USA "dybt bekymret" over russisk atom-beslutning - News 2023-11-03

USA "dybt bekymret" over russisk atom-beslutning

Subject: De vil skabe en global islamisk stat, advarer
Hamas-stifters søn - News 2023-11-02
Date: Thu, 2 Nov 2023 02:43:21 +0100 (sent)
Date: Thu, 2 Nov 2023 03:15:xx +0100 (online)
25761 <6542febb$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/NX1bB-oNJl4/m/z0Fl2A-tAAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_

DR S153 tor 02 nov 20:31:56
2.november dr.dk/nyheder 18:02

UM:UVIST HVORNÅR DANSKERE EVAKUERES

I dag kl. 18:02
Udenrigsministeriet ved ikke, hvornår danskere kan evakueres
fra Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udenrigsministeriet-ved-ikke-hvornaar-danskere-kan-evakueres-fra-gaza

-

Israel melder om yderligere militær fremrykning i Gaza By
I dag kl. 18.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-02-israel-melder-om-yderligere-militaer-fremrykning-i-gaza-by

-

- Selvfølgelig er jeg bange, siger far med familie i Gaza
I dag kl. 19.53
https://nyheder.tv2.dk/2023-11-02-selvfoelgelig-er-jeg-bange-siger-far-med-familie-i-gaza

-

180.000 israelere har søgt om våbentilladelse – og det skaber
tryghed såvel som frygt
I dag kl. 19:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/180000-israelere-har-soegt-om-vaabentilladelse-og-det-skaber-tryghed-saavel-som-frygt

Rekordmange israelere vil have fat i skydevåben efter Hamas'
terrorangreb den 7. oktober. Men kritikere peger på, at det kan
føre til flere drab i en tid med voksende had.

-

2023-11-02 kl 21.23
Ukraine og NATO har læst situationen forkert, vurderer militæranalytiker
54 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-02-ukraine-og-nato-har-laest-situationen-forkert-vurderer-militaeranalytiker

Minder om Første Verdenskrig

-

2023-11-02 kl 21.24
Ukraine sætter Nestlé på liste over internationale krigssponsorer
52 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-02-ukraine-saetter-nestle-paa-liste-over-internationale-krigssponsorer

-

2023-11-02 kl 21.25
Ukrainsk topgeneral undrede sig over manglende fremskridt på
slagmarken – svaret fandt han i en bog fra 1941
55 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-02-ukrainsk-topgeneral-undrede-sig-over-manglende-fremskridt-paa-slagmarken-svaret-fandt-han-i-en-bog-fra-1941

Krigen i Ukraine står i et dødvande, og ifølge dansk
militæranalytiker kan den komme til at vare flere år endnu.

[ ... ]

For lidt, for sent

-

2023-11-02 kl 21.15
Hamas dræbte hans forældre. Nu kæmper israelske Maoz imod
krigen i Gaza
30 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hamas-draebte-hans-foraeldre-nu-kaemper-israelske-maoz-imod-krigen-i-gaza

Et flertal i Israel støtter stadig krigen, men der er også dem,
der er modstandere.

-

Studerende kalder Holocaust-plakater på SDU "over alle grænser" – inden
for lovens rammer, siger rektor
I går kl. 22.05
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-11-02-studerende-kalder-holocaust-plakater-paa-sdu-over-alle-graenser-inden-for-lovens-rammer-siger-rektor

Kommentar:

Holocaust betegner for mig at se noget *enestående*, at folk
forsøger at udrydde en hel race (i dette tilfælde jøderne).

Hvor modbydelig end al anden form for drab kan være, har den
ikke samme karakter (at udslette en hel race), og betegnelsen
holocaust kan derfor være *misvisende* (og måske ligefrem et
*misbrug* af ordet)!

-

Wagner-gruppen rekrutterer på ny, og endnu en Prigozjin står i
spidsen, skriver russiske medier
I går kl. 22.58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-02-wagner-gruppen-rekrutterer-paa-ny-og-endnu-en-prigozjin-staar-i-spidsen-skriver-russiske-medier

-

I går kl. 23:47
Røde Kors: Det hidtil største antal lastbiler med nødhjælp er
kommet ind i Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/roede-kors-det-hidtil-stoerste-antal-lastbiler-med-noedhjaelp-er-kommet-ind-i-gaza

... 102 ...

-

I dag kl. 00:38
Kharkivs borgmester: Vi er under beskydning, og det brænder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kharkivs-bormester-vi-er-under-beskydning-og-det-braender

-

2023-11-03 kl 02.44
I dag kl. 01:40
Nyeste evakueringer fra Gaza: Stadig ingen danskere på listen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nyeste-evakueringer-fra-gaza-ingen-danskere-paa-listen

-

2023-11-03 kl 02.48
Israelsk minister vil tage passet fra Hamas' sympatisører
16 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-03-israelsk-minister-vil-tage-passet-fra-hamas-sympatisoerer

Israels regering har fremlagt en lov, som gør det muligt at
fratage Hamas' sympatisører deres statsborgerskab.

