Israel og Hamas indgår aftale: Fire dages våbenhvile i bytte for 50 gidsler. Qatars "fredsmæler"-*hykleri* - News 2023-11-22

Israel og Hamas indgår aftale: Fire dages våbenhvile i bytte for
50 gidsler

Løkke glæder sig over aftale mellem Israel og Hamas

Hamas lykkes med deres strategi, vurderer militæranalytiker

Qatars "fredsmæler"-*hykleri*

USA har angrebet to mål i Irak

File 25.828 ...
WHERE is my vote ? (HVOR ér min stemme ?)
https://sites.google.com/view/where-is-my-vote/files/25-xxx/25-8xx/25-828
Denmark, Moderaterne
https://sites.google.com/view/kall-denmark/files/25-xxx/25-8xx/25-828

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Zelenskyj: - Jeg har overlevet fem attentatforsøg -
News 2023-11-21
Date: Tue, 21 Nov 2023 08:30:35 +0100
25824 <655c5c9b$0$714$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_BFfBxz99i4/m/F06f5f5eAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

[ ... ]

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Zelenskyj afslører attentatforsøg, og Løkke opfordrer
eks-partifælle til at forlade Folketinget – her er dagens overblik
I går kl. 20.50
https://nyheder.tv2.dk/2023-11-21-zelenskyj-afsloerer-attentatforsoeg-og-loekke-opfordrer-eks-partifaelle-til-at-forlade-folketinget-her-er-dagens-overblik

-

For ti er siden vendte ukrainere Rusland ryggen: I dag fejres
dagen som et symbol på frihed
I går kl. 21:30
https://www.dr.dk/stories/1288510966/saadan-markerer-ukrainerne-maidan-ti-aar-efter

-

Derfor er Qatar mægler i krigen mellem Hamas og Israel
I går kl. 23:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/derfor-er-qatar-maegler-i-krigen-mellem-hamas-og-israel

Selvom krigen mellem Hamas og Israel foregår langt fra Qatar,
spiller den rige ørkenstat alligevel en afgørende rolle i en
potentiel våbenhvile.

Kommentar:

CET ca. 08:30-59

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Heaven-Break -
Was: Qatari support for Hamas. SHAME on You, Qatar! -
Re: ... News 2023-10-24
Date: Tue, 24 Oct 2023 12:38:21 +0200
25712 <65379ea0$0$713$1472...@news.sunsite.dk>
Terror (abuse of power)
https://sites.google.com/view/terror-abuse-of-power/files/25-xxx/25-7xx/25-712
Qatar
https://sites.google.com/view/kall-qatar/files/25-xxx/25-7xx/25-712
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EZP1yZu7a0c/m/7suWKXVZBAAJ

> [...]
> (2023-10-24, Tuesday, day no 297 (68 left), CET 12.25, GMT 10:25)
> - "Min øjesten,"
>
> 25
> - "Israel,"
>
> 26
> - "har du ..."
>
> 27
> - "gjort ondt imod!"
>
> Means something like:
> (
> - "Min øjesten, Israel, har du gjort ondt!"
> )
> =>
> - "The apple of my eye, Israel, hast thou harmed!"

I har *medvirket* til denne ONDE krig mod Israel ved at hjælpe
Hamas økonomisk (fremfor Det Palæstinensiske Selvstyre), og
dermed *undergravet* Oslo-freds-processen!

(
Det er religiøs *vanvid*; dét I foretager Jer!

Det kan - i sin yderste konsekvens - komme til at koste os alle
livet på denne planet!
)

Det må høre op nu!

-

I dag kl. 00:42
Sydkorea ophæver delvist militær aftale med Nordkorea
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sydkorea-ophaever-delvist-militaer-aftale-med-nordkorea

-

Israel og Hamas indgår aftale: Fire dages våbenhvile i bytte for
50 gidsler
I dag kl. 02:46
opdateret I dag kl. 06:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/aftale-mellem-israel-og-hamas-50-gidsler-skal-frigives-i-loebet-af-fire-dages-pause

Israel og Hamas er blevet enige om en aftale, der også indebærer
frigivelsen af palæstinensiske fanger.

-

DR S129 ons 22 nov 08:05:12
22.november dr.dk/nyheder 05:23

LØKKE GLÆDER SIG OVER AFTALE
På sin Facebook-profil har
udenrigsminister Lars Løkke Rasmussen
kommenteret på den aftale, der netop er
indgået mellem Israel og Hamas.

