ET-Break. Was: Flee down towards the border with Egypt (along the sea, where ,the danger is least) - News 2023-10-11

ET-Break

Was:
Særmeddelelse:

Flygt ned mod grænsen til Egypten (langs havet, hvor faren er
mindst).
Forhåbentlig kan I bringes i sikkerhed der; allerhelst i Egypten.

Flee down towards the border with Egypt (along the sea, where
the danger is least).
Hopefully you can be brought to safety there; preferably in
Egypt.

اهربوا نحو الحدود مع مصر (على طول البحر، حيث يكون الخطر أقل).
نأمل أن يتم نقلك إلى بر الأمان هناك؛ ويفضل أن يكون ذلك في مصر.

File 25.657 ...
Auschwitz no more
https://sites.google.com/view/auschwitz-no-more/files/25-xxx/25-6xx/25-657

-

Ekspert: Iran har indirekte støttet angrebet på Israel

DR i Israel: 'Vi sammenligner det med holocaust'

USA forsøger at etablere sikker passage for palæstinensere i Gaza

Utrygheden stiger blandt danske jøder efter terrorangreb – mor
har bedt sin søn skjule davidstjernen

Palæstinensisk ambassadør i Danmark vil ikke fordømme Hamas'
angreb

Hizb ut-Tahrir samlede Hamas-støtter på Nørrebro

Subject: Rusland vil udløse krig i Mellemøsten, siger Zelenskyj
- News 2023-10-10
Date: Tue, 10 Oct 2023 03:19:54 +0200
25652 <ug28rt$7e27$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/SLXJI_RcQkg/m/VW43zRZ3CgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s

Bror til savnet dansk-israeler: 'Vi vil bare gerne have et tegn
på, at han er i live'
I går kl. 21:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/bror-til-savnet-dansk-israeler-vi-vil-bare-gerne-have-et-tegn-paa-han-er-i-live

-

Hizb ut-Tahrir samlede Hamas-støtter på Nørrebro
I går kl. 21.39
https://nyheder.tv2.dk/2023-10-10-hizb-ut-tahrir-samlede-hamas-stoetter-paa-noerrebro

Kommentar:

Støtte til terror er pr. definition *ulovligt* i Danmark og kan
være *udvisningsgrund*!

Så ...

Lyt til et klogt råd:

Hold lav profil (hvis du gerne vil blive i Danmark og nyde godt
af vores gæstfrihed, for den er IKKE en SELVFØLGE)!

-

I går kl. 21:57
EU advarer Elon Musk om misinformation på X om Hamas-angreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-advarer-elon-musk-om-misinformation-paa-x-om-hamas-angreb

-

Puk Damsgård besøger kibbutz-hotellet: 'Gæsterne er de overlevende'
I går kl. 22:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/puk-damsgaard-besoeger-kibbutz-hotellet-gaesterne-er-de-overlevende

Korrespondent Puk Damsgård og fotograf Paw Lindegaard har besøgt
kibbutz-hotellet i Israel, som er fyldt med tårer og knusende
sorg.

-

Sammenbidt Biden kalder Hamas-angreb for rendyrket ondskab
I går kl. 22.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-10-sammenbidt-biden-kalder-hamas-angreb-for-rendyrket-ondskab

-

Mette Frederiksen lagde blomster ved ambassade: - Israel har
ret til at forsvare sig selv, og det vil kræve nogle ofre
I går kl. 22.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-10-mette-frederiksen-lagde-blomster-ved-ambassade-israel-har-ret-til-at-forsvare-sig-selv-og-det-vil-kraeve-nogle-ofre

-

Palæstinensisk ambassadør i Danmark vil ikke fordømme Hamas'
angreb
I går kl. 22.48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-10-palaestinensisk-ambassadoer-i-danmark-vil-ikke-fordoemme-hamas-angreb

-

Spændt forstander klar til at modtage forsinkede elever
I går kl. 22.52
Opd. I går kl. 23.34
https://nyheder.tv2.dk/2023-10-10-spaendt-forstander-klar-til-at-modtage-forsinkede-elever

-

Kort nyt
I går kl. 05.01
Opd. I går kl. 23.31
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-10-10-kort-nyt

Kl. 23.31
Flammer flere steder i Gellerup

Kommentar:

Det kan blive *udvisningsgrundlag*, så ...

"Kanske" I skal forholde Jer i ro, HVIS I vil blive boende her i
Danmark!

