Putin-666 sandsynligvis bag mord på kendt militærblogger dræbt af bombe på cafe i Rusland - News 2023-04-03

Putin-666 sandsynligvis bag mord på kendt militærblogger dræbt af bombe
på cafe i Rusland

Subject: Et er, at blive *forrådt* af Judas; noget helt andet er
at blive *forrådt* af "jomfru Maria"! - News 2023-04-02
Date: Sun, 2 Apr 2023 12:16:38 +0200
25084 <u0bkm7$2ei33$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/f3_RlDOSrbY/m/P2NSYh_uBgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S170 søn 02 apr 18:42:04
2.april dr.dk/nyheder 12:13

TRE DRÆBT I RUSSISK MISSILANGREB

I går kl. 12:13
Tre civile dræbt i russisk missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tre-civile-draebt-i-russisk-missilangreb

-

"Ekstremt mange" russiske soldater er døde af andre årsager end krig
I dag kl. 12.23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-02-ekstremt-mange-russiske-soldater-er-doede-af-andre-aarsager-end-krig

-

Er ukrainerne virkelig satanister? Russiske mediefolk mener at have
fundet beviset
I dag kl. 14.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-02-er-ukrainerne-virkelig-satanister-russiske-mediefolk-mener-at-have-fundet-beviset

-

I går kl. 15:13
Iran: Amerikansk overvågningsfly fløj nær vores luftrum
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iran-amerikansk-overvaagningsfly-floej-naer-vores-luftrum

-

I går kl. 15:15
Ukraine smider højtstående præst i husarrest som seneste skridt i
religiøs strid
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-smider-hoejtstaaende-praest-i-husarrest-som-seneste-skridt-i-religioes-strid

-

DR S174 søn 02 apr 18:42:04
2.april dr.dk/nyheder 15:33

POLEN OVERVEJER SAMARBEJDE MED NATO

I går kl. 15:33
Polen overvejer tættere samarbejde med Natos atomforsvar
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/polen-overvejer-taettere-samarbejde-med-natos-atomforsvar

Kommentar:

Tænk!, jeg anede ikke (i min naivitet), at sådanne ting kan
gradbøjes!

Jeg troede, at det var enten / eller!

(Enten er man med, eller også er man IKKE med!)

-

DR S176 søn 02 apr 18:42:05
2.april dr.dk/nyheder 16:47

USA HAR TALT MED RUSLAND

I går kl. 16:47
USA's udenrigsminister har bedt Rusland om øjeblikkelig løsladelse af
journalist
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usas-udenrigsminister-har-bedt-rusland-om-oejeblikkelig-loesladelse-af-journalist

-

I går kl. 17:00
'Evgenyi' blev lokket af it-virksomhed, der ville 'ændre verden
til det bedre': Pludselig lavede han cybervåben for Putin
https://www.dr.dk/nyheder/udland/evgenyi-blev-lokket-af-it-virksomhed-der-ville-aendre-verden-til-det-bedre-pludselig

-

Video viser mand angribe kvinder uden hijab med yoghurt – bagefter blev
kvinderne anholdt
I går kl. 17.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-02-video-viser-mand-angribe-kvinder-uden-hijab-med-yoghurt-bagefter-blev-kvinderne

Lederen af det iranske retsvæsen truer med at retsforfølge
kvinder, der ikke bærer hijab i offentligheden, ”uden nåde”.

Kommentar:

"Halleluja"; velkommen til "Paradis"!

-

2023-04-02 kl 18.44
Engang verdens største, nu ødelagt – Ukraines flyvende håb skal genopbygges
36 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-02-engang-verdens-stoerste-nu-oedelagt-ukraines-flyvende-haab-skal-genopbygges

-

2023-04-02 kl 18.59
Efter kritik af officerers brug af skattebetalt ordning: - Det er
dyneløfteri, siger formand
19 min siden
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-04-02-efter-kritik-af-officerers-brug-af-skattebetalt-ordning-det-er-dyneloefteri-siger

-

2023-04-02 kl 18.44
Kendt militærblogger dræbt af bombe på cafe i Rusland
27 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-02-kendt-militaerblogger-draebt-af-bombe-pa-cafe-i-rusland

+

2023-04-02 kl 17.46
54 min. siden
Kendt militærblogger dræbt i eksplosion på café i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kendt-militaerblogger-draebt-i-eksplosion-paa-cafe-i-rusland

Kommentar:

Det mest sandsynlige er, at Putin-666 (som *bagmand* og dermed
*morderen*) søger at fremelske/dyrke idoler/helte, som folk så
kan sympatisere med (og dermed håber Putin-666 at de vil - som
en flok idioter UDEN hjerte - støtte hans ækle, modbydelige og
*ulovlige* angrebskrig på Ukraine)!