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 18:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6704449
Morten Top
Hizbollah hævder at have angrebet 19 mål - Israel svarer igen
med angreb i Libanon

i dag kl. 19:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6704670
Morten Top
Blinken om dræbte børn: Får en knude i maven

i dag kl. 19:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6704852
Morten Top
Løkke har talt med palæstinensisk udenrigsminister

i dag kl. 19:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6705108
Morten Top
FN: Flere end 20 personer på FN-skoler dræbt

i dag kl. 20:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6705590
Morten Top
Israels militær hævder at have dræbt 130 "terrorister" de
seneste timer

31 min. siden (Time now CET 21.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6705911
Morten Top
Maoz er modstander af Israels invasion af Gaza - selvom Hamas
dræbte hans forældre

i går kl. 21:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706112
Mads Vestergaard
365 civile er kommet ud af Gaza i dag

i går kl. 21:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706172
Laura Kirkebæk-Johansson
Biden: 74 amerikanske statsborgere har forladt Gaza

i går kl. 23:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706367
Sofie Dyjak
Se billederne fra Italien: Protester for fred og våbenhvile

i går kl. 23:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706393
Sofie Dyjak
Røde Kors: Det hidtil største antal lastbiler med nødhjælp er
kommet ind i Gaza

i dag kl. 00:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706459
Sofie Dyjak
Israelsk militær: Vi kæmper mod Hamas for civile i både Israel
og Gaza

i dag kl. 01:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706475
Sofie Dyjak
Meldinger om kampe omkring Jenin på Vestbredden

i dag kl. 01:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706476
Louise Lønsmann
Militæranalytiker: Der venter Israel store udfordringer i
Hamas-tunnellerne

i dag kl. 01:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706479
Sofie Dyjak
Nyeste evakueringer fra Gaza: Ingen danskere på listen

(Time now CET 03.08)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.14
Opd. 15 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-02-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 18.18
Video viser igangværende landoperation i Gaza – 130 meldes
dræbt

Kl. 18.46
Israel efter angreb mod israelsk territorium: Vi angriber mål i
Libanon

Kl. 18.55
- Det bliver endnu mere drabeligt, siger journalist i Tel Aviv

Kl. 19.08
Israel har "unikke" løsninger til at destruere Hamas' trumf i
bykampe

Kl. 19.12
Lars Løkke har talt med palæstinensisk udenrigsminister om øget
humanitær bistand

Kl. 19.51
Israelsk militær har nu omringet Gaza By

Kl. 20.03
FN: Fire skoler beskadiget på mindre end 24 timer

Kl. 20.05
Ingen tidshorisont for evakuering af danskere i Gaza, siger
Udenrigsministeriet

Kl. 20.20
55 lastbiler med nødhjælp krydsede onsdag grænsen til Gaza

14 min siden (Time now CET 21.28)
Plakater på SDU sammenligner krig med holocaust – rektor ser
ikke problemet

Kl. 21.55
Ingen i Israel vil gå med til "reel" våbenhvile, siger
journalist

Kl. 22.06
74 amerikanere med dobbelt statsborgerskab har forladt Gaza,
siger Biden

Kl. 22.20
Amerikansk støtte til Israel kommer ikke med betingelser

Kl. 22.52
Tre nedslag fra torsdag

(Time now CET 3.08)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 00:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6706458
Mette Koue
Kharkivs bormester: Vi er under beskydning, og det brænder

(Time now CET 3.08)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.25
Opd. I dag kl. 05.57
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 18.47
Rusland har stadig mistet mandskab på trods af små ukrainske
fremskridt, siger lektor

Kl. 20.15
USA "dybt bekymret" over russisk atom-beslutning

Kl. 21.23
Rusland står stadig tilbage med et "ufærdigt arbejde", siger
ekspert

Kl. 21.57
USA annoncerer nye omfattende sanktioner mod Rusland og flere
andre lande

(Time now CET 3.08)

2023-11-03 kl 03.08
13 min. siden
FTX-stifter Sam Bankman-Fried fundet skyldig i svindel

TV2:
2023-11-03 kl 03.10
FTX-stifter Sam Bankman-Fried fundet skyldig i svindel
19 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25767

Slå ikke barnet ihjel:
Emiraterne advarer mod reel risiko for "spillover"-krig

=>
Jo, men er det ikke ALLEREDE dét, der skete den 11. september
2001 ?