I dag kl. 05:23
Lars Løkke Rasmussen glæder sig over aftale: Men vi er langt fra
i mål
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lars-loekke-rasmussen-glaeder-sig-over-aftale-men-vi-er-langt-fra-i-maal

-

Løkke glæder sig over aftale om frigivelse af gidsler og
kamppause
I dag kl. 05.28
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-11-22-loekke-glaeder-sig-over-aftale-om-frigivelse-af-gidsler-og-kamppause

-

Israel stemmer for aftale om midlertidig våbenhvile og
frigivelse af gidsler
I dag kl. 02.32
Opd. I dag kl. 05.48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-22-israel-stemmer-for-aftale-om-midlertidig-vaabenhvile-og-frigivelse-af-gidsler

-

USA angriber to mål i Irak med forbindelse til Iran
I dag kl. 06.04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-22-usa-angriber-to-maal-i-irak-med-forbindelse-til-iran

-

Sydkorea ophæver delvist militær aftale med Nordkorea
I dag kl. 06.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-22-sydkorea-ophaever-delvist-militaer-aftale-med-nordkorea

-

DR S134 ons 22 nov 08:27:55
22.november dr.dk/nyheder 06:56

FORUDSER 'ENORMT SVÆRE' DAGE I GAZA

I dag kl. 06:56
Røde Kors forudser 'enormt svære' dage i Gaza, men håber på det
bedste
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/roede-kors-forudser-enormt-svaere-dage-i-gaza-men-haaber-paa-det-bedste

-

1, 2, 3, 4 løsgængere i Folketinget: Det svækker tilliden
I dag kl. 07:20
https://www.dr.dk/nyheder/politik/1-2-3-4-loesgaengere-i-folketinget-det-svaekker-tilliden

Folketingets formand er ikke begejstret for, at så mange
politikere forlader de partier, de er valgt for.

Subject: Where is my vote, mister bæ-på-dåse afgudsdyrker ?
Date: Tue, 16 Jun 2009 12:01:18 +0200
08.892 <4a376d67$0$90272$1472...@news.sunsite.dk>
WHERE is my vote ? (HVOR ér min stemme ?)
https://sites.google.com/view/where-is-my-vote/files/08-xxx/08-8xx/08-892
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/LlZp4VfPRck/m/u4B2D7I0HykJ

> ... [Iran] ...

)

Jeg stemte på Moderaterne, men da jeg IKKE kunne stemme
personligt på Lars Løkke (som jeg ellers har tillid til), var
jeg TVUNGET til (af dette *udemokratiske* valgsystem i Danmark)
at stemme på blot partiet.

Derved *huggede* disse løsgængere my-vote!

Øv, øv og atter øv!

=>

Lav dette *uretfærdige* valgsystem om, så min stemme på Lars
Løkke kan overdrages til en, som *han* (som øverste chef for
partiet Moderaterne) har tillid til !

-
DR S139 ons 22 nov 08:27:55
22.november dr.dk/nyheder 08:02

USA HAR ANGREBET TO MÅL I IRAK

29 min. siden
USA har angrebet to mål i Irak
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-har-angrebet-maal-i-irak

-

Korrespondent efter gidselaftale: Det er en svær aftale at gå
med til for Israel
I dag kl. 08:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/korrespondent-efter-gidselaftale-det-er-en-svaer-aftale-gaa-med-til-israel

Der er blandede følelser over aftalen mellem Israel og Hamas om
frigivelse af gidsler og en våbenhvile.

-

2023-11-22 kl 10.25
Våbenhvile i Gaza: Det ved vi, det mangler vi svar på
16 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-22-vaabenhvile-i-gaza-det-ved-vi-det-mangler-vi-svar-paa

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 00:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6800802
Louise Lønsmann
De første gidsler kan muligvis komme hjem torsdag

i dag kl. 01:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6800833
Louise Lønsmann
Jordan styrker sit forsvar langs grænsen til Israel

i dag kl. 01:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6800834
Louise Lønsmann
Hospitaler i Israel klar til at modtage frigivne gidsler

i dag kl. 02:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6800847
Louise Lønsmann
Israel indgår aftale med Hamas om frigivelse af gidsler

i dag kl. 02:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6800859
Louise Lønsmann
Fire dages pause i kampene, mens 50 gidsler løslades

i dag kl. 03:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6800888
Louise Lønsmann
Uvist hvornår den fire dages pause vil finde sted

i dag kl. 03:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6800896
Louise Lønsmann
Israel: Pause kan forlænges, hvis flere gidsler frigives

i dag kl. 04:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6800941
Louise Lønsmann
Lars Løkke Rasmussen glæder sig over aftale: Men vi er langt fra
i mål

i dag kl. 04:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6800945
Louise Lønsmann
Hamas: 150 palæstinensiske fanger løslades

i dag kl. 04:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6800952
Louise Lønsmann
Qatar bekræfter fire dages pause i kampe

i dag kl. 05:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801034
Selin Türker
Israel og Hamas indgår aftale om gidsler og midlertidig
våbenhvile

i dag kl. 05:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801068
Selin Türker
Biden hilser aftale velkommen

i dag kl. 06:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801143
Selin Türker
Qatar giver flere detaljer om aftalen

i dag kl. 06:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801166
Nanna Nørby Hansen
Røde Kors: Det bliver enormt svært de næste dage, men vi håber
det bedste

i dag kl. 06:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801185
Selin Türker
Hvad vil Hamas bruge de fire dages pause på?

