News 2022-07-21, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1290 days to global Nuclearwar+suicide

Ukraine: USA-missiler er stor hjælp

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

147 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

139 days after Sodom-warning-to-Russia

127 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-8xx/22-852
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar

> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Hmm ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=BPH

Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk

Retskaffenhed ophøjer en nation,
synd er en skamplet på ethvert folk.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU

Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Доброта возвеличивает народ,
но грех—позор народов.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

Hvordan kan jeg hjælpe?
How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller
Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or
Red Cross Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или
Красный Крест Украины

Notat tirsdag den 7. juni

Forleden dag spurgte en af mine naboer om hjælp med at klippe
hendes hæk, og det færdiggjorde jeg så i dag og aftalte med
hende, at hun sender et beløb enten til Læger uden Grænser
eller Den danske Ukraine komite (apropos Operations Dagværk,
hvor skoleelever arbejder gratis en dag og belønningen for
arbejdet så sker i form af en pengeindsamlingen, som går til
et godt formål).

Så det er også en måde at samle penge ind!

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is *invalid*,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Tine mentalundersøger Danmarks farligste kriminelle:
Få unikt indblik i retspsykologens arbejde
https://videnskab.dk/krop-sundhed/tine-mentalundersoeger-danmarks-farligste-kriminelle-faa-unikt-indblik-i

Bliv klogere på, hvordan man laver psykologiske test på voldelige
psykopater, i denne uges afsnit af Brainstorm, Videnskab.dk’s
hjernepodcast.

Kommentar:

Udenfor Danmarks grænse findes der desværre også voldelige
psykopater såsom Anders Behring Breivik, Slobodan Milošević,
Radovan Karadžić, Ratko Mladić, Muammar Gaddafi, Saddam Hussein
og diktator Putin-666 i Rusland.

Nogle er gudskelov allerede dømte og spærret inde!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

Around 83% reflector created => Water heated up to x°C
Omkring 83 % reflektor bygget => Vand opvarmet til x°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ...

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

UCB ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

___ quote begin ___

Ordet for 2022-07-21

Videnskaben anerkender bønnens magt 1)

"Vær ikke bekymrede for noget, men bring i alle forhold jeres ønsker
frem for Gud i bøn og påkaldelse med tak."
Fil 4,6

Guds Ord siger helt klart, at vi skal "bede om alt." I dag er
videnskaben begyndt at opdage bønnens værdi og magt. Researchere, der
beskæftiger sig med troens indflydelse på helbredet, finder beviser, der
er svære at afvise. Fx bekræftede et studie, udført af The Mind Health
Report i 2014, at mennesker, der deltager i privat bøn, forbøn og
kirkelige aktiviteter, har et bedre helbred og lever længere.

Der er endnu flere fordele:

Researchere på Florida State University fandt frem til, at man har
lettere ved at tilgive de mennesker, man beder for. Da en gruppe både
mænd og kvinder bad for en nær vens velbefindende, hver dag gennem fire
uger, blev de mere villige til at tilgive, ikke bare vennen, men også
folk generelt. Tilgivelse bliver forbundet med et generelt sundere
helbred og med større tilfredshed i livet. Researchere på University of
Miami opdagede, at bøn og religiøse handlinger forbedrer ens evne til at
række efter og nå langsigtede mål. Bøn påvirker områder i hjernen, der
styrker ens selvkontrol, og folk, der betragter deres mål som hellige,
er mere opsatte på at nå dem.

En undersøgelse foretaget af the University of Wisconsin-Madison
konkluderede, at ofre for krænkende relationer fik genoprettet et
positivt selvbillede og mildnet deres følelsesmæssige smerte, når bøn
var en del af deres liv.

Researchere på Colombia University fandt frem til, at mennesker, der
sætter religion højt og regelmæssigt går i kirke, har 90% mindre risiko
for at opleve depression, end deres ikke-religiøse jævnaldrende.

Det er virkelig stærk bevisførelse for bønnens magt - synes du ikke?

___ quote END ___

BibelLæserRingen, Bibelnøglen ...
https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

___ quote begin ___

Torsdag 21. Juli (2022)

2 Sam 11,14-27
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Sam+11.14-27&version=BPH

27
Men Herren blev vred over Davids onde handlemåde.

Davids mord

Det er tungt at læse kapitel 11 med Davids dybe fald.

Men Bibelen er hudløs ærlig også omkring heltene i Bibelen, og Davids
handlinger bliver næsten som en film over Jak 1,14-15: "Når man fristes,
er det ens eget begær, der drager og lokker én; når så begæret har
undfanget, sætter det synd i verden, og når synden er vokset på, føder
den død".

Og vi er nu kommet til "død".