Subject: USA "dybt bekymret" over russisk atom-beslutning -
News 2023-11-03
Date: Fri, 3 Nov 2023 03:10:51 +0100
25767 <654456ad$0$719$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/fDDfyuLGxkw/m/bKrSUo2PAgAJ
DR S166 fre 03 nov 07:43:06
3.november dr.dk/nyheder 07:35

IKKE FLERTAL FOR STØTTE TIL ISRAEL

Københavns Rådhus bliver ikke oplyst i
Israels blå og hvide farver for en dag
for at vise sympati med landet efter
terrorangrebet den 7. oktober.

-

Coronatilfælde stiger meget kraftigt – usædvanlig variant kan
blive dominerende
I dag kl. 07.35
Opd. I dag kl. 07.39
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-11-03-coronatilfaelde-stiger-meget-kraftigt-usaedvanlig-variant-kan-blive-dominerende

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 03:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706511
Sofie Dyjak
Sparsomt med oplysninger fra natten i Gaza

i dag kl. 04:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706550
Sofie Dyjak
36 journalister og mediefolk har mistet livet under krigen

i dag kl. 05:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706658
Selin Türker
Irans Ayatollah med en direkte besked til israelerne

Torsdag overtog Irans ambassadør til FN, Ali Bahreini,
formandskabet for et af FN's Menneskerettighedsråd, hvilket er
blevet fordømt af blandt andet USA og Israel.

Kommentar:

Viser dette ikke blot, at der er noget riv, rask, ruskende galt
med FN, for er der nogen, som har SKIDT på menneskerettighederne
så er det det iranske ikke-folkevalgte præstestyre, apropos ...

UN, abuse of power
FN, magtmisbrug
https://sites.google.com/view/kall-un

Det er jo en *hån* mod Menneskeheden!

Der BURDE således udstedes *arrestordre* på Ayatollahen (ligesom
der er blevet på Psykopatus-Putin)!

Hmm ...

Er der noget, som Psykopatus-Putin ønsker, så er det at sætte
Mellemøsten i brand, så alle oliekilderne i Saudi Arabian/Iraq
og Iran går op i røg!

HVORFOR?

Fordi så vil alle efterspørge *russisk* olie og gas!

Mon den *magtsyge* enevældige hersker i Iran har indset dette?

Det BØR du hellere indse i dag (end i morgen)!

Hmm ...

Irans andel bliver at modtage og give (midlertidig) *asyl* til
civile fra Gaza til ...

Iran
https://da.wikipedia.org/wiki/Iran

Befolkning
Anslået 2018
81.672.300

=>

2.200.000 / 8.069.942.493 * 81.672.300 = 22.265 personer

Irans andel bliver at modtage og give (midlertidig) *asyl* til
civile fra Gaza til 22.265 personer.

Amen?

i dag kl. 06:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706663
Selin Türker
Flere israelske soldater dræbt i Gazastriben

i dag kl. 06:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706714
Selin Türker
Blinken lander i Tel Aviv i dag: Forventes at opfordre til pause

i dag kl. 07:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706811
Selin Türker
Israel 'afbryder al kontakt med Gaza', og sender palæstinensere tilbage
til Gazastriben

i dag kl. 07:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706880
Selin Türker
Forenede Arabiske Emirater: Spændinger "nærmer sig kogepunktet"

Kommentar:

Se kommentar nedenfor.

i dag kl. 08:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6706930
Selin Türker
USA's udenrigsminister er landet i Israel

22 min. siden (Time now CET 09.11)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6707076
Selin Türker
Journalist og 11 familiemedlemmer dræbt

(Time now CET 09.11)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.36
Opd. 7 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-03-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 05.34
USA opfordrer til lokale "pauser" i krigen mellem Israel og Hamas

Kl. 06.05
Emiraterne advarer mod reel risiko for "spillover"-krig

- Risikoen for regional "spillover" og videre eskalering er
reel, og det samme er risikoen for, at ekstremistiske grupper
vil udnytte situationen til at fremme ideologier, der vil
fastholde os i en voldsspiral, tilføgede ministeren. Det
skriver Al Jazeera.

Kommentar:

Jo, men ...

Er det ikke ALLEREDE dét, der skete den 11. september 2001 ?
(at *terrorister* fastholder resten af verden i en voldsspiral)

Vi bliver derfor nødt til at være *realister*:

Selvom vi laver en 2-stats-løsning, da vil disse terrorister
blive ved med at ødelægge det for alle os andre.

De 2 stater kan derfor IKKE ligge side om side, skønner jeg!

HVORFOR ikke?

Fordi så vil terroristerne blive ved med at grave tunneller
ind under grænsen mht. terroraktioner. Og ligeledes mht. at
affyre raketter ind over grænsen og på den måde terrorisere
civilbefolkningen i Israel.

Det forslag, som tildligere er blevet nævnt, hvor Gaza og
Judæa-og-Samaria kommer under jordansk og egyptisk kontrol,
KUNNE *forhindre* disse terrorangreb.

Men det ønsker disse lande desværre ikke, vel sagtens fordi det
er noget af en hvepserede at stikke hovedet ned i!

