Forsvaret tog 112 fotos af russiske fartøjer nær Nord Stream-rør inden eksplosion - News 2023-04-18

Forsvaret tog 112 fotos af russiske fartøjer nær Nord Stream-rør inden
eksplosion

Subject: Kampe fortsætter i Sudan trods forsøg på våbenhvile -
News 2023-04-17
Date: Mon, 17 Apr 2023 07:59:14 +0200
25120 <u1in7i$2u4vg$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VE5JwOttk3c/m/2VbwiacfBwAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Forsvaret tog 112 fotos af russiske fartøjer nær Nord
Stream-rørene få dage før, de blev sprængt
18. april 2023
https://www.information.dk/indland/2023/04/forsvaret-tog-112-fotos-russiske-fartoejer-naer-nord-stream-roerene-faa-dage-foer-spraengt

Kommentar:

2022-09-22
2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)
_________4

=>

Det er derfor nok mest sandsynligt, at det er russerne selv, der
har udført sabotagen.

Formålet skulle i så fald være at åbne op for andre sabotager
mod vestlige energiressourcer (UDEN at opstarte 3. Verdenskrig)
i håbet om at TVINGE vesten til at købe russisk gas og olie.

-

DR S148 tir 18 apr 07:54:06
17.april dr.dk/nyheder 22:11

EU-AMBASSADØR OVERFALDET I SUDAN

I går kl. 22:11
EU-ambassadør overfaldet i Sudan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-ambassadoer-overfaldet-i-sudan

-

DR S149 tir 18 apr 07:54:06
17.april dr.dk/nyheder 22:28

FORSVARET TOG 112 FOTOS AF FARTØJER

I går kl. 22:28
Forsvaret tog 112 fotos af russiske fartøjer nær Nord Stream-rør inden
eksplosion
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forsvaret-tog-112-fotos-af-russiske-fartoejer-naer-nord-stream-roer-inden-eksplosion

-

Putins "torn i øjet" rejste tilbage til Rusland – nu skal han 25 år i
straffelejr
I går kl. 22.29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-17-putins-torn-i-oejet-rejste-tilbage-til-rusland-nu-skal-han-25-aar-i-straffelejr

-

DR S151 tir 18 apr 07:54:06
17.april dr.dk/nyheder 22:45

LEDER AF PARTI ANHOLDT

I går kl. 22:45
Leder af Tunesiens største parti anholdt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/leder-af-tunesiens-stoerste-parti-anholdt

-

DR S152 tir 18 apr 07:54:06
17.april dr.dk/nyheder 23:41

PENTAGON OFFENTLIGGØR HÅNDTERING

I går kl. 23:41
Pentagon offentliggør håndtering af lækket information inden for 45 dage
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pentagon-offentliggoer-haandtering-af-laekket-information-inden-45-dage

-

DR S155 tir 18 apr 07:53:35
18.april dr.dk/nyheder 05:26

BLINKEN UDTRYKKER "DYB BEKYMRING"

I dag kl. 05:26
Amerikansk udenrigsminister udtrykker 'dyb bekymring' over dræbte civile
i Sudan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/amerikansk-udenrigsminister-udtrykker-dyb-bekymring-over-draebte-civile-i-sudan

-

Trussel fra Kina får Taiwan til at købe 400 missiler
I dag kl. 06.16
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-18-trussel-fra-kina-far-taiwan-til-at-kobe-400-missiler

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
9 min siden
2023-04-17 kl 07.54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-17-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 22.24
Mulige sanktioner på vej efter fængsling af Kreml-kritiker

Kl. 23.31
Rusland blokerer 50 skibe med korn

New Link ...

Seneste nyt i krigen i Ukraine
I dag kl. 05.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-18-seneste-nyt-i-krigen-i-ukraine

Kl. 05.18
USA beskylder Lula for at efterabe Ruslands propaganda

Brasiliens præsident, ...

Kl. 06.15
Wagner-gruppen modtager nye forstærkninger fra russisk regering,
vurderer tænketank

Kl. 06.55
Putin har besøgt Kherson

32 min siden (Time now CET 08.44)
Kreml: Putin-besøg i to regioner var ikke planlagt

4 min siden (Time now CET 08.44)
Efterretninger: Rusland flytter tropper fra Donetsk til Bahkmut

(Time now CET 08.44)

2023-04-18 kl 08.24
11 min. siden
Partier vil styrke rettigheder for agenter på udenlandske missioner

TV2:
2023-04-18 kl 08.36
Grønt blink vil skabe kaos og utryghed, advarer reddere
18 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25124

Advokat: Navalnyj mishandles i fængsel

Subject: Forsvaret tog 112 fotos af russiske fartøjer nær Nord
Stream-rør inden eksplosion - News 2023-04-18
Date: Tue, 18 Apr 2023 08:44:59 +0200
25124 <u1le9b$3ee1r$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/efvnZR-hR_A/m/nSBCOrtwBwAJ
I dag kl. 08:33
G7-lande står sammen mod Kina og Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/g7-lande-staar-sammen-mod-kina-og-rusland

-

I dag kl. 09:25
Vidner skifter forklaring i sag om folkedrab mod dansk statsborger
https://www.dr.dk/nyheder/udland/dansk-statsborger-anklaget-massedrab-men-vidner-skifter-forklaringer

... tiltalt for folkedrab i Rwanda. ...

