International Domstol og Amnesty: Taliban begår forbrydelser mod menneskeheden i Afghanistan - News 2023-05-26

International Domstol og Amnesty: Taliban begår forbrydelser mod
menneskeheden i Afghanistan

Subject: Zelenskyj: F-16-jagerfly til Ukraine er et signal om,
at Rusland taber - News 2023-05-25
Date: Thu, 25 May 2023 09:11:21 +0200
25238 <u4n1mq$3clma$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zsC8V9dztpc/m/E3kXq_h7AgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S133 fre 26 maj 06:23:06
25.maj dr.dk/nyheder 23:52

USA ANKLAGER WAGNER-GRUPPEN

I går kl. 23:52
USA anklager Wagner-gruppen for at handle med våben
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-anklager-wagner-gruppen-handle-med-vaaben

-

Forskere finder 5000 nye dyrearter på bunden af Stillehavet
I dag kl. 03.12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-26-forskere-finder-5000-nye-dyrearter-paa-bunden-af-stillehavet

-

DR S134 fre 26 maj 06:23:06
26.maj dr.dk/nyheder 06:20

AMNESTY: TALIBAN BEGÅR FORBRYDELSER
Kvinders rettigheder i Afghanistan er
siden Taliban overtog magten i august
2021 forværret i en sådan grad, at der
kan være tale om forbrydelser mod
menneskeheden og en reel forfølgelse af
kvinder baseret på deres køn.

Det konkluderer Amnesty International
og Den Internationale Domstol (ICJ),
der sammen har udarbejdet en rapport om
tilstandene i Afghanistan.

I rapporten vurderes det, at
ovenstående anklager bør efterprøves
ved Den Internationale Domstol.

2023-05-26 kl 07.03
43 min. siden
International Domstol og Amnesty: Taliban begår forbrydelser mod
menneskeheden i Afghanistan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/international-domstol-og-amnesty-taliban-begaar-forbrydelser-mod-menneskeheden-i

-

2023-05-26 kl 07.03
32 min. siden
Zelenskyj: 106 krigsfanger er løsladt fra Bakhmut
https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-106-krigsfanger-er-loesladt-fra-bakhmut

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. maj 2023 kl. 14:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943704
Sean Coogan
Ukrainsk topgeneral: Ukraine kontrollerer en "ubetydelig" del af
Bakhmut, men rykker frem i forstæderne

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt i krigen om Ukraine
I dag kl. 06.01
https://nyheder.tv2.dk/2023-05-26-seneste-nyt-i-krigen-om-ukraine

Kl. 06.08
Dæmning bombet i Donetsk

(Time now CET 07.44)

2023-05-26 kl 07.03
25 min. siden
Nu falder afgørelserne: Utilfredse ejere af landejendomme får medhold i
hver femte indsigelse

TV2:
2023-05-26 kl 07.06
Eksplosiv stigning i renten på SU-lån: - Det bider mig lidt i røven
I dag kl. 04.04

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25242

Give me a break, Russia (Дай мне передохнуть, Россия)

Subject: International Domstol og Amnesty: Taliban begår forbrydelser
mod menneskeheden i Afghanistan - News 2023-05-26
Date: Fri, 26 May 2023 07:48:14 +0200
25242 <u4ph6v$3t3rn$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iF6w1fFcKx0/m/0-1hGRm7CwAJ
DR S135 fre 26 maj 07:48:00
26.maj dr.dk/nyheder 07:46

TÆNK: PAS PÅ KEMI I SOLCREMER

... stoffer, der er mistænkt for at være
hormonforstyrrende.

2023-05-26 kl 07.54
8 min. siden
Forbrugerrådet Tænk har fundet skadelig kemi i halvdelen af testede
solcremer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forbrugerraadet-taenk-har-fundet-skadelig-kemi-i-halvdelen-af-testede-solcremer

Kommentar:

Jeg HADER at smøre mig ind i de her olier, fordi min hud så ikke
kan ånde! Og så får jeg bumser (navnlig i ansigtet)

Så jeg har fået for vane at gå med paraply. Og når Solen så
skinner for meget mellem kl 12-15, da slår jeg paraplyen ud, så
den skygger for min krop!