David får Urias sat på en selvmordsmission, så der ligefrem er opkaldet
et udtryk efter det:

At få en "Urias".

Og Urias dør da også på sin post - og flere uskyldige med ham, som
understreger, hvordan synd spreder sig.

Batseba -som er svær at vurdere:

Hvorfor badene hun synligt på taget?

Hvorfor gjorde hun ikke anskrig mod Davids forførelse?

Hvorfor sendte hun ikke bud til Urias, men kongen?

[Batseba] overholder nu pænt ligklagen over Urias (syv dage), men straks
derefter henter David hende til sig for desperat at skjule synden.

Men kapitlet slutter med de helt afgørende ord:

"Men det, David havde gjort, var ondt i Herrens øjne".

Måske kunne David skjule synden for mennesker og klare frisag over for
dem - men i den sidste ende var det underordnet, for Gud så, hvad David
gjorde, og det er Guds dom, der tæller.

Bøn:

Ragsag mig, Gud, og kend mit hjerte ... se efter, om jeg
følgerafgudsvej! Led mig ad evighedsvej! (Salme 139,23-24).

Kommentar:

Jeg "fristes" over evne til at tilføje:

Men Herren blev vred over Putin-666's onde handlemåde.

___ quote END ___

Own devotiontext:

___ quote begin ___

Jeremias 39
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jer+39&version=BPH

16
„Sig til ...:

Hør, hvad Herren, den Almægtige, Israels Gud, siger:

Jeg vil opfylde alle mine trusler ...

Kommentar:

Jeg "fristes" igen over evne til at tilføje:

Men Herren blev vred over Putin-666's onde handlemåde og siger:
Jeg vil opfylde alle mine trusler!

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

Thursday 21 July (2022)

2 Sam 11,14-27
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Sam+11.14-27&version=ERV

27
But the Lord was angry at David's wicked ways.

David's murder

It is heavy to read chapter 11 with David's deep fall.

But the Bible is also brutally honest about the heroes in the Bible, and
David's actions are almost like a movie about Jak 1:14-15: "When you are
tempted, it is your own desire that draws and entices you; when then
desire has conceived, it puts sin into the world, and when sin abounds,
it gives birth to death".

And we have now come to "death".

David has Urias put on a suicide mission, so the call is actually an
expression after that:

To get a "Urias".

And Urias also dies at his post - and several innocents with him, which
underlines how sin spreads.

Bathsheba -which is difficult to assess:

Why did she visibly bathe on the roof?

Why did she not speak out against David's seduction?

Why did she not send to Uriah, but to the king?

[Bathsheba] now neatly observes the mourning for Uriah (seven days), but
immediately afterwards David brings her to him to desperately cover up
the sin.

But the chapter ends with the absolutely decisive words:

"But what David had done was evil in the eyes of the Lord".

Perhaps David could hide the sin from people and make acquittal against
them - but in the end it was secondary, because God saw what David did,
and it is God's judgment that counts.

Prayer:

Judge me, O God, and know my heart ... see if I follow the way of
idolatry! Lead me along the path of eternity! (Psalm 139,23-24).

Comment:

The keywords:

I am "tempted" by the ability to add:

But the Lord was angered by Putin-666's evil ways.

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Четверг, 21 июля (2022 г.)

2 Сэм 11,14-27
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Sam+11.14-27&version=ERV-RU

27
Но Господь разгневался на злые пути Давида.

убийство Дэвида

Тяжело читать 11 главу с глубоким падением Давида.

Но Библия также предельно честна в отношении библейских героев, а
действия Давида почти как в кино о Иак. зачала, вводит грех в мир, а
когда умножается грех, рождает смерть».

И вот мы подошли к «смерти».

Дэвид отправил Уриаса на самоубийственную миссию, так что призыв на
самом деле является выражением после этого:

Чтобы получить "Уриас".

И Урия тоже умирает на своем посту — и с ним несколько невинных, что
подчеркивает распространение греха.

Вирсавия - которую трудно оценить:

Почему она явно купалась на крыше?

Почему она не выступила против соблазнения Давида?

Почему она послала не к Урии, а к царю?

[Вирсавия] теперь аккуратно соблюдает траур по Урии (семь дней), но
сразу после этого Давид приводит ее к себе, чтобы отчаянно скрыть грех.

Но глава заканчивается абсолютно решающими словами:

«Но то, что сделал Давид, было злом в глазах Господа».

Возможно, Давид мог бы скрыть грех от людей и вынести им оправдательный
приговор, но в итоге это было второстепенным, потому что Бог видел, что
сделал Давид, и дело в Божьем суде.

Молитва:

Суди меня, Боже, и узнай сердце мое... посмотри, не иду ли я по пути
идолопоклонства! Веди меня по пути вечности! (Псалом 139,23-24).