-

I dag kl. 00:42
Militæranalytiker: USA sender signal til andre militante
grupperinger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/militaeranalytiker-usa-sender-signal-til-andre-militante-grupperinger

-

Det første fly med ammunition fra USA er landet i Israel
I dag kl. 05.27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-det-foerste-fly-med-ammunition-fra-usa-er-landet-i-israel

-

Utrygheden stiger blandt danske jøder efter terrorangreb – mor
har bedt sin søn skjule davidstjernen
I dag kl. 05.36
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-10-10-utrygheden-stiger-blandt-danske-joeder-efter-terrorangreb-mor-har-bedt-sin-soen-skjule-davidstjernen

-

2023-10-11 kl 05.53
3 min. siden
Regeringen vil evakuere danskere fra Israel og de palæstinensiske
områder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/regeringen-vil-evakuere-danskere-fra-israel-og-de-palaestinensiske-omraader

-

EU kræver svar fra Musk om desinformation på X efter
Hamas-angreb
I dag kl. 05.56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-eu-kraever-svar-fra-musk-om-desinformation-paa-x-efter-hamas-angreb

-

Israelsk militær besvarer angreb fra Syrien med mortergranater
I dag kl. 06.06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-israelsk-militaer-besvarer-angreb-fra-syrien-med-mortergranater

-

Regeringen tilbyder evakuering fra Israel og Palæstina
I dag kl. 06.12
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-10-11-regeringen-tilbyder-evakuering-fra-israel-og-palaestina

-

2023-10-11 kl 07.20
Iran afviser involvering, men hylder Hamas: 'Vi kysser hænderne
på dem, der planlagde angrebet'
53 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/iran-afviser-involvering-men-hylder-hamas-vi-kysser-haenderne-paa-dem-der-planlagde

Det er svært at forestille sig, at Iran ikke som minimum har
støttet Hamas' angreb på Israel indirekte, vurderer
seniorforsker.

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 22:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6562895
Mette Koue
Israelsk militær: Der affyres raketter fra Syrien

i går kl. 22:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6562917
Mette Koue
Palæstinensisk ambassadør i Danmark vil ikke fordømme Hamas' angreb

i går kl. 23:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6562963
Mette Koue
Tre meldes dræbt i den israelske by Ashkelon

i dag kl. 00:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563015
Mette Koue
Militæranalytiker: USA sender signal til andre militante grupperinger

i dag kl. 00:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563023
Mette Koue
Hamas: Joe Biden puster til konflikten

Kommentar:

Nej!

Han (og andre) har bare indset, at I lige har gasset jøderne
IGEN i Auschwitz, og det vil han (og andre) GUDSKELOV IKKE finde
sig i!

Gaza må derfor *renses* for alle Jeres væmmelige våben!

Og I (ikke-folkevalgte) må fjernes fra magten!

Ellers vil dette djævelens vanvid jo fortsætte i al evighed!

Og en dag vil djævelen også *lokke* folk til at anvende
atomvåben, og så omkommer vi alle.

Og ér det nu så smart?

Ja, vil du sikkert råbe, fordi du er *hjernevasket* og tror, at
du (og dem, du holder af) kommer i Paradiset!

Men sæt nu du har taget fejl?

Er det - i så fald - så smart at *gamble* med Verdensfreden,
bare fordi du vil have din nabos hus og hjem, kone og børn og
identitet ?

Du kan sg_ ikke få ALT, hvad du peger på.

Der findes OGSÅ andre mennesker her på planeten, og vi har IKKE
tænkt os at omkomme, bare fordi du er blevet en religiøs
fanatiker (optændt af hadets flammer, der stammer fra djævelen)!

Så ...

Gaza må jævnes med jorden (ligesom Dresden blev under 2.
Verdenskrig), så alle dine våben en gang for alle *ødelægges*!

(Men civilbefolkningen SKAL reddes!)

Ellers vil dette glade vanvid jo fortsætte som en skrue uden
ende!

Og det gider hverken jeg eller andre stå model til; navnlig ikke
lige her på tærsklen til the-greatest-news-in-Mankind-history.

Men bevares!

Det kan en fanatisk *galning* åbenbart slet ikke fatte, at vi
har fået et besøg ude fra Rummet!

Auschwitz no more!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET)
(2023-10-11, Wednesday, day no 284 (81 left), CET 08:12, GMT 06:12)
- "Enig."