Vi må gå ud fra, at tunnelerne (længere nede under Gaza) er
*intakte*. Og herfra vil man så angribe Israel igen og igen og
igen!

i dag kl. 07:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801243
Selin Türker
Rusland: Positivt at der er indgået en aftale

i dag kl. 07:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801254
Nanna Nørby Hansen
Korrespondent i Israel: Det er ikke nogen let aftale for Israel
at gå med til

i dag kl. 07:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801288
Selin Türker
EU vil bruge pausen på at øge nødhjælp til Gaza

i dag kl. 07:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801340
Selin Türker
Israel udgiver liste med 300 palæstinensiske fanger, der kan
løslades

i dag kl. 08:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801442
Selin Türker
Qatar: Håber at aftale kan føre til fredsproces

Det ville være dejligt, men ...

Hamas udspringer af en *religiøs* tilgang/forståelse af
problemerne, og heri er der INGEN kompromiser. KUN muslimer er
okay. Alle andre skal væk! Derfor fx. Terrorbomberne i 1990'erne
(endskønt alle vi andre forsøgte freden gennem
Oslo-freds-processen)!

Og så længe man indtager denne *egocentriske* holdning, kan vi
desværre ikke komme videre!

Man vil blive ved med at føre krig mod Israel, fordi selve dets
eksistens er et *bevis* på, at deres gud IKKE er Gud!

Og denne *kendsgerning* kan de ikke tåle at blive konfronteret
med!

Jeg (og andre) har forsøgt (på en *fredelig* måde) at gøre dem
(og andre) opmærksomme på, at deres religiøse forståelse IKKE
nødvendigvis er den korrekte, apropos fundet af fx Big-Bang-DATA
440,037.

Men de vil IKKE høre. De vil hellere leve i *løgnen* og hive os
andre med ned i Afgrunden, hvorfor INGEN levende vender tilbage!

Kal det bare Gak-gak, for det ér gak-gak at begå kollektivt
selvmord bare på grund af en religiøs *løgn*!

Så ...

"Vejrudsigten" bliver vold, mord, død og ødelæggelse bl.a. fordi
I støtter dem økonomisk, så Hamas (og andre) får midler til at
bekrige Israel militært!

Kald også bare denne adfærd for gak-gak (altså knald i låget)!

i dag kl. 08:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801498
Selin Türker
Israel fortsætter angreb forud for pause

i dag kl. 09:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801581
Nanna Nørby Hansen
Militæranalytiker: 'Der venter flere grimme perioder endnu'

i dag kl. 09:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801660
Nanna Nørby Hansen
Abbas kalder på mere end bare en 'humanitær våbenstilstand'

i dag kl. 09:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801678
Rasmus Jungersen
Hamas lykkes med deres strategi, vurderer militæranalytiker

Kommentar:

Ja, DESVÆRRE !!!

i dag kl. 09:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801714
Nanna Nørby Hansen
Hvad indebærer aftalen mellem Israel og Hamas?

46 min. siden (Time now CET 11.03)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801802
Nanna Nørby Hansen
14 ambulancer er ankommet for at evakuere patienter fra
al-Shifa-hospitalet

39 min. siden (Time now CET 11.03)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801827
Rasmus Jungersen
Overdragelse er en svær manøvre, vurderer dansk gidselforhandler

30 min. siden (Time now CET 11.03)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801855
Nanna Nørby Hansen
Pave Frans: Konflikten er ikke længere krig, men terrorisme

20 min. siden (Time now CET 11.03)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801897
Nanna Nørby Hansen
Talsperson fra Israels militær: Vores instruks er ikke blevet
ændret

7 sek. siden (Time now CET 11.03)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6801995
Nanna Nørby Hansen
Rusland: Humanitære pauser er eneste vej frem

(Time now CET 11.03)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.19
Opd. 19 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-21-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 21.37
Israelsk gidsel er død, siger Islamisk Jihad

Kl. 22.01
Seks hospitaler er klar til at modtage gidsler

Kl. 22.45
Det er der sket tirsdag

New Link ...