(
Hmm ... (mig taler nu i *vanvid* med fuld overlæg mhp. at fremme
en pointe. Det er vist nok blevet nævnt tidligere) ...

Vi kunne også sige (som i skilsmissesager, hvor mand og kone
ikke længere kan bo dør om dør), at vi hugger barnet midt over,
apropos Salomons visdom (1 King 3,16-28.23) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Ki+3.16-&version=BPH

Vi kunne også sige (som i skilsmissesager, hvor mand og kone
ikke længere kan bo dør om dør), at vi ødelægger Det Hellige
Land (fx. med radioaktiv stråling), og dermed TVINGER både
jøder og arabere til at forlade området (de næste 1000 år) fx.
til Mekka og Det Forjættede land (USA)!

NB! Do NOT use kemisk forurening, da dette forbliver i jorden
til evig tid, hvorimod radioaktiv forurening er væk i løbet
at "kun" sølle 4,5 milliarder år!

(Men husk på: Jeg taler - om sagt - i *vanvid*! Raske, sunde
mennesker gør ikke den slags ting! KUN (religøse) *galninge*,
der ikke evner *kærlighedens* svære kunst. Sig derfor efter
mig: "Slå ikke barnet ihjel")!

)

Nå, men ...

(
Det er desværre muligvis nu KUN én måde at overleve på:
)

Lige nu og her bliver dit *ansvar* (for planetens overlevelse)
at modtage fra Gaza (og give dem (midlertidig) *asyl*) ...

Subject: ET-Break (Was: *Evakuering* af civilbefolkningen i Gaza) -
News 2023-10-31
Date: Tue, 31 Oct 2023 11:52:40 +0100
25750 <6540dc7b$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
Evacuation (Evakuering)
https://sites.google.com/view/kall-evacuation/files/25-xxx/25-7xx/25-750
The Escape from hell (Flugten fra helvede)
https://sites.google.com/view/the-escape-from-hell/files/25-xxx/25-7xx/25-750
Hacker-attack (Hackerangreb)
https://sites.google.com/view/hacker-attack/files/25-xxx/25-7xx/25-750
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/pYyxbtc5X9M/m/f6QA0xTSAAAJ

> [...]
>
> =>
>
> Nuværende befolkning i verden ...
> https://www.worldometers.info/da/
>
> 8.069.942.493
>
> =>
>
> Regnestykket bliver følgende:
>
> 2.200.000 / 8.069.942.493 * modtagerlandets befolkning
>
> Danmark KUNNE således (midlertidigt) modtage 5,857m => 1.597
> Egypten KUNNE således (midlertidigt) modtage 109,3m => 29.797
> Jordan KUNNE således (midlertidigt) modtage 11,15m => 3.040
> Tyrkiet KUNNE således (midlertidigt) modtage 84,78m => 23.112
> Saudi Arabien KUNNE ..(midlertidigt) modtage 35,95m => 9.801

and ...

Forenede Arabiske Emirater
https://da.wikipedia.org/wiki/Forenede_Arabiske_Emirater

Befolkning
• Anslået
9.890.400 (2020)

2.200.000 / 8.069.942.493 * 9.890.400 = 2.696 personer

=>

Dit *ansvar* UAE (for planetens overlevelse) bliver
således 2.696 personer fra Gaza!

Men bevares!

Du er jo en MEGET rig mand, så du KUNNE "måske" modtage flere
(fremfor de meget fattige lande i verden)! Du kommer jo ikke
til at gå sulten i seng af den grund!

Herre, Gud vor *Skaber*!

Hjælp os mennesker med at indse, at der bor noget ondt i hver
eneste af os, og at dette onde derfor HVER dag skal
*modarbejdes* (så det IKKE får magten over os). Hjælp os til at
råbe: Slå ikke barnet ihjel! - For "måske" kun derved slukkes
hadets flammer!

Det beder vi om - i Jesu navn!

Kl. 06.16
Læge i Gaza: Hospital bliver en massegrav

Kl. 06.42
Korrespondent: Ét spørgsmål bliver afgørende, når
Hizbollah-leder skal tale

Kommentar:

Ja, fordi ...

(Er der nogen, der har *terroriseret* på denne planet, så er
det denne irans "skakbrik" - en bonde, der kan ofres!)

Så skal vi i gang med at futte hele planeten af (i det glade
vanvids *afgudsnavn*!)

Kl. 07.38
Storkrig kan blive til virkelighed i dag, siger korrespondent
Lyn-analyse

Kl. 07.51
Israels militære operation i Gaza er ”uhyggeligt svær”, mener
analytiker

57 min siden(Time now CET 09.09)
Antony Blinken er ankommet til Israel

45 min siden (Time now CET 09.09)
Svenskere blandt de omkomne i Gaza

(Input fra https://nyheder.tv2.dk/seneste the Headline:)

Hele Gazastriben bliver til en slagmark, siger journalist

=>

23 min siden (Time now CET 09.09)
Dansk journalist: Gaza by er en slagmark

Kommentar:

(Hele Gazastriben bliver til en slagmark, siger journalist)

Ævl!

