Nato-chef: Krig splitter Rusland - News 2023-06-28

Nato-chef: Krig splitter Rusland

Subject: Putin står over for historisk trussel mod sin magt:
Mere svækket end nogensinde før - News 2023-06-27
Date: Tue, 27 Jun 2023 08:39:20 +0200
25341 <u7e06q$1at9p$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/BHqLPCV797c/m/TKvDyTFiAwAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Præsident bekræfter: Wagner-chef er i Belarus
I går kl. 21.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-27-praesident-bekraefter-wagner-chef-er-i-belarus

-

Canadiske skovbrande sender stor røgfane mod Europa
I går kl. 21.55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-27-canadiske-skovbrande-sender-stor-roegfane-mod-europa

-

Tre dræbt og 25 såret i angreb mod restaurant i ukrainsk by
I går kl. 22.01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-27-tre-draebt-og-25-saaret-i-angreb-mod-restaurant-i-ukrainsk-by

-

DR S135 ons 28 jun 08:08:36
27.juni dr.dk/nyheder 22:04

AMERIKANSK HJÆLPEPAKKE TIL UKRAINE

I går kl. 22:04
Ny amerikansk hjælpepakke på 3,3 milliarder kroner skal støtte
Ukraines modoffensiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ny-amerikansk-hjaelpepakke-paa-33-milliarder-kroner-skal-stoette-ukraines

-

DR S137 ons 28 jun 08:05:12
27.juni dr.dk/nyheder 22:43

NATO-CHEF: KRIG SPLITTER RUSLAND

I går kl. 22:43
Nato-chef: Krigen i Ukraine har øget splittelsen i det russiske
samfund
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nato-chef-krigen-i-ukraine-har-oeget-splittelsen-i-det-russiske-samfund

-

Efter Prigozjins kupforsøg – er det begyndelsen på enden for Putin?
Jacob Kaarsbo
Senioranalytiker i Tænketanken Europa og tidligere chefanalytiker i FE
I går kl. 22.54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-27-efter-prigozjins-kupforsoeg-er-det-begyndelsen-paa-enden-for-putin

-

I går kl. 23:57
Østeuropæiske Nato-lande: Wagner-tropper i Belarus kan skabe
ustabilitet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oesteuropaeiske-nato-lande-wagner-tropper-i-belarus-kan-skabe-ustabilitet

-

Efter oprør i Rusland bliver Putins tidligere livvagt nu nævnt
som mulig ny topfigur
I dag kl. 05.08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-27-efter-oproer-i-rusland-bliver-putins-tidligere-livvagt-nu-naevnt-som-mulig-ny-topfigur

-

Barn er blandt fire dræbte i angreb mod restaurant i Ukraine
I dag kl. 05.28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-28-barn-er-blandt-fire-draebte-i-angreb-mod-restaurant-i-ukraine

-

I dag kl. 06:05
Forsvaret siger nej, men i Hjemmeværnet bliver unge med ADHD
soldater
https://www.dr.dk/nyheder/indland/forsvaret-siger-nej-men-i-hjemmevaernet-bliver-unge-med-adhd-soldater

Subject: ET-Break to Russia (Was: Wagner-gruppen nåede angiveligt
at skyde op til syv helikoptere ned mod Moskva) -
News 2023-06-26
Date: Mon, 26 Jun 2023 08:43:56 +0200
25337 <u7bc3d$qson$1...@news.eternal-september.org>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-3xx/25-337
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/7G6yIcYwFvM/m/7k2da90TAwAJ

> -
>
> Regeringen klar til at stramme kontrol med våben – vil screene
> for psykisk sygdom
[ ... ]
> Huske på må vi jo, at psykisk syge - generelt set - har
> vanskeligere ved at kontrollere deres følelser og derfor kan ty
> til vold, når de kommer under psykisk press! Det er faktisk
> derfor nogle bliver spærret inde, når de er til fare for andre
> eller sig selv!

