Militærekspert plejede at være "pessimist", men noget er begyndt at ændre sig i den ukrainske offensiv - News 2023-08-27

Militærekspert plejede at være "pessimist", men noget er
begyndt at ændre sig i den ukrainske offensiv

Ukrainsk viceminister: Vi har brug for mindst 1.000 milliarder
dollar for at komme på fode igen

Subject: Spørgsmål til astronaut Andreas Mogensen - News 2023-08-26
Date: Sat, 26 Aug 2023 08:54:23 +0200
25516 <ucc7iv$fp4t$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/rMxYdEqYcio/m/MuJhl8XjFAAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide
> Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
> 24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
> Sodom (Sodoma)
> https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Last warning (Sidste advarsel)

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ[
... ]> 206 days after The International Court of Justice ...

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Læst vist nok på en datinghjemmeside (under *klager*):

Og så har den lavet bæ på mit fine gulvtæppe, det svin!

Er det en god idé at forbyde afbrænding af religiøse skrifter?
Ja, siger et flertal af danskerne
I dag kl. 10:39
https://www.dr.dk/nyheder/indland/er-det-en-god-ide-forbyde-afbraending-af-religioese-skrifter-ja-siger-et-flertal-af

De borgerlige vælgere vil dog helst undvære et
afbrændingsforbud.

-

Hun er blevet kaldt 'Europas nye jernlady'. Nu har hendes mands
samarbejde med Rusland sat hende under pres
I dag kl. 13:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hun-er-blevet-kaldt-europas-nye-jernlady-nu-har-hendes-mands-samarbejde-med-rusland

Estisk medie afslører nu, at Kaja Kallas' mand ejer en stor del
af et firma, der indirekte handler med Rusland.

-

I dag kl. 13:53
Kristendemokraterne vil søge mod midten
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kristendemokraterne-vil-soege-mod-midten

-

DR S168 lør 26 aug 20:00:15
26.august dr.dk/nyheder 15:41

MILLIONER ER FLYGTET FRA SUDAN

I dag kl. 15:41
Knap fem millioner mennesker er flygtet fra militær konflikt i Sudan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/knap-fem-millioner-mennesker-er-flygtet-fra-militaer-konflikt-i-sudan

-

DR S169 lør 26 aug 20:00:15
26.august dr.dk/nyheder 16:39

F-16-FLY ØGER VESTENS INVOLVERING

I dag kl. 16:39
Rusland: Lande, der donerer F-16-fly til Ukraine, øger deres
involvering i krigen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-lande-der-donerer-f-16-fly-til-ukraine-oeger-deres-involvering-i-krigen

+

Rusland sender advarsel til Danmark: I bliver mere og mere
involveret
I dag kl. 17.15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-26-rusland-sender-advarsel-til-danmark-i-bliver-mere-og-mere-involveret

Rovdyr forlanger madro!

Og hvis I fortsætter med at være medlem af NATO, så ... mig
true dig med bål og brand !
)

Jammer, jammer, jammer!

En dag dingler du oppe i galgen (pga. dine forbrydelser), Putin!

Og ...

Det er da muligt, at det bliver det russiske folk, som dømmer
dig, din *usling*!

-

Japan i massiv modvind efter udledning af radioaktivt vand. Nu
opfordrer regeringen til at man holder lav profil i nabolandene
I dag kl. 16:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/japan-i-massiv-modvind-efter-udledning-af-radioaktivt-vand-nu-opfordrer-regeringen

Japan har udledt over en million ton vand fra det ødelagte
Fukushima-atomværk. Kina har nu indført et totalt forbud mod al
import af fisk og skaldyr fra landet.

