Antony Blinken: Hamas er skyld i ophævet våbenhvile - News 2023-12-02

Antony Blinken: Hamas er skyld i ophævet våbenhvile

USA vil arbejde for genoptaget våbenhvile

Subject: Raketangreb fra Gaza. Hamas har brudt våbenhvilen
=> Kampe genoptaget - News 2023-12-01
Date: Fri, 1 Dec 2023 08:32:56 +0100
25873 <65698c29$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/STriSR0B7xA/m/z9hCs4QiAAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

DR S172 lør 02 dec 08:46:12
1.december dr.dk/nyheder 13:28

NAVALNYJ SIGTET FOR HÆRVÆRK

I går kl. 13:28
Navalnyj sigtet for hærværk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/navalnyj-sigtet-haervaerk

-

Israel har delt Gaza ind i flere hundrede zoner for at kunne
advare civile
I går kl. 19:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/israel-har-delt-gaza-ind-i-flere-hundrede-zoner-kunne-advare-civile

Ekspert tvivler på, at israelsk evakueringskort med QR-koder vil
virke.

-

DR S121 lør 02 dec 08:46:08
1.december dr.dk/nyheder 21:11

RUSLAND ØGER HÆREN MED 170.000 MAND

I går kl. 21:11
Rusland øger de væbnede styrker med 170.000 mand
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-oeger-de-vaebnede-styrker-med-170000-mand

-

Hamza dokumenterer krigens grusomheder i Gaza: ‘Ingen terapi kan
hjælpe på det, vi har set’
I går kl. 21:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hamza-dokumenterer-krigens-grusomheder-i-gaza-ingen-terapi-kan-hjaelpe-paa-det-vi-har

DR har talt med den 27-årige fotograf Hamza Chalan, der har
befundet sig i Gazastriben siden 7. oktober.

-

Zelenskyj kæmper for soldaternes gejst: 'Vi må ikke tillade, at
folk glemmer krigen i Ukraine'
I går kl. 22:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-kaemper-soldaternes-gejst-vi-maa-ikke-tillade-folk-glemmer-krigen-i-ukraine

Sommeroffensiven mod Rusland gik ikke som forventet, og
vinterkulden skaber en ny fase i krigen.

-

'Jerikomuren' afslørede Hamas-plan, men topfolk afviste den som
usandsynlig
I går kl. 22.40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-01-jerikomuren-afsloerede-hamas-plan-men-topfolk-afviste-den-som-usandsynlig

Avisen beskriver et 40 sider langt dokument, som af israelske
myndigheder fik kodenavnet 'Jerikomuren', og som punkt for punkt
beskriver et angreb svarende til Hamas-angrebet i oktober, hvor
omkring 1200 personer blev dræbt.

-

Danske kampsoldater henter inspiration fra krigen i Gaza
I går kl. 23.25
https://nyheder.tv2.dk/2023-12-01-danske-kampsoldater-henter-inspiration-fra-krigen-i-gaza

-

Kendt musikers opråb kritiseres for at være farlig retorik
I dag kl. 00.05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-30-kendt-musikers-opraab-kritiseres-for-at-vaere-farlig-retorik

-

DR S122 lør 02 dec 08:46:08
2.december dr.dk/nyheder 01:08

BLINKEN TALER MED IRAKISK KOLLEGA

I dag kl. 01:08
Blinken beder Irak beskytte amerikanske soldater
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/blinken-beder-irak-beskytte-amerikanske-soldater

-

DR S124 lør 02 dec 08:46:08
2.december dr.dk/nyheder 04:01

KYIVS LUFTHAVN KAN SNART ÅBNE IGEN

I dag kl. 04:01
Embedsmand: Kyivs internationale lufthavn kan snart åbne igen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/embedsmand-kyivs-internationale-lufthavn-kan-snart-aabne-igen

-

Zelenskyj kommer med advarsel – han har et klart budskab, siger
korrespondent
I dag kl. 05.33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-01-zelenskyj-kommer-med-advarsel-han-har-et-klart-budskab-siger-korrespondent

-

DR S129 lør 02 dec 08:46:09
2.december dr.dk/nyheder 08:20

KRIGEN KAN FÅ BETYDNING FOR TOPMØDE

2023-12-02 kl 09.06
45 min. siden
Mette Frederiksen: Krigen kan få betydning for klimatopmøde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mette-frederiksen-krigen-kan-faa-betydning-klimatopmoede

