News 2022-04-29, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1373 days to global Nuclearwar+suicide

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

56 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

44 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ... :-)

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

'Et Ord til Dagen'
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

___ quote begin ___

Ordet for 2022-04-29

Fordelene ved at være uselvisk

"Tænk ikke hver især på jeres eget, men tænk alle også på de andres vel."
Fil 2,4

Uselviskhed gør tre ting for dig:

Det forbedrer din livskvalitet. Det giver dig en påskønnelse af livet og
en forståelse af livets højere værdier. Det sætter en masse ting i
perspektiv, når man ser andre mennesker i nød, og man prøver at møde
deres behov. En forfatter skriver: "Intet liv er fattigere end et
selvcentreret liv. Og intet liv er rigere end det uselviske liv." Hvis
du gerne vil udvide din verden, så fokuser på at hjælpe andre.

Det gør dig til en del af noget, der er større end dig selv. I
midt-80'erne udviklede den verdensomspændte farmaceutvirksomhed, Merck &
Company, noget medicin, der kunne kurere onchocerkiasis (flodblindhed),
en sygdom, der forårsager infektion og blindhed hos millioner af
mennesker, hovedsageligt i udviklingslandene. Det var et godt produkt,
men dem, der havde brug for det, havde ikke råd til at købe det. Så hvad
gjorde Merck? De satte alligevel medicinen i produktion og
bekendtgjorde, at de ville give det gratis til enhver, der havde brug
for det. De gav mere end 250 millioner tabletter væk. George W. Merck
siger: "Vi bestræber os på aldrig at glemme, at medicin er til folket.
Medicin er ikke til for, at vi skal profitere af det. Profitten følger
med, og når vi netop har husket denne prioritering, er den aldrig
udeblevet." Hvilken lektie skal vi lære her? Det er ligetil. I stedet
for at prøve at være stor, skal du være en del af noget, der er større
end dig selv.

Det efterlader en arv. True North Communications' tidligere direktør
sagde: "Lær, optjen, giv tilbage - dette er livets tre faser." Når du
tænker på en uselvisk måde og investerer i andre mennesker, opnår du
muligheden for at skabe en arv, der vil leve videre efter dig. Og det
bør være dit mål.

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

The word for 2022-04-29

The benefits of being selfless

"Do not think individually of your own, but think also of the well-being
of others."
Phil 2,4

Selflessness does three things for you:

It improves your quality of life. It gives you an appreciation of life
and an understanding of life's higher values. It puts a lot of things in
perspective when you see other people in need and you try to meet their
needs. One author writes: "No life is poorer than a self-centered life.
And no life is richer than the selfless life." If you want to expand
your world, focus on helping others.

It makes you a part of something bigger than yourself. In the mid-1980s,
the worldwide pharmaceutical company, Merck & Company, developed some
drugs that could cure onchocerkiasis (river blindness), a disease that
causes infection and blindness in millions of people, mainly in
developing countries. It was a good product, but those who needed it
could not afford to buy it. So what did Merck do? They still put the
medicine into production and announced that they would give it away for
free to anyone who needed it. They gave away more than 250 million
tablets. George W. Merck says: "We strive to never forget that medicine
is for the people. Medicine does not exist for us to profit from it.
Profit follows, and once we have just remembered this priority, it is
never absent." What lesson should we learn here? It's straightforward.
Instead of trying to be big, you need to be part of something bigger
than yourself.

It leaves a legacy. True North Communications' former director said,
"Learn, earn, give back - these are the three phases of life." When you
think in a selfless way and invest in other people, you gain the
opportunity to create a legacy that will live on after you. And that
should be your goal.

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Слово на 2022-04-29

Преимущества самоотверженности

«Не думай о себе лично, но думай и о благополучии других».
Фил 2,4

Самоотверженность делает для вас три вещи:

Это улучшает качество вашей жизни. Это дает вам оценку жизни и понимание
высших ценностей жизни. Когда вы видите других нуждающихся людей и
пытаетесь удовлетворить их потребности, вы многое видите в перспективе.
Один автор пишет: «Нет жизни беднее эгоцентричной жизни. И нет жизни
богаче бескорыстной жизни». Если вы хотите расширить свой мир,
сосредоточьтесь на помощи другим.

