Boykot Tyrkiet ? En kornaftale må nødvendigvis omfatte BEGGE nationer, hvis man vil forblive *upartisk*! - News 2023-08-31

Boykot Tyrkiet ? En kornaftale må nødvendigvis omfatte BEGGE nationer,
hvis man vil forblive *upartisk*!

Subject: Droneangreb i både Rusland og Ukraine: Russisk
lufthavn i brand - News 2023-08-30
Date: Wed, 30 Aug 2023 09:01:51 +0200
25525 <ucmph0$2l8gn$1...@news.eternal-september.org>
Economy (Økonomi)
https://sites.google.com/view/kall-economy/files/25-xxx/25-5xx/25-525
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/nqqK1lLAZCQ/m/M_SWvIAeFgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S126 tor 31 aug 09:00:45
30.august dr.dk/nyheder 18:27

RUSSISK ALTERNATIV TIL KORNAFTALE
Et alternativ til den omdiskuterede
kornaftale mellem Rusland og Ukraine
vil være et af de emner, der skal
diskuteres, når Ruslands
udenrigsminister i næste uge mødes med
sin tyrkiske kollega.

Det skriver nyhedsbureauet Reuters med
henvisning til det russiske
udenrigsministerie.

Ifølge planen vil Rusland sælge en
million ton korn til Tyrkiet til en
reduceret pris. Salget skal støttes
finansielt fra Qatar. Fra Tyrkiet skal
kornet sendes videre til de lande i
verden, der har mest brug for det,
lyder det fra det russiske
udenrigsministerie.

I går kl. 18:27
Rusland har alternativ til kornaftale klar og vil vende det med Tyrkiet i
næste uge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-har-alternativ-til-kornaftale-klar-og-vil-vende-det-med-tyrkiet-i-naeste-uge

Kommentar:

I så fald er Tyrkiet med til at *undergrave* Ukraine som
selvstændig nation, og så må vi *boykotte* Tyrkiet, da det jo -
reelt set - ér at *undergrave* demokratierne i verden og
favorisere 'Crime does pay'!

En kornaftale må nødvendigvis omfatte BEGGE nationer, hvis man
vil forblive *upartisk*!

-

DR S130 tor 31 aug 08:18:14
30.august dr.dk/nyheder 19:44

IRANSK VÆGTLØFTER FÅR KARANTÆNE

I går kl. 19:44
Iransk vægtløfter får livstidskarantæne efter håndtryk med
israelsk konkurrent
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iransk-vaegtloefter-faar-livstidskarantaene-efter-haandtryk-med-israelsk-konkurrent

-

DR S133 tor 31 aug 08:18:14
30.august dr.dk/nyheder 20:17

OPBAKNING TIL INDGREB
Formanden for Indre Mission,
generalsekretæren fra Dansk Muslimsk
Union, den katolske biskop i Danmark og
formanden for Frikirkenet er nogle af
underskriverne på en kommentar i
Kristeligt Dagblad. Her er de gået
sammen om at sige, at de støtter
regeringens indgreb, der vil forbyde
afbrændinger af religiøse skrifter.
- Med koranafbrændinger har vi været
vidner til totalt respektløse
handlinger, skriver de. Regeringen har
tidligere i august meddelt, at den vil
fremsætte et lovforslag, der forbyder
afbrænding af religiøse skrifter som
Koranen. Trossamfundene skriver dog i
deres indlæg, at de finder baggrunden
for regeringens indgreb trist og
bekymrende.

I går kl. 20:17
Flere trossamfund støtter op om forbud mod afbrænding af
religiøse skrifter
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flere-trossamfund-stoetter-op-om-forbud-mod-afbraending-af-religioese-skrifter

+

Trossamfund i fælles indlæg:
Vi støtter regeringens indgreb mod koranafbrændinger
Kommentar 30.08.23 Kl. 18:00
https://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/trossamfund-i-faelles-indlaeg-vi-stoetter-regeringens-indgreb-mod-koranafbraendinger

Vi mener, at der er noget helt galt, når personer, som kun
ønsker at forhåne, har politiet stående ved siden af – uden at
gribe ind, skriver en række religiøse ledere i fælles indlæg

[ ... ]

Dog finder vi baggrunden trist og bekymrende. At denne paragraf
sættes ind i straffeloven nu under pres for rigets sikkerhed,
er problematisk.

-

I nat blev Rusland ramt af det hidtil mest vidtstrakte
droneangreb på russisk jord - og det ser ikke ud til, at de
har en løsning
I går kl. 21:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/i-nat-blev-rusland-ramt-af-det-hidtil-mest-vidtstrakte-droneangreb-paa-russisk-jord

De talrige droneangreb mod Rusland kan blive et alvorligt
problem for landet, vurderer militæranalytiker.