Så ...

Lyt til mit (og andres) råd:

UNDGÅ Solen mellem klokken 12 - 15

[...]

55 min siden
Missiler mod Kyiv

37 min siden (Time now CET 07.57)
Medvedev: Får Ukraine atomvåben, skal Rusland lave forebyggende angreb

Kommentar:

Bare rolig. Ukraine får IKKE atomvåben, fordi det, vi ønsker, er
IKKE krig mod det russiske folk. De/I er vores venner og er blot
så uheldige, at kriminelle bøller/voldsmænd har kuppet sig til
magten i Rusland og taget demokratiet som gidsel!

Mit råd til Jer er:

Er det så vigtigt at være en Supermagt for enhver pris? - OGSÅ
selvom det sker på andre menneskers bekostning (apropos
befolkningen i Georien og nu også i SÆRDELESHED Ukraine) ?

HVO=RFOR alle disse stormagtsdrømme?

KUNNE det tænkes, at det dækker over et *mindreværdskompleks*
(et såkaldt *falskt* Jeg) ?

Jeg havde selv engang et *falskt* Jeg: Som teenager målte jeg
mig i forhold til andre mennesker, fx. med hvordan de gik
klædt. Og så abede jeg efter.

Men en dag krakelerede hele dette *falske* liv! Jeg *indså*,
at miot liv var en *fiasko*! Jeg havde ramt ved siden af målet;
selve meningen med mit liv!

Så valgte jeg at *overgive* mig til den Guddom, som jeg dengang
af en eller anden grund troede på.

Og her begyndte der så et helt nyt kapitel i mit liv:

Jeg *spejlede* mig nu IKKE længere i andre menneskers
opmærksomhed og så videre. Jeg *spejlede* mig i den *kontakt*,
der var opstået med Skaberen° Himself.

HVORFOR ?

Fordi jeg havde opdaget, at denne Person° kendte min fysiske
krop BEDRE end jeg selv gjorde, inklusiv hele min kønslige
identitet!

(
Og det blev jeg MEGET betaget af. Jeg var kun en teenager på
16-17 år.
)

Jeg havde det bare så SUPERGODT i Hans° nærvær!

Jeg følte virkelig, at jeg levede og var ELSKET af Ham, Skaberen
min!

Derfor fornemmer jeg, at den egentlige grund til, at mange af
Jer russere har overgivet Jer til satans modbydelige vold, er,
at I ALDRIG har fundet Jeres sande *identitet*, og at mange af
Jer derfor *misunder* alle os andre, der har fundet den!

Mit råd til Jer er derfor FORTSAT: Quit the BAD deal with the
devil (og modtag Herrens° *tilgivelse*, jævnfør 2.Kor 2,10b ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Cor+2.10&version=ERV-RU
).

Ellers *omkommer* vi alle i en global atomkrig, og det er
REGULÆR *vanvid* (bare på grund af nogle mindreværdskomplekser),
skønner jeg!

(
Google auto-translation from danish:

37 минут назад (сейчас 07:57 CET)
Медведев: если Украина получит ядерное оружие, Россия должна
нанести упреждающий удар

Комментарий:

Не волнуйтесь. Украина НЕ получит ядерное оружие, потому что мы
хотим НЕ войны против русского народа. Они/Вы наши друзья и им
просто не повезло, что криминальные отморозки/отморозки
захватили власть в России и взяли демократию в заложники!

Мой вам совет:

Так ли важно быть сверхдержавой любой ценой? - ТОЖЕ, даже если
это происходит за счет других людей (речь о населении Георгиен,
а теперь еще и КРАЙНЕ Украины) ?

ПОЧЕМУ все эти мечты о сверхдержавах?

МОЖНО ли представить себе, что он скрывает *комплекс
неполноценности* (так называемое *ложное* Я)?