Это делает вас частью чего-то большего, чем вы сами. В середине 1980-х
всемирная фармацевтическая компания Merck & Company разработала
несколько препаратов, способных вылечить онхоцеркоз (речную слепоту) —
заболевание, вызывающее инфекцию и слепоту у миллионов людей, главным
образом в развивающихся странах. Это был хороший продукт, но те, кто в
нем нуждался, не могли позволить себе его купить. Так что же сделал
Мерк? Лекарство все-таки запустили в производство и объявили, что
раздадут бесплатно всем, кто в нем нуждается. Они раздали более 250
миллионов планшетов. Джордж У. Мерк говорит: «Мы стремимся никогда не
забывать, что медицина предназначена для людей. Медицина существует не
для того, чтобы мы извлекали из нее выгоду. Прибыль следует, и как
только мы вспомнили об этом приоритете, она никогда не исчезает». Какой
урок мы должны здесь извлечь? Это просто. Вместо того, чтобы пытаться
быть большим, вам нужно быть частью чего-то большего, чем вы сами.

Он оставляет наследие. Бывший директор True North Communications сказал:
«Учиться, зарабатывать, отдавать — вот три этапа жизни». Когда вы
думаете бескорыстно и инвестируете в других людей, вы получаете
возможность создать наследие, которое будет жить после вас. И это должно
быть вашей целью.

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Слово на 29.04.2022

Переваги безкорисливості

«Не думайте окремо про своє, але думайте також про благополуччя інших».
Фил 2,4

Безкорисливість робить для вас три речі:

Це покращує якість вашого життя. Це дає вам оцінку життя та розуміння
вищих цінностей життя. Коли ви бачите інших людей, які потребують, і
намагаєтеся задовольнити їхні потреби, це ставить перед собою багато
речей. Один автор пише: «Життя не є біднішим за егоїстичне життя. І
немає життя багатшим за безкорисливе життя». Якщо ви хочете розширити
свій світ, зосередьтесь на допомозі іншим.

Це робить вас частиною чогось більшого, ніж ви самі. У середині 1980-х
років всесвітня фармацевтична компанія Merck & Company розробила деякі
ліки, які могли б вилікувати онхоцеркіаз (річкова сліпота),
захворювання, яке викликає інфекцію та сліпоту у мільйонів людей,
переважно в країнах, що розвиваються. Це був хороший продукт, але ті,
хто його потребував, не могли дозволити собі його купити. Отже, що
зробив Merck? Вони все-таки запустили ліки у виробництво і оголосили, що
віддадуть його безкоштовно всім, хто потребує. Вони роздали понад 250
мільйонів планшетів. Джордж У. Мерк каже: «Ми прагнемо ніколи не
забувати, що медицина для людей. Медицина існує не для того, щоб ми з
неї отримували прибуток. Прибуток йде, і як тільки ми згадали про цей
пріоритет, він ніколи не зникає». Якого уроку ми повинні тут вивчити? Це
просто. Замість того, щоб намагатися бути великим, вам потрібно стати
частиною чогось більшого, ніж ви самі.

Це залишає спадок. Колишній директор True North Communications сказав:
«Вчіться, заробляйте, віддавайте – це три фази життя». Коли ви думаєте
безкорисливо та інвестуєте в інших людей, ви отримуєте можливість
створити спадщину, яка буде жити і після вас. І це має бути вашою метою.

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i går kl. 22:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3802645
Katrine Bang Ramsbæk
Overblik

i går kl. 23:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3802730
Helgi Ólafsson
Borgmester: Mariupol vil aldrig blive overgivet for fredens skyld

i går kl. 23:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3802807
Helgi Ólafsson
Tak for i dag

i dag kl. 05:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803186
Julie Würtz
Det skete i krigen i Ukraine, mens du sov

i dag kl. 06:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803236
Julie Würtz
Storbritannien sender 8000 soldater til det østlige Europa.

i dag kl. 06:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803267
Julie Würtz
Nye dronefotos viser ødelagt forstad tæt på Kyiv

i dag kl. 06:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803285
Julie Würtz
Det russiske militær bruger trænede delfiner som militært værktøj i
Sortehavet

i dag kl. 06:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803326
Julie Würtz
Guterres: "FN’s sikkerhedsråd har ikke gjort nok for at forhindre og
afslutte denne krig”

Kommentar:

Det *grundlæggende* problem er, at Putin-666 MANGLER evnen et være
uselvisk, apropos andagtsteksten til i dag!

