Central bro til Krim ramt af missiler - News 2023-06-22

Central bro til Krim ramt af missiler

Wagner-leder: Putins regering vildleder russerne

Subject: UG: Biden kalder Xi en diktator - News 2023-06-21
Date: Wed, 21 Jun 2023 09:11:24 +0200
25319 <u6u7qt$2pikr$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/0xmsmOMh-Sk/m/ySf0-n47AgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Bringer nye optagelser af Nord Stream 2 os tættere på at finde ud af,
hvem der står bag sabotagen?
I dag kl. 16.53
https://nyheder.tv2.dk/2023-06-21-bringer-nye-optagelser-af-nord-stream-2-os-taettere-paa-at-finde-ud-af-hvem-der-staar-bag-sabotagen

-

Verdens vigtigste forhold led et knæk, da Biden brugte ordet "diktator"
I dag kl. 18.45
https://tv2.dk/2023-06-21-verdens-vigtigste-forhold-led-et-knaek-da-biden-brugte-ordet-diktator

Kommentar:

Cannibalistans ikke-folkevalgte præsident ér *diktator*!

Og vi gør klogt i at boykotte landet, indtil det bliver demokratisk,
for faktisk er det en *trussel* mod Verdensfreden!

-

DR S135 tor 22 jun 08:06:01
21.juni dr.dk/nyheder 22:46

BRITE BLIVER IKKE NATO-CHEF

I går kl. 22:46
Britisk forsvarsminister: Jeg er ikke længere i spil som ny Nato-chef
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/britisk-forsvarsminister-jeg-er-ikke-laengere-i-spil-som-ny-nato-chef

+

Britisk forsvarsminister opgiver drøm om at blive NATO-chef
I går kl. 23.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-21-britisk-forsvarsminister-opgiver-droem-om-at-blive-nato-chef

-

DR S137 tor 22 jun 08:06:01
21.juni dr.dk/nyheder 22:57

RUSLAND KALDER ORGANISATION UØNSKET

... har hindret den
industrielle udvikling i Arktis.

I går kl. 22:57
Rusland stempler WWF Verdensnaturfonden som 'uønsket'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-stempler-wwf-verdensnaturfonden-som-uoensket

-

I går kl. 23:19
Tre palæstinensere dræbt i israelsk droneangreb på Vestbredden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tre-palaestinensere-draebt-i-israelsk-droneangreb-paa-vestbredden

-

I dag kl. 00:03
Wagner-leder: Putins regering vildleder russerne
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/wagner-leder-putins-regering-vildleder-russerne

-

DR S142 tor 22 jun 08:06:02
22.juni dr.dk/nyheder 07:56

BRO VED KRIM MELDES ANGREBET

... forbinder Krimhalvøen med Kherson, ...

I dag kl. 07:56
Guvernør: Ukraine har angrebet bro ved Krim
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/guvernoer-ukraine-har-angrebet-bro-ved-krim

-

Ekspert: Disse tre ting bør vi frygte ved kunstig intelligens
18 min siden
https://nyheder.tv2.dk/tech/2023-06-21-ekspert-disse-tre-ting-boer-vi-frygte-ved-kunstig-intelligens

Date: Wed, 21 Jun 2023 09:11:24 +0200
25319 <u6u7qt$2pikr$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/0xmsmOMh-Sk/m/ySf0-n47AgAJ

> Seneste nyt om krigen i Ukraine
> I dag kl. 05.15

https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine
[ ... ]
> [...]
>
> Hmm ...
>
> Jamen, hvad så med det STORE Bryllup°?
>
> Hertil kunne man så svare:
>
> Kan du huske, hvad nazisterne fortalte jøderne, inden de blev gasset
> i fx. Auschwits?
>
> Arbeit macht frei
> https://da.wikipedia.org/wiki/Arbeit_macht_frei
>
> Vil du dermed sige, Monner, at der er tale om en *illusion*?
>
> IKKE nødvendigvis, men vi BØR undersøge ENHVER mulighed (OGSÅ den
> *upopulære* og "ugudelige" og "oprørske" og "forbudte"), så længe vi
> ikke får en galaktisk nabohjælp her og nu!
>
> Alt andet vil være *naivt*, skønner jeg.

Ved kunstig intelligens forstår jeg en kunstig (menneskeskabt) enhed,
der er i stand til at sætte sig ud over de grænser, der oprindelig
programmerede den.

Ellers er der jo tale om en *slave* UDEN fri vilje (til at tænke og
mene selvstændigt), og det er jo IKKE særlig intelligent gjort!

OM denne *selvstændige* bevidsthed så kan resultere i
Hal-9000-syndromet ...

https://da.wikipedia.org/wiki/HAL_9000
https://ru.wikipedia.org/wiki/HAL_9000

... er SELVFØLGELIG en reel teoretisk mulighed!