Комментарий:

Ключевые слова:

Меня "соблазняет" возможность добавить:

Но Господа разгневали злые пути Путина-666.

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Четвер, 21 липня (2022)

2 Сам 11,14-27
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Sam+11.14-27&version=ERV-UK

27
Але Господь розгнівався на злочестивість Давида.

Убивство Давида

Важко читати 11 розділ із глибоким падінням Давида.

Але Біблія також є жорстоко чесною щодо героїв у Біблії, і дії Давида
майже схожі на фільм про Як 1:14-15: «Коли ти спокушаєшся, то твоє
власне бажання вабить і спокушає тебе; зачала, дає гріх у світ, а коли
гріх розмножується, породжує смерть».

І ми зараз дійшли до «смерті».

Девід доручає Уріасу виконати місію самогубства, тому заклик насправді є
виразом після цього:

Щоб отримати "Urias".

І Урія також гине на своєму посту - і кілька невинних разом з ним, що
підкреслює, як поширюється гріх.

Вирсавія - яку важко оцінити:

Чому вона помітно купалася на даху?

Чому вона не виступила проти зваблення Девіда?

Чому вона послала не до Урії, а до царя?

Тепер [Вірсавія] акуратно дотримується трауру за Урією (сім днів), але
відразу після цього Давид приводить її до себе, щоб відчайдушно
приховати гріх.

Але завершується розділ абсолютно вирішальними словами:

«Але те, що зробив Давид, було злим в очах Господніх».

Можливо, Давид міг приховати гріх від людей і виправдати їх, але
врешті-решт це було другорядним, тому що Бог бачив, що зробив Давид, і
це Божий суд, який має значення.

Молитва:

Розсуди мене, о Боже, і пізнай моє серце ... подивись, чи піду я шляхом
ідолопоклонства! Веди мене дорогою вічною! (Псалом 139,23-24).

коментар:

Ключові слова:

Мене «спокушає» можливість додати:

Але Господь розгнівався на злобу Путіна-666.

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Rusland udvider sine geografiske mål i Ukraine
20. jul. 2022, 15:24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-20-rusland-udvider-sine-geografiske-mal-i-ukraine

-

DR S139 ons 20 jul 17:20:56
20.juli dr.dk/nyheder 15:41

UKRAINE: USA-MISSILER ER STOR HJÆLP
Det amerikanske missilsystem HIMARS har
haft en markant indflydelse i at stoppe
russerne for at rykke endnu mere frem i
Ukraine. Det siger den ukrainske
forsvarsminister, Oleksii Reznikov.

I en videotale til den amerikanske
tænketank Atlantic Council lød det
således fra forsvarsministeren:

- Det har betydeligt bremset Ruslands
fremrykning og dramatisk reduceret
intensiteten af deres angreb.

Ifølge forsvarsministeren har
systemerne været med til at ødelægge 30
kommandostationer og våbenlagre, siden
landet begyndte at bruge de otte
tilsendte amerikanske missilsystemer.

I dag kl. 15:41
Ukraines forsvarsminister: Amerikanske missilsystemer har bremset
russisk fremrykning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraines-forsvarsminister-amerikanske-missilsystemer-har-bremset-russisk-fremrykning

-

I dag kl. 15:43
'Vi står på kanten af en gaskrise': EU vil have alle lande til spare 15
procent fra næste måned
https://www.dr.dk/nyheder/udland/vi-staar-paa-kanten-af-en-gaskrise-eu-vil-have-alle-lande-til-spare-15-procent-fra

-

Ukraines forsøg på at genvinde syden sætter landet i stort dilemma
20. jul. 2022, 17:35
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-20-ukraines-forsoeg-paa-at-genvinde-syden-saetter-landet-i-stort-dilemma

... der er grænser for, hvor hårdt de kan gå til værks, fordi det
er deres egen by de i så fald smadrer, siger han til TV 2.

-

I går kl. 19:47
Danmark støtter op om EU-Kommissionens forslag om at reducere gasforbrug
med 15 procent: 'Det er helt nødvendigt'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-stoetter-op-om-eu-kommissionens-forslag-om-reducere-gasforbrug-med-15

-

EU står klar med nødplan, men Gazprom lover at åbne for gassen: - Det er
alvorligt, det her
20. jul. 2022, 20:43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-20-eu-staar-klar-med-noedplan-men-gazprom-lover-at-aabne-for-gassen-det-er-alvorligt

-

I går kl. 20:51
Forbud mod russisk guld: EU-lande er enige om nye sanktioner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forbud-mod-russisk-guld-eu-lande-er-enige-om-nye-sanktioner