"Tænk ikke hver især på jeres eget, men tænk alle også på de andres
vel."
Fil 2,4

Og når et pattebarn insisterer på at ville bestemme over alle os
andre, da er der desværre ikke så meget at stille op!

Så kaster denne møgunge verden ud i elendighed, ved mindre vi
fremover mere målrettet *forhindrer* dette.

Og det kommer så til at betyde, at vi (alle demokratiske stater)
SKAL modarbejde alle diktatur-stater, for det er her ud fra det
onde udgår!

Minimum må være en 100% økonomisk boykot. Dette gælder OGSÅ
diktaturstaten Cannibalistan (det *kommunistiske* China)!

FNs såkaldte sikkerhedsråd er blot med til at bevare status quo
(og dermed legitime diktatur-staterne).

Og det er jo ikke så smart (hvis man vil *overleve*)!

i dag kl. 07:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803361
Julie Würtz
Nedlukning i Rusland har kostet McDonalds tæt på én millard kroner

i dag kl. 07:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803420
Julie Würtz
Genstart: En drøm om censur

i dag kl. 07:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803480
Julie Würtz
Militæranalytiker om evakuering i Mariupol: 'Man skal ikke tro, at man
er tæt på løsninger'

i dag kl. 08:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803527
Nynne Hein Møller
Udenrigsministeriet undersøger oplysning om dansk mands død i Ukraine

59 min. siden (Time now CET 09.28)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803623
Julie Würtz
Ukraine planlægger en evakuering af civile fra Azovstal-stålværket i dag

39 min. siden (Time now CET 09.28)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803692
Julie Würtz
Rusland har nedlagt veto mod en forlængelse af overvågningsmission i
Østukraine

19 min. siden (Time now CET 09.28)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803757
Julie Würtz
Hårde kampe omkring Severodonetsk og Lysychansk

7 min. siden (Time now CET 09.28)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803805
Julie Würtz
Ukraines udenrigsminister kritiserer manglende Natomedlemskab

Kommentar:

Jeg beder HVER DAG Gud om, at Sverige, Finland, Georgien,
Moldavien og Jer i Ukraine må blive medlemmer af NATO samt
Belarus, hvis de bliver demokratiske)

Herre! Hør vor bøn!

Hjælp os til at *nedkæmpe* dette onde (fra helvedets forgård)!

Det kan da IKKE være Din vilje, at vi (Menneskeheden) skal plages
med dette monster (som massemord jo er) i al evighed!

Und os en lykkelig fremtid med fred og glæde i fredelig
sameksistens.

(Time now CET 09.28)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
28. apr. 2022, 05:04
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-04-28-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 22.33
Zelenskyj reagerer på angreb mod Kyiv

Kl. 23.08
Mindst én meldes dræbt i angreb i Kyiv

Kl. 23.33
Borgmester: Mariupol vil aldrig overgive sig for fredens skyld

Kl. 01.00
Vi har alvorlige tab, men russernes er større, siger Zelenskyj-rådgiver

Kl. 02.33
Lukning i Rusland koster McDonald's tæt på én milliard

Kl. 03.02
Storbritannien sender 8000 soldater til Østeuropa

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
29. apr. 2022, 05:04
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-04-29-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.08
Ukraine: Næsten 100 er såret i angreb på felthospital

Kl. 05.12
Zelenskyj: - Jeg er blevet ældre af visdom, jeg aldrig ville have

Kl. 07.06
UK: Rusland har kun erobret begrænset terræn

Kl. 07.29
Storbritannien sender 8000 soldater til Østeuropa

Kl. 07.44
OSCE stopper otte års overvågningsmission i Ukraine

Stoppet skyldes, at Rusland har nedlagt veto mod at forlænge missionen.