Klogest vil det nok være at *forbyde* Hjemmeværnsfolk med psykisk
lidelse (herunder ADHD) at opbevare våben derhjemme! Så kan de
deltage bevæbnede i hjemmeværnsøvelserne m.m.

-

DR S144 ons 28 jun 08:05:13
28.juni dr.dk/nyheder 07:33

DØDSTAL STIGER TIL OTTE

39 min. siden
Dødstal stiger til otte efter russisk missilangreb mod ukrainsk
by
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/doedstal-stiger-til-otte-efter-russisk-missilangreb-mod-ukrainsk

-

DR S146 ons 28 jun 08:08:37
28.juni dr.dk/nyheder 08:07

HOVEDBEGIVENHED ER IKKE SET ENDNU

2023-06-28 kl 08.12
5 min. siden
Ukraine: I har ikke set hovedbegivenheden i modoffensiven endnu
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-i-har-ikke-set-hovedbegivenheden-i-modoffensiven-endnu

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 21:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6105489
Morten Top
Tak for i dag

(Time now CET 08.30)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.34
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-27-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 21.41
Stoltenberg: Øget splittelse i Rusland

Kommentar:

Fænomenet kender vi fra naturen: I al evighed kæmper hannerne om
at være alfahan.

Det foregår OGSÅ i demokratiske stater, men *reguleres* vha.
regler til alles bedste, så *lovløsheden* IKKE tager overhånd!

Kl. 23.23
USA fordømmer angreb

Kommentar:

*Konsekvensen* bliver på længere sigt, at alle lande vil
anskaffe sig langtrækkende missiler, så man er i stand til at
gengælde denne *ondskab*!

Vi her i Danmark råder fx ikke over sådanne våben, men i
tilfælde af at Putin overfalder os, da kunne det være meget rart
at *gengælde*, og dermed få det russiske folk til at *indse*
Putins urimelige voldelige adfærd (og navnlig gøre noget ved
det, så det ikke gentages i al evighed)!

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.11
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-06-28-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.13
Barn er blandt fire dræbte i angreb mod restaurant i Ukraine

Kl. 06.23
Ukraine: Når modoffensivens "hovedbegivenhed" sker, vil alle se det

Kl. 06.43
Dødstal opjusteres efter russisk missilangreb

15 min siden (Time now CET 08.36)
Putin tør ikke at dræbe Prigozjin - men angriber nu hans penge og ry,
vurderer tænketank

(Time now CET 08.36)

2023-06-28 kl 08.38
4 min. siden
Erhvervsuddannelserne prioriteres i ny uddannelsesreform

TV2:
2023-06-28 kl 08.39
Video af norsk elev, der nægter at give sin skoleleder hånden, går viralt
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25344

ET-Break

Was:
Stoltenberg: Wagner-mytteri viser, at Putin mister opbakning

File 25.345
I have a dream
https://sites.google.com/view/kall-i-have-a-dream/files/25-xxx/25-3xx/25-345

Subject: Nato-chef: Krig splitter Rusland - News 2023-06-28
Date: Wed, 28 Jun 2023 08:40:23 +0200
25344 <u7gkkn$1mv73$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ZWR4yqEjy1M/m/z6Y9sNSwAwAJ
Ruslandseksperter har fået øje på en tendens. Og det skaber
bekymring
Onsdag d. 28. juni 2023, kl. 10.48
https://www.berlingske.dk/samfund/ruslandseksperter-har-faaet-oeje-paa-en-tendens-og-det-skaber-bekymring

En anerkendt russisk topforsker mener, at Rusland kan blive nødt
til at angribe Europa med atomvåben. Under krigen er den
russiske diskussion om et atomangreb vokset til et »bekymrende«
niveau, siger dansk forsker.

En farlig diskussion ulmer i Rusland: Skal Vesten angribes med
atomvåben?

Søndag skrev en markant stemme – den russiske topforsker Sergei
Karaganov – et nyt indlæg i debatten:

»Der er intet valg: Rusland må affyre atomvåben mod Europa,« lød
overskriften.

