ET-Break (Execution on) - Was: Regeringen kalder alle mand på dæk ... - News 2023-02-10/11

ET-Break (Execution on)

Was:
Regeringen kalder alle mand på dæk ...

File 24.966 ...
Execution (Henrettelse)
https://sites.google.com/view/execution-henrettelse/files/24-xxx/24-9xx/24-966

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Storbritanniens premierminister afviser ikke at sende
kampfly til Ukraine - News 2023-02-09
News:dk.politik
Date: Thu, 9 Feb 2023 22:01:20 +0100
24963 <ts3mus$pgj8$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/kYKB2PLaJRA/m/l7aGSknRAwAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Dagens overblik: Zelenskyj på Europa-tur med særlig bøn
I går kl. 20.52
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-02-09-dagens-overblik-zelenskyj-paa-europa-tur-med-saerlig-boen

-

Dansk virksomhed lovede at forlade Rusland, men er der stadig
I går kl. 22.00
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2023-02-09-dansk-virksomhed-lovede-at-forlade-rusland-men-er-der-stadig

-

Zelenskyj beder om kampfly – men særligt én ting bekymrer Europa, siger
ekspert
I går kl. 22.01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-09-zelenskyj-beder-om-kampfly-men-saerligt-en-ting-bekymrer-europa-siger-ekspert

-

Fredag den 10. feb. 2023

-

DR S174 fre 10 feb 10:04:17
10.februar dr.dk/nyheder 05:17

TYSKLAND SENDER VÅBEN TIL SLOVAKIET

... Det skal hjælpe landet med at
beskytte sin grænse til Ukraine,
skriver AFP ifølge Ritzau.

I dag kl. 05:17
Tyskland sender luftforsvarssystem til Slovakiet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyskland-sender-luftforsvarssystem-til-slovakiet

-

For 21 år siden afgav Erdogan et jordskælvsløfte: Nu rammer det ham som
en boomerang
I dag kl. 05.31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-10-for-21-aar-siden-afgav-erdogan-et-jordskaelvsloefte-nu-rammer-det-ham-som-en

-

DR S176 fre 10 feb 10:04:17
10.februar dr.dk/nyheder 06:15

KLIMAMINISTEREN AFVISER ATOMKRAFT
Danmarks ...

I dag kl. 06:15
Klimaministeren kalder traditionel atomkraft i Danmark for et 'no go'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/klimaministeren-kalder-traditionel-atomkraft-i-danmark-et-no-go

-

I dag kl. 07:06
Herfra skulle Danmark styres under atomkrig: Nu åbner underjordisk
koldkrigsmuseum
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/nordjylland/herfra-skulle-danmark-styres-under-atomkrig-nu-aabner-underjordisk

-

I dag kl. 07:58
Luftsirener lyder over hele Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/luftsirener-lyder-over-hele-ukraine

-

I dag kl. 07:59
Wagner-gruppen siger, at de ikke længere rekrutterer soldater i russiske
fængsler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/wagner-gruppen-siger-de-ikke-laengere-rekrutterer-soldater-i-russiske-faengsler

-

DR S127 fre 10 feb 14:33:06
10.februar dr.dk/nyheder 10:03

NY BYGE AF MISSILER OVER UKRAINE

I dag kl. 10:03
Ny byge af missiler over Ukraine - eksplosioner i Kyiv og flere andre
ukrainske byer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ny-byge-af-missiler-over-ukraine-eksplosioner-i-kyiv-og-flere-andre-ukrainske-byer

-

I dag kl. 11:36
Frederiksen om kampfly til Ukraine: 'Vi er i løbende overvejelser om,
hvad der er det rigtige næste skridt'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/frederiksen-om-kampfly-til-ukraine-vi-er-i-loebende-overvejelser-om-hvad-der-er-det

-

I dag kl. 13:09
Rigspolitichefen genindtræder - har ikke begået tjenesteforseelse i minksag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rigspolitichefen-genindtraeder-har-ikke-begaaet-tjenesteforseelse-i-minksag

-

I dag kl. 13:12
Analytiker afviser meldinger om storoffensiv, men 'der er lagt i
kakkelovnen til nogle virkelig voldsomme kampe hen over foråret'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/analytiker-afviser-meldinger-om-storoffensiv-men-der-er-lagt-i-kakkelovnen-til-nogle