"Hyggeligt" "selskab", I holder i Moskva und so weiter (med
djævelen og alle hans dæmoner)!

(
Комментарий:

Наиболее вероятно, что Путин-666 (как *вдохновитель* и, таким
образом, *убийца*) стремится продвигать/поклоняться идолам/героям,
которым люди затем могут сочувствовать (и, таким образом,
Путин-666 надеется, что они будут - как кучка идиоты БЕЗ
сердца - поддержите его отвратительную, отвратительную и
*незаконную* агрессивную войну против Украины)!

всеми его демонами)!

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.17
https://nyheder.tv2.dk/2023-04-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 13.42
Medier verden over går sammen og fordømmer fængsling af amerikansk
journalist

Kl. 14.00
Flere dræbt og såret i russiske angreb

Kl. 15.13
Polen overvejer tæt samarbejde med NATO's atomforsvar

Kommentar:

Se ovenfor.

Kl. 16.29
Amerikansk og russisk udenrigsminister har talt i telefon

Kommentar:

Gad i grunden vide, hvordan det er, at tale med en psykopat!

Brækker man sig (under samtalen) oder was ?

Kl. 16.45
Nye billeder viser omfattende skader efter angreb på ukrainsk by

Kl. 16.49
Blinken og Lavrov talte om anholdt journalist under telefonsamtale

Kl. 18.39
Kendt militærblogger dræbt i eksplosion på café i Rusland

Kommentar:

Se ovenfor.

Kl. 21.49
25 er kommet til skade efter eksplosion i russisk storby

Kommentar:

Se ovenfor.

(Time now CET 04.08)

2023-04-03 kl 04.09
I går kl. 23:07
Montenegros præsident erkender valgnederlag

TV2:
2023-04-03 kl 04.09
Oscarvindende japansk musiklegende er død
I går kl. 21.44

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25085

Stoltenberg: Finland bliver officielt medlem af NATO tirsdag

Polen sender de første jagerfly til Ukraine

Allieret har "lyttet til Ruslands bekymringer" og vil alligevel ikke
anholde Putin

Mordet på kendt militærblogger peger på intern russisk konflikt, siger
efterretninger

Subject: Putin-666 sandsynligvis bag mord på kendt
Date: Mon, 3 Apr 2023 04:14:08 +0200
25085 <u0dcph$2qaca$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/hfy2XMf3ZYU/m/O5XNgF8iBwAJ
I går kl. 06:00 (3/4-23)
Hemmelige rapporter viser 'protest-stemning' i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hemmelige-rapporter-viser-protest-stemning-i-rusland

Et datalæk, som DR har fået adgang til, viser systematisk
overvågning af russiske borgere, der demonstrerer mod
Ukraine-krigen.

-

I går kl. 06:17
Wagner-stifter hævder, at Rusland har hejst flag i Bakhmut.
Zelenskyj siger, at kampene fortsætter
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/wagner-stifter-haevder-rusland-har-hejst-flag-i-bakhmut-zelenskyj-siger-kampene

-

Wagner-stifter hævder at have rejst russisk flag i Bakhmut
I går kl. 06.55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-03-wagner-stifter-haevder-at-have-rejst-russisk-flag-i-bakhmut

-

Skærmtid kan have indflydelse på børns diagnoser
I går kl. 07.07
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-04-03-skaermtid-kan-have-indflydelse-pa-borns-diagnoser

-

I går kl. 08:38
Zelenskyj besøger Polen i denne uge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-besoeger-polen-i-denne-uge

-

Allieret har "lyttet til Ruslands bekymringer" og vil alligevel ikke
anholde Putin
I går kl. 09.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-03-allieret-har-lyttet-til-ruslands-bekymringer-og-vil-alligevel-ikke-anholde-putin

I sidste uge udtalte medlem af det armenske regeringsparti, at
Putin bør holde sig væk. Nu trækker regeringen i land og kalder
det en misforståelse.