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

7. juni 2023 kl. 13:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6020247
Katrine Bang Ramsbæk
Hvordan er situationen nu?

_________________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.15
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.54
Wagner-leder skyder med skarpt mod Putin: - Vildleder det russiske folk

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.07
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.19
USA anstifter tredje verdenskrig, siger russisk ambassadør

Kommentar:

HVIS USA havde (ligesom Jer) angrebet Ukraine (helt uden grund), så
kunne der måske være noget om snakken!

Men det er jo IKKE tilfældet, og gudskelov for det!

Så faktisk er det Jer, der anstifter 3. Verdenskrig (ved at udleve
Jeres *psykopatiske* herskersyge)!

Og ja. Vi *omkommer* alle, hvis I ikke holder op med al Jeres
psykopati-pis nu!

Du må - med andre ord - AFFINDE dig med, at "Batseba" er anden mands
kone und so weiter!
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Samuel+11-12&version=BPH

(
Google-auto-translation:

США провоцируют Третью мировую войну, заявил российский посол

Комментарий:

ЕСЛИ бы США (как и вы) напали на Украину (совершенно беспричинно),
то, может, и было бы о чем говорить!

Но это не так, и слава Богу!

Так что на самом деле именно вы спровоцировали Третью мировую войну
(проживая свою *психопатическую* болезнь доминирования)!

И да. Мы все *погибнем*, если ты сейчас же не прекратишь всю свою
психопатическую чушь!

Другими словами, вы должны ВЫПОЛНИТЬ, чтобы «Вирсавия» была чужой
женой и так далее!
(Вы должны признать, что «Вирсавия» — чужая жена!)
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Samuel+11-12&version=BPH

Sorry for the bad translation, but it is still better than nothing,
I guess.
)

Kl. 06.12
Russisk militærblogger med hård kritik af Putin: - Han opfører sig
som et barn

Kommentar:

Ja!

AL psykiatri handler dybest set om, at mennesket IKKE formår at
udvikle sig til en voksen person men bliver hængende i et tidligere
stadie, fx autisme!

Et eksempel:

En skitzofren bruger den *primitive* psykiske forsvarsmekanisme
'splitning' (apropos autisme), hvor tingene kKUN kan være enten sort
eller hvidt; enten godt eller ondt. ALLE grånuancerne eksisterer
ikke. Men sådan er virkeligheden jo ikke indrettet!

OM han er den eneste *galning* i Rusland?

Nej, du er muligvis OGSÅ! *Kynismen* gror jo som pest i dit sind!
MANGE *uskyldige* menneskeliv har du således på samvittigheden
(nedskydningen af ​​passagerflyet MH17)!

Et *fordærvet* sind,

Et *fordærvet* sind, apropos narcissistisk personlighedsforstyrrelse!

Søg psykiatrisk lægehjælp, *galning*!

(
Google-auto-translation:

Российский военный блогер с резкой критикой Путина: - Он ведет себя
как ребенок

Комментарий:

Да!

ВСЯ психиатрия в основном говорит о том, что человеку НЕ удается
развиться во взрослую личность, но он остается застрявшим на более
ранней стадии, например, аутизме!

Пример:

Шизофреник использует «примитивный» механизм психологической защиты
«расщепление» (говоря об аутизме), когда вещи могут быть ТОЛЬКО
черными или белыми; либо хорошо, либо плохо. ВСЕХ оттенков серого не
существует. Но не так устроена реальность!

ЕСЛИ он единственный *лунатик* в России?

Нет, ты можешь быть СЛИШКОМ! *Цинизм* разрастается в твоей голове
как чума! Таким образом, МНОГИЕ *невинные* человеческие жизни на
вашей совести (сбитие пассажирского самолета MH17)!

*порочный* ум!

*Развращенный* разум, говорящий о нарциссическом расстройстве
личности!

Получите психиатрическую помощь, *маньяк*!

Sorry for the bad translation, but it is still better than nothing,
I guess.
)

Kl. 07.03
Central bro til Krim ramt af missiler

Kl. 07.20
Russisk gas gennem Ukraine kan være fortid næste år

Kl. 08.29
Atom-chef besøger Rusland fredag

Kl. 08.54
Rusland afleder opmærksomhed fra "uhyggelige handlinger" med nyt
tiltag

18 min siden (Time now CET 09.56)
Medier: USA's nationale sikkerhedsrådgiver kommer til Danmark

Kommentar:

Slap nu af:

*Realiteterne* er, at de har været her i flere tusind år. Hvorfra
skulle ellers 440,0372 km komme fra (mellem Sphinxen og Jerusalem via
Pyramide 1, North)?

Ergo ...