Vær *realister*:

(
Memory on from ...

Selv den mindste gnist kan starte den største skovbrand.
)

Hele planeten kan blive futtet af!

Time now to global (nuclear)-destruction:
T - 2 years and around 3 month

(
Den kloge indser faren (i TIDE) og ændrer kurs. Dumrianen
derimod vader videre og må bøde (omkomme)!

Did I heard har voice said: 2.696 and 22.265 ?
)

(Time now CET 09.09)

[...]

____________________________

(Time now CET 09.04)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.34
Opd. 24 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-03-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.38
Massivt droneangreb i Kharkiv

38 min siden
Besat område rejser Putin-statue

... i Sydossetien, en russisk-besat provins i det nordlige
Georgien.

24 min siden (Time now CET 07.58)
24 ud af 38 droner er skudt ned i nat, siger Ukraines militær

(Time now CET 09.04)

2023-11-03 kl 09.02
2 min. siden
Mariagerfjord Kommune skærer på ældreområdet: 'Det værste' byrådsmedlem
har prøvet

TV2:
2023-11-03 kl 09.03

2023-11-03 kl 07.49
Overløb i kloaksystemer får Aarhus Kommune til at advare borgere
4 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25768

Hizbollah hylder nu terrorangrebet på Israel

Blinken til møde i Jordan lørdag

Israelsk militær: Vi har ramt en ambulance brugt af Hamas

News 2023-11-03
Date: Fri, 3 Nov 2023 03:10:51 +0100
25767 <654456ad$0$719$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/fDDfyuLGxkw/m/bKrSUo2PAgAJ
2023-11-03 kl 10.39
Tv-tale i dag kan udløse storkrig, siger korrespondent
55 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-03-tv-tale-i-dag-kan-udloese-storkrig-siger-korrespondent

-

2023-11-03 kl 10.34
Nye angreb ved Israels nordlige grænse øger bekymringen: Vil
Hizbollah gå ind i krigen?
20 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nye-angreb-ved-israels-nordlige-graense-oeger-bekymringen-vil-hizbollah-gaa-ind-i

Mellemøsten venter spændt på tale fra Hizbollah-leder senere i
dag.

-

2023-11-03 kl 10.36
Afghanske flygtninge beskyldes for at stå bag terror – nu jages
1,7 millioner mennesker tilbage i Talibans favn
18 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-02-afghanske-flygtninge-beskyldes-for-at-staa-bag-terror-nu-jages-17-millioner-mennesker-tilbage-i-talibans-favn

"Største ulovlige massedeportation"

-

I dag kl. 10:52
FN: Israelsk luftangreb i Jabalia-flygtningelejren er en
'skamløs overtrædelse af folkeretten og en krigsforbrydelse'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-israelsk-luftangreb-i-jabalia-flygtningelejren-er-en-skamloes-overtraedelse-af

-

DR S114 fre 03 nov 18:08:09
3.november dr.dk/nyheder 11:35

OVER 140 ER NU DRÆBT PÅ VESTBREDDEN

Flere end 140 palæstinensere meldes nu dræbt på Vestbredden
I dag kl. 11:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/flere-end-140-palaestinensere-meldes-nu-draebt-paa-vestbredden

-

Hizbollah har 100.000 mand stående klar til kamp
I dag kl. 12.28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-03-hizbollah-har-100000-mand-staaende-klar-til-kamp

-

Århundredets nabostrid: Her er Israels venner og fjender i
Mellemøsten
I dag kl. 12:45
https://www.dr.dk/stories/1288510966/saadan-er-israels-forhold-til-naboerne-i-mellemoesten/

-

Begår Israel krigsforbrydelser?
31. okt kl. 12.07
Opd. I dag kl. 13.08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-30-begaar-israel-krigsforbrydelser

-

DR S116 fre 03 nov 18:08:09
3.november dr.dk/nyheder 13:17

FEM PERSONER ANHOLDT I FOLKETINGET

Fem personer er i dag blevet anholdt i
Folketinget. De er sigtet for at
forstyrre et møde i Folketingssalen,
hvor de havde medbragt et
palæstinensisk flag.