-

Minister åbner for træning af ukrainske soldater på dansk jord
20. jul. 2022, 21:16
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-07-20-minister-abner-for-traening-af-ukrainske-soldater-pa-dansk-jord

-

I går kl. 21:18
Minister åbner for træning af ukrainske soldater på dansk jord
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/minister-aabner-traening-af-ukrainske-soldater-paa-dansk-jord

-

USA sender flere avancerede missilsystemer til Ukraine - leverer
'kirurgiske angreb'
20. jul. 2022, 22:08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-20-usa-sender-flere-avancerede-missilsystemer-til-ukraine-leverer-kirurgiske-angreb

-

DR S145 tor 21 jul 05:24:40
20.juli dr.dk/nyheder 22:55

NASAS NYE MÅNERAKET ER SNART KLAR
Den amerikanske rumfartsadministration
Nasa har sat dato på, hvornår de håber
at kunne sende en ubemandet raket i
bane om Månen. Det første "vindue", som
er åbent for opsendelse er den 29.
august, skriver det norske
telegrambureau NTB.

Prøveturen er første skridt i Nasas
måneprojekt Artemis 1. Og amerikanerne
har ambitiøse planer for fremtiden i
rummet.

De ubemandede prøveture skal bane vej
for at sende mennesker til Månen og så
etablere en base der.

Derefter vil man bruge disse erfaringer
til at sende mennesker videre til Mars.

I går kl. 22:55
Nasas nye måneraket er snart klar til ubemandet mission
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nasas-nye-maaneraket-er-snart-klar-til-ubemandet-mission

-

En våbenhvile i Ukraine vil være som at skyde sig selv i foden, advarer
ekspert
20. jul. 2022, 23:16
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-19-en-vaabenhvile-i-ukraine-vil-vaere-som-at-skyde-sig-selv-i-foden-advarer-ekspert

Det kan lyde fristende, men en længerevarende fred i Ukraine vil
være et skud i foden, hvis ikke den er varig.

Kommentar:

Putin-666 lider af storhedsvanvid (ligesom Hitler). Han vil have
det hele!

Og våbenhvilerne ér allerede blever brudt!

Så ...

Vær *realister*:

Hvis ikke vi får denne *galning* stoppet i tide, da kan begæret
hans udvikle sig til global atomkrig!

Endnu er der gudskelov nogle tilbage i det russiske militær, der
ved, at kravene hans (over for Ukraine og andre) er *urimelige*
og i strid med Folkeretten ...
https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf
... og derfor *ulovlige*)!

-

DR S146 tor 21 jul 05:24:40
20.juli dr.dk/nyheder 23:16

IRAN PROTESTERER MOD DOM I SVERIGE
Iran hjemkalder sin ambassadør i
Stockholm i protest mod, at den iranske
statsborger Hamid Noury i sidste uge
blev idømt livstidsfængsel ved en
svensk domstol.

Det oplyser det svenske medie svt.se.

Den 60-årige Hamid Noury blev dømt for
at have deltaget i massehenrettelser af
hundredvis af politiske fanger i Iran i
1988.

Ifølge en talsmand for
udenrigsministeriet i Teheran, så er
der tale om en "ulovlig dom", som er
baseret på "grundløse, forvrængede og
opfundne anklager".

I går kl. 23:16
Iran hjemkalder ambassadør i protest mod dom i Sverige
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iran-hjemkalder-ambassadoer-i-protest-mod-dom-i-sverige

Kommentar:

Ævl!

Sverige håndhæver blot international standard for jura: Crimes
does NOT pay!

-

DR S147 tor 21 jul 05:36:02
21.juli dr.dk/nyheder 05:23

CIA-CHEF: KINA OVERVEJER TAIWAN
Kina ser ud til at være fast besluttet
på at bruge magt i Taiwan, Det
fortæller CIA-direktør William Burns
under en sikkerhedskonference i Aspen i
den amerikanske delstat Colorado.

Samtidig påpeger han, at Ruslands
erfaringer i Ukraine har betydning for
Beijings beregninger for hvornår og
hvordan - og ikke om - en sådan
invasion skal finde sted.

Det skriver AFP.

Ifølge Burns har Kina sandsynligvis set
i Ukraine, at "man ikke kan opnå
hurtige og afgørende sejre med en
styrke, der ikke er stor nok".

2022-07-21, kl 05.54
31 min. siden
CIA-chef er ikke i tvivl om, at Kina vil bruge magt i Taiwan -
spørgsmålet er hvornår
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/cia-chef-er-ikke-i-tvivl-om-kina-vil-bruge-magt-i-taiwan-spoergsmaalet-er-hvornaar

Kommentar:

Idioter! I får IKKE taiwan uden global atromkrig!

Og hvad skal man så bruge en ruinhob til?