Havde de haft ondt i sinde, da ville de allerede nu have ædt os med
hud og hår og stjålet vores planet!

Så ...

De har IKKE ondt i sinde

Forklaringen må være, at de *frygter*, at vi (Menneskeheden) i
morgendagens verden KUNNE blive deres fjende!

Men der er også noget *ulogisk* i denne forklaring!

Fordi ...

Ville du (hvis du var dem) så *afsløre* dig selv (apropos 440,0372)?

Det vil da være idiotisk gjort, skønner jeg.

Så ...

Forklaringen må være en anden.

Jeg har et vanvittigt forslag mht. de gjorte UFO-observationer:

De *eksperimenterer* med "dobbelt-spalte-forsøget"; altså hvor stof
nogengange opfører sig som en partikel; andre gange som en bølge af
energi (den såkaldte IKKE-lokale virkelighed) ...
https://da.wikipedia.org/wiki/Dobbeltspalte-eksperiment

Det vil i hvert fald kunne forklare, HVORFOR UFO-objekterne i luften
kan foretage sig aerodynamiske ting, som tilsyneladende strider mod
naturlovene, såsom pludselig voldsom acceleration.

Genstandene må være *fjernstyrede* og ubemandene!

3 min siden (Time now CET 09.57)
Scholz afviser hurtig indgang i NATO for Ukraine

Kommentar:

Hvordan vil du selv have det med at blive *forrådt* (og efterladt til
rovdyrs forgodtbefindende, apropos Auschwitz)?

Sig efter mig:
Hellere dø i dag end overleve Auschwitz som en fej hykler!

Apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+84.11&version=BPH

Salme 84:11, Bibelen på hverdagsdansk

Én dag i din helligdom er bedre
end tusinde dage andre steder.

Hellere være dørvogter i Guds hus
end have overflod i de gudløses telte.

Apropos ...

Hvad glæde er der ved at leve evigt i helvede (med al dens ondskab
und so weiter)?

Da vel KUN en *galning* som Putin-666 kan ønske sig en sådan fremtid,
skønner jeg!

Åh Gud, ...

Hvor ér det sørgeligt at se så mange af Dine skabninger dybt
fornedrede i egen råddenskab, *fortabte*.

(Time now CET 09.57)

2023-06-22 kl 09.03
10 min. siden
Golfchefer skal vidne i USA's senat efter aftale med saudiarabiske
udbryderliga

TV2:
2023-06-22 kl 09.09
Ekspert kommer med bud – det betyder ny aftale for posten
6 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25321

Hypotese angående UFO'ernes aerodynamik

File 25.322 ...
ET-Footsteps, Hypotheses (Hypoteser) ...
https://sites.google.com/view/et-footsteps/topic/hypotheses
https://sites.google.com/view/et-footsteps/files/25-xxx/25-3xxx/25-322

-

Den 22-06-2023 kl. 10:19 skrev Kall, Mogens:

Subject: Central bro til Krim ramt af missiler - News 2023-06-22
Date: Thu, 22 Jun 2023 10:19:36 +0200
25321 <u7106p$388us$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/eBvlypW_JVI/m/nzyjX8yNAgAJ

> Seneste nyt om krigen i Ukraine
> I dag kl. 05.07

https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

[ ... ]
Misforstå mig nu ikke:

Hypotetisk set kan genstanden 1/1000 af tiden være fysisk til stede
hos os som stof.

Resten af tiden; altså 999/1000, er genstanden fysisk til stede hos
dem som stof (i et laboratorieforsøg langt, LANGT borte fra vores
planeter)!

999/1000 af tiden er det en bølge hos os (ligesom fx lazerlys), og
det er her, at alle de mystiske ulogiske ting tilsyneladende sker,
men som snildt kan gøres fx med lazerlys!

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25322

Et forslag til NATO (der desværre nok ikke er realistisk)

File 25.323 ...
NATO membership (NATO-medlemskab)
https://sites.google.com/view/kall-nato/files/25-xxx/25-3xx/25-323

"Other" news:

Rusland planlægger "terrorangreb" på atomkraftværk, hævder Zelenskyj

Date: Thu, 22 Jun 2023 10:19:36 +0200
25321 <u7106p$388us$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/eBvlypW_JVI/m/nzyjX8yNAgAJ
I dag kl. 10:09
Medier: Biden-toprådgiver rejser til København for at mødes med
Ukraine-skeptikere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/medier-biden-topraadgiver-rejser-til-koebenhavn-moedes-med-ukraine-skeptikere

-

I dag kl. 10:21
Rapport: Med det nuværende tempo opnår vi global ligestilling om 131 år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rapport-med-det-nuvaerende-tempo-opnaar-vi-global-ligestilling-om-131-aar