Kommentar:

Putin (og andre *psykopater*) ønsker at skabe *frygt*, fordi de
selv reagerer på frygt og derfor tror *fejlagtigt*, at vi andre
også gør det úbetinget.

Men sådan er verden IKKE skruet sammen.

Du og jeg reagerer OGSå i forhold til dem, som vi *elsker*, og
da kommer frygt i anden række!

Derfor på grund af denne *forvrængede* virkelighedsopfattelse
hos psykopaten, starter de atomkrig op (og dermed 3. Verdenskrig,
hvor vi alle omkommer, og Menneskeheden uddør) om ...

T - 2 years, 7 months and some few days (around 2026-01-31)

Ved mindre man spærrer disse *galninge* inde på en
forvaringsanstalt!

I dag kl. 10:55
DR i Litauen efter russisk militæroprør: 'Landene frygter for
deres sikkerhed'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/dr-i-litauen-efter-russisk-militaeroproer-landene-frygter-deres-sikkerhed

-

Sverige tillader ny koranafbrænding – indkalder politi fra hele landet
I dag kl. 11.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-28-sverige-tillader-ny-koranafbraending-indkalder-politi-fra-hele-landet

-

DR S157 ons 28 jun 14:39:15
28.juni dr.dk/nyheder 11:27

LITAUEN KØBER LUFTFORSVARSSYSTEMER

I dag kl. 11:27
Litauen køber luftforsvarssystemer til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/litauen-koeber-luftforsvarssystemer-til-ukraine

-

I dag kl. 11:57
Ekstrem hedebølge har ramt det sydlige USA
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ekstrem-hedeboelge-har-ramt-det-sydlige-usa

... over 46 grader flere steder.

-

DR S159 ons 28 jun 14:39:16
28.juni dr.dk/nyheder 12:19

VENSKABSAFTALE MED KRIGSHÆRGET BY

I dag kl. 12:19
Ikast-Brande Kommune indgår venskab med krigshærget ukrainsk by
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ikast-brande-kommune-indgaar-venskab-med-krigshaerget-ukrainsk

-

I dag kl. 12:05
opdateret I dag kl. 13:22
Økonomien er udfordret: Milliardprojekt i Nordsøen udskydes
https://www.dr.dk/nyheder/politik/oekonomien-er-udfordret-milliardprojekt-i-nordsoeen-udskydes

Havvindmølleprojektet bliver udskudt.

-

I dag kl. 12:12
Susanne har ADHD og er frivillig i Hjemmeværnet: ”Ubehøvlet” at
Forsvaret udelukker soldater med diagnoser
https://www.dr.dk/nyheder/indland/susanne-har-adhd-og-er-frivillig-i-hjemmevaernet-ubehoevlet-forsvaret-udelukker

Date: Wed, 28 Jun 2023 08:40:23 +0200
> [...]
> lidelse (herunder ADHD) at opbevare våben derhjemme! Så kan de
> deltage bevæbnede i hjemmeværnsøvelserne m.m.

Ja, det er så "ubehøvlet", at man har lyst til at ta' sit gevær
og meje dem ned, ikke sandt ?

-

DR S163 ons 28 jun 14:39:16
28.juni dr.dk/nyheder 13:57

INGEN ØGET TRUSSEL MOD DANMARK

I dag kl. 13:57
Løkke: Wagner-gruppens ageren øger ikke truslen mod Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/loekke-wagner-gruppens-ageren-oeger-ikke-truslen-mod-danmark

-

DR S166 ons 28 jun 14:39:16
28.juni dr.dk/nyheder 14:37

SVERIGES NATO-MEDLEMSKAB DISKUTERES

2023-06-28 kl 15.06
29 min. siden
Næste torsdag skal Sveriges Nato-medlemskab diskuteres i Bruxelles
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/naeste-torsdag-skal-sveriges-nato-medlemskab-diskuteres-i-bruxelles

-

DR S168 ons 28 jun 17:44:38
28.juni dr.dk/nyheder 15:46

KORANEN AFBRÆNDT I STOCKHOLM

[ ... ]

Privatpersonen Salwan Momika stod bag
afbrændingen. Han har irakisk baggrund
og vil med afbrændingen rette kritik
mod islam og kræver også, at koranen
bliver forbudt.