Kommentar:

Det kan også være en *fælde*! Putin-666 kan ALDRIG vide sig
sikker.

Venneløs hedder det vist nok på dansk!

-

I går kl. 09:33
Rusland beskylder Ukraine for at stå bag militærbloggers død i Sankt
Petersborg
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-beskylder-ukraine-staa-bag-militaerbloggers-doed-i-sankt-petersborg

-

Danmark og Norge sender artillerigranater til Ukraine
I går kl. 09.59
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-04-03-danmark-og-norge-sender-artillerigranater-til-ukraine

-

I går kl. 10:32
Kosovos tidligere præsident erklærer sig ikke skyldig i anklager om
krigsforbrydelser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kosovos-tidligere-praesident-erklaerer-sig-ikke-skyldig-i-anklager-om

Retssagen mod den tidligere præsident i Kosovo Hashim Thaci er
i dag begyndt i den hollandske regeringsby Haag ved en særlig
domstol.

Domstolen i Haag blev oprettet i 2015 for at behandle
krigsforbrydelser og forbrydelser mod menneskeheden, begået i
Kosovo i perioden mellem 1998-2000.

-

I går kl. 10:41
Dansk-norsk samarbejde sikrer 8.000 artillerigranater til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-norsk-samarbejde-sikrer-8000-artillerigranater-til-ukraine

-

I går kl. 13:01
Wagner-gruppen hævder at have indtaget byen Bakhmut- men ukrainerne
sidder fortsat tungt på russernes 'prestigeprojekt'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/wagner-gruppen-haevder-have-indtaget-byen-bakhmut-men-ukrainerne-sidder-fortsat-tungt

-

I går kl. 13:10
Stoltenberg: I morgen optager vi Finland i Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stoltenberg-i-morgen-optager-vi-finland-i-nato

-

I går kl. 14:11
Polen sender de første jagerfly til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/polen-sender-de-foerste-jagerfly-til-ukraine

-

Stoltenberg: Finland bliver officielt medlem af NATO tirsdag
I går kl. 14.38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-03-stoltenberg-finland-bliver-officielt-medlem-af-nato-tirsdag

-

I går kl. 15:03
Rusland advarer om at styrke militær i nord, efter melding om at Finland
kommer i Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-advarer-om-styrke-militaer-i-nord-efter-melding-om-finland-kommer-i-nato

-

Kvinde gik ind på café med papkasse i favnen – så blev kendt russisk
militærblogger dræbt
I går kl. 15.42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-03-kvinde-gik-ind-paa-cafe-med-papkasse-i-favnen-saa-blev-kendt-russisk

Hvem står bag?

Den nærmere forklaring fra den mistænkte kender vi endnu ikke.

Men Ruslands Nationale Antiterrorkomité (NAC) skriver i en
kortfattet erklæring, at det er "blevet fastslået", at angrebet
blev planlagt af Ukraines specialtjenester med hjælp fra
agenter fra den fremtrædende oppositionspolitiker Aleksej
Navalnyjs antikorruptionsfond (FBK).

Kommentar:

Dette tyder meget på, at bagmanden er Putin-666 (and his men)!

Fordi ...

Formålet er at bekrige oppositionen i Rusland (for uden at
vinde sympati for den ulovlige angrebskrig).

Og kanske også kommende mord i Vesten. Dette vil dog medføre 3.
Verdenskrig, hvis det bliver opdaget!