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 12:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6851053
Mads Vestergaard
Red Barnet: Nye kampe i Gaza er en dødsdom for børn

i går kl. 12:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6851112
Mads Vestergaard
Israel: Hamas har stadig 137 gidsler

i går kl. 12:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6851222
Christian Holm
Frigivet palæstinenser: De fortalte, at vi blev frigivet som del
af aftalen

i går kl. 13:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6851346
Selin Türker
Hamas: Israel ville ikke forlænge våbenhvilen

i går kl. 13:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6851517
Selin Türker
Video viser ødelæggelserne efter brudt våbenhvile

i går kl. 14:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6851639
Selin Türker
Medie: Lastbiler med nødhjælp krydser ikke længere grænsen

i går kl. 14:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6851690
Anna Danielsen Gille
Palæstinensiske myndigheder: Mindst 60 dræbt siden i morges

i går kl. 14:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6851819
Anna Danielsen Gille
Unicef: Dem med magt har besluttet at genoptage børnedrab

i går kl. 15:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6851886
Anna Danielsen Gille
'Vi sad derhjemme, pludselig slog to missiler ned i huset'

i går kl. 15:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6851923
Anna Danielsen Gille
Mindst 109 døde i Gaza siden i morges

i går kl. 15:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6851978
Anna Danielsen Gille
Israel: Vi har ramt mere end 200 mål i dag

i går kl. 15:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6852070
Anna Danielsen Gille
USA vil arbejde for genoptaget våbenhvile

i går kl. 16:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6852168
Anna Danielsen Gille
Israelsk minister beder Netanyahu annoncere en definitiv "slutning
af våbenhvile"

i går kl. 16:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6852287
Anna Danielsen Gille
Billeder fra dagen, hvor våbenhvilen sluttede

i går kl. 16:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6852324
Anna Danielsen Gille
Hamas: Vi har fredag angrebet Tel Aviv

i går kl. 17:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6852395
Anna Danielsen Gille
Spansk premierminister forsøger at rede tråde ud med Israel

i går kl. 17:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6852466
Selin Türker
Blinken mener, at det er Hamas' skyld at våbenhvilen er afsluttet

i går kl. 18:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6852615
Selin Türker
Brudt våbenhvile er 'en dødsdom for børnene'

i går kl. 18:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6852768
Selin Türker
Mette Frederiksen til COP28: 'Israel har ret til at forsvare sig
selv'

i går kl. 19:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6852983
Selin Türker
Civile bliver bedt om at evakuere igen, men 'ingen steder er
sikkert'

i går kl. 19:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6853237
Selin Türker
Pro-palæstinensiske demonstrationer fortsætter verden over

i går kl. 20:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6853478
Selin Türker
Israel udgiver nyt kort, der opdeler Gazastriben i hundredvis af
områder.

i går kl. 20:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6853723
Selin Türker
Mindst 178 dræbt siden fredag morgen

i går kl. 20:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6853959
Selin Türker
Nødhjælpsorganisation siger, at Israel forbyder lastbiler med
nødhjælp

i går kl. 21:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6854430
Maja Lærke Maach
Lastbiler med hjælp kan igen køre over Rahaf-overgangen, siger Det
Hvide Hus

i går kl. 22:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6854995
Kasper Mosholm Thulstrup
Israelsk militær: Hamas har stadig 136 gidsler

i går kl. 23:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6855135
Kasper Mosholm Thulstrup
Læger Uden Grænser: Hospital i Gaza beskadiget af eksplosion

i går kl. 23:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6855154
Kasper Mosholm Thulstrup
Syrisk statsmedie: Israel bomber nær Damaskus

i dag kl. 05:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6855335
Kasper Mosholm Thulstrup
Schwarzenegger mødes med familier til gidsler

i dag kl. 06:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6855399
Mads Vestergaard
Mette Frederiksen: Krigen kan få betydning for klimatopmøde

i dag kl. 06:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6855406
Mads Vestergaard
Gaza er igen det farligste sted for børn, siger Unicef

i dag kl. 07:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6855476
Mads Vestergaard
Kampe i det sydlige Gaza

i dag kl. 08:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6855589
Mads Vestergaard
Berømt musiker donerer til Gaza

47 min. siden (Time now CET 10.17)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6855673
Selin Türker
Israel har angrebet mindst 400 mål henover natten

28 min. siden (Time now CET 10.17)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6855698
Selin Türker
Krigens døgn i billeder

(Time now CET 10.17)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.26
Opd. 5 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-12-01-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 12.02
En "dødsdom" for børn i Gaza, lyder det fra Red Barnet

Kl. 12.46
54 er døde efter israelske angreb, siger Hamas-kontrollede
myndigheder ifølge medie

Kl. 13.19
Israel afviste alle mæglingstilbud, hævder Hamas

Kl. 13.45
Så mange gidsler er stadig i Gazastriben ifølge Israel

Kl. 13.50
- Jeg så en mor græde, mens sønnen blødte ihjel, siger talsmand

Kl. 14.21
Ny våbenhvile kan ligge langt ude i fremtiden, siger
militæranalytiker

Kl. 14.55
109 palæstinensere dræbt, siden at våbenhvile udløb, siger
myndigheder i Gaza

Kl. 15.22
Over 200 mål ramt fredag, siger Israel

Kl. 16.18
Et vink med en vognstang fra USA, siger militærekspert

Kl. 16.37
Brudt våbenhvile afslører to ting, siger journalist

Kl. 16.40
Antony Blinken: Hamas er skyld i ophævet våbenhvile

Kl. 17.50
To døde i Libanon fredag

Kl. 18.19
Hvad er udsigterne for ny våbenhvile?

