Ukrainsk general: Vi er brudt igennem Ruslands første forsvarslinje - News 2023-09-03

Ukrainsk general:
Vi er brudt igennem Ruslands første forsvarslinje

Lukasjenko frygter Wagner-soldater, siger oppositionspolitiker
til TV 2

Subject: Danskerne flyver mere: - Det er den hurtigste måde at
brænde planeten af på - News 2023-09-02
Date: Sat, 2 Sep 2023 03:28:21 +0200
25537 <ucu33l$2udg$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1ryVJwmEdAM/m/paIXNQv4FgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

2. sep. 2023
Er det virkelig så slemt ikke at samle op efter hunden?
https://videnskab.dk/naturvidenskab/er-det-virkelig-saa-slemt-ikke-at-samle-op-efter-hunden/

Ifølge forskningen er svaret et rungende ‘JA’! Og det er endda
endnu værre at lade være, end man skulle tro.

[ ... ]

Koblet til sygdom, forurening og antibiotika-resistens

De efterladte hundelorte udgør faktisk en sundhedsrisiko og kan
indeholde mikroorganismer, der forårsager sygdom hos mennesker,
som Salmonella, E. coli, Giardia og endoparasitter, der lever
inde i værtens krop.

Hundelort kan også ...

Kina gør opsigtsvækkende krav på russisk territorie på nyt kort
I går kl. 08.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-01-kina-goer-opsigtsvaekkende-krav-paa-russisk-territorie-paa-nyt-kort

Mens andre nabolande har protesteret højlydt mod Kinas krav på
flere omstridte territorier, har russerne udadtil forholdt sig
mere tøvende.

-

Rockwool har systematisk forsynet russisk flåde med
skibsisolering, skriver medier
I går kl. 10.59
https://nyheder.tv2.dk/business/2023-09-02-rockwool-har-systematisk-forsynet-russisk-flaade-med-skibsisolering-skriver-medier

-

Nobelstiftelsen fortryder og trækker invitation af Rusland
tilbage
I går kl. 13.43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-02-nobelstiftelsen-fortryder-og-traekker-invitation-af-rusland-tilbage

-

Ukraine melder om succes med utraditionel strategi: - Endnu et
mareridt for russerne
I går kl. 21.12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-01-ukraine-melder-om-succes-med-utraditionel-strategi-endnu-et-mareridt-for-russerne

-

DR S131 søn 03 sep 07:35:54
2.september dr.dk/nyheder 21:51

ANTI-FRANKRIG DEMONSTRATION I NIGER

I går kl. 21:51
'Frankrig skal ud': Titusindvis af nigerere demonstrerer foran
fransk militærbase
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/frankrig-skal-ud-titusindvis-af-nigerere-demonstrerer-foran-fransk-militaerbase

-

Nobel-direktør vil stadig gerne invitere Rusland - men politisk
pres bremser ham
I går kl. 22:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nobel-direktoer-vil-stadig-gerne-invitere-rusland-men-politisk-pres-bremser-ham

Politikere ville boykotte Nobelprisfest, hvis ambassadørerne
fra Rusland, Belarus og Iran deltog.

-

Magtfuld ukrainsk forretningsmand anklages for bedrageri
I dag kl. 05.50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-03-magtfuld-ukrainsk-forretningsmand-anklages-for-bedrageri

-

DR S136 søn 03 sep 07:35:55
3.september dr.dk/nyheder 06:31

BRUDT IGENNEM FØRSTE FORSVARSLINJE

I dag kl. 06:31
Ukrainsk general:
Vi er brudt igennem Ruslands første forsvarslinje
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainsk-general-vi-er-brudt-igennem-ruslands-foerste-forsvarslinje

Kommentar:

Tillykke med det ... :-)

-

Nordkorea affyrer missiler for at minde om risiko for atomkrig
I dag kl. 05.46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-03-nordkorea-affyrer-missiler-for-at-minde-om-risiko-for-atomkrig

+

DR S135 søn 03 sep 07:35:55
3.september dr.dk/nyheder 06:44

VIL MINDE FJENDER OM ATOMKRIG

I dag kl. 06:44
Nordkorea: Missilaffyring skal minde om risiko for atomkrig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nordkorea-missilaffyring-skal-minde-om-risiko-atomkrig

Kommentar:

Det eneste, du opnår, er det stik modsatte: At flere og flere
*indser* nødvendigheden af at fjerne dig fra magten, fordi du
jo udgør en trussel mod verdensfreden (med din voldelige
adfærd)!

Hmm ... (memory on from) ...