Kl. 07.55
Ukraine: Civile skal evakueres fra belejret stålværk fredag

Kl. 08.12
USA sender milliarder til Ukraine – næsten hurtigere end de kan nå at
bruges, mener ekspert

46 min siden (Time now CET 09.17)
Zelenskyj er taknemmelig for USA's støtte

5 min siden (Time now CET 09.17)
Udenrigsminister: - Verden skylder Ukraine sikkerhed

Ukraine opgav atomvåben for verdensfredens skyld.

(Time now CET 09.17)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-28 kl. 21.49
4 min. siden
Forsker om kæmpe våbenbeløb fra USA til Ukraine: En eskalering af konflikten

TV2:
Tantholdt: 25-årig dansker dræbt i Ukraine - liget er i russisk varetægt
28. apr. 2022, 21:45

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24122

Kan skibene her være med til at redde planeten? - Kunne man lave alkohol ?

[...]

44 day after The International Court of Justice ...
FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 29-04-2022 kl. 09:33 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-04-29, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1373 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Fri, 29 Apr 2022 09:33:17 +0200
24122 <626b94c0$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/id5JbqeD58o/m/ySrB792YCAAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
I går kl. 21:48
Video: Ukrainsk hund er blevet folkehelt efter at have fundet 150 landminer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/video-ukrainsk-hund-er-blevet-folkehelt-efter-have-fundet-150-landminer

Kommentar:

Tak Jesus ... :-)

-

I går kl. 22:13
Ukrainske flygtninge får tilbudt gratis vaccination
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainske-flygtninge-faar-tilbudt-gratis-vaccination

... vaccination mod mæslinger, difteri og polio.

-

I dag kl. 05:21
Ukraines udenrigsminister kalder eksplosioner i Kyiv for et angreb på
verdenssikkerheden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraines-udenrigsminister-kalder-eksplosioner-i-kyiv-et-angreb-paa

Kommentar:

Den ENESTE grund (til at vi ikke kan gøre noget) er, at Putin-666
har søgt beskyttelse bag atomvåbene (som dog er en *falsk*
beskyttelse og kun kan tilbyde (hvad djævelen lyster:)
atomar-undergang!

Så det egentlige problem er måske i virkeligheden, at der findes
en djævel, som ønsker at ødelægge Guds skaberværk. Og at Putin-666
blot her er et af hans redskaber!

Det er IKKE helt uden grund, at vi bekender vor tro ved at sige:

Vi *forsager* djævelen og alle hans gerninger og al hans væsen.

Det er bl.a. heri, at Putin-666 og hans mænd er gået fejl i byen.

Det chikanerer dem ikke at myrde (hvis de kan opnå en fordel)!

*Anstændige* mennesker, derimod, tænker knap så selvisk! De har
lært at tage hensyn til andre. Og gudske-tak-og-lov for det.

-

Lukning i Rusland koster McDonald's tæt på én milliard
29. apr. 2022, 05:31
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-29-lukning-i-rusland-koster-mcdonalds-taet-pa-en-milliard

-

Ecco er i stormvejr for at være i Rusland, men det er flere andre danske
virksomheder også
29. apr. 2022, 05:31
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-04-29-ecco-er-i-stormvejr-for-at-vaere-i-rusland-men-det-er-flere-andre-danske

-

Våben og penge strømmer ind i Ukraine – næsten hurtigere end de kan nå
at bruge det, mener ekspert
29. apr. 2022, 09:31
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-29-vaaben-og-penge-stroemmer-ind-i-ukraine-naesten-hurtigere-end-de-kan-naa-at-bruge-det

-

I dag kl. 05:34
Lukning i Rusland og Ukraine koster McDonald's tæt på én milliard
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lukning-i-rusland-og-ukraine-koster-mcdonalds-taet-paa-en-milliard

-

I dag kl. 07:53
Udenrigsministeriet undersøger oplysning om dansk mands død i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udenrigsministeriet-undersoeger-oplysning-om-dansk-mands-doed-i-ukraine

-

I dag kl. 08:32
Hedebølge i Indien brænder hvede af og sætter en stopper for eksportplaner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hedeboelge-i-indien-braender-hvede-af-og-saetter-en-stopper-eksportplaner

-

I dag kl. 08:35
Energikrisen kan aflæses i Ørsted-regnskab: Overskud på 7,8 milliarder
kroner i første kvartal
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oersted-praesenterer-overskud-paa-94-milliarder-kroner-i-foerste-kvartal

-

Kan skibene her være med til at redde planeten?
29. apr. 2022, 09:45
https://nyheder.tv2.dk/klima/2022-04-29-kan-skibene-her-vaere-med-til-at-redde-planeten

En havskraldespand og en gigantisk støvsuger midt i bjergene er
nogle af de opfindelser, der skal være med til at redde klimaet.