-

Ukraine er presset i bund i Bakhmut: - Russerne er ved at omringe os
I dag kl. 14.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-10-ukraine-er-presset-i-bund-i-bakhmut-russerne-er-ved-at-omringe-os

-

I dag kl. 14:13
Erdogan erkender, at redningsarbejdet i Tyrkiet ikke er forløbet hurtigt nok
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/erdogan-erkender-redningsarbejdet-i-tyrkiet-ikke-er-forloebet-hurtigt-nok

-

DR S137 fre 10 feb 14:33:06
10.februar dr.dk/nyheder 14:31

TO DRÆBTE VED PÅKØRSEL I ISRAEL

I dag kl. 14:31
To dræbte efter påkørsel ved busstoppested i Israel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/draebte-efter-paakoersel-ved-busstoppested-i-israel

-

I dag kl. 15:42
Folketinget arrangerer gudstjeneste på årsdagen for Ruslands invasion af
Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/folketinget-arrangerer-gudstjeneste-paa-aarsdagen-ruslands-invasion-af-ukraine

-

I dag kl. 16:26
35 nationer bakker op om russisk udelukkelse fra OL
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/35-nationer-bakker-op-om-russisk-udelukkelse-fra-ol

Kommentar:

HVIS det russiske folk skal have en jordisk chance for at forstå
resten af planeten, da må vi NØDVENDIVIS sende dem en utvetydigt
signal om vores *fordømmelse* af Puitn-666s ulovlige angrebskrig
BÅDE på Georgien (i 2008) og nu Ukraine!

Derfor er det klogest at afbryde ALLE kontakter, herunder de
sportslige.

Men vigtigst af alt at *retsforfølge* de skyldige (for disse
væmmelige Hitler/Stalin-lignende massemord) in absentia (i
første omgang)!

Kald det bare *a wake up* call for det russiske folk!

-

I dag kl. 17:19
Syriens regering godkender nødhjælp til oprørskontrollerede områder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/syriens-regering-godkender-noedhjaelp-til-oproerskontrollerede-omraader

-

I går kl. 18:31
Slovakiet er klar til snak om at sende kampfly til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/slovakiet-er-klar-til-snak-om-sende-kampfly-til-ukraine

-

I går kl. 18:33
Spanien tilbyder statsborgerskab til 222 tidligere politiske fanger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/spanien-tilbyder-statsborgerskab-til-222-tidligere-politiske-fanger

-

I går kl. 20:32
Regeringen kalder alle mand på dæk ...
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/oestjylland/regeringen-kalder-alle-mand-paa-daek-rette-op-paa-sundhedsvaesnet

Kommentar:

Subject: *Veto-ret* HÅNDHÆVET -
Re: Hvordan får jeg orden i mit følelsesmæssige kaos? -
Was: 'Semper Fidelis' uanset omkostninger -
Re: Dagens Ord. Jesus siger: „Kom med mig!”
Date: Sat, 11 Feb 2023 09:03:22 +0100
24965 <ts7i47$1c237$1...@news.eternal-september.org>
The right of veto (Vetoretten)
https://sites.google.com/view/the-right-of-veto/files/24-xxx/24-9xx/24-965
Power outage (Strømafbrydelse)
https://sites.google.com/view/kall-power-outage/files/24-xxx/24-9xx/24-965
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/RMi4afGsjXc/m/oJACk_5DBAAJ

> 2023-01-27, day no 27
> 2023-02-10, day no 41 (31 + 10 = 41)
> ___________________14

Searchstring:

2023-01-27, day no 27
50 + 45 + 40 + 30 + 20 + 10 = 195

Objektet den 27. jan 2023 "pegede" på Sydamerika.

Spørgsmålet er, hvor TÆT objektet pegede på Target (i
Sphinx-Jerusalem galakse-opmålingen).

Se evt. ...

Target
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et

Galactic
600-tal-system:
longitude 195,6518082
latitude + 8,049132769

Abraham code:
(Middle of Argentina)
-70,414433 -40,939687
-40.939687, -70.414433
https://goo.gl/maps/poCc8Z52HtKYNyi47 zoom

Searchstring on...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
ET):
(2023-02-11, Lørdag, day no 41 (324 left), CET 10:33, GMT 09:33)
- "Execution"

33
- "on!"