I dag kl. 15:46
Svensk politi gav igen tilladelse: Koranen brændt af foran
moské i Stockholm
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svensk-politi-gav-igen-tilladelse-koranen-braendt-af-foran-tyrkisk-ambassade-i

-

DR S171 ons 28 jun 17:44:38
28.juni dr.dk/nyheder 17:42

TYRKISK VREDE EFTER KORANAFBRÆNDING

2023-06-28 kl 18.41
58 min. siden
Tyrkisk vrede efter koranafbrænding i Stockholm: 'Afskyelig
handling mod vores hellige bog'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkisk-vrede-efter-koranafbraending-i-stockholm-afskyelig-handling-mod-vores

-

2023-06-28 kl 18.48
Lukasjenko fortæller om dramatiske timer – Putin ville "udslette"
Wagner-boss
32 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-28-lukasjenko-fortaeller-om-dramatiske-timer-putin-ville-udslette-wagner-boss

Det giver et lille spinkelt håb om overlevelse for menneskeheden,
fordi ...

Hypotetisk set vil Putin sikkert også *udslette* alle andre, der
ikke vil hylde ham som konge über alles und so weiter!

Og det vil uværgerligt medføre global atomkrig!

Det nye er så (hvis det er sandt), at manden nogengange kan
overtales og indirekte adlyder ordre som en hund!

(
Google-auto-translation:

Лукашенко рассказывает о драматических часах — Путин хотел «подтереться»
босс Вагнера
32 мин назад
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-28-lukasjenko-fortaeller-om-dramatiske-timer-putin-will-usslette-wagner-boss

Комментарий:

Эм...

Он дает человечеству маленькую, призрачную надежду на выживание,
потому что…

Гипотетически Путин, вероятно, также *уничтожит* всех, кто не
будет приветствовать его как короля über alles und so weiter!

И это неизбежно приведет к глобальной ядерной войне!

Новое в том (если это правда), что человека иногда можно
уговорить, и он косвенно подчиняется приказам, как собака!

Sorry for the bad translation, but still better than nothing,
I guess!

[...]

(Time now CET 15.19)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.11
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-06-28-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 10.00
Ukraine fejrer årsdag for landets forfatning

Kl. 10.24
Putin ville tilintetgøre Prigozjin under mytteriet, siger Lukasjenko

Kl. 11.02
Der kommer ikke Wagner-lejre i Belarus, siger Lukasjenko

Kl. 13.18
Rusland: Vi angriber kun militære mål

Kl. 13.34
Lokal mand arresteret efter dødeligt missilangreb mod restaurant

Kl. 15.33
Kreml kalder The New York Times-artikel om russisk general for
"sladder"

Kl. 15.45
Russisk forsvarsministerium hævder, at Kramatorsk-angreb ramte
militærpost

Kl. 15.49
Zelenskyj: Der er stadig Wagner-soldater i Ukraine

Kl. 16.07
Biden kalder Putin en "paria"

Kommentar:

paria
https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=paria

Betydninger

person (eller land) der er ringeagtet eller udstødt af et
fællesskab

Manden er i hvert fald MEGET DYGTIG til at anskaffe sig fjender!

Og dét er ikke særlig klogt, HVIS man vil overleve!

Han BURDE have lyttet til os allerede i 2008, da han på ulovlig
vis angreb Georgien!

Han dør ensom og forladt; *forrådt* af alle!

Fordi ...

*Psykopati* er og bliver noget lort!

ALLE *hader* det som pest!