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.07
Opd. 3 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-22-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 05.07
Israel stemmer for aftale om frigivelse af 50 gidsler

Kl. 05.12
Hamas bekræfter fire dages kamppause i Gaza

Kl. 05.20
Midlertidig våbenhvile starter tidligst torsdag

Kl. 05.20
Qatar bekræfter aftale mellem Israel og Hamas

Kl. 05.28
Løkke glæder sig over kamppause, men fastslår: - Vi er langt fra
i mål

Kl. 05.32
Biden glæder sig over gidselaftale

Kl. 05.38
Israel vil hverken angribe eller anholde i Gaza under kamppause,
siger Hamas

Kl. 05.43
Biden siger, at aftalen "vil lindre lidelser for uskyldige
palæstinensere"

Kl. 05.46
Særlig én gerning kan forlænge våbenhvile i Gaza yderligere

Kl. 05.57
Fem palæstinensere dræbt på Vestbredden

Kl. 06.08
Stadig mange ubesvarede spørgsmål, siger korrespondent

Kl. 06.16
- En form for gennembrud, siger korrespondent om indgået aftale

Kl. 06.36
Røde Kors er klar til at hjælpe med at lette gidselfrigivelsen

Kl. 06.51
Israels præsident kalder gidselaftalen "pinefuld"

Kl. 07.07
- Aftale giver uvurderligt håb, siger Røde Kors' katastrofechef

Kl. 07.11
Her er det, vi ved indtil videre om ny aftale

Kl. 07.30
Medie: Israelsk militær beordrer evakuering af indonesisk
hospital i Gaza

Kl. 07.46
Israel har 7000 palæstinensiske fanger, siger generalsekretær

Kl. 08.03
Israel deler liste over fanger, der kan løslades

Kl. 08.07
Abbas hilser aftale mellem Hamas og Israel velkommen

Kl. 08.24
Israel får liste med navne på de ti første gidsler

Kl. 08.42
Cameron kalder aftale et "afgørende skridt"

Kl. 09.00
Israel sætter udløbsdato på våbenhvile

Kl. 09.01
Kampe fortsætter i Gaza – himmel indhyllet i sorte røgskyer

Kl. 09.09
Israelske soldater opererer stadig i Gaza

Kl. 09.23
- Alle tilfangetagne børn skal frigives, siger Red Barnet

Kl. 09.46
Familiemedlem til gidsler sidder tilbage med håb efter ny aftale
med Hamas

43 min siden (Time now CET 10.55)
Aftale om gidsler skaber glæde, men er skrøbelig

34 min siden (Time now CET 10.55)
Hamas-medlemmer blandt frigivne fanger, siger journalist

3 min siden (Time now CET 10.55)
49 ud af 300 palæstinensiske fanger tilhører Hamas, oplyser
Israel

2 min siden (Time now CET 11.01)
14 ambulancer ankommet til al-Shifa-hospital

(Time now CET 11.01)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 08:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6801478
Casper Lindbjerg Greve
Ukrainsk militær skyder 14 russiske droner ned

(Time now CET 10.27)

Seneste nyt i krigen i Ukraine
I dag kl. 05.08
Opd. 11 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-21-seneste-nyt-i-krigen-i-ukraine

Kl. 21.25
USA: Rusland sender Wagner-gruppen til Iran

Kl. 23.32
FN advarer mod angreb på Ukraines hvedeeksport

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.08
Opd. 25 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.13
Rusland hævder at have destrueret fire skibe på vej mod Krim

Kl. 05.52
Hver anden i måling: Ingen fredsforhandling hvis Ukraine skal
afgive land

Kl. 07.41
Ukrainsk vintervejr gør kampene sværere, vurderer ISW

Kl. 07.43
Putin deltager i online G20-topmøde

Kl. 08.06
Forsvarsminister forsøger at dæmpe russisk "hysteri", skriver ISW

... i forbindelse med Ukraines forsøg på at krydse
Dnipro-floden i det sydlige Ukraine.