Kommentar:

HVIS vi (ud fra solenergi) får produkseret Brint (H2) i større
mængder (fx. i Saharah), da KUNNE energien måske lagres som en
væske (fremfor en gasart, da det er billigere) ved at inddrage
atmosfærens kuldioxid (CO2). Kunne man lave Methanol eller
Ethanol ?

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

31 sek. siden (Time now CET 09.41)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803891
Julie Würtz
Zelenskyj takker Biden for ny milliardstøtte

9 min. siden (Time now CET 10.11)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803971
Julie Würtz
Rusland bekræfter angreb i Kyiv under FN-besøg

Kommentar:

Gid I selv får samme behandling (så I kan smage Jeres egen
ondskab)! Lad det regne ned fra himlen med sten a la Sodoma og
Tunguska - in the name of the Father°!

(Time now CET 10.11)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
18 min siden (Time now CET 09.40)
Hårde kampe i det østlige Ukraine

23 min siden (Time now CET 10.11)
Russisk kontrolpost beskudt med morterer

8 min siden (Time now CET 10.11)
Kofod: Vi undersøger oplysninger om dræbt dansk soldat

(Time now CET 10.11)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-29 kl. 09.42
41 min. siden
Ledigheden er på det laveste siden op til finanskrisen

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24123

Date: Fri, 29 Apr 2022 09:33:17 +0200
24122 <626b94c0$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/id5JbqeD58o/m/ySrB792YCAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

i dag kl. 10:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3803971
Julie Würtz
Rusland mener at have ødelagt rumraketanlæg i Kyiv

i dag kl. 10:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3804219
Julie Würtz
Oliedepot i brand i Donetsk-regionen

i dag kl. 10:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3804252
Julie Würtz
En person meldes dræbt efter missilangreb i Kyiv

i dag kl. 11:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3804548
Julie Würtz
Chef i russisk bank droppede jobbet og vil i stedet kæmpe for Ukraine

i dag kl. 11:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3804730
Julie Würtz
Finland og Sverige er stadig uafklarede omkring Nato-medlemskab

i dag kl. 12:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3804825
Astrid Ildor
Ørsted-topchef afviser fortsat russisk krav om betaling i rubler

i dag kl. 12:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3804900
Julie Würtz
Middagsoverblik: Det er der sket i Ukraine indtil videre i dag

i dag kl. 13:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3805387
Charlotte Kowal
Russiske styrker tilbageholder to nødhjælpsarbejdere, siger britisk NGO

i dag kl. 14:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3805629
Charlotte Kowal
Nato og USA byder Sverige og Finland velkommen i Nato - men svenskerne
holder igen

i dag kl. 14:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3805743
Charlotte Kowal
Britiske efterforskere skal undersøge potentielle krigsforbrydelser i
Ukraine

i dag kl. 15:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3805941
Charlotte Kowal
Journalist dræbt under angreb i Kyiv, siger radiostation

i dag kl. 16:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3806124
Charlotte Kowal
Se billederne fra angreb i Kyiv

i dag kl. 17:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3806308
Charlotte Kowal
FN's generalsekretær er 'rørt' over ukrainernes 'ukuelighed og mod'

36 min. siden (Time now CET 18.11)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3806431
Charlotte Kowal
Hvorfor angriber Rusland Kyiv?