Merci Buko, mon friend - out there in Space!

i dag kl. 01:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563040
Mette Koue
Amerikansk fly med ammunition er landet i Israel

i dag kl. 02:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563065
Mette Koue
135 mexicanere evakueret fra Israel

i dag kl. 04:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563104
Mette Koue
Israel fortsætter bombardementer af Gaza

i dag kl. 04:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563109
Mette Koue
To palæstinensere meldes dræbt i Jerusalem

i dag kl. 05:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563180
Mette Koue
Hvad er status lige nu

i dag kl. 05:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563220
Marie Louise Hagemeister
Regeringen vil evakuere danskere fra Israel og de
palæstinensiske områder

i dag kl. 06:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563264
Maja Lærke Maach
Over 260.000 har forladt deres hjem i Gaza

Kommentar:

[...]

i dag kl. 06:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563271
Maja Lærke Maach
USA’s udenrigsminister besøger Israel i morgen

i dag kl. 06:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563291
Maja Lærke Maach
Overlevende fra massakre på musikfestival spillede død for at
redde livet

i dag kl. 06:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563302
Maja Lærke Maach
USA forsøger at etablere sikker passage for palæstinensere i Gaza

i dag kl. 06:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563345
Maja Lærke Maach
Israel hævder at have angrebet Hamas-folk, som ville angribe
fra vandet

i dag kl. 06:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563347
Maja Lærke Maach
Efterskoleelever er landet i Billund efter tur til Israel

38 min. siden (Time now CET 07.40-41)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563382
Maja Lærke Maach
Ekspert: Iran har indirekte støttet angrebet på Israel

36 min. siden (Time now CET 07.40-41)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563392
Maja Lærke Maach
EU's udenrigschef: Israel har brudt international lov

18 min. siden (Time now CET 07.40-41)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563427
Maja Lærke Maach
DR i Israel: 'Vi sammenligner det med holocaust'

16 min. siden (Time now CET 07.40-41)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563432
Maja Lærke Maach
Hamas: Al elektricitet til Gaza vil "fuldstændig stoppe
indenfor timer"

3 min. siden (Time now CET 07.40-41)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563460
Maja Lærke Maach

Israels hær oplyser ifølge Times of Israel, at 170 israelske
soldater har mistet livet, siden angrebet i lørdags.

(Time now CET 07.40-41)

Krig mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.10
Opd. 10 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-10-krig-mellem-israel-og-hamas

3 min siden (Time now CET 22.07)
Granater affyret mod Israel fra Syrien, siger israelsk militær

___________________________

(Time now CET 07.40)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 19:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6562086
Karen Nielsen
Rusland taber valg til FN's Menneskerettighedsråd

_________________________

(Time now CET 07.40)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.00
Opd. 28 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-10-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

13 min siden (Time now CET 22.10)
Situationen i Den Finske Bugt skal drøftes på NATO-møde i morgen

____________________________

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.36
Opd. 5 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

(Time now CET 07.40)

2023-10-11 kl 07.19
20 min. siden
Nadal gør comeback ved Australian Open

TV2:
2023-10-11 kl 07.23
Et blowjob for en puff bar - piger ned til 6. klasse laver byttehandler
med seksuelle ydelser
57 min siden
Opd. 24 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25657

ET-*Warning* to Russia

Re: ET-Break. Was: Flee down towards the border with Egypt
(along the sea, where [the] danger is least)
- News 2023-10-11

File 25.658 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-6xx/25-658
Crime does NOT pay
https://sites.google.com/view/kall-crime-does-not-pay/files/25-xxx/25-6xx/25-658
ET-warnings (ET-advarsler)
https://sites.google.com/view/et-warnings/files/25-xxx/25-6xx/25-658

-

Den 11-10-2023 kl. 08:15 skrev Kall, Mogens:

Subject: ET-Break. Was: Flee down towards the border with Egypt
(along the sea, where ,the danger is least) - News 2023-10-11
Date: Wed, 11 Oct 2023 08:15:51 +0200
25657 <65263d98$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ZOV00jVK_Js/m/aqNAQVknCgAJ

> [...]

> اهربوا نحو الحدود مع مصر (على طول البحر، حيث يكون الخطر أقل).
> نأمل أن يتم نقلك إلى بر الأمان هناك؛ ويفضل أن يكون ذلك في مصر.

Jeg ævlede en hel masse om Dresden und so weiter og afsluttede
omtrent med ordene:

Og jeg er også rasende over bl.a. Putins *ulovlige* angrebskrig
den 8. august 2008 på nabolandet Georgien. Men jeg står
magtesløs. Jeg kan INTET gøres!