Kl. 09.00
Natten igennem har Rusland og Ukraine skudt hinandens droner ned

33 min siden (Time now CET 10.51)
Ukrainsk video driller russerne med uvis skæbne for Krim-bro

25 min siden (Time now CET 10.51)
Video tyder på forestående ukrainsk angreb på Krim-broen, siger
korrespondent

(Time now CET 10.51)

Deadline:

DR text-TV:
142

DR:
2023-11-22 kl 10.24
I dag kl. 08:55
Regeringen vil bruge 13 milliarder kroner på luftværn og mere personale
i Forsvaret

TV2:
2023-11-22 kl 10.25
Våbenhvile i Gaza: Det ved vi, det mangler vi svar på
16 min siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25828

Vi har været igennem helvede, siger Israels ambassadør i Danmark

-

Subject: Israel og Hamas indgår aftale: Fire dages våbenhvile i
Date: Wed, 22 Nov 2023 11:06:20 +0100
25828 <655dd29c$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iOIcF63bzuI/m/EgxCMfN-AAAJ
60 år siden i dag: Se billederne fra den skæbnesvangre dag, hvor
Kennedy blev skudt
I dag kl. 10:27
https://www.dr.dk/stories/1288510966/60-ret-for-kennedy-drab/

-

DR S143 ons 22 nov 15:01:10
22.november dr.dk/nyheder 10:32

NORDKOREAS SATELLIT ER I KREDSLØB

I dag kl. 10:32
Sydkorea bekræfter, at Nordkoreas satellit er i kredsløb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sydkorea-bekraefter-nordkoreas-satellit-er-i-kredsloeb

-

Dansk gidselforhandler: Gidseloverdragelse bliver en svær
manøvre
I dag kl. 12:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/dansk-gidselforhandler-gidseloverdragelse-bliver-en-svaer-manoevre

Selvom Hamas og Israel har indgået en aftale om at løslade
gidsler, er det stadig en skrøbelig situation at skulle
overdrage de 50 personer.

-

I dag kl. 12:16
Nu strammes regler for sygeorlov: Alle folketingsmedlemmer skal
aflevere lægeerklæring
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nu-strammes-regler-sygeorlov-alle-folketingsmedlemmer-skal-aflevere-laegeerklaering

-

Partier enige: Løsgængere skal vise lægeerklæring ved sygeorlov
I dag kl. 12.58
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-11-22-partier-enige-loesgaengere-skal-vise-laegeerklaering-ved-sygeorlov

-

DR S152 ons 22 nov 15:00:41
22.november dr.dk/nyheder 14:29

METTE F. GLAD FOR GIDSEL-AFTALE

Mette Frederiksen kalder våbenhvile i Gaza et 'meget vigtigt
fremskridt' for civile
I dag kl. 14:29
https://www.dr.dk/nyheder/politik/mette-f-kalder-vaabenhvile-i-gaza-et-meget-vigtigt-fremskridt-civile

Hamas og Israel har indgået en fælles aftale om fire dages
våbenhvile mod frigivelse af 50 gidsler.

-

Brandstiftelse, stenkast og molotovcocktails: Børn ned til 14 år
sidder i fængsel i Israel
8 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/brandstiftelse-stenkast-og-molotovcocktails-boern-ned-til-14-aar-sidder-i-faengsel-i

Som del af en aftale mellem Israel og Hamas vil palæstinensiske
fanger i Israel blive løsladt. På listen over fanger er
hundredvis af børn og unge.

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 11:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6802052
Nanna Nørby Hansen
Beboere i Gaza By opfordres til at evakuere øjeblikkeligt

i dag kl. 11:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6802108
Nanna Nørby Hansen
Red Barnet: 'Et par dages pause i kampene vil ikke holde børn i
sikkerhed'

i dag kl. 11:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6802166
Nanna Nørby Hansen
Israel forventer frigivelse af gidsler i morgen

i dag kl. 12:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6802256
Nanna Nørby Hansen
Qatar håber, at midlertidig aftale er første skridt mod en
langvarig våbenhvile

i dag kl. 12:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6802364
Nanna Nørby Hansen
Humanitære organisationer holder pressemøde

i dag kl. 12:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6802444
Nanna Nørby Hansen
Sådan kan gidseludvekslingen komme til at foregå

i dag kl. 13:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6802555
Morten Top
Hamas: Midlertidig våbenhvile begynder kl. 10 i morgen

i dag kl. 14:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6802815
Morten Top
FN-chef glæder sig over aftale: 'Et skridt i den rigtige retning'

i dag kl. 14:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6802859
Morten Top
Mette Frederiksen hilser midlertidig våbenhvile velkommen "så vi
kan beskytte børnene"

i dag kl. 14:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6802981
Morten Top
Billeder: Palæstinensere begraver dræbte i massegrav ved Khan
Yunis

21 min. siden (Time now CET 16.02)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6803157
Morten Top
Militæranalytiker: 'Israel vil bruge tiden til at forberede
næste fase'

3 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6803274
Morten Top
Egyptens regering: Flere end 9.000 evakueret fra Gaza siden 7.
oktober

(Time now CET 16.13)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
Kl. 11.19
Israelsk minister kalder våbenhvile for "farlig" og "skadelig"

Kl. 11.48
Israel forventer de første gidsler frigivet torsdag

Kl. 12.20
- Vi har været igennem helvede, siger Israels ambassadør i
Danmark

- Vi har været igennem helvede efter angrebet 7. oktober, siger
David Akov til TV 2.