35 sek. siden (Time now CET 18.11)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3806572
Charlotte Kowal
Rusland udsteder indrejseforbud for færøske og grønlandske repræsentanter

(Time now CET 18.11)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 10.27
Borgmester: Mindst én person har mistet livet efter angreb på Kyiv

Kl. 10.58
Ukraine: 23.000 russiske soldater har mistet livet

Kl. 11.27
Sverige er uafklaret om NATO-ansøgning

Kl. 11.53
Tesfaye: Tilstrømningen af ukrainere er aftaget markant

Kl. 12.42
Holland genåbner ambassade i Ukraine

Kl. 12.45
Russisk ambassade skal ligge i Ukraines Plads i Stockholm

Kl. 12.53
Bygninger i Kyiv ramt af angreb

Kl. 12.56
Danmark giver 680.000 kroner til beskyttelse af Ukraines kulturarv

Kl. 13.23
Rusland forbereder sig til G20-topmøde

Kl. 13.48
Journalist dræbt i Kyiv-angreb

Kl. 14.22
Tyskland kalder russisk angreb for "umenneskeligt"

Kl. 14.52
Ukraines fodboldlandshold spiller igen

Kl. 15.04
Tjekkiet og Polen genoptager forhandlinger om ny gasledning

Kl. 15.34
Medie: 80 Holocaust-ofre evakueret fra Ukraine

Kl. 16.06
Rusland udsender video med britisk krigsfange

Kl. 16.30
Finland fastholder parløb med Sverige i NATO-spørgsmål

Kl. 16.46
FN's generalsekretær: Civile betaler den højeste pris for krig

41 min siden (Time now CET 18.04)
Kommandant: Azovstal er værre end en humanitær katastrofe

21 min siden (Time now CET 18.04)
FN: Over 5,4 millioner mennesker er flygtet fra Ukraine

(Time now CET 18.04)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24124

Date: Fri, 29 Apr 2022 09:33:17 +0200
24122 <626b94c0$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/id5JbqeD58o/m/ySrB792YCAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 09:45
Ukraine planlægger en evakuering af civile fra Azovstal-stålværket i dag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-planlaegger-en-evakuering-af-civile-fra-azovstal-staalvaerket-i-dag

-

I går kl. 10:15
Rusland mener at have ødelagt rumraketanlæg i Kyiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-bekraefter-angreb-i-kyiv-under-fn-besoeg

-

Ukrainsk mor og døtre er rejst fra Danmark – pengene er væk, og de
savner familien
29. apr. 2022, 10:21
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-29-ukrainsk-mor-og-doetre-er-rejst-fra-danmark-pengene-er-vaek-og-de-savner-familien

-

Kofod: Vi undersøger oplysningerne om død dansker
29. apr. 2022, 10:46
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-29-kofod-vi-undersoeger-oplysningerne-om-doed-dansker

-

I går kl. 10:50
Chef i russisk bank hopper af og vil kæmpe for Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/chef-i-russisk-bank-hopper-af-og-vil-kaempe-ukraine

-

Satellitbilleder tyder på, at russerne har indsat delfiner i krigen
29. apr. 2022, 11:22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-29-satellitbilleder-tyder-paa-at-russerne-har-indsat-delfiner-i-krigen

-

I går kl. 11:35
Ørsted-topchef afviser fortsat russisk krav om betaling i rubler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oersted-topchef-afviser-fortsat-russisk-krav-om-betaling-i-rubler

-

I går kl. 12:15
Finland og Sverige er stadig uafklarede omkring Nato-medlemskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/finland-og-sverige-er-stadig-uafklarede-omkring-nato-medlemskab

-

Russisk oberst forklarer, hvorfor krigen i Ukraine ikke er en krig
29. apr. 2022, 12:42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-29-russisk-oberst-forklarer-hvorfor-krigen-i-ukraine-ikke-er-en-krig

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
29. april 2022, 13:24
Opdateret 29. april, 13:24
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-29-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

I går kl. 13:38
Er færingerne gået i økonomisk fiskenet? Havne med russiske skibe er
'politisk farligt'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/paa-trods-af-krigen-er-russiske-stadig-velkomne-i-faeroeske-havne

-

Vesten har frie hænder til alle tænkelige sanktioner, men visse hensyn
spænder ben
29. apr. 2022, 13:42
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-28-vesten-har-frie-haender-til-alle-taenkelige-sanktioner-men-visse-hensyn-spaender

Kommentar:

*Afguderne* money-god og bekvemmelighedsgudinden!