Og så kom jeg i tanke om the *warning* to Russia 2013-02-15 ...
https://sites.google.com/view/et-footsteps/2013-02-15-m

Og sagde dernæst:

Men det kan der laves om på...

Og netop i det samme hørte jeg IGEN røsten fra Himlen sig (still
perhaps the voice of ET):
(2023-10-11, Wednesday, day no 284 (81 left), CET 08:23, GMT 06:23)
- "Skulle jeg hilse og sige!"

Nå da da!

Det var en INTERESSANT nyhed, ET!

Thank You, Sir!

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25658

Israels forsvarsminister sammenligner terrorangrebet fra Hamas
med Holocaust

Amerikansk hangarskib ankommer til det østlige Middelhav

Talsmand: 1200 dræbte israelere

UG: Belgien vil sende F-16-kampfly til Ukraine

Stoltenberg adresserer lækage

Norge strammer sikkerheden ved olie- og gasanlæg

(along the sea, where ,the danger is least) - News 2023-10-11
Date: Wed, 11 Oct 2023 08:15:51 +0200
25657 <65263d98$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ZOV00jVK_Js/m/aqNAQVknCgAJ
11/10/2023 KL. 06:19
Massakrerne i Israel vil forandre Gaza for altid
https://jyllands-posten.dk/international/mideast/ECE16501933/massakrerne-i-israel-vil-forandre-gaza-for-altid/

Israels forsvarsminister sammenligner terrorangrebet fra Hamas
med Holocaust.

Det ved vi – og det mangler vi svar på – om krigen mellem Israel og Hamas
7. okt kl. 09.17
Opd. I dag kl. 07.51
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-07-det-ved-vi-og-det-mangler-vi-svar-paa-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

-

I dag kl. 08:14
Krigen mellem Israel og Hamas kommer til at påvirke Nato-møde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/krigen-mellem-israel-og-hamas-kommer-til-paavirke-nato-moede

-

DR S176 ons 11 okt 08:34:28
11.oktober dr.dk/nyheder 08:14

'HAR BRUDT INTERNATIONAL LOV'

... at afskære
vandforsyning, elektricitet og mad til
en masse civile, er i mod international
lov ...

I dag kl. 08:14
EU's udenrigschef: Israel har brudt international lov
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eus-udenrigschef-israel-har-brudt-international-lov

-

DR S177 ons 11 okt 08:34:28
11.oktober dr.dk/nyheder 08:27

BELGIEN VIL DONERE F-16-FLY

2023-10-11 kl 09.17
49 min. siden
Belgien vil donere F-16-fly til Ukraine i 2025
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/belgien-vil-donere-f-16-fly-til-ukraine-i-2025

-

2023-10-11 kl 09.17
DR-korrespondent: Bidens tale skal afskrække andre militante
grupperinger
52 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/dr-korrespondent-bidens-tale-skal-afskraekke-andre-militante-grupperinger

Amerikansk militærstøtte til Israel skal særligt afskrække
Hizbolla fra at blande sig.

-

DR S114 ons 11 okt 08:34:24
11.oktober dr.dk/nyheder 08:30

HJEMME EFTER ÅRS TILBAGEHOLDELSE

Den australske journalist Cheng Lei er
vendt hjem til Australien, efter hun
har været tilbageholdt i Kinas
hovedstad Beijing i mere end tre år.

2023-10-11 kl 09.17
46 min. siden
Journalist vendt hjem efter tre års tilbageholdelse i Beijing
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/journalist-vendt-hjem-efter-tre-aars-tilbageholdelse-i-beijing

-

DR S115 ons 11 okt 08:34:24
11.oktober dr.dk/nyheder 08:33

'IKKE SET SIDEN HOLOCAUST'

Israels premierminister, Benjamin
Netanyahu, talte råt for usødet, da han
i nat dansk tid havde en telefonsamtale
med USA's præsident, Joe Biden.

Foruden at takke amerikanerne for
støtten til Israel, beskrev han i
detaljer, hvad Israel er blevet udsat
for siden angrebet fra Hamas, der står
på både EU's og USA's terrorlister.

- Joe, jeg vil gerne give dig et klart
billede af den vanskelige situation, vi
står over for: Vi blev ramt af et
angreb i lørdags, hvis vildskab vi har
ikke set siden Holocaust, sagde han.