-

I går kl. 15:52
Amerikansk journalist anker varetægtsfængsling i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikansk-journalist-anker-varetaegtsfaengsling-i-rusland

-

I går kl. 17:24
Kosovos ekspræsident erklærer sig ikkeskyldig i krigsforbrydelser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kosovos-ekspraesident-erklaerer-sig-ikkeskyldig-i-krigsforbrydelser

-

I går kl. 19:15
'Folkehelt' og 'frihedskæmper': Derfor er de russiske militærbloggere så
magtfulde
https://www.dr.dk/nyheder/udland/folkehelt-og-frihedskaemper-derfor-er-de-russiske-militaerbloggere-saa-magtfulde

-

Ruslands 155. brigade hyldes for succes i Ukraine – men sandheden er en
anden
I går kl. 19.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-03-ruslands-155-brigade-hyldes-for-succes-i-ukraine-men-sandheden-er-en-anden

-

I går kl. 21:15
Tonen bliver hårdere end normalt, når Ursula von der Leyen rejser til
Beijing
https://www.dr.dk/nyheder/udland/tonen-bliver-haardere-end-normalt-naar-ursula-von-der-leyen-rejser-til-beijing

-

Sanjay Shah skal udleveres til Danmark
I går kl. 20.46
Opd. I går kl. 23.02
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-04-03-sanjay-shah-skal-udleveres-til-danmark

-

I går kl. 21:29
Dom i Dubai: Sanjay Shah skal udleveres til Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/indland/svindelmistaenkt-12-milliarder-udleveres-til-nu-til-danmark

-

Bakhmut er "administrativt erobret", siger Prigozjin og planter russisk flag
I går kl. 21.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-03-bakhmut-er-administrativt-erobret-siger-prigozjin-og-planter-russisk-flag

-

I går kl. 22:05
Shahs advokat: Shah kan være i Danmark 'om kort tid'
https://www.dr.dk/nyheder/indland/shahs-advokat-shah-kan-vaere-i-danmark-om-kort-tid

-

I går kl. 22:48
Hummelgaard om udlevering af Sanjay Shah: Som vi forstår det, er
afgørelsen endelig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hummelgaard-om-udlevering-af-sanjay-shah-som-vi-forstaar-det-er-afgoerelsen-endelig

[...]

Seneste nyt om krigen i Ukraine 3. april 2023
I går kl. 05.39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-03-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.43
Wagner-stifter hævder, at Bakhmut er faldet

Kl. 06.03
Ukraine modsætter sig Wagners påstand: Vi holder stand

Kl. 07.34
Mordet på kendt militærblogger peger på intern russisk konflikt, siger
efterretninger

Det vurderer den amerikanske tænketank ...

Kl. 08.47
Polen forventer besøg fra Zelenskyj

Kl. 08.53
Rusland sætter navn på kvinde mistænkt for bloggerattentat

Kl. 10.24
Russiske medier: Kvinde mistænkt for drab er anholdt

Kl. 11.01
Rusland vil opbevare atomvåben ved Belarus' vestlige grænse

Kl. 11.30
Rusland anklager Ukraine og oppositionsleders organisation for bombeangreb

Kl. 12.50
Polen har leveret kampfly til Ukraine

Kl. 13.04
Her hejser Wagner-chef tilsyneladende flag i Bakhmut

Kl. 13.45
Finland bliver officielt medlem af NATO tirsdag

Kl. 13.56
En ny flagstang står klar foran NATO's hovedkvarter

Kl. 14.01
Rusland vil øge sin militære tilstedeværelse efter finsk NATO-medlemskab

Kl. 15.13
Billeder viser mindested for dræbt russisk militærblogger

Kl. 15.47
Atomchef skal til Moskva

Kl. 16.22
Zelenskyj besøger kælder, hvor beboere var fanget i 28 dage

Kl. 17.26
Amerikansk journalist appellerer spionagedom

Kl. 17.38
Danmark sender 40 tons energiudstyr til Ukraine

Kl. 17.52
Vesten har sendt militærhjælp for 65 millarder euro, siger Stoltenberg

Kl. 19.02
USA "presser hårdt på" for løsladelse af journalist

Kl. 19.51
Ukraine melder om kraftig beskydning fra russerne

Kl. 20.40
Zelenskyj sender tak til Danmark

(Time now CET 02.03)

2023-04-04 kl 01.33
I går kl. 23:45
Overbelagt sygehus på Falster har fået flere påbud af brandvæsenet

TV2:
2023-04-04 kl 01.37
Musk ændrer Twitters logo til hund kendt fra kryptovaluta
I går kl. 23.34

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25086