ET footsteps, update
https://sites.google.com/view/et-footsteps/update
.
Input DATA from old website:
.
ET footsteps, update
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/update

[ ... File 22.026a ... ]

> [...]
> (apropos den galaktiske længdegrad, her opmålt udfra
> stjernekort 2, altså stjernekort 1 (150 enheder) + 46 = 196)
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende [forbi] og eksploderede
> over Russia, apropos "markøren" 7 dage FØR
> Tsunami-jordskælvet.
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende fordi og eksploderede
> over Russia, og som derfor nok IKKE kan tolkes på andre
> måder end som en *advarsel* til Rusland om kommende dom i
> form af noget, der minder "lidt" [om] Sodoma (hvis ikke de
> holder op med al deres ondskab herunder angrebskrigen på

Blot én enkelt asteroide-fuldtræffer, og problemet er løst,
ikke sandt ET ?

-

Lukasjenko frygter Wagner-soldater, siger oppositionspolitiker til TV 2
I dag kl. 07.12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-01-lukasjenko-frygter-wagner-soldater-siger-oppositionspolitiker-til-tv-2

-

DR S140 søn 03 sep 07:35:25
3.september dr.dk/nyheder 07:33

TO SÅRET VED DRONEANGREB I UKRAINE

2023-09-03 kl 08.08
35 min. siden
Mindst to personer såret efter droneangreb i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-personer-saaret-efter-droneangreb-i-ukraine

-

2023-09-03 kl 08.08
13 min. siden
Arkæologer finder en 1.200 år gammel bedeplads i Peru
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/arkaeologer-finder-en-1200-aar-gammel-bedeplads-i-peru

Ifølge Judith Padilla, der leder myndigheden for kultur i
Cajamarcar, kan fundet bidrage til at forstå de forhistoriske
befolkningers livsstil og rituelle praksisser.

I det nordlige Peru ...

Kommentar:

På grund af Nazca-linjerne KAN det arkæologiske fund være
interessant.

Cajamarca
https://en.wikipedia.org/wiki/Cajamarca

Cajamarca
-7.166667, -78.516667
https://goo.gl/maps/ExFFAo6FKegpx1XAA
914,63 km (568,32 mi) to Square,Nazca-lines

around 177 km to 150-line,Nazca-lines:
-8.016760014283488, -79.87494264762465
https://goo.gl/maps/PZfZcgxJXpdPh1wBA
903,40 km (561,35 mi) to Square,Nazca-lines

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.48
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-03-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.47
Krim-broen midlertidigt lukket for trafik

Subject: Zelenskyj melder ud: 160 F-16-fly skal vi bruge =>
Giv dem 600 stk. Og hvor mange asteroide-fuldtræffere ? -
Re: ... News 2023-08-31
Date: Thu, 31 Aug 2023 19:29:45 +0200
25533 <ucqima$3cmia$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/gDA5r_cZudk/m/9bqVyViPFgAJ

https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-5xx/25-53x/25-532

https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/25-xxx/25-5xx/25-532
> https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/8iV-RKenBAAJ
> )
>
> Og hvor mange asteroide-fuldtræffere ?

OPgså denne kan ødelægges med blot en enkelt
asteroide-fuldtræffer, ikke sandt ET?

Kl. 06.29
22 droner skudt ned over Odesa

Kl. 07.31
Rusland forsvarer Bakhmut med faldskærmstropper

38 min siden (Time now CET 08.46)
Rusland forsøger at hverve i nabolande

Kommentar:

*Enhver* nation, der hjælper Psykopatistan, er *medskyldig* og
dermed OGSÅ *strafskyldig*!

(Time now CET 08.46)

2023-09-03 kl 08.08
13 min. siden
Arkæologer finder en 1.200 år gammel bedeplads i Peru

TV2:
2023-09-03 kl 08.26
Flere regler i fængsler skal holde indsatte i stram snor
34 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25542

Ukraine er brudt igennem 'den vigtigste' forsvarslinje:
Kan starte en 'ketchupeffekt'

Protester i Syrien har udviklet sig til kritik af regimet:
'Bashar ud!'

Ukraine hævder at have ødelagt Ruslands "brændende sol"

Armenien kalder afhængighed af Rusland for "strategisk fejltagelse"

Moldovas præsident fordømmer Ruslands droneangreb i Odesa

Subject: Ukrainsk general: Vi er brudt igennem Ruslands første
forsvarslinje - News 2023-09-03
Date: Sun, 3 Sep 2023 08:47:31 +0200
25542 <ud1a63$q5ug$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ciu1FZy42yI/m/5_NpSwpYFwAJ
En af Ukraines mest magtfulde forretningsmænd er blevet
fængslet: 'Landet er gennemsyret af korruption'
I dag kl. 10:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/en-af-ukraines-mest-magtfulde-forretningsmaend-er-blevet-faengslet-landet-er

Milliardæren Іhor Kolomojskyj et anklaget for bedrageri og
hvidvask af 97 millioner kroner.

