormet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udenrigsministeriet-foelger-noeje-situationen-efter-sveriges-ambassade-i-irak-blev

[...]

24 min siden
CNN: Højtstående russisk general var VIP-medlem af Wagner-gruppen

(Time now CET 09.29)

I heard a voice from Heaven said:
(2023-06-30, Friday, day no 181 (184 left), CET 20:18, GMT 18:18)
- "For Min skyld."

Det var Jesus, der her talte. Han bad mig om at *tilgive* noget,
som ... (CET 19:03. Internal affairs. Program classified) ...

Herre! Du véd, at jeg *ELSKER* dig og vil gøre ALT, for Din
skyld!

Deadline:

DR text-TV:
170

DR:
2023-06-30 kl 15.05
12 min. siden
Holger Rune indtager Wimbledon-græsset tirsdag

TV2:
2023-06-30 kl 09.31
Dansker bliver topchef i Heathrow
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25352

Date: Fri, 30 Jun 2023 08:57:08 +0200
25351 <u7luc4$2foos$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/lRVNmOaug1A/m/y3y29udOBAAJ
Polen anholder russisk ishockeyspiller for spionage
30. jun kl. 11.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-30-polen-anholder-russisk-ishockeyspiller-for-spionage

-

Danmark donerer yderligere 1,3 milliarder kroner til Ukraine
I går kl. 11:46
opdateret I går kl. 12:09
https://www.dr.dk/nyheder/politik/danmark-donerer-13-milliarder-kroner-til-ukraines-luftforsvar

-

Danmark donerer 1,3 milliarder til at styrke ukrainsk luftvåben
30. jun kl. 12.36
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-06-30-danmark-donerer-13-milliarder-til-at-styrke-ukrainsk-luftvaaben

-

I går kl. 14:02
[...]

Hvor er russisk topgeneral? Hans uforklarlige fravær har fået
rygterne til at løbe
30. jun kl. 16.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-30-hvor-er-russisk-topgeneral-hans-uforklarlige-fravaer-har-faaet-rygterne-til-at-loebe

-

I går kl. 17:04
USA er medlem af Unesco igen efter fem års fravær
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-er-medlem-af-unesco-igen-efter-fem-aars-fravaer

-

EU-landene bløder op for den hårde Kina-kritik for at holde
linjerne til Beijing åbne
I går kl. 18:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu/eu-landene-bloeder-op-den-haarde-kina-kritik-holde-linjerne-til-beijing-aabne

-

DR S177 fre 30 jun 22:41:00
30.juni dr.dk/nyheder 18:06

FN STOPPER FREDSBEVARENDE MISSION

I går kl. 18:06
FN trækker sine fredsbevarende styrker ud af Mali
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-traekker-sine-fredsbevarende-styrker-ud-af-mali

-

DR S114 fre 30 jun 22:40:56
30.juni dr.dk/nyheder 18:20

TO DRÆBT I LUFTHAVN I MOLDOVA

I går kl. 18:20
Mand skyder og dræber to personer i Moldovas største lufthavn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mand-skyder-og-draeber-personer-i-moldovas-stoerste-lufthavn

-

Nato-admiral til Danmark: Alliancen er ikke kun en alarmcentral
I går kl. 20:56
https://www.dr.dk/nyheder/indland/nato-admiral-til-danmark-alliancen-er-ikke-kun-en-alarmcentral

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
[...]

Kl. 10.07
Russiske styrker forlader Zaporizjzja-atomkraftværket

Kl. 10.42
Ukraine får støtte for ti milliarder kroner

Kl. 11.10
Russisk ishockeyspiller i Polen anholdt og anklaget for spionage

Kl. 11.55
Danmark donerer 1,3 milliarder til at styrke ukrainsk luftvåben

Kl. 13.26
Telte til tusindvis af soldater opbygget ved militærbase i Belarus

Kl. 14.34
Ukraine styrker nordlig grænse efter rapport om 5000
Wagner-soldater i Belarus

Kl. 17.01
Rusland vil øge militærlønninger med 10,5 procent

Kl. 17.54
Nu reagerer Rusland – blokerer Prigozjin

Kl. 19.06
Polen vil opbevare amerikanske atomvåben, siger premierminister

Kl. 19.33
USA: Vi ved ikke, hvor Prigozjin er

Kl. 22.22
Polen frygter, at Wagner-gruppen vil destabilisere regionen

(Time now CET 00.56)

Deadline:

DR text-TV:
118

DR:
2023-07-01 kl 00.38
I går kl. 22:40
Føl fra en kritisk truet hesteart er født i San Diego Zoo

TV2:
2023-07-01 kl 00.49
Frygter natten i Frankrig – indkalder ekstra politi og pansrede
mandskabsvogne
30. jun kl. 23.24

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25353