ET-Break (Was: Rusland kan have flyttet missilsystem mod Ukraine, mener militærekspert) - News 2023-09-01

ET-Break
Was:
Rusland kan have flyttet missilsystem mod Ukraine, mener
militærekspert

File 25.534 ...
ET-Interface
https://sites.google.com/view/et-interface/files/25-xxx/25-5xx/25-534
Close Encounters of the Third Kind
(Dating, Nærkontakt af 3. grad, Stævnemøde)
https://sites.google.com/view/kall-contact/files/25-xxx/25-5xx/25-534
Galactic neighbor help (Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/25-xxx/25-5xx/25-534

"Other" news:

Rusland og Belarus igen inviteret til uddeling af nobelpriser
=>
*Boykot* Nobelpriserne!

Forskere:
Cannabis-legalisering vil sandsynligvis bremse kriminalitet

Russisk ekspræst idømt tre års fængsel for at kritisere Putin

Amnesty advarer om indoktrinering med ny russisk skolebog

Subject: Boykot Tyrkiet ? En kornaftale må nødvendigvis omfatte
BEGGE nationer, hvis man vil forblive *upartisk*! -
News 2023-08-31
Date: Thu, 31 Aug 2023 09:16:09 +0200
25530 <ucpenp$359nh$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/gDA5r_cZudk/m/ywU3wdxtFgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

31. aug. 2023
Forskere:
Cannabis-legalisering vil sandsynligvis bremse kriminalitet
https://videnskab.dk/kultur-samfund/forskere-cannabis-legalisering-vil-sandsynligvis-bremse-kriminalitet/

Kommentar:

Jeg selv bliver indlagt akut på psykiatrisk hospital som
17-årig. Diagnosen bliver hash-psykose!

Så ...

HVIS man legaliserer hash, da BØR man forebygge, at unge som
jeg indtager hash, fordi det kan få ALVORLIGE konsekvenser!

Man KUNNE fx. forlange legitimation (ligesom man gør mht.
alkohol).

En sortbørshandel vil selvfølgelig opstå pga. efterspørgsel,
men det er jo i realiteten allerede det, der nu foregår på
Pusher Street, ikke sandt ?

Dog BØR vi være *realister*:

Pengegriske svin (såsom rocker-banderne) vil så forsøge at
sælge hårdere stoffer (ved at gøre folk *afhængige*). Men er
det ikke ALLEREDE dét, der desværre foregår (bag vores ryg)?

Så en eventuelt legalisering af hash må så medføre, at man
SAMTIDIG griber hårdene ind overfor bagmændene, SAMT sender
narkomanerne på *tvangsafvænning* (ligesom i Sverige)!

Et grundstød mod ytringsfriheden? Toneangivende jurister uenige
om forbud mod koranafbrændiger
I går kl. 19:07
https://www.dr.dk/nyheder/politik/et-grundstoed-mod-ytringsfriheden-toneangivende-jurister-uenige-om-forbud-mod

Kommentar:

Vær *realister*:

I Grundloven, vores Forfatning, står der, at ...

Det er UNDER ANSVAR for domstolene, at man må ytre sig!

Og deri ligger der så ALLEREDE en begrænsning.

Man må således IKKE *tilsvine* andre mennesker ved at bagtale
dem eller - endnu værre - bagvaske dem!

(
Se ...
https://danskelove.dk/straffeloven/267
https://danskelove.dk/straffeloven/268
https://danskelove.dk/straffeloven/269

Bagvaskelse:
https://www.juf.dk/jura-ordbog/bagvaskelse/
)

Så ...

Klap lige hesten! Ytringsfriheden lever i bedste velgående
(og gud ske tak og lov for det), OGSÅ selvom et
koran-afbrændings-forbud kommer!

-

Politiet vil gå efter køberne på Christiania: - Nu skruer vi
en my op
31. aug kl. 19.22
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-08-31-politiet-vil-gaa-efter-koeberne-paa-christiania-nu-skruer-vi-en-my-op

-

Russere søger tilflugt i Kasakhstan for at undgå at skulle i
krig
31. aug kl. 20.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-30-russere-soeger-tilflugt-i-kasakhstan-for-at-undgaa-at-skulle-i-krig

-

DR S117 fre 01 sep 08:06:35
31.august dr.dk/nyheder 20:50

RUSLAND NEDSKYDER DRONE

I går kl. 20:50
Rusland nedskyder drone over Brjansk-region
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-nedskyder-drone-over-brjansk-region

-

Mød de ukrainske partisaner, der skaber død og ødelæggelse dybt
bag fjendens linjer
31. aug kl. 21.48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-31-moed-de-ukrainske-partisaner-der-skaber-doed-og-oedelaeggelse-dybt-bag-fjendens-linjer

-

Medie: Diplomat i Danmark er russisk officer
31. aug kl. 22.08
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-08-31-medie-diplomat-i-danmark-er-russisk-officer

Ifølge Information har en diplomat i Danmark en ledende
stilling i Ruslands militære efterretningstjeneste.