2023-10-11 kl 09.17
43 min. siden
Israels premierminister om Hamas: 'Vi har ikke set noget
vildere siden Holocaust'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israels-premierminister-om-hamas-vi-har-ikke-set-noget-vildere-siden-holocaust

-

2023-10-11 kl 09.17
Mulighederne for selv at rejse ud svinder ind. Derfor kan
danskere nu blive evakueret
15 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/mulighederne-selv-rejse-ud-svinder-ind-derfor-kan-danskere-nu-blive-evakueret

Udenrigsministeriet har registreret knap 1.200 personer på den
såkaldte danskerliste.

-

2023-10-11 kl 09.24
Efterskoleelever er landet i Danmark
33 min siden
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-10-11-efterskoleelever-er-landet-i-danmark

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 08:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563540
Maja Lærke Maach
Næsten 1.000 er døde i Gaza siden i lørdags

i dag kl. 08:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563589
Maja Lærke Maach
Benjamin Netanyahu: 'Det er de værste grusomheder i landets
historie'

49 min. siden (Time now CET 09.27-29)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563656
Maja Lærke Maach
Puk Damsgård: 'Det ligner, at hele nabolag i Gaza er bombet væk'

30 min. siden (Time now CET 09.27-29)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563697
Maja Lærke Maach
Israelsk militær: 300.000 soldater står klar i kulissen

26 min. siden (Time now CET 09.27-29)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563704
Maja Lærke Maach
Udenrigsministeriet om danskere i Israel: Mange ønsker at blive

18 min. siden (Time now CET 09.27-29)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563734
Maja Lærke Maach
Raketter fra Gaza rammer israelsk by

8 min. siden (Time now CET 09.27-29)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563782
Maja Lærke Maach
Korrespondent: Hamas' angreb kom lige så meget bag på amerikanerne

(Time now CET 09.27-29)

Krig mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.10
Opd. 10 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-10-krig-mellem-israel-og-hamas

Kl. 22.28
Israelske beboere nær Gaza beordret til at blive indendørs

Kl. 22.56
Amerikansk hangarskib ankommer til det østlige Middelhav

New Link ...

Krig mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.19
Opd. 37 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-10-11-krig-mellem-israel-og-hamas

Kl. 05.20
260.000 er flygtet deres hjem i Gaza efter israelske angreb

Kl. 05.24
Israelsk militær besvarer angreb fra Syrien med mortergranater

Kl. 05.43
Talsmand: 1200 dræbte israelere

Kl. 05.47
Regeringen tilbyder at evakuere danskere fra Israel og
Palæstina

Kl. 06.16
Efterskoleelever hjemme i god behold

Kl. 07.22
Mor til bortført datter: - Hun er i live og i kritisk tilstand

Kl. 08.01
Stadig ubesvarede spørgsmål efter angrebet på Israel

39 min siden (Time now CET 09.03)
Medie: Israelske luftangreb rammer Hamas-leders familie

39 sek siden (Time now CET 09.03)
Gazas eneste kraftværk har 10 til 12 timers brændstof tilbage

11 min siden (Time now CET 09.30)
Evakueringer af danskere begynder tidligst fredag

(Time now CET 09.30)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 19:20
[...]

Kl. 05.29
Russerne har omringet ukrainsk by, påstår lokale embedsmænd

Kl. 05.56
Ukraine gør fremskridt i sydøst

Kl. 06.18
Zelenskyj frygter mindre opmærksomhed fra Vesten

Kl. 07.17
78-årig kvinde såret i russisk angreb

Kl. 07.47
Norge strammer sikkerheden ved olie- og gasanlæg

Kl. 07.54
Medie: Zelenskyj er i Belgien

55 min siden (Time now CET 09.07-09)
Det russiske militær står over for en mental sundhedskrise

48 min siden (Time now CET 09.07-09)
Belgien vil sende F-16-kampfly til Ukraine

Kommentar:

UG. Merci buko

30 min siden (Time now CET 09.07-09)
Estland: Stærke kræfter har forårsaget skaderne på ​​gasrørledning

5 min siden (Time now CET 09.07-09)
Jens Stoltenberg og Zelenskyj holder pressemøde

3 min siden (Time now CET 09.12)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25659

[...]