У меня самого когда-то было *ложное* я: будучи подростком, я
оценивал себя по отношению к другим людям, например, по тому,
как они одевались. И тогда я помолился.

Но однажды вся эта *фальшивая* жизнь дала трещину! Я *понял*,
что моя жизнь была *провалом*! Я попал не в цель; самый смысл
моей жизни!

Затем я решил *сдаться* Божеству, в которое я по какой-то
причине верил в то время.

И тут началась совершенно новая глава в моей жизни:

Теперь я НЕ *отражал* себя во внимании других людей и так далее.
Я *отразил* себя в *контакте*, произошедшем с Самим Творцом°.

ПОЧЕМУ ?

Потому что я обнаружил, что этот Человек° знал мое физическое
тело ЛУЧШЕ, чем я сам, включая всю мою гендерную идентичность!

(
И меня это ОЧЕНЬ впечатлило. Я был всего лишь подростком 16-17
лет.
)

Мне просто было так СУПЕР ХОРОШО в присутствии Ханса!

Я действительно чувствовал, что я был жив и ЛЮБИМ Им, моим
Творцом!

Поэтому я чувствую, что настоящая причина, по которой многие из
вас, русских, отдались отвратительному насилию сатаны,
заключается в том, что вы НИКОГДА не нашли свою истинную
*идентичность*, и поэтому многие из вас *завидуют* всем
остальным из нас, кто ее нашел. !

Поэтому мой совет вам ПРОДОЛЖАЕТСЯ: бросьте ПЛОХУЮ сделку с
дьяволом (и получите *прощение* от Господа, ср. 2 Кор. 2,10b...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Cor+2.10&version=ERV-RU
).

Иначе мы все *погибнем* в глобальной ядерной войне, а это
ОБЫЧНОЕ *безумие* (просто из-за каких-то комплексов
неполноценности), наверное!

Sorry for the bad translation, but still better than nothing,
I guess!
)

(Time now CET 07.57)

2023-05-26 kl 07.54
8 min. siden
Forbrugerrådet Tænk har fundet skadelig kemi i halvdelen af testede
solcremer

TV2:
2023-05-26 kl 07.56
Sygeplejersker får ikke for lidt i løn, viser udkast til rapport
12 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25243

Idiotistan

mod menneskeheden i Afghanistan - News 2023-05-26
Date: Fri, 26 May 2023 07:48:14 +0200
25242 <u4ph6v$3t3rn$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iF6w1fFcKx0/m/0-1hGRm7CwAJ
Ukraine ønsker maksimal forvirring om offensiv – analytiker holder øje
med én afgørende milepæl
I går kl. 09.58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-25-ukraine-oensker-maksimal-forvirring-om-offensiv-analytiker-holder-oeje-med-en-afgoerende-milepael

-

DR S141 fre 26 maj 18:27:01
26.maj dr.dk/nyheder 11:01

HOSPITAL RAMT AF MISSILANGREB

I går kl. 11:01
Ukrainsk lægeklinik er ramt af russisk missil
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-en-person-er-doed-og-15-er-saaret-efter-russisk-angreb-paa-hospital

-

I dag kl. 12:00
Eks-soldat og uddannet fra prestigefyldt universitet: Stewart Rhodes får
18 års fængsel for stormløb på Kongressen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eks-soldat-og-uddannet-fra-prestigefyldt-universitet-stewart-rhodes-faar-18-aars

-

Russiske guvernører vil bevæbne hjemmeværn for at modstå trussel om nye
angreb
I går kl. 12.57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-26-russiske-guvernoerer-vil-bevaebne-hjemmevaern-for-at-modstaa-trussel-om-nye-angreb

-

I dag kl. 18:10
DR foran ødelagt lægeklink: 'Redningsfolkene har ledt hele dagen'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/dr-foran-oedelagt-laegeklink-redningsfolkene-har-ledt-hele-dagen

Et russisk luftangreb ... i Dnipro ...