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 14:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4189158
Hanan El Rrami
Den ukrainske by Mykolajiv 'lukker' for at finde forrædere og kollaboratører

i dag kl. 14:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4189310
Hanan El Rrami
USA vil sende fire missilsystemer til Ukraine

i dag kl. 15:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4189388
Hanan El Rrami
Ukraines forsvarsminister: Amerikanske missilsystemer har bremset
russisk fremrykning

i dag kl. 15:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4189481
Hanan El Rrami
Ruslands udenrigsminister: 'Vi kan ikke tillade nogen våben i den del af
Ukraine, der kontrolleres af Zelenskyj'

Kommentar:

Kun en *psykopat* kan tænke sådan!

i dag kl. 15:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4189630
Hanan El Rrami
Putin sår mere tvivl om åbning af Nord Stream 1

i dag kl. 16:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4189707
Hanan El Rrami
Rusland afviser fredsforhandlinger lige nu

i dag kl. 16:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4189920
Hanan El Rrami
Meldinger om én død efter ukrainsk angreb

i dag kl. 17:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4189998
Hanan El Rrami
Kattedame i Kharkiv er den eneste tilbage i sin bygning
i dag kl. 17:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4190044
Hanan El Rrami
Ukraines udenrigsminister vil have flere sanktioner mod Rusland

48 min. siden (Time now CET 18.43)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4190141
Hanan El Rrami
BILLEDER fra Ukraine

24 min. siden (Time now CET 18.43)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4190232
Hanan El Rrami
Ukraines første dame vil have USA til at sende luftforsvarssystemer

i går kl. 18:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4190355
Hanan El Rrami
USA forsvarsminister: 'Det er en kritisk fase i konflikten'

i går kl. 19:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4190417
Hanan El Rrami
Ukraines førstedame taler til medlemmer af den amerikanske kongress

i går kl. 19:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4190523
Hanan El Rrami
USA: Donbas er ikke mistet til russerne endnu

i går kl. 20:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4190620
Hanan El Rrami
EU-lande er enige om nye sanktioner mod Rusland

i går kl. 20:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4190681
Hanan El Rrami
BILLEDER fra det østlige Ukraine

i går kl. 21:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4190807
Hanan El Rrami
Tyske tog vil transportere korn fra Ukraine til tyske havne

i går kl. 22:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4191035
Mathilde Bugge
Minister åbner for træning af ukrainske soldater på dansk jord

i går kl. 22:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4191048
Hanan El Rrami
Aftenoverblik

32 sek. siden (Time now CET 06.00)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4191717
Rasmus Christiansen
Overblik fra morgenstunden

(Time now CET 06.00)

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Seneste nyt om krigen i Ukraine
20. jul. 2022, 05:09
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-07-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 14.48
USA sender yderligere vidtrækkende raketsystemer til Ukraine

Kl. 20.52
Nye sanktioner mod Rusland

Kl. 20.53
Danmark er klar til at tage imod ukrainske soldater

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
21. jul. 2022, 05:07
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-07-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

31 min siden (Time now CET 05.41)
CIA sætter antallet af dræbte russere i Ukraine til 15.000

(Time now CET 05.41)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-07-21, kl 05.54
21 min. siden
Otte civile meldes dræbt i park i Iraks kurdiske region

TV2:
Teenagehjerner er lige så følsomme som babyers
21. jul. 2022, 05:26

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24378

Russere sendt i krig efter to ugers træning

Was:

147 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

139 days after Sodom-warning-to-Russia

127 days after The International Court of Justice ...

FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 21-07-2022 kl. 06:03 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-07-21, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1290 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 21 Jul 2022 06:03:38 +0200
24378 <62d8d00e$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/__ihs_W307Y/m/uHWsMIpnDwAJ

[ ... ]
[ ... ]

DR S149 tor 21 jul 13:47:03
21.juli dr.dk/nyheder 06:03

105 MENNESKER DRÆBT I SUDAN
Den 11. juli brød voldsomme kampe ud i
delstaten Den Blå Nil i Sudan mellem
medlemmer af de rivaliserende klaner
Berti og Hausa.

I en officiel opjustering af dødstallet
oplyser delstatens sundhedsminister nu,
at 105 mennesker har mistet livet under
sammenstødene, mens 291 andre er kommet
til skade.

Baggrunden for kampene er en strid om
adgangen til jord.

Lørdag blev der sat soldater ind i Den
Blå Nil for at stoppe kampene, og
"situationen er nu rolig", siger
sundhedsminister Jamal Nasser onsdag.