I dag kl. 13:17
Fem personer anholdt i Folketinget
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fem-personer-anholdt-i-folketinget

-

Fem demonstranter anholdt i folketingssalen
I dag kl. 13.09
Opd. I dag kl. 13.29
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-11-03-fem-demonstranter-anholdt-i-folketingssalen

-

DR S117 fre 03 nov 18:08:09
3.november dr.dk/nyheder 13:32

ISRAEL VIL VISE GRUSOMHEDER

I dag kl. 13:32
Israel vil vise grusomheder fra Hamas-angreb for dansk presse
og partier
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israel-vil-vise-grusomheder-fra-hamas-angreb-dansk-presse-og-partier

-

Dansk major ser kun to sandsynlige scenarier for blodig bykrig
i Gaza
I dag kl. 14.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-02-dansk-major-ser-kun-to-sandsynlige-scenarier-for-blodig-bykrig-i-gaza

-

I dag kl. 15:06
Hizbollah-leder: Hamas holdt angrebet på Israel hemmeligt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hizbollah-leder-hamas-holdt-angrebet-paa-israel-hemmeligt

-

DR S126 fre 03 nov 18:08:10
3.november dr.dk/nyheder 17:13

ANGREB NÆR HOSPITAL I GAZASTRIBEN

I dag kl. 17:13
Meldinger om angreb nær hospital i Gazastriben
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/meldinger-om-angreb-naer-hospital-i-gazastriben

-

Magtfuld milits hylder nu terrorangrebet på Israel
I dag kl. 17.49
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-03-magtfuld-milits-hylder-nu-terrorangrebet-paa-israel

-

DR S127 fre 03 nov 18:08:10
3.november dr.dk/nyheder 17:54

LØKKE OM DANSKERE I GAZA

I dag kl. 17:54
Løkke: Vi gør alt, hvad vi kan, for at få danskere ud af Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/loekke-vi-goer-alt-hvad-vi-kan-faa-danskere-ud-af-gaza

-

2023-11-03 kl 19.20
Krigen mellem Israel og Hamas sætter gang i demonstrationer i
store dele af Danmark
40 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/indland/krigen-mellem-israel-og-hamas-saetter-gang-i-demonstrationer-i-store-dele-af-danmark

Fredag og i weekenden er der arrangeret demonstrationer i
Esbjerg, Aarhus, Vejle, Køge, København og Rønne, som viser
sympati med civile ofre i Palæstina.

-

Hizbollahs leder udelukker ikke en regional krig: 'Alle
muligheder er åbne'
I dag kl. 20:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hizbollahs-leder-udelukker-ikke-en-regional-krig-alle-muligheder-er-aabne

Sayyed Hassan Nasrallah holdt i dag sin første tv-tale, siden
krigen mellem Israel og Hamas brød ud.

-

Blinken drøfter humanitær pause i Gazakrig med Netanyahu
I dag kl. 20.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-03-blinken-droefter-humanitaer-pause-i-gazakrig-med-netanyahu

-

Dagens overblik: Hamas' angreb var ”glorværdig jihad”, udtaler
Hizbollah-leder
I dag kl. 20.47
https://nyheder.tv2.dk/2023-11-03-dagens-overblik-hamas-angreb-var-glorvaerdig-jihad-udtaler-hizbollah-leder

-

'Det er svært for os som arabere i Israel. Det her er jo vores
stat. Men folk i Gaza er vores brødre, så vi er fanget midt
imellem'
I dag kl. 21:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/det-er-svaert-os-som-arabere-i-israel-det-her-er-jo-vores-stat-men-folk-i-gaza-er

Spændinger stiger mellem arabiske og jødiske indbyggere i
Israel, siden Hamas angreb den 7. oktober.

-

DR S134 fre 03 nov 22:05:10
3.november dr.dk/nyheder 22:03

UKRAINES HÆR FÅR VÅBEN FRA USA

I dag kl. 22:03
Den ukrainske hær får våbendonation fra USA
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/den-ukrainske-haer-faar-vaabendonation-fra-usa

-

2023-11-03 kl 23.37
Nu skal krigen udkæmpes på Hamas' hjemmebane – især én faktor i
bykampene kan blive en trussel for Israel
15 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-03-dabu-ikke-klar

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 09:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6707183
Selin Türker
I dag taler Hizbollah-leder for første gang siden krigen brød
ud: Talen vækker frygt og forventning

32 min. siden (Time now CET 10.42)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6707342
Selin Türker
Israels angreb i Gaza "minder om hævn", siger irsk
premierminister

13 min. siden (Time now CET 10.42)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6707457
Selin Türker
FN-eksperter i fælles opråb: 'Det palæstinensiske folk er i
alvorlig risiko for folkedrab'

i går kl. 11:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6707573
Sean Coogan
Efter nye israelske razziaer: Flere end 140 palæstinensere
meldes nu dræbt på Vestbredden

i går kl. 11:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6707658
Selin Türker
Billeder: Israel har nu sendt palæstinensiske arbejdere tilbage
til Gazastriben

i går kl. 11:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6707736
Selin Türker
FN har beregnet omkostningerne for civile i Gaza og Vestbredden

i går kl. 12:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6707844
Selin Türker
Opdaterede dødstal fra Gazastriben