Kl. 19.05
Israel skal gøre alt for at undgå flere civile tab, siger Rishi
Sunak

Kl. 19.51
Røde Kors: Israel lader ikke nødhjælp komme ind i Gaza

Kl. 19.59
Israel bekræfter fire døde gidsler

Kl. 20.37
FN-rapportør kalder brud på våbenhvile for "alvorlig fejl"

Kl. 21.19
Raketter fra Gaza skudt ned over Tel Aviv

Kl. 22.15
Ingen nødhjælp til Gaza fredag, skriver FN-generalkommisær

Kl. 23.00
Opjusterer dødstal i Gaza

Kl. 23.18
Opsummering

New Link ...

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 06.08
Opd. 13 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-12-02-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 06.06
Israel: 136 gidsler tilbage i Gaza

Kl. 06.08
Israel beskyldes for luftangreb i Syrien

Kl. 06.28
Gaza er igen det farligste sted for børn, siger Unicef

Kl. 06.58
Meldinger om hårde kampe

Kl. 07.54
Israel i bombardement, mens man søger nye forhandlinger med Hamas,
siger korrespondent

Kl. 08.55
Flygtninge i Gaza står over for "en dødsdom", siger generalsekretær

56 min siden (Time now CET 10.18)
Lastbiler kommer måske ind i Gaza lørdag, hævder medie

19 min siden (Time now CET 10.18)
Det bliver "blodigt og voldeligt", lyder det fra journalist

(Time now CET 10.18)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 23:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6855104
Kasper Mosholm Thulstrup
Rusland øger de væbnede styrker med 170.000 mand

i dag kl. 02:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6855250
Kasper Mosholm Thulstrup
Embedsmand: Kyivs internationale lufthavn kan snart åbne igen

(Time now CET 10.21)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.16
Opd. 21 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-12-01-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 12.31
Zelenskyj frygter, at krigen mellem Israel og Hamas vil overskygge
krigen i Ukraine

Kl. 12.43
Ukraine bevæger sig ikke mod en politisk løsning, siger Ruslands
udenrigsminister

Kl. 14.03
Putin ser ud til at kunne vinde krigen i Ukraine ifølge anerkendt
magasin

Kl. 14.54
Dødstal stiger efter russisk angreb i Donetsk

Kl. 15.23
Lastbilchauffører fra Slovakiet vil blokere grænse

Kl. 15.43
Schweiz indefryser russiske formuer for 60 milliarder kroner

Kl. 16.08
Officer i Odesa mistænkt for at sælge brændstof

Kl. 16.33
Polen og Ukraine enige om betingelser for at stoppe blokade

Kl. 17.15
Holland donerer tre felthospitaler til Ukraine

Kl. 17.46
Russiske medier: To episoder med civile fly fredag

Kl. 18.21
Ukraine udvikler nye elektromagnetiske våbensystemer

Kl. 19.01
USA sanktionerer tre rederier

Kl. 19.51
To militante fra Donetsk og Luhansk dømt for forræderi

Kl. 20.01
Zelenskyj vil ændre mobilisering til militæret

Kl. 20.23
Zelenskyj prøver at forberede ukrainere på manglende succes, siger
korrespondent

Kl. 21.15
Ukrainske angreb har ramt fem ammunitionsdepoter

Kl. 21.30
Organisation redder to børn og deres forældre ud af besatte områder

New Link ...

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
I dag kl. 05.52
Opd. 27 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-12-02-seneste-nyt-fra-krigen-i-ukraine

Kl. 05.52
Ukrainsk stabschef håber på snarlig genåbning af Kyivs lufthavn

Kl. 06.18
Rusland øger antallet af tropper

Kl. 07.09
Røde Kors suspenderer belarusisk medlemsskab

Kl. 08.30
11 droner og 1 krydsermissil sendt mod Ukraine i nat

Kl. 09.20
Eksplosioner i Dnipro

19 min siden (Time now CET 10.22)
Tysk våbenproducent vil producere våben i Ukraine i 2024

(Time now CET 10.22)

2023-12-02 kl 10.23
I dag kl. 09:21
Minus 17 grader: Midtjysk landsby sætter bundfrossen årsrekord

DR-news missing between 2023-12-01 kl 11.48-12:32, idiots!

TV2:
2023-12-02 kl 10.25
Tårevædet afsked til 'Badehotellet' efter allersidste optagelse
I dag kl. 08.38

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25875