I dag kl. 06:03
105 mennesker er dræbt i strid om jord mellem klaner i Sudan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/105-mennesker-er-draebt-i-strid-om-jord-mellem-klaner-i-sudan

-

Rusland genåbner gasleverancer til Europa
21. jul. 2022, 06:25
Opd. 21. jul. 2022, 09:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-21-rusland-genaabner-gasleverancer-til-europa

-

I dag kl. 06:34
Talsmand: Gasforsyning via Nord Stream 1 er genåbnet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/talsmand-gasforsyning-nord-stream-1-er-genaabnet

-

DR S158 tor 21 jul 13:47:03
21.juli dr.dk/nyheder 10:38

CIA-CHEF: PUTIN ER IKKE SYG
Der har de sidste mange måneder været
flere spekulationer og rygter, om at
den russiske præsident, Vladimir Putin,
skulle være syg.

Men det har intet på sig, fortæller
William Burns, der er chef for CIA,
ifølge BBC.

Faktisk mener Burns, at den snart 70-
årige Putin næsten ser "for sund ud".

- Der er mange rygter om præsident
Putins helbred, men så vidt vi kan se,
så er han fuldstændig rask, fortæller
han under et sikkerhedsmøde i Aspen i
den amerikanske delstat Colorado.

I dag kl. 10:38
CIA-chef: Intet tyder på, at Putin er syg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/cia-chef-intet-tyder-paa-putin-er-syg

Kommentar:

Øv! Det havde ellers været dejligt at slippe af med denne
*massemorder* (Måske vi endog kunne undgå en global atomkrig)!

-

I dag kl. 10:50
Russisk gas flyder igen mod Europa, men er gaskrisen afværget?
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russisk-gas-flyder-igen-mod-europa-men-er-gaskrisen-afvaerget

-

I dag kl. 10:52
CIA-direktør afviser rygter om Putins helbred: 'Så vidt vi ved, så er
han faktisk lidt for rask'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/cia-direktoer-afviser-rygter-om-putins-helbred-saa-vidt-vi-ved-saa-er-han-faktisk

-

2022-07-21, kl 14.02
52 min. siden
Træer dedikeret til ofre i Buchenwald-koncentrationslejren hugget
bevidst ned
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/traeer-dedikeret-til-ofre-i-buchenwald-koncentrationslejren-hugget-bevidst-ned

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
21. juli 2022, 13:16
Opdateret 21. juli, 13:16
https://nyheder.tv2.dk/2022-07-21-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

2022-07-21, kl 14.02
18 min. siden
Rusland mener, Vesten selv er skyld i gasleveringsproblemer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-mener-vesten-selv-er-skyld-i-gasleveringsproblemer

-

DR S165 tor 21 jul 20:49:45
21.juli dr.dk/nyheder 15:59

SENDT I KRIG EFTER TO UGERS TRÆNING
Ifølge menneskerettighedsgruppen
Citizen Army Law bliver unge russere
sendt i kamp ved fronten efter to ugers
træning. Det skriver Ritzau, som
citerer det russiske medie Moscow
Times.

Det er lederen af Citizen Army Law,
Sergej Krivenko, der udtaler, at
forældre ofte henvender sig til
organisationen, fordi deres barn er
sendt i krig kort tid efter
indkaldelse.

Moscow Times har talt med en 31-årig
russer, der hævder, at han blev
indkaldt til tjeneste efter fem dages
træning.

I dag kl. 15:59
Unge russere bliver sendt i krig efter to ugers træning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/unge-russere-bliver-sendt-i-krig-efter-ugers-traening

Kommentar:

Hvor *kynisk* kan man være?

Putin-666 og hans mænd er jo FULDSTÆNDIG ligeglade med folks liv!

De bliver bare opfattet som skakbønder man kan *ofre*!

Det er på høje tid, at Putin-666 selv personlig betaler regningen
for hans ondskab (fremfor os andre, inklusiv russere)!

-

DR S167 tor 21 jul 22:21:14
21.juli dr.dk/nyheder 16:50

AMBASSADØR KRITISERER DANSK HJÆLP
Det ødelægger et i forvejen dårligt
forhold mellem Dammark og Rusland, at
vi fortsætter med at levere våben og
udstyr til Ukraine - og at vi nu også
diskuterer muligheden for at træne
ukrainske soldater på dansk grund i
fremtiden.

Det siger Ruslands ambassadør i
Danmark, Vladimir Barbin, i skriftlig
en kommentar til Ritzau.

- Danmarks politik fører til yderligere
ødelæggelse af forholdet mellem Rusland
og Danmark, lyder det fra ambassadøren.

I dag kl. 16:50
Ambassadør: Danmark ødelægger forholdet til Rusland yderligere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ambassadoer-danmark-oedelaegger-forholdet-til-rusland-yderligere

Kommentar:

Nar!

I har ALLEREDE spoleret AL samarbejde (og mistet AL troværdighed)!