-

I går kl. 13:56
Nato og USA byder Sverige og Finland velkommen i Nato - men svenskerne
holder igen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/xxxxxxx-5

-

Eksperter har nærstuderet Ruslands missiler, og deres fund bør bekymre
både russerne og Vesten
29. apr. 2022, 15:20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-29-eksperter-har-naerstuderet-ruslands-missiler-og-deres-fund-boer-bekymre-baade

Nærmest samtlige af Ruslands moderne militære systemer er
afhængige af komponenter og teknologi, der er importeret fra
vestlige lande.

-

Dansk rigmand køber dansk kæde af russer – for nul kroner
29. apr. 2022, 15:29
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-04-29-dansk-rigmand-koeber-dansk-kaede-af-russer-for-nul-kroner

-

I går kl. 16:37
Dansk rigmand overtager Humac fra russiske hænder for nul kroner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-rigmand-overtager-humac-nul-kroner

-

Dræbt 25-årig dansker ligger stadig på slagmarken – for farligt at hente
liget
29. apr. 2022, 17:51
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-29-draebt-25-aarig-dansker-ligger-stadig-paa-slagmarken-for-farligt-at-hente-liget

-

I går kl. 18:10
Ukraines børn tegner krigen og deler den på Instagram
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraines-boern-tegner-krigen

-

I går kl. 18:49
FN: Over 3.000 døde eller forsvundne i flugtforsøg til Europa sidste år
https://www.dr.dk/nyheder/fn-over-3000-doede-eller-forsvundne-i-flugtforsoeg-til-europa-sidste-aar

-

Daniel Ryes IS-fangevogter idømt fængsel på livstid
29. apr. 2022, 19:04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-29-daniel-ryes-is-fangevogter-idoemt-faengsel-paa-livstid

-

I går kl. 19:16
En af Daniel Ryes IS-fangevogtere idømt fængsel på livstid
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/en-af-daniel-ryes-fangevogtere-idoemt-faengsel-paa-livstid

-

Flere tusinde fremmede kæmper for Ukraine – men det er ikke altid en
fordel, siger ekspert
29. apr. 2022, 19:34
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-29-flere-tusinde-fremmede-kaemper-for-ukraine-men-det-er-ikke-altid-en-fordel-siger

-

Ukrainske flygtninge forlader Danmark igen – her er en af dem
29. apr. 2022, 19:58
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-29-ukrainske-flygtninge-forlader-danmark-igen-her-er-en-af-dem

-

Lukker Putin for gassen, vil det ramme Danmark hårdt, siger økonomer
29. apr. 2022, 21:21
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-04-29-lukker-putin-for-gassen-vil-det-ramme-danmark-haardt-siger-oekonomer

Kommentar:

Der er noget *hykleri* i al det her, fordi ...

Vi er ved at ØDELÆGGE vores klima, og der er kun én måde at stoppe
det på, og det er ved at holde op cmed af afbrænde disse fossile
brændstoffer!

Derfor skal vi indrette vores samfund på en sådan måde, at det IKKE
kan betale sig at afbrænde gas, olie og kul!

Ethvert land, der fortsat tilsviner miljøet, boykottes automatisk!

-

USA tog for første gang 'V'-ordet i brug og nu er spillet et helt andet
Jacob Kaarsbo
Senioranalytiker i Tænketanken Europa og tidligere chefanalytiker i FE
29. apr. 2022, 21:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-29-usa-tog-for-foerste-gang-v-ordet-i-brug-og-nu-er-spillet-et-helt-andet

De kommende uger vil Rusland formentlig fortsat forsøge fremrykning. Men
snart kan det være Ukraine, der er i offensiven.

-

I går kl. 21:30
Daniel Ryes fangevogter fra IS er idømt fængsel på livstid: 'Det er en
påmindelse om, at rollerne er byttet om'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/daniel-ryes-fangevogter-fra-er-idoemt-faengsel-paa-livstid

-

I går kl. 21:34
Daniel Rye efter livstidsdom til fangevogter: 'Alt omkring den her sag
er hamrende tragisk'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/daniel-rye-efter-livstidsdom-til-fangevogter-alt-omkring-den-her-sag-er-hamrende

-

I går kl. 21:54
USA er begyndt at træne ukrainske styrker i Tyskland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-er-begyndt-traene-ukrainske-styrker-i-tyskland