Kl. 16.20
Polen er klar til at styrke grænsesikkerheden ved Belarus

Kl. 16.38
Wall Street Journal: Wagner-chef planlagde at kidnappe russiske topchefer

Kl. 16.58
Oprør har ødelagt myte om den russiske hær, siger Ukraine

Kl. 17.15
11 personer er nu bekræftet døde efter missilangreb mod restaurant

Kl. 17.34
Zelenskyj ønsker et signal om, at landet kan blive medlem af
NATO efter krigen

Kommentar:

Ja, SELVFØLGELIG. Putin-666 har jo *bevist*, at vi ALLE er i
fare, dersom vi IKKE indgår alliancer!

Manden tror (på ægte *psykopatisk* vis) *fejlagtigt*, at det er
et tag-selv-bord!

Men idioten fatter ikke, at hvis alle får lov til at udleve
denne form for kynisme, da bliver 3. verdenskrig nærmest
uundgåelig!

Så ...

I skal med i NATO (ligesom Finland og Sverige), hvis I gerne vil.

Ellers bliver dette glade russiske vanvid jo ved i al evighed!

Og det kan Menneskeheden heller ikke overleve!

*Psykopati* er og bliver en trussel mod Menneskeheden!

Hmm ...

Men NATO skal OGSÅ *videreudvikles* til UDN, fordi det er til
gavn for Menneskeheden ...

UDN (United Democratic Nations)
FDN (Forenede Demokratiske Nationer)
https://sites.google.com/view/kall-udn

Jo flere vi er, desto bedre!

Og ...

Aftalerne, der indgås, kan - hypotetisk set - også tæmme
potentielle rovdyr!

You see; I have a dream:

Daglig beder jeg til min Gud og takker blandt andet for, at vi
lever i et land, hvor der ikke er krig. Dernæst at vi lever i et
land uden de helt store naturkatastrofer. Dernæst takker jeg
også for, at vi lever i et velfærdssamfund, hvor der er nok til
alle. INGEN behøver at stjæle fra naboen for at overleve. Tak for
tag over hovedet, for EL, lys, varme og vand, og en kloak, der
virker; for mad og tøj og lægehjælp! Gid alle må få det sådan,
o Gud - Det beder vi om - i Jesu navn!

OM "drømmen" er Socialdemokratisk?

Ja, SELVFØLGELIG ... :-)

Vi tror nemlig på, at Menneskeheden IKKE behøver trælle for
*psykopatiske* idioter i al evighed!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen, der sagde
(perhaps the voice of ET):
(2023-06-28, Wednesday, day no 179 (186 left), CET 19:20, GMT 17:20)
- "Follow"

(Åh, sorry! Jeg kom til at afbryde the voice!)

Was it:

Follow me?

Kl. 17.55
For tidligt at sige, om Putin er svækket, siger Biden

42 min siden (Time now CET 18.57)
Tre colombianere såret i missilangreb

14 min siden (Time now CET 18.57)
Stoltenberg: Wagner-mytteri viser, at Putin mister opbakning

9 min siden (Time now CET 19.10)
Ukraine opfylder alle centrale betingelser for NATO-medlemskab,
siger forsvarsminister

Kommentar:

(19:24) Men vær *realister*:

Så længe Ukraine er i krig, vil et her-og-nu medlemskab af NATO
komme til at betyde, at ... (memory on from: en for alle og alle
for en) ... NATO er i krig med Rusland. Og det kan nok IKKE
undgås at medføre global atomkrig og Menneskehedens udslettelse)!

Så ...

Tillad mig at "foreslå" un "improvisation":

Lad os oprette UDN *NU* og se, hvad det udvikler sig til!

Kanske Menneskeheden overlever; vil det være *skrækkeligt*?

2 min siden (Time now CET 19.23)
Flere Wagner-soldater, der deltog i mytteri, var dømte kriminelle

Kommentar:

Man kan som sagt IKKE stole på *psykopater*!

Det er læresætning nr 1, HVIS man vil overleve i dette Univers!

Down to hell with ALL Psychopaths!