-

DR S170 lør 26 aug 20:00:15
26.august dr.dk/nyheder 17:08

UKRAINSKE PILOTER DØR UNDER TRÆNING

I dag kl. 17:08
Tre ukrainske piloter mister livet under træning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tre-ukrainske-piloter-mister-livet-under-traening

-

Putin udsteder dekret for at imødegå ny trussel, siger ekspert
I dag kl. 17.56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-26-putin-udsteder-dekret-for-at-imoedegaa-ny-trussel-siger-ekspert

Stadig mystik om Prigozjins død

-

Prigozjin forudså tilsyneladende egen død i april
I dag kl. 04.15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-27-prigozjin-forudsaa-tilsyneladende-egen-doed-i-april

-

Helikopter med 20 amerikanske soldater styrter ned
I dag kl. 06.03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-27-helikopter-med-20-amerikanske-soldater-styrter-ned

-

Ukrainsk viceminister: Vi har brug for mindst 1.000 milliarder
dollar for at komme på fode igen
I dag kl. 06:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukrainsk-viceminister-vi-har-brug-mindst-1000-milliarder-dollar-komme-paa-fode-igen

Ekspert siger, at det altid er dyrere end forventet at
genopbygge et krigshærget land.

Kommentar:

Altså ca. 6900 mia. kr.

Til sammenligning er det danske bruttonationalprodukt på ca.
398,3 milliarder USD (2021), 2750 mia. kr.

Men *krigsskadeerstatningen* (som Rusland skal betale i de
næste årtier) løber op på mere end det: De pårørende skal have
erstatning (som et plaster på såret) til hvert eneste ukrainsk
liv, der er omkommet pga. Putins krig!

Pengene kan fx inddrives ved at tage 5-10 % i afgift, for hver
gang der handles med Rusland (fx olie og gas)!

Lande (fx. Cannibalistan), der IKKE vil *samarbejde* om dette
*krigserstatningskrav*), skal boykottes økonomisk, således at
alle individer på planeten lærer, at forbrydelse IKKE kan
betale sig!

For ellers vil det jo gentage sig igen og igen og igen. Og
sikkert med den konsekvens, at Menneskeheden omkommer!

Så ...

"Kanske" det er en klog beslutning allerede NU at stoppe den
*ulovelige* angrebskrig. Så bliver regningen ikke så stor,
Russia?

Hvordan?

Anbring *uslingen* på en psykopatforvaringsanstalt (ligesom
Rudolf Hess)!

Og gør det INDEN han når at myrde dig, apropos hævndrabet på
Wagner-lederen (Prigozjin)!

-

Militærekspert plejede at være "pessimist", men noget er
begyndt at ændre sig i den ukrainske offensiv
I dag kl. 09.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-26-militaerekspert-plejede-at-vaere-pessimist-men-noget-er-begyndt-at-aendre-sig-i-den-ukrainske-offensiv

-

DR S117 søn 27 aug 10:15:25
27.august dr.dk/nyheder 10:13

TRE DRÆBT EFTER HELIKOPTERSTYRT

2023-08-27 kl 10.33
19 min. siden
Tre dræbt efter militærhelikopter styrtede ned i Australien
https://www.dr.dk/nyheder/udland/tre-draebt-efter-militaerhelikopter-styrtede-ned-i-australien

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.11
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-08-26-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 08.58
Britisk ministerium: Ukrainsk modoffensiv lægger pres på
Rusland

Kl. 11.05
Putin beordrer Wagner-soldater at sværge troskab til Rusland

Kl. 11.23
Ukraine: To personer dræbt i russisk angreb

Kl. 13.03
Rusland: Ukraine benytter sig af klyngebomber i Belgorod

Kl. 13.26
Tysk medie: "Alle beviser" peger på Kyiv i sag om sabotage af
Nord Stream

Kl. 15.57
Russiske styrker rykker frem i Kupjansk, hævder forsvarsministeriet

Kl. 16.09
Rusland sender advarsel til Danmark: I bliver mere og mere
involveret

Kl. 16.49
Tre ukrainske piloter omkommet under træning

Kl. 19.38
Ukraine har aldrig været tættere på et gennembrud i offensiv,
siger korrespondent

Kl. 21.17
Ukraine sørger over tabet af tre piloter

Kl. 22.33
- Om få kilometer bliver det for alvor vanskeligt for russerne,
siger korrespondent
Lyn-analyse

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.15
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-08-27-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.16
Prigozjin forudså tilsyneladende egen død i april

Kl. 05.25
Ukraine afviser luftangreb natten til søndag

Kl. 06.47
Ukraine rykker frem i udfordrende område, vurderer tænketank

Kl. 08.13
Rusland skyder drone ned tæt ved Moskva

Kl. 08.41
Wagner-gruppen har formentlig mistet russisk finansering

Kl. 09.41
Zelenskyj hylder piloter dræbt I kollision

(Time now CET 10.44)