Hvis rørledning blev angrebet, vil Nato reagere, siger
Stoltenberg

Paven: 'Jeg beder om, at gidslerne bliver løsladt øjeblikkeligt'

File 25.660 ...
Abraham-koden, Cahuachi, (Center of the Nazca-civilization)
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-6xx/25-63x/25-660

(along the sea, where ,the danger is least) - News 2023-10-11
Date: Wed, 11 Oct 2023 08:15:51 +0200
25657 <65263d98$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ZOV00jVK_Js/m/aqNAQVknCgAJ
Cahuachi
(Center of the Nazca-civilization)
https://en.wikipedia.org/wiki/Cahuachi

https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/nazca/cahuachi
-75,116667 -14,818611
-14.818611, -75.116667
https://maps.app.goo.gl/u21qb5Zr4PGnuh7FA
13,564 km to Square, Nazca (Google-system)
13,5641 km to Square, Nazca (40.030,2361-system)
0,20330837 Global-600-units to Square, Nazca
0,12198502 Global-360-units to Square, Nazca
14,0013 km to 4-legs-head
0,20986106 Global-600-units to 4-legs-head
0,12591663 Global-360-units to 4-legs-head

187 / 14 * 0,20330837 / 13,5641 = 0,20020635

Hmm ...

HVIS Cahuachi-positionen flyttes en anelse, da bliver 0,2 mere
præcist:

(
Det er et MEGET stort bygnings-kompleks (bestående af MANGE
del, herunder flere pyramider), så det kan diskuteres, HVOR
centrum befinder sig.
)

0,2 * 14 / (187 * 0,20330837) = 13,5781 km
Was_____________________________13,5641
Delta:___________________________0,014

=>

*Move* Cahuachi-position 14 meter "south":

(
Google-*tosserne* har desværre ødelagt et ellers udemærket
måler-system i Google-Map!

Ordet Gak-gak "strejfer" i hvert fald mit sind!

Så opmålingen bliver desværre en smule unøjagtig:
)

-75,11660799 -14,81872246
-14.81872246, -75.11660799
https://maps.app.goo.gl/vNJHuJUY163yt6ej6
13,578 km Square, Nazca (Google-system)
0,20351616 Global-600-units to Square, Nazca

(
13,5641 / 40.030,2361 * 600 = 0,20330782
Was:__________________________0,20330837

13,5641-tallet var *afrundet*!

=>

13,578 / 40.030,2361 * 600 = 0,20351616
)

187 / 14 * 0,20351616 / 13,578 = 0,20020581
Was:______________________________0,20020635

Nå!

Det ændret ikke en disse ved noget!

Og det BURDE jeg kunne have indset *FØR* Afgrunden°!

Time now to zero:
T - 2 years and 3 month and around 20 days

DR S116 ons 11 okt 12:09:15
11.oktober dr.dk/nyheder 09:26

EVAKUERING BEGYNDER TIDLIGST FREDAG

I dag kl. 09:26
Evakuering af danskere i Israel og palæstinensiske områder
begynder tidligst fredag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/evakuering-af-danskere-i-israel-og-palaestinensiske-omraader-begynder-tidligst

-

Den enøjede "gæst" er forsøgt dræbt syv gange – hvem er hjernen
bag angrebet på Israel?
I dag kl. 10.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-10-den-enoejede-gaest-er-forsoegt-draebt-syv-gange-hvem-er-hjernen-bag-angrebet-paa-israel

-

DR S118 ons 11 okt 12:09:15
11.oktober dr.dk/nyheder 10:13

DANMARK DONERER DE FLY TIL FORÅRET

I dag kl. 10:13
Danmark donerer de første kampfly til Ukraine til foråret
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-donerer-de-foerste-kampfly-til-ukraine-til-foraaret

-

DR S119 ons 11 okt 12:09:15
11.oktober dr.dk/nyheder 10:19

STOLTENBERG: NATO VIL REAGERE

Hvis det viser sig, at lækagen fra en
rørledning mellem Finland og Estland,
blev angrebet udefra, vil Nato svare
igen med et forenet og beslutsomt svar.

Det siger Jens Stoltenberg, der er
generealsekretær i Nato.

- Hvis det viser sig at være et bevidst
angreb på Natos kritiske infrastruktur,
så vil det være alvorligt, siger han.

Ifølge den finske regering kan lækagen
skyldes aktivitet udefra.

I september sidste år var der trykfald
i Nord Stream-rørledningerne ved
Bornholm, der viste sig at skyldes
store gaslækager efter sabotage.