-

DR S134 tor 31 aug 08:18:14
30.august dr.dk/nyheder 21:40

TRUMP-ADVOKAT KENDT ANSVARLIG

I går kl. 21:40
Tidligere Trump-advokat kendt ansvarlig, efter han beskyldte
valgtilforordnede for fusk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tidligere-trump-advokat-kendt-ansvarlig-efter-han-beskyldte-valgtilforordnede-fusk

-

Her laver de 'flyvende spioner' til fronten:
Kom med indenfor på en ukrainsk dronefabrik
I går kl. 21:51
https://www.dr.dk/stories/1288510966/kom-med-indenfor-paa-en-ukrainsk-dronefabrik/

-

DR S136 tor 31 aug 08:18:15
30.august dr.dk/nyheder 22:08

UDPEGER MIDLERTIDIG LEDER I GABON

I går kl. 22:08
Militæret i Gabon udpeger general som midlertidig leder efter
at have afsat præsident
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/militaeret-i-gabon-udpeger-general-som-midlertidig-leder-efter-have-afsat-praesident

-

DR S137 tor 31 aug 08:18:15
30.august dr.dk/nyheder 23:48

NORDKOREA AFFYRER TO MISSILER

I går kl. 23:48
Nordkorea affyrer to missiler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nordkorea-affyrer-missiler

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.07
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-08-30-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

2 min siden (Time now CET 17.25)
To lande tilslutter sig F-16-træningskoalition

__________________________

(Time now CET 17.25)

2023-08-31 kl 08.43
28 min. siden
Institut for vilde problemer: Eksminister og tidligere Djøf-direktør
stifter tænketank

(DR-news missing between 2023-08-30 kl 17.09-18:34, *Idiotistan*!)

TV2:
2023-08-30 kl 17.12
Mandens våbenaktier bringer Norges udenrigsminister i uføre
19 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25530

*Sliskeri* hedder det på dansk! Så Paver må være gået fra forstanden!

Subject: Boykot Tyrkiet ? En kornaftale må nødvendigvis omfatte
Date: Thu, 31 Aug 2023 09:16:09 +0200
25530 <ucpenp$359nh$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/gDA5r_cZudk/m/ywU3wdxtFgAJ
"Kupbælte" chokerer forsker: - Vi forstår ikke verden
I går kl. 18.54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-30-kupbaelte-chokerer-forsker-vi-forstaar-ikke-verden

Militærkup og ustabilitet breder sig i Afrika, imens afrikanske
lande orienterer sig mere mod Rusland og Kina. Vesten er i
vildrede, mener eksperter.

Kommentar:

*Lovløsheden* breder sig, fordi vi desværre IKKE er
*konsekvente* i vores politik.

Rusland SKAL boykottes 100% (IKKE 70-90%)
Kina SKAL boykottes 100% (IKKE 10-30%)
Und so weiter!

Dernæst SKAL der bygges et *bolværk* op imod statskup, og det
gør man ved at indgå alliancer såsom fx. EU.

-

Vatikanet forsvarer Pavens udskældte opfordring til unge russere
I går kl. 19.18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-30-vatikanet-forsvarer-pavens-udskaeldte-opfordring-til-unge-russere

Paven roste de to store russiske herskere Peter den Store og
Katarina 2. og det storslåede Rusland, som de hjalp med at
skabe.

[ ... ]

Udtalelserne var umiddelbart ikke en del af Pavens forberedte
tale, som Vatikanet har offentliggjort.

Her indgik der ingen referencer til de to tidligere russiske
herskere, som i 1800-tallet invaderede dele af Ukraine.

Kommentar:

*Sliskeri* hedder det på dansk (som man formodentlig gør i
dette tilfælde i håbet om at vinde dem som forbundsfæller. Men
i praksis *legitimerer* man 'crime does pay'. Og det er til
SKADE for Menneskehedens overlevelse)!

Så ...

Paver må være gået fra forstanden!

-

Dagens overblik: Stort droneangreb markerer ny, intensiv fase
i krigen
I går kl. 20.45
https://nyheder.tv2.dk/2023-08-30-dagens-overblik-stort-droneangreb-markerer-ny-intensiv-fase-i-krigen

-

For et år siden valgte Ukraine at satse stort – nu mærker
Rusland resultatet
I går kl. 21.39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-30-for-et-aar-siden-valgte-ukraine-at-satse-stort-nu-maerker-rusland-resultatet

-

Zelenskyj om fritagelser fra hæren: Der er udbredt korruption
I dag kl. 05.20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-31-zelenskyj-om-fritagelser-fra-haeren-der-er-udbredt-korruption

-

Rusland hævder at have afværget drone- og missilangreb
I dag kl. 05.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-31-rusland-haevder-at-have-afvaerget-drone-og-missilangreb

-

Grunden er lagt for Saudi-Arabiens mørke prestigeprojekt
I dag kl. 07.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-30-grunden-er-lagt-for-saudi-arabiens-moerke-prestigeprojekt

En ny ørkenstorby til ni millioner mennesker er i fuld gang med
at blive konstrueret. Men ifølge iagttagere er der en mørk side
til projektet.