2023-08-27 kl 10.33
19 min. siden
Tre dræbt efter militærhelikopter styrtede ned i Australien

TV2:
2023-08-27 kl 10.34
Talsperson efter skuddrab på Pusher Street: Det skal lukkes nu
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25518

Luk Christiania

File 25.519 ...
Lawlessness (Lovløshed)
https://sites.google.com/view/lawlessness/files/25-xxx/25-5xx/25-519

Subject: Militærekspert plejede at være "pessimist", men noget
Date: Sun, 27 Aug 2023 10:46:16 +0200
25518 <ucf2gn$13h28$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/hbdSJPjeCr0/m/Sd7qSXU4FQAJ
Interrupt from ...

Date: Sun, 27 Aug 2023 10:46:16 +0200
> [...]
>
> Læst vist nok på en datinghjemmeside (under *klager*):
>
> Og så har den lavet bæ på mit fine gulvtæppe, det svin!

Endvidere stod vist nok også:

Du behøver ikke ABSOLUT nødvendigvis opføre dig som et fjols,
bare fordi du er det!

Talsperson efter skuddrab på Pusher Street: Det skal lukkes nu
I dag kl. 10.30
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-08-27-talsperson-efter-skuddrab-paa-pusher-street-det-skal-lukkes-nu

+

Politiet har nu tre uopklarede Christiania-drab
I dag kl. 10.50
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-08-27-politiet-har-nu-tre-uopklarede-christiania-drab

+

Mens de flygtede, fortsatte skuddene med at falde – øjenvidner
fortæller om bestialsk likvidering
I dag kl. 11.04
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-08-27-mens-de-flygtede-fortsatte-skuddene-med-at-falde-oejenvidner-fortaeller-om-bestialsk-likvidering

+

DR S119 søn 27 aug 11:57:17
27.august dr.dk/nyheder 11:14

TALSPERSON: LUK PUSHER STREET

I dag kl. 11:14
Talsperson vil have lukket Pusher Street på Christiania -
overborgmester bakker op
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/talsperson-vil-have-lukket-pusher-street-paa-christiania-overborgmester-bakker-op

Kommentar:

Luk Christiania!

(
Flyt op i Thy-lejren, hvis du gerne vil gøre eksperimenter for
*egen* regning!
)

Der er jo tale om *tyvekoster*.

Eller mener du, at der er okay, dersom jeg besætter Amalienborg
og gør den til *min* bolig (UDEN at betale en øre)?

Og det er jo i realiteten det, Putun gør, når han nu *stjæler*
et naboland!

*Lovløshed* hedder det på dansk!

-

Japan melder om telefonchikane fra Kina efter Fukushima-udledning
I dag kl. 12.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-27-japan-melder-om-telefonchikane-fra-kina-efter-fukushima-udledning

-

2023-08-27 kl 13.27
Russisk efterforskning fastslår: Wagner-leder døde i flystyrtet
43 min. siden
opdateret 9 min. siden

Nu oplyser den russiske undersøgelseskomité, at identiteten på
de personer, som døde i styrtet, svarer til passagerlisten på
flyet.

-

2023-08-27 kl 13.36
18-årig mand fremstilles for drab i Pusher Street
18 min siden
Opd. 5 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-08-27-18-aarig-mand-fremstilles-for-drab-i-pusher-street

[...]

Kl. 12.15
Ukraine melder om fjernstyret luftangreb i Kherson

58 min siden (Time now CET 13.42)
Russiske efterforskere bekræfter Wagner-leders død

31 min siden (Time now CET 13.42)
Her er listen over passager om bord på nedstyrtet fly

Kommentar:

Øv! Putin står ikke på listen!

(Time now CET 13.42)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25519

De gjorde vores land *lovløst*!

-

Den 27-08-2023 kl. 13:43 skrev Kall, Mogens:

Subject: Luk Christiania -
Re: ... News 2023-08-27
Date: Sun, 27 Aug 2023 13:43:23 +0200
25519 <ucfcsr$156an$1...@news.eternal-september.org>