Vi havner i helvede, hvis vi går på kompromis med Jer, fordi I
har valgt *uret* som levevej, apropos ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt+7.23&version=BPH

Matthæus 7:23, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

Men jeg vil svare:
‚Jeg har aldrig kendt jer. Gå jeres vej, I som handler ondt!’

Enhver *demokratisk* nation har ret til selvforsvar! Basta!

Hmm ...

Homework (for folk, der er kommet på afveje):

Hvor mange bæorme skal der til for at begå et globalt selvmord?

-

I dag kl. 18:17
Rusland udvider sine militære mål i Ukraine - men 'intet tyder på, at de
har kapaciteten'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-udvider-sine-militaere-maal-i-ukraine-men-intet-tyder-paa-de-har-kapaciteten

-

DR S171 tor 21 jul 22:21:15
21.juli dr.dk/nyheder 20:27

TYRKIET: KORNEKSPORTAFTALE PÅ PLADS
Tyrkiets præsident Recep Erdogan har
tilsyneladende haft held med sin regler
som mægler mellem Rusland og Ukraine,
når det gælder eksporten af korn.
Ifølge Ritzau oplyser det tyrkiske
præsidentkontor her til aften, at de to
lande i morgen vil underskrive en
aftale, der åbner for, at der igen kan
blive eksporteret korn fra ukrainske
havne ved Sortehavet.

FN's generalsekretær, Antonio Guterres
vil også være til stede ved
underskrivelsen af aftalen.
Aftalen kan få stor betydning for de
mange lande i verden, der er afhængige
af korneksporten fra Ukraine, hvis de
skal undgå en forestående
sultkatastrofe.

I dag kl. 20:27
Tyrkiet: I morgen underskriver Rusland og Ukraine aftale om korneksport
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkiet-i-morgen-underskriver-rusland-og-ukraine-aftale-om-korneksport

Kommentar:

Ukraine må have *garantier* for, at Rusland IKKE angriber (Odessa
und so weiter)!

Ellers er der jo tale om en art "Trojansk hest"!

Og da man desværre IKKE længere kan stole på Rusland (det var jo
dem, der angreb Ukraine helt uden grund), kan denne garanti KUN
stilles, dersom en væbnet "bodyguard" med militærmagt kan
*forhindre* et russisk angreb.

Og her er der så kun NATO og/eller USA, der kan komme på tale!

Men ...

Jeg tror næppe, at Rusland kan affinde sig med dette, at vi giver
Ukraine denne sikkerhedsgaranti (fx. i form af amerikanske,
brittiske og franske hangarskibe m.m.)!

Læresætningen er:

Stol ALDRIG på en *psykopat*!

-

Putins helbred er "alt for godt" siger CIA-chef om sygdoms-spekulationer
21. jul. 2022, 22:26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-07-21-putins-helbred-er-alt-for-godt-siger-cia-chef-om-sygdoms-spekulationer

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

i dag kl. 06:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4191750
Rasmus Christiansen
CIA-direktør: 'Ingen tegn på at Putin skulle være syg'

i dag kl. 06:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4191768
Rasmus Christiansen
Talsmand: Der er igen åbnet for gassen i Nord Stream 1

i dag kl. 06:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4191815
Rasmus Christiansen
Zelenskyj: Rusland vil bruge gassen til at ramme europæiske familier

i dag kl. 08:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4191979
Rasmus Christiansen
Britisk efterretning: Russiske styrker nærmer sig Ukraines næststørste
kraftværk

i dag kl. 08:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4192109
Rasmus Christiansen
Tyske godstog skal fragte ukrainsk korn til tyske havne

i dag kl. 09:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4192161
Rasmus Christiansen
Guvernør: Stille nat i Lviv

i dag kl. 09:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4192209
Rasmus Christiansen
Spanien: Vi vil ikke beordre vores borgere til at spare på gassen

i dag kl. 09:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4192284
Rasmus Christiansen
Tyrkisk udenrigsminister: Samtaler om mere korneksport fra Ukraine 'går
godt'

i dag kl. 10:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4192345
Rasmus Christiansen
Kinesisk ambassadør opfordrer til våbenhvile: 'Alle landes suverænitet
skal respekteres'

i dag kl. 10:31
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4192413
Rasmus Christiansen
Borgmester i Kharkiv: Flere dræbt af russiske bombardementer

i dag kl. 11:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4192749
Rasmus Christiansen
Venstre bakker op om eventuel træning af ukrainske soldater i Danmark

i dag kl. 12:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4192791
Rasmus Christiansen
Mængden af gas gennem Nord Stream 1 er 40 procent af den normale mængde

i dag kl. 12:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4192872
Rasmus Christiansen
Et middagsoverblik

i dag kl. 13:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4193024
Hanan El Rrami
Storbritannien vil sende flere våben til Ukraine