-

I dag kl. 19:30
Ukraine ønsker F-16: ’Fly vil selvfølgelig betyde noget for kampen’
https://www.dr.dk/nyheder/indland/ukraine-oensker-f-16-fly-vil-selvfoelgelig-betyde-noget-kampen

-

I dag kl. 20:30
Efter årtiers flugt er en af de mest eftersøgte bag folkedrab
anholdt: 'Det betyder rigtig meget for Rwandas selvforståelse'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/efter-aartiers-flugt-er-en-af-de-mest-eftersoegte-bag-folkedrab-anholdt-det-betyder

[...]

52 min siden (Time now CET 08.51-2)
Ukraine: Rusland har mistet over 200.000 soldater siden invasionen

34 min siden (Time now CET 08.51-2)
Ruslands flytning af atomvåben til Belarus har til formål at
stramme kontrollen over landet, vurderer tænketank

11 min siden (Time now CET 08.51-2)
Efterretninger: "Paramilitariseringen" af Rusland er accelereret
dramatisk

Kl. 09.00
Zelenskyj hylder "historisk beslutning" om at anerkende
hungersnød som folkedrab

Kl. 09.24
Der er behov for et fredstopmøde i dag, siger stabschef for
Ukraines præsident

Kl. 09.50
Eksplosion hørt i den russiske by Krasnodar

Kl. 10.10
Russisk region angrebet fredag morgen ifølge guvernør

Kl. 10.22
Fredsforhandlinger er umulige, så længe Zelenskyj er ved magten, siger
Medvedev

Kommentar:

Ævl! Det er bare fordi, I vil have en bid af Ukraine,
*tyveknægte*! Gid I alle må gå til grunde! ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Act+8.20&version=BPH

Kl. 10.27
1 person dræbt og 15 såret i russisk angreb på sygehus

Kl. 11.27
To børn blandt sårede i angreb på sygehus

Kl. 12.09
Redningsfolk leder efter person under murbrokkerne

Kl. 12.21
Danmark laver investeringsforum til genopbygning af Ukraine

Kl. 12.36
Minimum 23 såret efter angreb på sygehus

Kl. 12.51
Det russiske forsvarsministerium klager til den amerikanske ambassade

Kl. 13.06
Amerikansk journalist anker forlængelse af varetægtsfængsling i Rusland

Kl. 13.22
Mand fundet død under murbrokkerne i Dnipro

Kl. 13.49
Ny straffesag mod Navalnyj indledes 31. maj

Kl. 14.33
Kalashnikov øger produktionen af droner

Kl. 15.19
Minimum 30 såret efter angreb på sygehus – flere meldes savnet

Kl. 15.24
USA's udenrigsminister besøger flere nordiske lande

Kl. 16.37
Zelenskyjs toprådgiver: Ingen kompromiser om Ukraines territorium

Kl. 17.17
Rusland er åben for dialog om Ukraine, siger Putin

Kl. 17.27
Lavrov og Kina-udsending holdt møde i Moskva

Kl. 17.54
Navalnyj modtager 3828 sider med nye anklager

Kl. 19.42
Scholz: - Ukraine-krigen må ikke ende i en fastfrosset konflikt

Kl. 19.48
Forhandlinger med "klovnen Zelenskyj" er umulige, siger Medvedev

Kl. 19.58
Rusland går målrettet efter civile, siger rådgiver for Zelenskyj

Kl. 20.14
Antal sårede i hospitalsangreb stiger til 31

Kl. 20.47
Tre mulige årsager til missilangreb på hospital, siger Tantholdt

Kl. 21.25
Rapporter om store eksplosioner i Mariupol

Kl. 21.45
Dyreklinik med hunde og katte også ramt i missilangreb

Kl. 22.39
Rusland og Ukraine anklager hinanden for at planlægge false
flag-angreb på atomkraftværk

(Time now CET 00.15)

2023-05-26 kl 23.50
33 min. siden
Kørelærere ønsker loven for elbilskørekort ændret

DR News missing between 2023-05-26 kl 07:54-11:58, *idiots*!

TV2:
2023-05-27 kl 00.10
Kørelærere ønsker loven for elbilskørekort ændret
I går kl. 23.07

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25244