-

Russisk ekspræst idømt tre års fængsel for at kritisere Putin
I dag kl. 05.34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-01-russisk-ekspraest-idoemt-tre-aars-faengsel-for-at-kritisere-putin

Kommentar:

Så er *diktaturet* desværre en realitet!

-

Amnesty advarer om indoktrinering med ny russisk skolebog
I dag kl. 05.40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-01-amnesty-advarer-om-indoktrinering-med-ny-russisk-skolebog

-

DR S128 fre 01 sep 08:06:35
1.september dr.dk/nyheder 07:15

DRONER SLÅR NED NÆR ATOMKRAFTVÆRK

... russiske by Kurtjatov, ...

I dag kl. 07:15
Ukrainske droner slår ned nær russisk atomkraftværk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainske-droner-slaar-ned-naer-russisk-atomkraftvaerk

Kommentar:

Kurtjatov
https://da.wikipedia.org/wiki/Kurtjatov

Map:

Kurtjatov
51.67°, 35.65°
https://goo.gl/maps/JXdmt5j2utjaP22D9

Nuclear power in Russia
https://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_power_in_Russia

Kursk Nuclear Power Plant
https://en.wikipedia.org/wiki/Kursk_Nuclear_Power_Plant

Map:
51.676389, 35.606389
https://goo.gl/maps/XaPifM5768M5iceB9

(
Ca. 60 km nordøst for grænsen til Ukraine.

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.38
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-08-31-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

7 min siden (Time now CET 19.34)
Rusland og Belarus igen inviteret til uddeling af nobelpriser

Kommentar:

Gak-gak!

=>

*Boykot* Nobelpriserne!

Kl. 20.43
Ukraine deler video af nye ”papdroner”, der kan angribe kampfly

Kl. 21.51
Ukraine kæmper nu for gennembrud ved primær forsvarslinje

Kl. 22.57
Rusland kan have flyttet missilsystem mod Ukraine, mener
militærekspert

Rusland har flyttet sit jord-til-luft missilsystem S-300V4 væk
fra den omstridte øgruppe Kyrillerne i den østligste del af
landet.

Kommentar:

Hmm ... (input memory from) ...

Subject: Hvad med at donere Ukraine nogle *satellitter* (der
rigtig kan udpege *militære* mål i Rusland) ? -
Re: ... News 2023-08-30
Date: Wed, 30 Aug 2023 14:45:23 +0200
25527 <ucndl4$2o17o$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/nqqK1lLAZCQ/m/LO0hmz8xFgAJ

> Seneste nyt om krigen i Ukraine
> I dag kl. 05.07

https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-08-30-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine
[ ... ]
> Kl. 11.35
> Rusland: Vesten hjalp Ukraine med droneangreb i nat
>
> Ukrainske droner kunne ikke have fløjet hele vejen til den
> russiske by Pskov ...
>
> Kommentar:
>
> (
> Map:
>
> Pskov ...
> https://goo.gl/maps/n3VuEUo1KkGEHsRFA
>
> 31 km til den Estniske grænse
> )
>
> Næppe, men ... (det gav mig en god idé:) ...
>
> Hvad med at donere nogle *satellitter* (der rigtig kan udpege
> *militære* mål i Rusland) ?

+

Subject: Found ET-*copyright* 115 and 193 -
Re: Found 78 -
Re: Found 193 (Measure Isotop 78-Pt-193 ?) i.r.t. MW1-Shiloh-lat-0 -
Re: Abraham-koden, Part 2
Date: Thu, 31 Aug 2023 16:34:04 +0200
25532 <ucq8ct$3atdl$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-5xx/25-53x/25-532
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/25-xxx/25-5xx/25-532
Galactic neighbor help (Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/files/25-xxx/25-5xx/25-532
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/8iV-RKenBAAJ

+

ET-"Interface" ...
https://sites.google.com/site/kallast08/home/step-003

=>

ET! Hvad med at sende os jordboere koordinaterne?...

CET 09:28
- "Target ... found"

CET 09:28
- "Sir!"

CET 09:28
- "... (Ready to destroy, *1) ..."

*1:
Ordene var ej 100% sikre! Sorry!

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.47
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-01-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

... (ET-BREAKING-News on) ...

(Time now CET 19.34)

2023-09-01 kl 08.41
29 min. siden
Risiko for kø på motorvej E20 ved Fredericia hele weekenden

TV2:
2023-09-01 kl 09.07
SAS fløj med overskud det seneste kvartal
15 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25534

[...]

Subject: ET-Break (Was: Rusland kan have flyttet missilsystem
mod Ukraine, mener militærekspert) - News 2023-09-01
Date: Fri, 1 Sep 2023 09:41:12 +0200
25534 <ucs4iq$3mmc5$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_FKNIa9Dzfg/m/JVT3qM-9FgAJ
Sigtet for drab på Christiania anholdt i fængslet
I dag kl. 09.01
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-09-01-sigtet-for-drab-paa-christiania-anholdt-i-faengslet

-

2023-09-01 kl 10.00
28-årigt bandemedlem anholdt og sigtet for drab på Christiania
58 min. siden
opdateret 3 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/indland/28-aarigt-bandemedlem-anholdt-og-sigtet-drab-paa-christiania

Politiet leder fortsat efter medgerningsmænd.