i går kl. 12:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6707907
Selin Türker
Gazas eneste kræfthospital ude af drift

i går kl. 12:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6708067
Morten Top
Hizbollah-leder taler i dag : 'Hizbollah vil være en langt
større udfordring for Israel'

i dag kl. 13:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6708188
Thomas Prakash
USA's udenrigsminister på besøg: Israel må gøre alt for at
beskytte civile

i dag kl. 14:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6708371
Thomas Prakash
Nu taler Hizbollah-leder

i dag kl. 14:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6708393
Thomas Prakash
Hizbollah-leder takker martyrer

i dag kl. 14:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6708426
Thomas Prakash
Hizbollah-leder: Hamas holdt angrebet på Israel hemmeligt

i dag kl. 14:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6708479
Thomas Prakash
'Angrebet var et jordskælv i Israel'

i dag kl. 14:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6708496
Thomas Prakash
Blinken: Vi skal gøre mere for at beskytte de palæstinensiske
civile

i dag kl. 15:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6708582
Thomas Prakash
Hizbollah-leder: Vi er allerede inde i krigen mod Israel

i dag kl. 15:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6708639
Thomas Prakash
Netanyahu: Ingen våbenhvile, så længe der er gidsler

i dag kl. 15:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6708657
Thomas Prakash
Hizbollah-leder: Vi er ikke bange for USA's krigsskibe

i dag kl. 15:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6708805
Mads Vestergaard
FN: Fremskridt i forhandlinger om brændstof

i dag kl. 16:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6708869
Mads Vestergaard
Palæstinensiske myndigheder: 14 dræbt, mens de flygtede

i dag kl. 16:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6708946
Mads Vestergaard
Meldinger om angreb nær hospital i Gazastriben

i dag kl. 17:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6709044
Mads Vestergaard
Røde Halvmåne-ambulance ramt af angreb

i dag kl. 17:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6709165
Marie Lagoni Pedersen
Løkke: Vi gør alt, hvad vi kan, for at få danskere ud af Gaza

i dag kl. 17:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6709173
Mads Vestergaard
Billeder løber ind fra al-Shifa

i dag kl. 18:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6709219
Marie Lagoni Pedersen
Løkke: Israels gensvar fører til 'ekstremt mange civile tab'

i dag kl. 18:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6709242
Mads Vestergaard
Røde Halvmåne: Sted for angreb var fyldt med civile

i dag kl. 18:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6709402
Mads Vestergaard
Der er omkomne efter bombardement nær hospital

i dag kl. 19:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6710050
Christian Holm
Israelsk militær: Vi har ramt en ambulance brugt af Hamas

i dag kl. 21:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6711606
Mads Vestergaard
Generator på hospital i Gaza løber snart tør for brændstof

i dag kl. 21:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6711765
Mads Vestergaard
WHO-chef er chokeret over meldinger om angreb på ambulancer

58 min. siden (Time now CET 23.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6712249
Jakob Høstrup
Latinamerikansk land tilbagekalder ambassadør

... Honduras ...

44 min. siden (Time now CET 23.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6712274
Jakob Høstrup
Anthony Blinken mødes med israelsk minister

25 sek. siden (Time now CET 23.51)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6712310
Jakob Høstrup
Sundhedsministeriet i Gaza: 13 dræbt i eksplosion foran hospital

(Time now CET 23.50)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
56 min siden (Time now CET 10.46)
Medier: Arbejdere sendt retur til Gaza

43 min siden (Time now CET 10.46)
FN-organ beskylder Israel for krigsforbrydelse og advarer mod
folkedrab på palæstinensere

34 min siden (Time now CET 10.46)
- Krigens parter skal acceptere, at hospitaler ikke er mål,
siger katastrofechef

Kommentar:

Hamas HAR jo allerede gjort dem til bombemål (ved at opføre
deres militær-baser nedenunder, fordi de *misbruger*
civilbefolkningen som bombeskjold)!

Kl. 10.59
Mand sigtet i sag om rottekast på McDonalds

Kl. 11.25
Medie: 20 ambulancer har fået passage ind i Gaza

Kl. 11.43
Blinken mødes med Netanyahu

Kl. 11.50
FN anslår, at nødhjælp til Gaza kommer til at koste over 8
milliarder

Kl. 12.17
9227 palæstinensere dræbt, ifølge palæstinensisk
sundhedsministerium

Kl. 12.40
Israel i højt beredskab før tv-tale

Kl. 12.44
Hvordan er det muligt for Hizbollah at erklære krig?

Kl. 12.54
Skotlands førsteministers svigerfamilie har forladt Gaza

Kl. 13.00
Fem anholdt for at hænge palæstinensisk flag i Folketinget

Kl. 13.09
Israel viser omtalt video for danske journalister og politikere

Kl. 13.59
Hvad vil det betyde, hvis Hizbollah optrapper konflikten med
Israel?