-

Zelenskyj anklager den ukrainske hær for korruption:
‘Han siger ikke noget, som ukrainerne ikke allerede ved’
I dag kl. 10:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-anklager-den-ukrainske-haer-korruption-han-siger-ikke-noget-som-ukrainerne

Flere og flere mænd bliver fritaget fra hæren. Det handler om
korruption, lyder det nu fra den ukrainske præsident.

-

Ringet op, ruineret og rasende på Nordea: Aase overførte
460.000 kroner og forstår ikke, at banken lod det ske
I dag kl. 10:36
https://www.dr.dk/nyheder/penge/kontant/ringet-op-ruineret-og-rasende-paa-nordea-aase-overfoerte-460000-kroner-og

Nordeas sikkerhed og behandling af svindlede kunder får kritik
i nyt Kontant-program.

-

DR S157 tor 31 aug 11:40:43
31.august dr.dk/nyheder 10:43

EU VARSLER 'STÆRKE' SANKTIONER

I dag kl. 10:43
EU varsler 'stærke' sanktioner mod militærjunta i Niger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-varsler-staerke-sanktioner-mod-militaerjunta-i-niger

-

2023-08-31 kl 11.48
7 råd: Sådan håndterer du en svindler i telefonen
59 min. siden
https://www.dr.dk/stories/1288510966/7-raad-saadan-haandterer-du-en-svindler-i-telefonen/

[...]

Kl. 18.08
USA bekymret over våbensnakke mellem Rusland og Nordkorea

Kl. 18.48
USA og Rumænien arbejder på at fordoble Ukraines korneksport

Kl. 19.14
Krigen rykker sig i stigende grad til Rusland, siger
Zelenskyj-rådgiver efter droneangreb

Kl. 20.12
Seks ukrainske piloter dræbt ved Bakhmut

Kl. 22.09
To droner skudt ned over russisk region, siger guvernør

Kl. 22.31
Kun Trump kan stoppe krigen i Ukraine, siger Orban

Kommentar:

Trump er narcissistisk *forstyrret*, og er i sine følelsers
vold. I affekt tilstand kan han - prognotisk set - starte 3.
Verdenskrig op!

Så ...

Nej!

Vær *realister*: Han kan IKKE stoppe krigen, desværre!

Et attentat på Putin kan stoppe krigen eller en
asteroidefuldtræffer, apropos ...

ET footsteps, update
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/update

[ ... File 22.026a ... ]

> [...]
> (apropos den galaktiske længdegrad, her opmålt udfra
> stjernekort 2, altså stjernekort 1 (150 enheder) + 46 = 196)
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende [forbi] og eksploderede
> over Russia, apropos "markøren" 7 dage FØR
> Tsunami-jordskælvet.
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende fordi og eksploderede
> over Russia, og som derfor nok IKKE kan tolkes på andre
> måder end som en *advarsel* til Rusland om kommende dom i
> form af noget, der minder "lidt" [om] Sodoma (hvis ikke de
> holder op med al deres ondskab herunder angrebskrigen på

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.38
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-08-31-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.40
Zelenskyj om fritagelser fra hæren: Der er udbredt korruption

Kl. 06.13
Stoltenberg vil ikke forlænge for yderligere en periode i NATO

..., når hans forlængede periode slutter i oktober 2024.

Kl. 06.52
Russisk luftforsvar skyder drone ned over Moskva

Kl. 07.48
Rusland i "største droneangreb siden krigens start", siger
efterretningstjeneste

Kl. 08.50
Tjetjeniens leder parat til at "dø for Putin"

Kl. 09.56
Øverstkommanderende i den ukrainske hær sender tak til Danmark

... for indsatsen med at træne piloter og personel i
forbindelse med leverancen af danske F-16-kampfly.

Kl. 10.24
Ukraines forsvarsminister snart fortid, siger regeringskilder

Kl. 10.51
Prigozjin talte om trusler kort før sin død

(Time now CET 12.23)

2023-08-31 kl 12.24
46 min. siden
Aalborg Kommune skal spare: Har ikke længere råd til at skyde måger

TV2:
2023-08-31 kl 12.24
Alex V. fastholder ultimatum: Nogle gange skal man stå fast
32 sek siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25531

Zelenskyj melder ud: 160 F-16-fly skal vi bruge
=>
Giv dem 600 stk.
Og hvor mange asteroide-fuldtræffere ?

