Biden: Putin har ingen intentioner om at stoppe krigen + feedback to 2304 - News 2022-12-22

Biden: Putin har ingen intentioner om at stoppe krigen
+ feedback to 2304

Zelenskyj takker for Patriot-missiler

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Zelenskyj rejser til USA. Rusland vil lukke
menneskerettighedsorganisation fra sovjettiden - News 2022-12-21
Date: Wed, 21 Dec 2022 08:04:54 +0100
24844 <tnub6o$vh59$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/zbxODp9bDc8/m/9FCDQceBBQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> [...]
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

USA leverer nyt luftforsvarssystem til Ukraine – men hvad kan det?
21. dec. 2022, 21:23
Opd. 21. dec. 2022, 23:31
https://nyheder.tv2.dk/2022-12-21-usa-leverer-nyt-luftforsvarssystem-til-ukraine-men-hvad-kan-det

-

I går kl. 22:51
Håndtryk og skulderklap var ladet med symbolik, men hvad laver Zelenskyj
egentlig i USA?
https://www.dr.dk/stories/1288510966/zelenskyj-tager-til-usa/

-

DR S153 tor 22 dec 09:19:20
21.december dr.dk/nyheder 23:17

AFTALE OM NY ISRAELSK REGERING

I går kl. 23:17
Netanyahu: Jeg har sikret aftale om ny regering
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/netanyahu-jeg-har-sikret-aftale-om-ny-regering

-

Biden til Zelenskyj: Putin har forregnet sig, og han vil fejle
21. dec. 2022, 19:32
Opd. 21. dec. 2022, 23:42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-21-biden-til-zelenskyj-putin-har-forregnet-sig-og-han-vil-fejle

Kommentar:

Putin-666 er en *krigsforbryder* og skal for retten og dømmes (fx.
ved ICJ eller ICC)! Npbody is ABOVE the Law°!

-

DR S155 tor 22 dec 09:19:20
21.december dr.dk/nyheder 23:50

ZELENSKYJ TAKKER FOR MISSILER

I går kl. 23:50
Zelenskyj takker USA for Patriot-missiler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-takker-usa-patriot-missiler

-

DR S154 tor 22 dec 09:19:20
22.december dr.dk/nyheder 05:33

SIKKERHEDSRÅDET VEDTAGER RESOLUTION

I dag kl. 05:33
FN's Sikkerhedsråd: Løslad Aung San Suu Kyi og stop volden i Myanmar
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fns-sikkerhedsraad-loeslad-aung-san-suu-kyi-og-stop-volden-i-myanmar

Kommentar:

Det er fint nok, men samtidig *hykleri*, fordi ...

Det er FORTSAT en *hån* mod Menneskeheden, at bl.a. Psykopatistan
(Russia), Cannibalistan (China), Fanatistan (Iran), Nordkorea,
Syrien og Belarus slipper (for straf)! De KUNNE fx. boykottes
økonomisk!

Vi (Menneskeheden) har derfor brug for kursskifte:

UN => UDN
FN => FDN

UDN (United Democratic Nations)
FDN (Forenede Demokratiske Nationer)
https://sites.google.com/view/kall-udn

Ellers overlever Menneskeheden ikke på længere sigt (prognostisk
set)! Det har Putin-666s onde adfærd lært os! Og han bliver jo
næppe den sidste psykopat i denne verden! De vil poppe op som
ukrudtsplanter igen og igen (og true Menneskehedens overlevelse)!

-

DR S158 tor 22 dec 09:19:20
22.december dr.dk/nyheder 06:34

GASLAGRENE ER MERE FYLDTE

I dag kl. 06:34
De danske gaslagre er mere fyldte end sidste år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/de-danske-gaslagre-er-mere-fyldte-end-sidste-aar

+

Trods sne og krig bugner de danske gaslagre mere end i fjor
22. dec. 2022, 07:55
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-12-22-trods-sne-og-krig-bugner-de-danske-gaslagre-mere-end-i-fjor

Kommentar:

Alle hustande med gasopvarmning BURDE have nogle Kosangas-flasker
stående koblet til forbrændingssystemet, så man kunne klare sig i
nogle dage UDEN hjælp udefra. Gasforbrændingen BURDE desuden
foruden varme produksere EL (dels til eget forbrug
(cirkulationspumpen), dels til andet EL-forbrug).