-

I dag kl. 10:24
Kreml: Putin har besøgt ukrainske regioner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kreml-putin-har-besoegt-ukrainske-regioner

-

I dag kl. 11:39
En konflikt mellem de to mænd kulminerede lørdag. De blodige kampe i
Sudan udvikler sig fortsat
https://www.dr.dk/nyheder/udland/en-konflikt-mellem-de-maend-kulminerede-loerdag-de-blodige-kampe-i-sudan-udvikler-sig

-

DR S173 tir 18 apr 16:46:48
18.april dr.dk/nyheder 13:34

FÆNGSLET JOURNALIST I RETTEN

I dag kl. 13:34
Amerikansk journalist fik forlænget sin varetægtsfængsling i retten i Moskva
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/faengslet-amerikansk-journalist-dukkede-op-i-retten-i-moskva

-

I dag kl. 14:08
Tunesiske myndigheder lukker oppositionspartis kontorer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tunesiske-myndigheder-lukker-oppositionspartis-kontorer

-

DR S176 tir 18 apr 16:46:48
18.april dr.dk/nyheder 14:45

SUDAN I VÅBENHVILE

I dag kl. 14:45
Sudans stridende parter indgår aftale om 24 timers våbenhvile
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sudans-stridende-parter-indgaar-aftale-om-24-timers-vaabenhvile

-

I dag kl. 15:20
EU-formand efterlyser ny Kina-kurs efter øget pres fra Beijing
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu-formand-efterlyser-ny-kina-kurs-efter-oeget-pres-fra-beijing

-

Russisk domstol afviser at løslade journalist
I dag kl. 17.59
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-18-russisk-domstol-afviser-at-loslade-journalist

-

Putins nye besøg i Ukraine sender et andet signal, end Rusland ønsker,
siger ekspert
I dag kl. 18.38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-18-putins-nye-besoeg-i-ukraine-sender-et-andet-signal-end-rusland-oensker-siger

-

DR S122 tir 18 apr 22:16:33
18.april dr.dk/nyheder 19:27

POLEN OG UKRAINE INDGÅR AFTALE

I dag kl. 19:27
Polen og Ukraine indgår aftale om korntransport
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/polen-og-ukraine-indgaar-aftale-om-korntransport

-

I dag kl. 21:00
Vidner løj i sag om massedrab i Rwanda – blev lovet en ko
https://www.dr.dk/nyheder/udland/vidner-loej-i-sag-om-massedrab-i-rwanda-blev-lovet-en-ko

-

EU-chef for nødhjælp er såret af skud i Sudan
I dag kl. 21.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-18-eu-chef-for-nodhjaelp-er-saret-af-skud-i-sudan

-

DR S127 tir 18 apr 22:16:33
18.april dr.dk/nyheder 21:40

VÅBENHVILE I SUDAN ER BRUDT

I dag kl. 21:40
Våbenhvile i Sudan er brudt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/vaabenhvile-i-sudan-er-brudt

-

DR S129 tir 18 apr 22:16:33
18.april dr.dk/nyheder 22:16

ONSDAG ÅBNER GRØNT BRINTUDBUD

Power-to-X er en teknologi, hvor grøn
elektricitet bliver omdannet til brint.

2023-04-18 kl 22.45
29 min. siden
Onsdag åbner grønt brintudbud: Målet er at blive uafhængig af russisk gas
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/onsdag-aabner-groent-brintudbud-maalet-er-blive-uafhaengig-af-russisk-gas

-

2023-04-18 kl 22.51
TV 2 har besøgt kampvognsbrigade i Ukraine: - De bryder konstant sammen
46 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-18-tv-2-har-besoegt-kampvognsbrigade-i-ukraine-de-bryder-konstant-sammen

TV 2s hold i Ukraine - korrespondent Claus Borg Reinholdt og
fotograf Thomas Vestergård Sørensen - har besøgt en brigade, som
stadig må tage til takke med 60 år gamle, sovjetproducerede
kampvogne.

[...]

Kl. 09.04
Amerikansk journalist for retten – skønnes dårlige chancer

Kl. 09.20
2235 ukrainere hentet hjem fra russisk fangeskab

Kl. 09.43
Der er bemærkelsesværdigt stille, siger korrespondent

Kl. 10.28
Lukasjenko lover hjælp til Donetsk

Kl. 10.36
Amerikansk journalist vil kære fængsling

Kl. 12.24
Amerikansk journalist viser sig offentligt for første gang siden anholdelse

Kl. 12.40
Putin rejste til Ukraine uden forsvarets top, siger talsmand

Kl. 13.12
En dræbt og ni såret i angreb på Kherson

Kl. 13.30
Rusland indkalder USA's ambassadør til samtale

... 25 års fængsel ...

Kl. 13.32
Amerikansk journalist fortsat varetægtsfængslet

Kl. 13.49
Zelenskyj har besøgt soldater ved frontlinjen

Kl. 17.13
Russisk domstol fastholder amerikansk journalists fængsling

Kl. 19.10
Svensk Absolut Vodka vil alligevel ikke kunne købes i Rusland

Kl. 19.35
McDonalds-restauranter omdøbes i Belarus

Kl. 20.00
Ukraine inviterer Brasiliens præsident på besøg efter fredsforslag

Kl. 20.16
Polen og Ukraine indgår aftale om at sende korn via Polen

Kl. 20.45
Advokat: Navalnyj mishandles i fængsel

Kl. 21.49
USA sigter otte personer for at arbejde for den russiske regering

54 min siden (Time now CET 22.59)
Wagner-soldat indrømmer at have kastet med granater på sårede krigsfanger

39 min siden (Time now CET 22.59)
Multiresistente bakterier truer ukrainske soldater, advarer læger

(Time now CET 22.59)

2023-04-18 kl 22.45
4 min. siden
Fox News og Dominion Voting Systems indgår forlig

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25125