Kl. 14.02
Om lidt taler Hizbollah-leder

Kl. 14.05
Nu taler Hassan Nasrallah

Kl. 14.11
Mere end én front i krigen

Kl. 14.18
Hizbollah-leder takker Irak og Yemen

Kl. 14.24
Hassan Nasrallah kalder Hamas' angreb "glorværdigt"

Kl. 14.31
Et "jordskælv" for Israel

Kl. 14.37
Israel begik massakre, siger Hizbollah-leder

Kl. 14.40
Israel skal forhandle om gidsler

Kl. 14.47
USA er ansvarlige for krigen, siger Hizbollah.

Kl. 15.01
Arabiske og islamiske lande må sammen stoppe aggression mod Gaza

Kl. 15.04
Hvad der sker nu er "beskedent, men vigtigt", siger Nasrallah

Kl. 15.10
Vi eskalerer dag for dag, siger Nasrallah

Kl. 15.17
Israel risikerer en "historisk fejltagelse", siger Hizbollah

Kl. 15.26
Bare lad være, lyder advarslen fra USA til Libanon og Hizbollah

Kl. 15.27
Blinken: Humanitære pauser er vigtig diskussion under besøg

Kl. 15.32
Lyn-analyse

Kl. 15.35
Ingen udsigt til våbenhvile uden gidsler, siger Netanyahu

Kl. 15.49
Det sagde Hizbollahs leder

Kl. 16.06
Fremskridt i brændstofforhandlinger til Gaza

Kl. 16.11
Israel angriber ambulancer på vej ud af Gaza, siger Hamas

Kl. 16.49
Ambulancekonvoj havde 15-20 personer om bord, siger talsperson

Kl. 17.25
Det ser drabeligt ud, siger journalist om muligt ambulanceangreb

Kl. 17.51
Ingen afklaring på danske statsborgere i Gaza, siger Løkke

Kl. 18.57
Blinken skal have resultater med hjem, siger korrespondent
Lyn-analyse

Kl. 19.03
Angreb på Hamas vil tage til, siger israelsk forsvarsminíster

Kl. 19.22
Ambulance var Hamas-enhed, siger Israel

Kl. 19.39
100 amerikanske statsborgere forlod Gaza torsdag, siger USA

Kl. 20.24
Sigtet for Hamas-sympatier ved demo

... i London ...

Kl. 20.29
Blinken til møde i Jordan lørdag

Kl. 21.19
Over 30 tyske statsborgere har fredag forladt Gaza

Kl. 21.36
Landstyrker rykker ind på Gaza by

Kl. 22.18
34 franskmænd evakueret fra Gazastriben

52 min siden (Time now CET 23.41)
Overblik: Det er sket fredag

(Time now CET 23.41)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 22:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6711922
Frederikke Nyborg
Den ukrainske hær får våbendonation fra USA

(Time now CET 23.40)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 11.07
Orbán kalder den europæiske strategi for "en fiasko"

Kl. 12.55
Kreml afviser melding om Wagner-samarbejde

Kl. 13.21
Dele af Kherson er uden strøm og vand

Kl. 14.09
'Pussy Riot'-medlem dømt til fængsel

Kl. 14.24
Tyskland har planlagt støtte til Ukraine til 2032

Kl. 15.57
Våben fra Vesten ender i Talibans hænder, siger Putin

Kl. 17.10
Moldova forbyder pro-russiske politikere at stille op til
lokalvalg

Kl. 17.35
USA med ny våbendonation til Ukraine

Kl. 19.33
Rusland udviser bulgarsk journalist i gengældelse

Kl. 20.05
Manglende forstærkninger er bag dødvande i krigen, siger
ministerium

Kl. 20.25
Våbendonation fra USA vokser i størrelse

Kl. 20.36
Zelenskyj overvejer valg i 2024

Kl. 21.35
Zelenskyj udskifter chef for specialstyrker

(Time now CET 23.38)

Ord til eftertanke:

Ordet brøleabe "strejfer" mit sind!
)

Konflikten i Mellemøsten handler IKKE kun om land men også om
*identitetstyveri*.

Fx er der noget, som hedder erstatningsteologi ...
https://da.wikipedia.org/wiki/Erstatningsteologi
=>
Supersessionism
https://en.wikipedia.org/wiki/Supersessionism

Men ...

HVORFOR er det nødvendigt at *stjæle* andres identitet?

Er det fordi man selv ikke har en ægte identitet (en såkaldt
*falsk* identitet)?

Hmm ...

Indenfor psykologi taler vi om et såkaldt *falskt* 'Jeg', og ...

2023-11-03 kl 23.28
3 min. siden
Jordskælv rammer det vestlige Nepal

TV2:
2023-11-03 kl 23.34
Afsender og modtager af flaskepost mødes efter 22 år
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25769