Subject: Pardon, Israel -
Re: Middle East: Be *realistic* | Found 130 (and 744) at
the land of Goshen - - News 2023-10-29
Date: Sun, 29 Oct 2023 14:47:20 +0100
25740 <653e626c$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
Mideast Peace Process, Oslo Accords (OSLO-Fredsprocessen)
https://sites.google.com/view/mideast-peace-p/files/25-xxx/25-7xx/25-740
Israel
https://sites.google.com/view/kall-israel/files/25-xxx/25-7xx/25-740
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/r_A_RicQdNw/m/VlhdcvLTAAAJ

https://sites.google.com/view/kall-files/0x-xxx/01-xxx/01-6xx/01-60x/01-607-96-02-17-plo

+

Date: Wed, 22 Nov 2023 11:06:20 +0100
25828 <655dd29c$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iOIcF63bzuI/m/EgxCMfN-AAAJ
[ ... ]
Verden er indrettet bund hamrende *uretfærdig*!

Og det værste er, at det nok ikke bliver anderledes, fordi der
skal bare en til at ødelægge den gode stemning (ligesom en kæde
heller ej er stærkere end det svageste led), apropos
Psykopatus-Putin ondsindede, *kyniske* erobringskrig i Georgien
og nu også i Ukraine!

"Vejrudsigten" er derfor ELENDIG:

Vi *omkommer* desværre (som civilisation i verdensrummet), hvis
ikke vi ændrer kurs!

ALLE, der er med til at *sabotere* skibet ved at bore nye huller
i skroget (pga. fx. psykopati; altså *sindssygdom), må smides
over bord (altså UDELUKKES fra fællesskabet)!

Kl. 12.21
- Når gidselgruppen svinder ind, svinder håbet også, siger
Daniel Rye

Kommentar:

Vi må antage, at gidslerne i Gaza holdes adskilt, så det enkelte
gidsel ikke aner noget om, hvad der er sket siden den 7. oktober
(herunder hvor mange andre gidsler der er og navnlig HVOR de er
(for ellers kunne de jo sladre, hvis de blev befriet)).

Kl. 12.27
Våbenhvile begynder torsdag klokken 9 ifølge Hamas

... lokal tid – klokken 9 dansk tid.

Kl. 12.40
Daniel Rye fandt større ro i at kende sin dødsdom end uvisheden

Kl. 13.28
Israel påstår at have ødelagt 400 Hamas-tunneller i Gaza

Kl. 14.07
Statsministeren reagerer på våbenhvile

Kl. 14.20
Israel har angrebet Syrien, hævder syrisk hær

39 min siden (Time now CET 15.43)
Hamas skitserer vilkårene for våbenhvilen

30 min siden (Time now CET 15.43)
Israelsk rådgiver føler med slægtninge til mandlige gidsler

9 min siden (Time now CET 15.43)
52 fra samme familie "fuldstændig udslettet" i Gaza, siger
palæstinensisk udenrigsminister

(Time now CET 16.13)

[...]

_____________________________

(Time now CET 16.10)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.08
Opd. 25 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 13.22
Russiske styrker sætter massivt men "forvirret" ind i landsby,
lyder efterretninger

Kl. 13.56
Putin taler til G20-topmøde

57 min siden (Time now CET 15.38)
Polen anholder 15 i russisk spion-netværk

38 min siden (Time now CET 15.38)
Medie: Ukrainsk flyselskab under konkursbehandling

18 min siden (Time now CET 15.38)
Rusland klager til Finland over udstillet kampvogn

Den beskadigede russiske T-72B3-kampvogn blev lørdag udstillet
på initiativ af to organisationer i Finland, der støtter
Ukraine, for at minde folk om krigen i Ukraine, skriver
nyhedsbureauet Reuters.

46 sek siden (Time now CET 15.40)
Amerikansk ambassadør: Krig bringer Ukraine tættere på NATO

... i Ukraine, ...

11 min siden (Time now CET 16.10)
Ukrainsk militær: Adskillige russiske marinesoldater dræbt ved
angreb under ceremoni

4 min siden (Time now CET 16.10)
Rusland: Russiske journalister angrebet i Zaporizhzhia

(Time now CET 16.10)

Deadline:

DR text-TV:
155

DR:
2023-11-22 kl 16.05
6 min. siden
EU vil bekæmpe naturbrande med ny skovlov

TV2:
2023-11-22 kl 16.08
Nu skal ventetiden bankes ned med ny aftale for domstolene
I dag kl. 15.05
Opd. 29 min siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25829

Den 22-11-2023 kl. 16:19 skrev Kall, Mogens:

Subject: Vi har været igennem helvede, siger Israels ambassadør
i Danmark - Re: ... News 2023-11-22
Date: Wed, 22 Nov 2023 16:19:06 +0100
25829 <655e1bea$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
Israel
https://sites.google.com/view/kall-israel/files/25-xxx/25-8xx/25-829
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iOIcF63bzuI/m/ryD0z-EZAAAJ
Interrupt from ...