Nå da da! Interessant meddelelse, ET!...

CET 10:40
- "Target"

CET 10:47
- Found!"

Lørdag den 11. feb. 2023

... (ET-Breaking news on to Mankind) ...

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 15:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5400797
Per Bang Thomsen - Bruxelles
Zelenskyj kom til Bruxelles - her er fem nedslagspunkter

_________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.51
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-02-09-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

24 min siden (Time now CET 22.00)
Militærleder: Rusland er i offensiven i Luhansk

________________________________

... (ET-Breaking news on to Mankind) ...

New Link ...

Seneste nyt om Ukraine
I dag kl. 07.11
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-02-10-seneste-nyt-om-ukraine

(Time now CET 22.00)

Deadline:

DR text-TV:
137

DR:
2023-02-11 kl 09.xx

... (ET-Breaking news on to Mankind) ...

2023-02-10 kl 12.57
14 min. siden
Danskernes rejselyst er tilbage - fordobling siden sidste år

TV2:
2023-02-10 kl 19.12
Ny type barselsgruppe hitter i København
45 min siden

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24966

Forhenværende amerikansk topgeneral: - Med kampfly vinder Ukraine på et år

-

Subject: ET-Break (Execution on) -
Date: Sat, 11 Feb 2023 10:48:27 +0100
24966 <ts7o9b$1cmaj$1...@news.eternal-september.org>
Execution (Henrettelse)
https://sites.google.com/view/execution-henrettelse/files/24-xxx/24-9xx/24-966
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/dLXoBn-RbIM/m/t0qTWbtJBAAJ
USA skyder endnu et højtflyvende objekt ned - denne gang over Alaska
I går kl. 20.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-10-usa-skyder-endnu-et-hoejtflyvende-objekt-ned-denne-gang-over-alaska

-

I går kl. 20:49
USA's forsvar har skudt objekt på størrelse 'med en lille bil' ned over
Alaska
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usas-forsvar-har-skudt-hoejtflyvende-objekt-ned-over-alaska

-

I går kl. 21:13
Joe Biden besøger Polen i forbindelse med årsdagen for Ruslands invasion
af Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/joe-biden-besoeger-polen-i-forbindelse-med-aarsdagen-ruslands-invasion-af-ukraine

-

Russisk missil har skabt forvirring – ramte det NATO's territorium eller ej?
I går kl. 21.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-10-russisk-missil-har-skabt-forvirring-ramte-det-natos-territorium-eller-ej

Både Ukraine og Rumænien har sine grunde til at sige, som de gør,
fortæller tidligere forsvarsattaché.

-

I går kl. 21:30
Kina tager ikke telefonen: Ballon-strid har afbrudt dialog mellem
supermagter
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kina-tager-ikke-telefonen-ballon-strid-har-afbrudt-dialog-mellem-supermagter

-

Lækkede data afslører, hvordan særlig enhed beskytter Putin ved at
overvåge internettet
I går kl. 22.54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-09-en-saerlig-afdeling-beskytter-putins-magt-ved-at-overvaage-internettet

-

Putin har tabt energikrigen, mener eksperter
I dag kl. 06.20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-11-putin-har-tabt-energikrigen-mener-eksperter

-

I dag kl. 08:52
Systemkritisk biskop idømt 26 års fængsel i Nicaragua
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/systemkritisk-biskop-idoemt-26-aars-faengsel-i-nicaragua

-

I dag kl. 09:03
Først var det en spionballon og nu en ufo: 'Helt, helt usædvanligt med
to nedskydninger på få dage'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/foerst-var-det-en-spionballon-og-nu-en-ufo-helt-helt-usaedvanligt-med-nedskydninger

-

I dag kl. 10:15
Ekspert: Derfor vil Wagner-gruppen ikke længere hverve soldater i fængslet
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ekspert-derfor-vil-wagner-gruppen-ikke-laengere-vaerge-soldater-i-faengslet

[...]