-

DR S144 søn 03 sep 13:00:39
3.september dr.dk/nyheder 11:18

280.000 HAR MELDT SIG TIL HÆREN

I dag kl. 11:18
Medvedev: Omkring 280.000 har meldt sig til den russiske hær i
år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/medvedev-omkring-280000-har-meldt-sig-til-den-russiske-haer-i-aar

-

DR S146 søn 03 sep 13:57:37
3.september dr.dk/nyheder 12:05

K VIL HAVE HJÆLP TIL KRISERAMTE PAR
Når forholdet vakler, skal parret
tilbydes hjælp af kommunen, så krisen
ikke ender i en skilsmisse. Det mener
De Konservatives politiske ordfører
Mette Abildgaard, som vil have afsat en
pulje på 30 millioner kroner på den
kommende finanslov, skriver Ritzau.
Pengene skal gå til et
rådgivningstilbud, som alle kommuner
skal tilbyde. Det findes allerede i
fire kommuner.

- Hvert tredje barn oplever, at deres
forældre bliver skilt, og det har store
konsekvenser for børnene. Derfor vil vi
gerne gøre, hvad vi kan for at
forebygge skilsmisser og brudte
parforhold, siger Abildgaard til
Ritzau.

I dag kl. 12:05
Konservative vil have hjælp til kriseramte par på finansloven
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/konservative-vil-have-hjaelp-til-kriseramte-par-paa-finansloven

Kommentar:

God idé ... :-)

-

Ukraine hævder at have ødelagt Ruslands "brændende sol"
I dag kl. 13.32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-03-ukraine-haevder-at-have-oedelagt-ruslands-braendende-sol

Suger al luft ud af lungerne

TOS-1 kan affyre missiler med såkaldte termobariske sprænghoveder.

-

Protester i Syrien har udviklet sig til kritik af regimet:
'Bashar ud!'
I dag kl. 15:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/protester-i-syrien-har-udviklet-sig-til-kritik-af-regimet-bashar-ud

Landet er samtidig i en dyb økonomisk krise, hvor de fleste af
landets borgere lever under fattigdomsgrænsen.

-

Rumænien raser over russiske angreb nær grænsen
I dag kl. 15.58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-03-rumaenien-raser-over-russiske-angreb-naer-graensen

-

DR S155 søn 03 sep 18:33:39
3.september dr.dk/nyheder 16:03

KALDER ANGREB FOR 'UBERETTIGEDE'

I dag kl. 16:03
Rumænien kalder russiske angreb tæt på landets grænse for
'uberettigede'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rumaenien-kalder-russiske-angreb-taet-paa-landets-graense-uberettigede

-

DR S154 søn 03 sep 18:33:39
3.september dr.dk/nyheder 16:38

KVINDELIGE JOURNALISTER FÅR FÆNGSEL

I dag kl. 16:38
Kvindelige journalister idømmes fængselsstraf i Iran
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kvindelige-journalister-idoemmes-faengselsstraf-i-iran

-

Ukraine er brudt igennem 'den vigtigste' forsvarslinje:
Kan starte en 'ketchupeffekt'
I dag kl. 18:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-er-brudt-igennem-den-vigtigste-forsvarslinje-kan-starte-en-ketchupeffekt

Ukrainernes helt store mål er at nå ned til den strategisk
vigtige by Tokmak, fortæller Anders Puck Nielsen.

-

DR S156 søn 03 sep 18:33:39
3.september dr.dk/nyheder 18:33

UKRAINE VIL LAVE FLERE DRONER

2023-09-03 kl 19.17
44 min. siden
Ukraine vil lave langt flere droner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-vil-lave-langt-flere-droner

-

2023-09-03 kl 19.29
To er anholdt under optøjer ved koranafbrænding i Malmø
58 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-03-to-er-anholdt-under-optoejer-ved-koranafbraending-i-malmoe

[...]

Kl. 09.17
Medvedev advarer Japan mod "militaristiske planer"

Japan er i gang med sin største oprustning siden Anden
Verdenskrig med en ambition om at fordoble sit militærbudget
til 2 procent af bnp i 2027, skriver Reuters. Årsagen er et
stadig styrket Kina og et uforudsigeligt Nordkorea.

Kommentar:

Løsningen bliver et medlemskab af NATO, så *tyveknægtene* i
Kreml og Peking/Beijing holder nallerne væk!

Kl. 09.23
Rusland hævder at have indrulleret 280.000 soldater i år

Kl. 09.53
Billeder af brand efter stort droneangreb

Kl. 10.47
Ukraine hævder at have ødelagt Ruslands "brændende sol"

Kl. 11.38
Stridende meldinger om Bakhmut

Kl. 14.47
Rumænien raser over russiske angreb nær ukrainsk-rumænsk grænse

Kl. 16.44
Armenien kalder afhængighed af Rusland for "strategisk fejltagelse"

Kl. 18.23
Moldovas præsident fordømmer Ruslands droneangreb i Odesa

(Time now CET 19.30)

2023-09-03 kl 19.17
44 min. siden
Ukraine vil lave langt flere droner

TV2:
2023-09-03 kl 19.28
Pensionerede tandlæger redder specialtilbud
9 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25544