I dag kl. 10:19
Hvis rørledning blev angrebet, vil Nato reagere, siger
Stoltenberg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hvis-roerledning-blev-angrebet-vil-nato-reagere-siger-stoltenberg

-

Gaza kan miste al strømforsyning inden for få timer
I dag kl. 10.39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-gaza-kan-miste-al-stroemforsyning-inden-for-faa-timer

-

Forældre kunne ikke få deres børn ud fra terrorramt festival - men så
trådte pensioneret general til
I dag kl. 10.48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-10-foraeldre-kunne-ikke-faa-deres-boern-ud-fra-terrorramt-festival-men-saa-traadte-pensioneret-general-til

-

DR S120 ons 11 okt 12:09:15
11.oktober dr.dk/nyheder 10:48

MILITÆRFLY HENTER DANSKERE HJEM

I dag kl. 10:48
Troels Lund Poulsen: Militærfly skal hente danskere hjem
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/troels-lund-poulsen-militaerfly-er-klar-til-hente-danskere-hjem-inden-timer

-

Dansker i Tel-Aviv vil hjem – men hendes israelske mand vil blive
I dag kl. 11.02
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-10-11-dansker-i-tel-aviv-vil-hjem-men-hendes-israelske-mand-vil-blive

-

I dag kl. 11:17
Troels Lund forventer, at Tyrkiet godkender Sveriges
Nato-medlemskab i oktober
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/troels-lund-forventer-tyrkiet-godkender-sveriges-nato-medlemskab-i-oktober

-

2023-10-11 kl 12.19
8 min. siden
Danmark er med i ny militær-donation til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-er-med-i-ny-militaer-donation-til-ukraine

-

DR S125 ons 11 okt 16:51:23
11.oktober dr.dk/nyheder 12:35

NORGE ØGER PATRULJERING

I dag kl. 12:35
Norge øger patruljering omkring olie- og gasanlæg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/norge-oeger-patruljering-omkring-olie-og-gasanlaeg

-

DR S126 ons 11 okt 16:51:23
11.oktober dr.dk/nyheder 13:05

NY REGERING I SLOVAKIET

Robert Fico har tidligere udtalt, at
han ikke vil "sende en eneste patron"
til Ukraine, hvis han bliver valgt.

I dag kl. 13:05
Putin-venlig politiker samler ny regering i Slovakiet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-venlig-politiker-samler-ny-regering-i-slovakiet

-

I dag kl. 13:39
Von der Leyen: 'Europa står sammen med Israel'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/von-der-leyen-europa-staar-sammen-med-israel

-

Zelenskyj og Stoltenberg til Nato-møde: Der er brug for at
styrke Ukraines luftforsvar
I dag kl. 14:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-og-stoltenberg-til-nato-moede-der-er-brug-styrke-ukraines-luftforsvar

Ukraine skal være bedre rustet til at stå imod angreb på landes
energistruktur, siger Natos generalsekretær. Vi har brug for
langtrækkende våben, siger Zelenskyj.

-

DR S129 ons 11 okt 16:51:23
11.oktober dr.dk/nyheder 14:48

POLITI: TÅBELIG OPFØRSEL I GELLERUP

... unge
mænd satte ild til containere.

I dag kl. 14:48
Politiet kalder unges opførsel for 'tåbelig og uansvarlig'
efter uro i Gellerup
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/politiet-kalder-unges-opfoersel-taabelig-og-uansvarlig-efter-uro-i-gellerup

-

I dag kl. 15:14
Danmark skal hjælpe Ukraine med at opbygge et flyvevåben
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-skal-hjaelpe-ukraine-med-opbygge-et-flyvevaaben

-

I dag kl. 15:17
Fakkeltog i flere danske byer støtter Farhad og hans familie
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fakkeltog-i-flere-danske-byer-stoetter-farhad-og-hans-familie

-

DR S132 ons 11 okt 16:51:23
11.oktober dr.dk/nyheder 15:22

REPARATION AF GASRØR TAGER MÅNEDER

I dag kl. 15:22
Reparation af rørledning kommer til at strække sig ind i 2024
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/reparation-af-roerledning-kommer-til-straekke-sig-ind-i-2024

-

'Vi er ikke i sikkerhed derhjemme': Over 260.000 har forladt
deres hjem i Gaza
I dag kl. 15:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/vi-er-ikke-i-sikkerhed-derhjemme-over-260000-har-forladt-deres-hjem-i-gaza

Israel fortsætter sine angreb mod Hamas i Gaza, men det sender
hundredtusindvis væk fra deres hjem.

Kommentar:

Selvom det er "list" malplaceret, bliver jeg nødt til at bruge
dette som et billedeksempel:

(Sorry)

Vi er IKKE i sikkerhed noget sted på planeten, hvis 3.
Verdenskrig bryder ud.