(
All Who Are Thirsty | Bo Yeshua[Jerusalem Worship](Live)@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
143,278 views Premiered Feb 10, 2023
https://www.youtube.com/watch?v=o9lxtA8f4KY&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=8

and ...
)

Subject: [ Søn af Hamas ]
Israel vil kun indgå våbenhvile, hvis et 'massivt antal
gidsler' bliver frigivet -
Re: ... News 2023-11-17
Date: Fri, 17 Nov 2023 21:29:05 +0100
25815 <6557cd12$0$709$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/mIoebHUq8tQ/m/9FnTOShPAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/soen-af-hamas
>
> Søn af Hamas
> af Musab Hassan Yusef
> ProRex Forlag 2010
> ISBN 978-87-7068-031-8
> https://bibliotek.dk/da/work/870970-basis%3A28240783
>
> Originaltitel:
> Son of Hamas: A Gripping Account of Terror, Betrayal,
> Political Intrigue, and Unthinkable Choices

=>

Message to output:

=== citat start ===

(side 149)

Jeg begyndte at længes efter at tage det, jeg lærte, med ind
i min egen kultur, for nu forstod jeg, at besættelsen slet ikke
var årsag til alle vores lidelser. Vores egentlige problem var
ikke militært eller politisk; det stak meget dybere.

=== citat slut ===

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25830

Røde Kors får lov at besøge israelske gidsler, siger Netanyahu

Den schweiziske regering vil forbyde Hamas

Vil stille op mod Putin – russisk politiker afhørt af anklagere

-

Date: Wed, 22 Nov 2023 11:06:20 +0100
25828 <655dd29c$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iOIcF63bzuI/m/EgxCMfN-AAAJ
Når gidselgruppen svinder ind, svinder håbet også, siger
tidligere gidsel
I dag kl. 16.17
https://nyheder.tv2.dk/2023-11-22-naar-gidselgruppen-svinder-ind-svinder-haabet-ogsaa-siger-tidligere-gidsel

-

I dag kl. 17:04
Dansk-bahrainsk menneskeretsforkæmper blandt verdens mest
inspirerende kvinder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-bahrainsk-menneskeretsforkaemper-blandt-verdens-mest-inspirerende-kvinder

-

DIF bifalder FN's olympiske våbenhvile, men Rusland kalder det
en 'farlig tendens'
I dag kl. 17:52
https://www.dr.dk/sporten/ol/dif-bifalder-fns-olympiske-vaabenhvile-men-rusland-kalder-det-en-farlig-tendens

Tirsdag vedtog FN's Generalforsamling en resolution om olympisk
våbenhvile forud for legene i Paris i 2024, men Rusland stemte
ikke for. DIF bifalder derimod resolutionen.

-

Klimarapport peger på manglende handling fra de største syndere
– men der er også lyspunkter
I dag kl. 18.18
https://nyheder.tv2.dk/klima/2023-11-21-klimarapport-peger-paa-manglende-handling-fra-de-stoerste-syndere-men-der-er-ogsaa-lyspunkter

-

I dag kl. 19:00
Finland lukker tre af fire grænseovergange fra Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/finland-lukker-tre-af-fire-graenseovergange-fra-rusland

-

Han har syv familiemedlemmer fanget hos Hamas - nu håber han på
godt nyt
I dag kl. 19.38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-22-han-har-syv-familiemedlemmer-fanget-hos-hamas-nu-haaber-han-paa-godt-nyt

-

2023-11-22 kl 21.13
Dagens overblik: Israel accepterer våbenhvile
23 min siden
https://nyheder.tv2.dk/2023-11-22-dagens-overblik-israel-accepterer-vaabenhvile

-

2023-11-22 kl 21.04
Dagbog fra Gaza: 'Man håber på at blive ramt af en bombe, så man
kan dø og få fred'
9 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/dagbog-fra-gaza-man-haaber-paa-blive-ramt-af-en-bombe-saa-man-kan-doe-og-faa-fred

Ved hjælp af mobilvideoer viser fem palæstinensere, hvordan
livet er inde i Gaza.