NB!
I morgendagens verden vil vi muligvis produksere Brint (H2) udfra
vedvarende energikilder, og her vil hele vores gasledningsnet m.m.
fortsat være brugbart.

-

Zelenskyj tog flag fra "kødhakkeren" med til USA's Kongres
22. dec. 2022, 08:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-22-zelenskyj-tog-flag-fra-koedhakkeren-med-til-usas-kongres

+

I dag kl. 07:10
Zelenskyj forærede amerikanske politikere et ukrainsk flag fra
frontlinjen: 'Næste år bliver et vendepunkt'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-foraerede-amerikanske-politikere-et-ukrainsk-flag-fra-frontlinjen-naeste

Kommentar:

Vi ved ikke, hvad der er galt med "Robotten" (ude i Rummet), men
vi FORVENTER lige så snart problemet er løst, at den (på vores
vegne, Memnneskehedens) *straffer* Putin-666 and ALL his men for
deres grusomheder begået i Georgien, Syrien og nu også i Ukraine!

Fordi (som sagt:) ...

Menneskeheden kan ikke overleve, hvis disse forbrydelser får lov
at fortsætte i al evighed!

Det må selv en robot kunne indse!

Det er ÅBENLYST, at den fokuserer MERE på Krater-begivenheden (for
65 millioner år siden i Mellemamerika) END Menneskehedens iboende
selvmordstrang (i form af global atomkrig)!

KUN en *robot* kan begå denne fejl, skønner jeg!

Levende organismer (som du og jeg) vil STRAKS *korrigere* fokus
ligeså snart vi opdagede eksistenstruslen, fordi vi som organismer
er "programmerede" til - om mulig - at overleve!

Robotten derimod tænker muligvis mere stationært (end dynamisk)!

NEXT 2304
(Be a Hero!)

-

2022-12-22 kl 10.35
50 min. siden
Tre minutter langt stående bifald til Zelenskyj fra amerikanske politikere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tre-minutter-langt-staaende-bifald-til-zelenskyj-fra-amerikanske-politikere

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

16. dec. kl. 12:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5071582
Morten Top
Middagsoverblik

_________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
21. dec. 2022, 05:54
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-12-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 22.52
Et meningsfyldt møde, siger Biden

Kl. 23.03
Biden: Træning i nyt våbensystem vil tage "noget tid"

Kl. 23.06
Biden: Putin har ingen intentioner om at stoppe krigen

Kommentar:

Nej, desværre!

Putin-666s trang til magt er *sygelig*, og derfor forstår han
heller ej, hvornår grænsen er nået. Og så går det galt før eller
sidenhen (apropos Hitlers fejl mht. Polen 1939), og så omkommer vi
alle i et globalt ragnarok!

Den kloge *indser* fejler - på forhånd - og UNDGÅR den (ved fx.
at udføre en selvmordsattentat på skiderikken)!

Kl. 23.24
Zelenskyj: - Et historisk øjeblik

Kl. 23.28
Biden afviser, at våbendonation vil eskalere konflikten

Kommentar:

Det er - som sagt - et *defensivt* våben (forsvarsvåben) modsat
Putin-666s ækle modbydelige angrebsvåben, der ødelægger Ukraine!

Så det er helt og aldeles KUN Putin-666, der eskalerer krigen!

Og det ender - som sagt - i global atomkrig, hvis ikke han bliver
stoppet!

Eftergivenhed hjælper INTET. TVÆRTIMOD! Så vil han bare have endnu
mere (fx. Estland, Letland og Litauen)!

Manden (Putin-666) er - som sagt - *syg* (magtsyg) og kan IKKE
indse det forkerte i det!