-

Hadet gør forhandlinger om fred svære: - Folk ønsker at dræbe dem
29. apr. 2022, 23:09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-29-hadet-goer-forhandlinger-om-fred-svaere-folk-oensker-at-draebe-dem

-

I går kl. 23:42
Norsk statsminister: Kina skal bruge sin stemme i krigen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/norsk-statsminister-kina-skal-bruge-sin-stemme-i-krigen

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i går kl. 18:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3806640
Charlotte Kowal
Ruslands tab er 'kolossale', siger Zelenskyjs rådgiver

i går kl. 18:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3806708
Charlotte Kowal
Ukraines børn tegner krigen og deler den på Instagram

i går kl. 19:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3806942
Charlotte Kowal
Britisk ambassadør er tilbage i Kyiv

i går kl. 19:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3807031
Charlotte Kowal
Korrespondent: Ukrainerne er vrede, men ikke overraskede over angreb i Kyiv

i går kl. 20:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3807229
Charlotte Kowal
Verdensbanken giver 658 millioner kroner til Ukraine i humanitær bistand

i går kl. 20:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3807354
Charlotte Kowal
Er færingerne gået i økonomisk fiskenet? Havne med russiske skibe er
'politisk farligt'

i går kl. 20:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3807489
Charlotte Kowal
USA er begyndt at træne ukrainske styrker i Tyskland

i går kl. 21:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3807756
Charlotte Kowal
Både Zelenskyj og Lavrov er skeptiske over fredsforhandlinger

i går kl. 21:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3807803
Charlotte Kowal
Aftenoverblik over krigen i Ukraine

i går kl. 22:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3808066
Helgi Ólafsson
Zelenskyj: Ny massegrav fundet nær Kyiv

i går kl. 23:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3808194
Helgi Ólafsson
Ukraines landshold møder Mönchengladbach i første kamp siden invasionen

i går kl. 23:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3808250
Helgi Ólafsson
Norge vil have Kina til at tage stilling til krigen

Kommentar:

Kannibalistan er - ligesom Psykopatistan - et *diktatur*, så ...
sæt ikke forhåbningerne al for højt!

i går kl. 23:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3808278
Helgi Ólafsson
Tak for i dag

(Time now CET 01.39)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 18.17
Tre færinge og tre grønlændere nægtes indrejse til Rusland

Kl. 18.27
Storbritannien og Holland sender efterforskere til Ukraine

Kl. 19.12
Ukraine anklager Rusland for tyveri af over 60 tons hvede

Kl. 19.28
Medie: EU-forbud mod russisk olie kan komme næste uge

Kl. 19.44
Olena Zelenska har ikke set sin mand siden krigen startede

Kl. 20.15

Kl. 20.37
Rusland sprænger jernbanebro under fremrykning

Kl. 20.49
Zelenskyj: 900 dræbte civile i massegrave i Kiyv-provins

Kl. 21.20
Rusland advarer Moldova om Nato-medlemskab

Kl. 21.49
Lavrov: Sikkerhedsgarantier må ikke gælde Krim og Donbass

Kommentar:

Vil en sten fra Rummet (a la Sodoma og Tunguska) ændre på denne
Jeres forkerte *imperialistiske* opfattelse?

Kl. 22.11
Russisk udenrigsminister: Vi er ikke i krig med NATO om Ukraine

Kommentar:

Nej. I er i krig mod selve det russiske *demokrati*; al det, der
tog afstand fra det *diktatoriske* kommunistiske Sovjetunionen!

Kl. 22.34
Piratversioner af amerikanske film vises i russiske biografer

Kl. 23.02
Norsk statsminister: Kina bør tage afstand fra krig i Ukraine

Kl. 00.34
Talsmand: Krigen er kold brutalitet

Kommentar:

INTET kan retfærdiggøre Putin-666s massemord i Ukraine!

(Time now CET 01.39)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-30 kl. 02.00
I går kl. 23:42
Norsk statsminister: Kina skal bruge sin stemme i krigen

TV2:
Efter to dramatiske fredage har Tivoli sat bremsen i – men de unge
dukker fortsat op
29. apr. 2022, 23:27

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24125