-

2023-11-22 kl 21.14
Russisk skuespillerinde og soldater meldes dræbt i ukrainsk
angreb
7 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-22-russisk-skuespillerinde-og-soldater-meldes-draebt-i-ukrainsk-angreb

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 16:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6803394
Morten Top
Landechef hos Folkekirkens Nødhjælp: I Gaza er man ikke hundrede
procent overbevist om midlertidig våbenhvile

i dag kl. 17:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6803463
Morten Top
Brandstiftelse, stenkast og molotovcocktails: Børn ned til 14 år
sidder i fængsel i Israel

i dag kl. 17:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6803542
Morten Top
Tidligere israelsk premierminister: Hamas har følt, de var nødt
til at lave aftalen for at få et pusterum

i dag kl. 19:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6803933
Morten Top
Julefejring aflyst i Betlehem

i dag kl. 19:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6804146
Morten Top
Palæstinensiske sundhedsmyndigheder hæver dødstal til 14.500

54 min. siden (Time now CET 21.27)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6804493
Morten Top
Pressemøde med Israels regering om lidt

17 min. siden (Time now CET 21.27)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6804659
Morten Top
Netanyahu: Arbejder på at få alle gidsler hjem

(Time now CET 21.27)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
Kl. 16.15
Julen "aflyst" i Betlehem

Kl. 16.49
Britisk far udtaler sig om tabet af 12-årige tvillinger

Kl. 17.15
Netanyahu holder pressemøde senere efter aftale

Kl. 17.23
Palæstinensisk ambassadør i Danmark glæder sig over aftale

Kl. 18.10
Gaza er verdens farligste sted at være barn, siger
Unicef-direktør

Kl. 18.25
Israel vil betale en pris efter våbenhvile, siger tidligere
premierminister

... Naftali Bennett ...

Kl. 19.24
Den schweiziske regering vil forbyde Hamas

Kl. 19.50
Tidligere premierminister mener, at Netanyahu er "en fare" for
Israel

... Ehud Olmert ...

Kl. 19.54
Medie: Israel ventes snart at modtage gidselliste

35 min siden (Time now CET 16.16)
Israels militær: Vi er stadig i krig med Hamas

14 min siden (Time now CET 16.16)
Netanyahu holder pressemøde: Vi vil fortsætte med at kæmpe
indtil den absolutte sejr

9 min siden (Time now CET 16.14)
Røde Kors får lov at besøge israelske gidsler, siger Netanyahu

41 sek siden (Time now CET 16.16)
Forsvarsminister: Landoperation har skabt betingelser for
løsladelse

(Time now CET 16.16)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 16:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6798591
Carsten Thomsen
Tyskland lover Ukraine militærstøtte for knap ti millarder kroner

i dag kl. 19:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6804224
Ritzau
Putin til G20: Tænk over, hvordan vi stopper Ukraine-tragedien

(Time now CET 21.26)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.08
Opd. 25 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 16.26
Nordmakedonien har trænet ukrainske soldater i hemmelighed

Kl. 16.42
USA's forsvarsminister opfordrer til at støtte styrkelse af
ukrainsk luftforsvar

Kl. 16.57
Bulgarsk parlament godkender aftale om pansrede mandskabsvogne
til Ukraine

Kl. 17.16
Ukrainsk lovforslag vil tillade soldater at opbevare sædceller
gratis

Kl. 17.27
Putin klar til fredsforhandlinger

Kl. 17.48
Finland truer med at lukke grænse til Rusland

Kl. 18.04
Ukraine afviser russiske angreb ved Avdiivka

Kl. 18.14
Finland lukker grænseovergange til Rusland

Kl. 18.30
Civil dræbt ved russisk angreb i Kherson

Kl. 19.13
Dødstal efter russisk angreb på hospital stiger til tre

Kl. 19.26
Vil stille op mod Putin – russisk politiker afhørt af anklagere

Kl. 19.43
Tyskland leverer 20 pansrede køretøjer til Ukraine

Kl. 20.04
Ungarn med ultimatum - kræver EU-debat om støtte til Ukraine

52 min siden (Time now CET 21.20)
Rusland: USA's handlinger kan få 'uforudsigelige konsekvenser'

14 min siden (Time now CET 21.20)
Russisk drone skudt ned over Dnipropetrovsk

(Time now CET 21.20)

Deadline:

DR text-TV:
156

DR:
2023-11-22 kl 21.04
Dagbog fra Gaza: 'Man håber på at blive ramt af en bombe, så man kan dø
og få fred'
9 min. siden

TV2:
2023-11-22 kl 21.10
To oplyses dræbt ved USA-grænse - Efterforskes som terror
I dag kl. 19.59
Opd. 6 sek siden

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25831