Manden fortryder først, når vi alle er havnet i atomafgrunden!

Og så er det jo fór sent at fortryde!

Det er denne lektie, som manden ikke har lært (pga. fejl i hjernen
hans)!

Psykopater KAN muligvis IKKE lære lektien (fordi de styres af
instinktive *egocentriske* drifter)!

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
22. dec. 2022, 05:41
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-12-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.41
Zelenskyj overrakte helt særligt flag til Kongressen

Kl. 06.30
Tidligere rumchef såret i Donbass

... russer ...

Kl. 07.37
Republikanere blev siddende under Zelenskyj-hyldest

Kl. 09.15
Meldinger om russiske angreb det seneste døgn

(Time now CET 10.35)

Deadline:

DR text-TV:
164

DR:
2022-12-22 kl 10.35
19 min. siden
Folketinget vedtager midlertidig finanslov

TV2:
Zelenskyj tog flag fra "kødhakkeren" med til USA's Kongres
22. dec. 2022, 08:05

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24847

Mindre brand på Ruslands eneste hangarskib Admiral Kuznetsov (counter = 43)

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Biden: Putin har ingen intentioner om at stoppe krigen
+ feedback to 2304 - News 2022-12-22
Date: Thu, 22 Dec 2022 10:38:21 +0100
24847 <to18id$1b9bq$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/d-hx5jGNbu4/m/yPH8PLvYBQAJ
2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire
Konflikt med Rusland blusser op i Arktis – alle parter opruster
22. dec. 2022, 10:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-22-konflikt-med-rusland-blusser-op-i-arktis-alle-parter-opruster

-

I dag kl. 12:47
Afghanske kvinder på gaden i protest mod Taliban
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/afghanske-kvinder-paa-gaden-i-protest-mod-taliban

-

I dag kl. 13:02
FN: Omfattende krænkelser af menneskerettigheder i Haiti kræver handling
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-menneskerettighedskraenkelser-i-haiti-er-omfattende-og-skal-handles-paa

-

I dag kl. 13:09
PostNord stopper midlertidigt med at tage imod nødhjælpspakker til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/postnord-indstiller-midlertidigt-fragt-af-noedhjaelpspakker-til-ukraine

-

Hviderusland træner russere til krigen i Ukraine, siger britisk
spiontjeneste
22. dec. 2022, 14:03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-22-hviderusland-traener-russere-til-krigen-i-ukraine-siger-britisk-spiontjeneste

-

DR S168 tor 22 dec 14:40:03
22.december dr.dk/nyheder 14:23

RUSLANDS FORSVARSMINISER I UKRAINE

2022-12-22 kl 14.45
22 min. siden
Ruslands forsvarsminister har besøgt fronten i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-forsvarsminister-har-besoegt-fronten-i-ukraine

[...]

Kl. 10.58
Kreml: USA's krig mod Rusland stopper først, når den sidste ukrainer er død

Kommentar:

Løgn!

USA fører IKKE krig mod Jer, men det er Jer, der fører krig mod
Georgien og nu også Ukraine!

Kl. 12.27
Britiske efterretninger tegner endnu et billede af et presset russisk
militær

Kl. 12.57
Mindre brand på flagskibet i den russiske flåde

En mindre brand brød torsdag ud på flagskibet i den russiske flåde,
Admiral Kuznetsov, som er Ruslands eneste hangarskib.

Kommentar:

Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire in Russia
Tetiana Lozovenko — Thursday, 22 December 2022, 11:26
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2022/12/22/7381865/

Google newsgroup dk.politik search Admiral Kuznetsov:
https://groups.google.com/g/dk.politik/search?q=Admiral%20Kuznetsov

Der har efterhånden gennem årene være mange brande på det
hangarskib!

Hmm ... (memory on from) ...