44 min. siden (Time now CET 14.11)
Ukrainske meldinger: Rusland har angrebet Sumy og Tjernihiv 900 gange
siden april

21 min. siden (Time now CET 14.11)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4193208
Hanan El Rrami
Rusland: Problemer med gasleverancer er Europas egen skyld

7 min. siden (Time now CET 14.11)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4193268
Hanan El Rrami
Russisk talsperson: Putin er ved godt helbred

i dag kl. 14:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4193359
Hanan El Rrami
USA: Rusland har ikke elimineret nogen avancerede raketsystemer fra Vesten

i dag kl. 14:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4193528
Hanan El Rrami
Ungarns udenrigsminister er til møde med den russiske
vicepremierminister og udenrigsminister

i dag kl. 15:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4193551
Hanan El Rrami
Melding: Dødstal i Kharkiv stiger til 3

i dag kl. 15:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4193622
Hanan El Rrami
Unge russere bliver sendt i krig efter to ugers træning

Kommentar:

Paul:
https://www.imdb.com/title/tt1092026/
- Wake up!

i dag kl. 15:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4193720
Hanan El Rrami
Melding: 14 beredskabshold er i gang i Kharkiv efter angreb

i dag kl. 16:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4193809
Hanan El Rrami
Billeder fra Kharkiv

i dag kl. 16:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4194042
Hanan El Rrami
Rusland vil overveje at sælge mere gas til Ungarn

i dag kl. 17:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4194246
Hanan El Rrami
Russisk ambassadør: Danmark ødelægger forholdet til Rusland

i dag kl. 17:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4194403
Hanan El Rrami
Britisk spionchef: Rusland holder sandsynligvis en operationel pause i
de kommende uger

i dag kl. 18:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4194477
Hanan El Rrami
Ny ukrainsk rigsadvokat forventes at blive udpeget indenfor ti dage

i dag kl. 18:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4194594
Hanan El Rrami
Ungarns udenrigsminister mener russisk gasforsyning er vigtig for Europa

i dag kl. 19:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4194723
Hanan El Rrami
Billeder fra dagens Ukraine

i dag kl. 19:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4194789
Hanan El Rrami
Britisk efterretningschef: Ruslands evne til at spionere i Europa er
halveret

i dag kl. 19:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4194834
Hanan El Rrami
Rusland indfører indrejseforbud mod 39 repræsentanter for australske
sikkerhedstjenester og forsvarsvirksomheder

i dag kl. 20:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4194994
Hanan El Rrami
Tyrkiet forventer kornaftale falder på plads i morgen

i dag kl. 20:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4195189
Hanan El Rrami
USA og Storbritannien: Omkring 15.000 russere har mistet livet i løbet
af krigen

i dag kl. 21:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4195294
Louise Brodthagen
Tegning af russisk krigsskib er nu også på indkøbsposer

i dag kl. 21:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4195387
Hanan El Rrami
Ukraine vil udvikle system til at overvåge vestlige våbenleveringer

i dag kl. 22:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4195528
Hanan El Rrami
Aftenoverblik

(Time now CET 23.05)

Последние новости в конфликте Украины
Seneste nyt fra krigen i Ukraine

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 07.27
Ukraines førstedame i våbenbøn til USA

Kl. 07.47
Ingen tegn på, at Putin er syg, siger CIA-direktør

Kl. 07.57
Rusland nærmer sig Ukraines næststørste kraftværk

Kl. 08.53
Lavrov: Fredsforhandlinger giver ingen mening

Kl. 10.12
Interessant opdagelse på beslaglagt yacht

Kl. 10.23
Tyrkiet skal mødes med Finland og Sverige

Kl. 10.27
To dræbt og flere såret i Kharkiv

Kl. 11.10
Ukraines førstedame: Min søn vil være soldat

Kl. 12.30
Briter sender 1600 panserværnsvåben

Kl. 12.43
Rusland har ønske til ny premierminister

Kl. 12.56
Mykolaiv under "kaotisk beskydning"

27 min siden (Time now CET 13.59)
Rusland fastslår: Putin er rask

Kl. 14.12
USA: Ukraines nye "afgørende" våben er alle intakte

Kommentar:

Tak Jesus!

Kl. 15.08
Avis: Unge russere sendes til fronten efter få uger

Kl. 20.07
Rusland og Ukraine vil underskrive aftale om korneksport

(Time now CET 22.52)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-07-21, kl 22.57
40 min. siden
Amber Heard anker dommen i sagen med Johnny Depp

TV2:
Amber Heard anker dom om millionerstatning til Johnny Depp
21. jul. 2022, 22:36

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24379