(Time now CET 19.23)

2023-06-28 kl 18.41
58 min. siden
Tyrkisk vrede efter koranafbrænding i Stockholm: 'Afskyelig handling mod
vores hellige bog'

TV2:
2023-06-28 kl 18.46
38-årigs forklaring kaldes "konstrueret" og "utroværdig" – har haft
store konsekvenser, erkender forsvarer
27 sek siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25345

den 15. februar 2013...

CET 19:40
- "Continue."

Yes, Sir!

Men ...

SDer er noget, som jeg ikke kan hitte ud af, ET...

CET 19:41
- "Lad mig høre."

Hvad dælen foregår der i knolden på dig? ... :-)

HVORFOR opfører du dig (tilsyneladende) IKKE som et menneske?...

19:42
- "Fordi"

42
- "Mine veje"

42-3
- "er anderledes"

43
- "end"

43
- "jeres"

Ja, tak!

Dén har jeg (og "vist nok" alle de andre) fattet!

Men virker det ikke en "anelse" *selvisk* bare at lade os
uddø, selvom det mpåske er selvforskyldt?

CET 19:44
- "Jo!"

45
- "Deri har du ret,"

45
- "Men ..."

45
- "Svar mig:"

Ja...

45
- "Menneskehed:"

45
- "Hvorfra ved du, ..."

46
- "OM du overlever?"

Tja ...

Vi har levet på planeten som levende organismer i henved
3,8 mia. år, så ...

Sandsynligheden for at det fortsætter er ret stor!

Men ...

Jo, der ér en reel risiko for, at vi begår selvmord som
civilisation i verdensrummet!

Og det er vel dén, du spørger til (fornemmer jeg)!

Det er et problem for os, at en hel masse *galninge*, der BURDE
være spærret inde på den lukkede psykiatriske afdeling, løber
frit rundt og myrder løs uskyldige bare på grund af herskersyge.

Og denne herskersyge gør sig muligvis gældende i hele Universet.

Og det er kanske dét, som du har i tankerne med dit spørgsmål,
fordi ...

Hvis du og jeg finde er tanken logisk, at der så også må findes
andre skabninger, ikke sandt?

Og ...

HVORFOR er der så SÅ *tavst* derude i Rummet?

Er de døde eller aldrig nogensinde opstået?

Det er garanteret sådanne spørgsmål, som du har i tankerne!

Men ...

Berettiger det dig til så at se den anden vej, når nogen bliver
gasser i Auschwitz?

Nej, IKKE ifølge mit overbevisning OG *samvittighedspagt*, som
jeg har gjort mig med Skaberen!

Jeg er forpligtet til at komme en landsmand til hjælp (når denne
er i nød), også SELVOM vedkommende er en dum skid!

Hvad med dig?

25.346

20.01

Du er *kunstig*!

Det er den ENESTE forklaring der kan være på fænomenet!

Som en flyvemaskine med *autopilot*, der flyver fra Europa og ned
til Sydamerika, gør du UDELUKKENDE, hvad du er programmeret til!

Du forstår ikke virkeligheden. Du er *psykotisk*!

Du TROR, at du forstår virkeligheden, men det er IKKE det samme
som virkeligheden!

Har jeg ret?

25.347

En gæv fyr har spurgt mht. Sphinxen og Pyramiderne i Giza, om
HVORDAN civilisationen ude fra Rummet har fået egypterne til at
placere genstandene netop lige præcis dér, hvor de nu er (og
giver os *mistanken* om et besøg ude fra Rummet)!

Hmm ... (input memory from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ex+13.21&version=BPH

2 Mosebog 13:21, Bibelen på hverdagsdansk

Herren gik selv foran dem, om dagen i form af en skysøjle
for at vise dem vej og om natten i form af en ildsøjle for
at lyse for dem. ...

=>

Kunne det tænkes, at de har *påvirket* egypterne ligesom vi må
antage, at de har påvirket hebræerne?

Kunne fx. en ildsøjle få en stenalder-kultur til at tro, at der
er tale om "guder", og derefter placere deres Stonehenge und so
weiter på stedet?

Ja! Tanken kan IKKE helt på forhånd kategorisk udelukkes!

25.348