Date: Thu, 31 Aug 2023 09:16:09 +0200
25530 <ucpenp$359nh$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/gDA5r_cZudk/m/ywU3wdxtFgAJ
I dag kl. 13:15
Norge lukker sin ambassade i Mali
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/norge-lukker-sin-ambassade-i-mali

Den danske ambassade i Bamako i Mali er fortsat åben.

-

Saudisk skolelærer dømt til døden for opslag på sociale medier
I dag kl. 15:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/saudisk-skolelaerer-doemt-til-doeden-opslag-paa-sociale-medier

Undertrykkelsen i Saudi-Arabien er nået et skræmmende stadie,
lyder advarslen fra Human Rights Watch.

-

DR S172 tor 31 aug 18:34:39
31.august dr.dk/nyheder 15:41

FILIPPINERNE AFVISER NYT KINA-KORT

I dag kl. 15:41
Filippinerne 'afviser' Kinas nye nationale kort
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/filippinerne-afviser-kinas-nye-nationale-kort

-

DR S114 tor 31 aug 18:34:36
31.august dr.dk/nyheder 18:32

BORMESTER VARSLER FÆSTNINGSVÆRKER

2023-08-31 kl 19.04
31 min. siden
Kyivs borgmester vil bygge fæstningsværker til at beskytte byen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kyivs-borgmester-vil-bygge-faestningsvaerker-til-beskytte-byen

[...]

Kl. 12.23
Storbritanniens flåde sporer flere russiske fartøjer nær
britisk farvand

Kl. 12.34
Putin og Erdogan skal diskutere krig og kornaftale

Kl. 12.53
Ukraines forsvarsminister beder kritikere om at "holde kæft"

... kritikere af landets taktik i dets storstilede modoffensiv
mod Ruslands invasion ...

Kl. 13.20
Norsk fly krænker russisk luftrum, hævder Rusland

Kl. 14.04
Ukraine er i stand til at ramme mål med missiler 700 kilometer
væk, siger Zelenskyj

33 min siden (Time now CET 15.20)
Rusland: Tre droner skudt ned ved Bryansk

Kl. 16.21
Ukraine forbereder sin energiforsyning til vinter og nye angreb

Hvis ikke Putin får en sten (ude fra Rummet i knolden) og
omkommer, så vil dette onde menneske blive ved (indtil Dommedag)
med at gøre skade på andre mennesker pga. hans *sindssygdom*
(psykopati)!
)

Der skal doneres *decentrale* energi-enheder, såsom
solcellepaneler (fx. på 1KWatt), små vindmøller (fx. på 1KW) +
genopladelige batterier (fx. akkumulatorer fra biler).

Spejle (til opvarmning af boliger) kan nemt laves af sølvpapir.
Spejle + dampmaskine + generationer + batterier

(H2O a 100°C + filter = nogenlunde rent vand)

Se tillige ...
Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1

Det vil kunne afhjælpe den aller-værste nød, hvis man helt er
afskåret fra omverdenen.

Kl. 16.51
Seks ukrainske soldater dræbt i dobbelt helikopterstyrt

Kl. 17.43
EU-opbakning til træning af 40.000 ukrainske soldater

28 min siden (Time now CET 19.23)
Zelenskyj melder ud: Så mange F-16-fly skal vi bruge

Mens Ukraine indtil videre er blevet enige om en forventet
levering af 50-60 F-16-kampfly ...Ukraine har dog brug for
omkring 160 fly ...

Kommentar:

Giv dem 600 stk.

Subject: Found ET-*copyright* 115 and 193 -
Re: Found 78 -
Re: Found 193 (Measure Isotop 78-Pt-193 ?) i.r.t. MW1-Shiloh-lat-0 -
Re: Abraham-koden, Part 2
Date: Thu, 31 Aug 2023 16:34:04 +0200
25532 <ucq8ct$3atdl$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-5xx/25-53x/25-532
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/25-xxx/25-5xx/25-532
Galactic neighbor help (Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/25-xxx/25-5xx/25-532
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/8iV-RKenBAAJ
)

Og hvor mange asteroide-fuldtræffere ?

(Time now CET 19.23)

2023-08-31 kl 19.04
5 min. siden
Tidligere leder af Proud Boys får 17 års fængsel for rolle i stormen på
Kongressen

TV2:
2023-08-31 kl 19.08
Organisationer raser over skrottet pensionsaftale: - Hvad foregår der i
Socialdemokratiet?
6 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25533