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB
2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire
Delta:______________43

56 min siden (Time now CET 14.58)
Ukrainere kan håndtere Patriot om "få måneder"

(Time now CET 14.58)

Deadline:

DR text-TV:
169

DR:
2022-12-22 kl 14.45
8 min. siden
SAS taber hundredvis af millioner og dræner langsomt kassen

TV2:
Bilister trodser forbud på Storebæltsbroen – mødt af krav på 16.000 kroner
22. dec. 2022, 14:04

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24850

Rusland beskyldes for tortur af børn i særlige kældre: - De spillede
russisk roulette

USA: Wagner-gruppen har fået våben fra Nordkorea

-

Date: Thu, 22 Dec 2022 10:38:21 +0100
24847 <to18id$1b9bq$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/d-hx5jGNbu4/m/yPH8PLvYBQAJ
2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

I dag kl. 15:15
Zelenskyjs besøg i USA får iskold modtagelse i Kreml: 'Det vil forlænge
det ukrainske folks lidelse'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyjs-besoeg-i-usa-faar-iskold-modtagelse-i-kreml-det-vil-forlaenge-det

Kommentar:

De har INTET ondt gjort mod Rusland!

Så ...

Du kan da bare lade være med at bombe dem, *slangeyngel*!

-

175 Japan vil igen satse på atomkraft

I dag kl. 16:07
Japan vil igen satse på atomkraft
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/japan-vil-igen-satse-paa-atomkraft

-

176 G7 giver Ukraine 32 milliarder

I dag kl. 16:21
G7-lande vil give Ukraine 32 milliarder dollar næste år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/g7-lande-vil-give-ukraine-32-milliarder-dollar-naeste-aar

-

Rusland beskyldes for tortur af børn i særlige kældre: - De spillede
russisk roulette
22. dec. 2022, 16:58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-22-rusland-beskyldes-for-tortur-af-boern-i-saerlige-kaeldre-de-spillede-russisk

-

I dag kl. 17:02
Ukraine vil have fingrene i USA's mest avancerede missilsystem - men
hvad skal det bruges til?
https://www.dr.dk/stories/1288510966/patriot-missiler/

-

I dag kl. 17:41
Afghanere risikerer livet ved at demonstrere mod kvindeundertrykkelse
https://www.dr.dk/nyheder/udland/afghanere-risikerer-livet-ved-demonstrere-mod-kvindeundertrykkelse

-

I dag kl. 18:04
Tyskland har anholdt efterretningsofficer for spionage for Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyskland-har-anholdt-efterretningsofficer-spionage-rusland

-

DR S117 tor 22 dec 20:46:12
22.december dr.dk/nyheder 19:12

NY AKUTPAKKE TIL UKRAINE

I dag kl. 19:12
Danmark giver Ukraine en ny akutpakke på 265 millioner kroner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-giver-ukraine-en-ny-akutpakke-paa-265-millioner-kroner

-

Russisk tabstal runder ifølge Ukraine markant milepæl - men tag tallet
med stort forbehold, siger analytiker
22. dec. 2022, 20:04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-22-russisk-tabstal-runder-ifoelge-ukraine-markant-milepael-men-tag-tallet-med-stort

-

2022-12-22 kl 20.49
5 min. siden
Senatet i USA godkender en hjælpepakke til Ukraine for svimlende beløb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/senatet-i-usa-godkender-en-hjaelpepakke-til-ukraine-svimlende-beloeb

[...]

Kl. 15.46
Zelenskyj har holdt møde med Polens præsident

Kl. 17.36
Tysk efterretningsmand mistænkt for at spionere for Rusland

Kl. 19.08
Putin kalder Ukraines nye luftforsvarssystem for 'gammelt'

20 min siden (Time now CET 21.02)
USA: Wagner-gruppen har fået våben fra Nordkorea

(Time now CET 21.02)

Deadline:

DR text-TV:
120

DR:
2022-12-22 kl 20.49
5 min. siden
Senatet i USA godkender en hjælpepakke til Ukraine for svimlende beløb

TV2:
Dagens overblik: Hvis der var valg i dag, ville regeringen miste sit flertal
22. dec. 2022, 20:51

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24851