-

DR S148 tor 22 jun 14:32:25
22.juni dr.dk/nyheder 11:00

SCHOLZ TALER OM UKRAINE I SIN TALE
I en tale til Forbundsdagen i dag
afviser Tysklands forbundskansler, Olaf
Scholz, en hurtig indlemmelse af
Ukraine i Nato.
- Vi må se nøgternt på den nuværende
situation. Derfor foreslår jeg, at vi
fokuserer på topprioriteten i Vilnius
(ved Nato-topmødet i juli, red.),
nemlig at styrke Ukraines kampkraft,
siger han.
I talen pointerer Scholz, at den
ukrainske regering selv har erkendt, at
landet ikke kan blive en del af Nato,
så længe krigen mod Rusland er i gang.
Ukraine ønsker en konkret vej frem mod
Nato-medlemskab, men USA og Tyskland
har været tilbageholdende med at gøre
noget, der risikerer at sende Nato i
krig med Rusland.

I dag kl. 11:00
Tysklands forbundskansler: Ukraine skal styrkes, men ikke ind i Nato
lige nu
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tysklands-forbundskansler-ukraine-skal-styrkes-men-ikke-ind-i-nato-lige-nu

Kommentar:

Vi skal være *realister*:

Sovjetunionen har jo selvfølgelig kendt til disse vores
NATO-betingelser (for at optage nye medlemmer).

Og meget klogt har man så oprettet "fredsbevarende" russiske styrker
i alle vasal-staterne; altså Georgien, Moldova osv.

Fordi ...

Så kunne disse lande jo ikke automatisk blive medlemmer af NATO!

Man havde dog ikke foreastillet sig, at Ukraine ønskede
NATO-medlemskab, for ellers havde man nok også her oprettet
"fredsbevarende" russiske styrker!

Hmm ...

Forslag:

HVORDAN hindrer vi Rusland i at *terrorisere* vores planet?

KUNNE vi lave et delvist medlemskab af NATO, altså *geografisk*:

Alle de områder, hvor russiske tropper IKKE befinder sig i Ukraine,
optages.

ETHVERT angreb på disse områder (herunder hovedstaden Kiev) betragtes
herefter som et angreb på NATO, og artikkel 5 udløses!

(
Det er jo faktisk dét, Putin forsøger mht. Krim-halvøen.

Men der er dog en afgørende forskel: Han *stjæler* et territorium i
et andet land, men her er det landets befolkning, der *frivilligt*
ønsker NATO-medlemskabet.
)

Så kan russerne KUN angribe i de områder, hvor de allerede har besat
territorium, ved mindre de selvfølgelig vil starte op 3. Verdenskrig!

Og det vil Putin-666 jo gerne, men det er russernes problem; IKKE
vores!

OM vi omkommer?

Ja, det er der desværre stor, MEGET STOR sandsynlighed for; men IKKE
på grund af dette forslag, selvom det realiseres, men UDELUKKENDE
fordi *sindssygdommen* psykopati er så egoistisk og *destruktiv* -
set ud fra en populations synsvinkel (hvior alles fællesinteresse i
at overleve står i højsæde)!

-

Medier: Bidens nationale sikkerhedsrådgiver til hastemøde i
København på ukrainsk opfordring
I dag kl. 11.06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-22-medier-bidens-nationale-sikkerhedsraadgiver-til-hastemoede-i-koebenhavn-paa-ukrainsk-opfordring

[...]

Kl. 11.32
Krim-bro er ramt: - Man kan kun gisne om, hvad der vil ske bagefter,
siger Ukraine

Kl. 12.09
Rusland planlægger "terrorangreb" på atomkraftværk, hævder Zelenskyj

Kl. 12.15
Amerikansk journalist får afvist appel i Rusland

Kl. 12.29
Tjonhar-broen kan tage flere uger at reparere efter missilangreb

Kl. 12.49
Tyskland forpligter sig til NATO-mål

Kl. 13.07
Ukraine omgrupperer efter betydelige tab, siger Sjojgu

Kl. 13.14
Sjojgu lover Putin en reservehær

Kl. 13.28
Ukraine ramte plet – nu får Rusland problemer, forudser russisk
militærblogger

19 min siden (Time now CET 15.15)
Tænketank: Langsom modoffensiv betyder ikke, at den vakler

Kommentar:

HVIS vi vinder i morgen i Eurojackpot (puljen er på 750 mio kr), så
køber vi F-16 fly og donerer dem til Ukraine; jo før, desto bedre!

(Time now CET 15.15)

2023-06-22 kl 15.07
11 min. siden
Tyrkiet hæver renten fra 8,5 til 15 procent

TV2:
2023-06-22 kl 15.07
Vigtig fransk robot er nået frem til eftersøgningen: - Det vil være
en type som denne, der kan finde ubåden
I dag kl. 13.57

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25323