Kommentar:

Tak Jesus! ... :-)

Og vi beder FORTSAT om, at vi som samfund må være *fritaget*
for *lovløshed*.

Vi beder således om, at vi må være *fritaget* for Mafiaen,
bestikkelse, korruption, for bande- og rocker-kriminalitet og
magtmisbrug, herunder sexisme!

Tak Jesus, at vi har et *retssamfund*, hvor forbrydelse IKKE
skal kunne betale sig!

Tak Jesus, at du *velsigner* vores Politi i opklaringen af disse
forbrydelser!

Og vi beder FORTSAT om *englevagt* for vores soldater,
politistyrker, diplomater og andre i et farligt job.

Amen.

-

2023-09-01 kl 10.05
København vil legalisere hash – minister afviste kort før skyderi
22 min siden
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-08-31-koebenhavn-vil-legalisere-hash-minister-afviste-kort-foer-skyderi

[...]

Kl. 23.25
Russisk luftforsvar hævder at have ødelagt objekt i Pskov-regionen

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.47
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-09-01-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.46
Ukraine hævder at have trængt igennem primær forsvarslinje i syd

Kl. 06.14
Amnesty advarer om indoktrinering med ny russisk skolebog

Kl. 06.27
Nyt ukrainsk droneangreb i russisk by, hævder guvernør

Kl. 06.41
Russisk forsvar har skudt drone ned nær Moskva, siger borgmester

Kl. 07.00
Rusland inviteres tilbage til Nobelprisen efter udelukkelse

Kommentar:

Som sagt i forrige indlæg:

Gak-gak!

=>

*Boykot* Nobelpriserne!

Du *legitimerer* jo *lovløshed*!

Og dét kommer der næppe noget godt ud af!

Og så hedder det - for øvrigt - *sliskeri*, når det bliver SÅ
vigtigt at få andre menneskers anerkendelse for You-name-it,
og er i familie med Jantelovens vanvittige forkvaklede univers!

Det er i hvert fald *spytslikkeri!

Kl. 07.36
Ekstra tilførsel af soldater skal hjælpe Ukraine nær frontlinjen

Kl. 07.47
Rusland afholder "falske" valg i besatte områder af Ukraine

Kommentar:

Opfordrer du dermed til, at der afholdes valg fx i Tjetjenien?

For så bliver udfaldet jo, at de vil *løsrive* sig fra Rusland,
da de jo - hovedparten af dem - er *muslimer*!

Så ...

"Kanske" du skulle holde inde med al denne din ondskab, som du
har sat igang på planeten vores, *usling*!

Kl. 07.57
Russisk ekspræst idømt tre års fængsel for at kritisere Putin

(Time now CET 09.56)

2023-09-01 kl 10.00
LIVE Mediebosser skal vidne om Samsam-sag
10 min. siden

TV2:
2023-09-01 kl 10.05
København vil legalisere hash – minister afviste kort før skyderi
22 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25535

Et *profetisk* udsagn

mod Ukraine, mener militærekspert) - News 2023-09-01
Date: Fri, 1 Sep 2023 09:41:12 +0200
25534 <ucs4iq$3mmc5$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/_FKNIa9Dzfg/m/JVT3qM-9FgAJ
Et *profetisk* udsagn:

Heaven-break:
2023-09-01, Friday, Day no 244, CET 16:11, GMT 14:11
- "... (føre dig igennem) ... "

Melodien 'Nåde Skywalk lovsang' was On-Air at that time:

Nåde - Skywalk Lovsang
Skywalk Medie
422.308 visninger 13. mar. 2015
https://www.youtube.com/watch?v=_k5iqn9BWu0

[...]

Kl. 10.32
Rusland angriber ukrainsk virksomhed – meldinger om tre tilskadekomne

Kl. 10.44
Mord og tortur blandt russiske forbrydelser mod børn, siger Ukraine

Kl. 11.01
Ukraine har mistet 156 soldater siden i morges, hævder
russiskindsat guvernør

Kl. 12.14
Ukraines behov for soldater bliver ved at vokse: - Det er en
krig, man betaler en høj pris for

55 min siden (Time now CET 13.16)
Kreml bekræfter besøg fra Erdogan

47 min siden (Time now CET 13.16)
Ukraine sigter mod russisk atominfrastruktur, siger Rusland

27 min siden (Time now CET 13.16)
Russisk missil kendt som 'Satan 2' er klar til at blive taget i
brug

(Time now CET 13.16)

2023-09-01 kl 13.10
4 min. siden
Motorvejen hen over Fyn er spærret efter uheld med fem biler

TV2:
2023-09-01 kl 13.12
Advokat ønsker at føre nye beviser i Samsam-sag
4 sek siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25536