Kl. 22.00
Fire såret ved russisk angreb i by i Dnipropetrovsk-region

Kl. 22.08
Moldovas efterretningstjeneste anklager Rusland

Kl. 22.45
Russisk minister advarer Sverige og Finland mod NATO-medlemskab

Kommentar:

Who cares? You a an *evil* dog, and stueren bliver du ALDRIG.
Next Nuremberg trials version 2!

Kl. 23.10
Meldinger om eksplosioner i flere regioner i Ukraine

New Link ...

Seneste nyt om Ukraine
I dag kl. 07.11
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-02-10-seneste-nyt-om-ukraine

Kl. 07.14
Frankrig er afholdende med at sende kampfly

Kl. 07.26
Dansk museumshelikopter kan ende i Ukraine

Kl. 08.05
Luftsirener hyler over hele Ukraine

Kl. 08.54
Ukrainsk luftforsvar skyder ti mål ned i nat

Kl. 09.07
Flere strømstationer ramt af russiske raketter

Kl. 09.48
Voldsomt bombardement af Kyiv: - Bliv i beskyttelsesrum!

Kl. 09.49
Rusland bomber by tæt på atomkraftværk

Kl. 10.29
Russisk missil krydser ind i Moldova, hævder ukrainsk guvernør

Kl. 10.41
Rusland skyder missiler ind i NATO-luftrum, hævder Ukraine

Kl. 10.53
Ukraine skød ikke missiler ned af frygt for at ramme civile i nabolande

Kl. 10.55
Rumænien kan endnu ikke bekræfte missilanklager

Kl. 11.06
Moldova bekræfter: Missil fløj over grænse

Kl. 11.16
Ukraines forsvarsministerium står fast: Rusland skød missiler ind i
NATO-område

Kl. 11.19
Moldova kalder missil russisk, skriver Reuters

Kl. 11.27
Moldova indkalder russisk ambassadør til samtale

Kl. 11.51
Rumænien afviser: - Ingen russiske missiler i NATO-luftrum

Kl. 11.56
Rumænien omdirigerede jagerfly på grund af russiske missiler

Kl. 12.53
Rumænien fulgte missilaffyring fra russisk skib

Kl. 13.52
Ukraines præsident holder fast i missilanklager

Kl. 15.53
Luftsirener i hele Ukraine

Kl. 16.48
Putin har tabt energikrigen, mener ekspert

Kl. 17.16
Medie: Putin benådede russisk fange, så han kunne bruges i krigen

Kl. 18.35
Macron overvejer at fratage Putins æresmedalje

Kl. 20.07
USA: Ingen tegn på militær trussel mod Rumænien eller Moldova

Kl. 20.31
Biden vil besøge Polen på årsdagen for Ruslands invasion

Kl. 21.09
Iranske droner skudt ned i Odesa - gik efter infrastruktur

Kl. 22.09
Myndighederne advarer om mulige droneangreb nær Kyiv

New Link ...

Seneste nyt om Ukraine
I dag kl. 05.31
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-02-11-seneste-nyt-om-ukraine

Kl. 05.43
Wagner-gruppens leder adresserer 'kødhakkeren'

Kl. 06.03
Forhenværende topgeneral: - Med kampfly vinder Ukraine på et år

... den tidligere amerikanske topgeneral Ben Hodges ...

Kl. 06.22
Atomkraftværker skruer ned efter angreb

Kl. 07.15
Russisk journalist bag tv-protest fortæller om flugt

Kl. 07.20
106 missiler på et døgn

Kl. 07.58
Én dræbt i Donetsk

Kl. 09.28
Ukraine har nedskudt 20 russiske droner

Kl. 11.10
Rusland klar til at tale med Ukraine, men "uden forudgående betingelser"

Kl. 11.17
Wagner-gruppen i strid med det russiske forsvar

Kl. 12.23
Russisk sportsminister: - Det er uacceptabelt!

40 min siden (Time now CET 13.26)
Rusland indrømmer angreb på energiinfrastruktur

(Time now CET 13.26)

Deadline:

DR text-TV:
137

DR:
2023-02-11 kl 11.54
4 min. siden
WHO-chef: Verden har glemt Syrien

TV2:
2023-02-11 kl 12.00
5,3 millioner syrere har mistet deres hjem – og nødhjælpen er svær at få
frem
48 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24967