INTET sted kan vi gemme os!

*Overalt* vil den radioaktive stråling (fra hundretvis af
ødelagte atomkraftværker) dræbe (ligesom Tjernobyl-1986).

Måske kun i huler bag klipper og bjerge m.m. kan man overleve i
længere tid!

Sådan ligger landet, desværre!

Chancen for at overleve "vuggedøden" er ret lav!

Fordi ...

Kæden er desværre IKKE stærkere end det svageste led. Der skal
KUN én galning (fx. i Kreml) til at opstarte game-over-and-out!
Men en atombombe fra Iran detoneret fx over Jerusalem vil også
- *prognotisk* set - igangsætte det glade vanvid!

Så ...

HVIS vi vil overleve (som civilisation i verdenrummet), da
nytter det ikke noget at gå i panik!

Så længe krigen endnu ikke er startet, er det IKKE for sent at
*fortryde* (sine *onde* gerninger)!

Nå, men ...

(Vi må OGSÅ her-og-nu finde på midlertidige lappeløsninger:)

Med hensyn til Jer i Gaza:

[...]

DR S133 ons 11 okt 16:51:23
11.oktober dr.dk/nyheder 16:00

KULTURNAT I SYNAGOGEN AFLYST

I dag kl. 16:00
Københavns Synagoge aflyser kulturnatsarrangement
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/koebenhavns-synagoge-aflyser-kulturnatsarrangement

-

Dansk statsborger dræbt i raketangreb i Ukraine - arbejdede
som frivillig
I dag kl. 16:04
opdateret I dag kl. 17:00
https://www.dr.dk/nyheder/indland/dansk-statsborger-draebt-i-raketangreb-i-ukraine-arbejdede-som-frivillig

Danskerens præst bekræfter dødsfaldet.

-

2023-10-11 kl 17.00
50 min. siden
Skandinavisk trekløver bruger millioner på ammunition til
Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/skandinavisk-trekloever-bruger-millioner-paa-ammunition-til-ukraine

-

DR S134 ons 11 okt 16:51:23
11.oktober dr.dk/nyheder 16:31

NETANYAHU DANNER KRISEREGERING

2023-10-11 kl 17.00
29 min. siden
Netanyahu danner kriseregering med oppositionen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/netanyahu-danner-kriseregering-med-oppositionen

-

DR S135 ons 11 okt 16:51:23
11.oktober dr.dk/nyheder 16:49

DANSK MILITÆRFLY SENDES TIL CYPERN

2023-10-11 kl 17.00
11 min. siden
Dansk militærfly til evakuering sendes til Cypern
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-militaerfly-til-evakuering-sendes-til-cypern

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 09:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563842
Maja Lærke Maach
Overlevende gemte sig i 27 timer, før hæren kom til undsætning

i dag kl. 09:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563872
Maja Lærke Maach
Norwegian sætter særfly ind for at hente nordiske borgere hjem

i dag kl. 09:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6563890
Maja Lærke Maach
Danmark sender Hercules-fly til Israel for at hente danskere hjem

i dag kl. 10:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564009
Maja Lærke Maach
Indbygger i Gaza: 'Jeg håber, der falder ro på, så vi og
børnene kan vende hjem'

i dag kl. 10:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564117
Maja Lærke Maach
Gaza mister strømmen om 10-12 timer, og hospitaler er ved at
kollapse

i dag kl. 10:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564146
Maja Lærke Maach
Israel bomber mål i Libanon som svar på Hizbollah-angreb

i dag kl. 10:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564168
Per Bang Thomsen - Bruxelles
Troels Lund: Krigen mellem Israel og Hamas vil lægge beslag på
Natos opmærksomhed

i dag kl. 11:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564211
Maja Lærke Maach
Paven: 'Jeg beder om, at gidslerne bliver løsladt øjeblikkeligt'

51 min. siden (Time now CET 12.32-33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564312
Maja Lærke Maach
Unge israelere rejser fra hele verden for at gå i krig

43 min. siden (Time now CET 12.32-33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564333
Maja Lærke Maach
Det Jødiske Samfund i Danmark aflyser Kulturnatten i morgen

39 min. siden (Time now CET 12.32-33)
Flere anholdt for antisemitiske trusler i Frankrig

29 min. siden (Time now CET 12.32-33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564387
Maja Lærke Maach
Von der Leyen: 'Europa står sammen med Israel'

8 min. siden (Time now CET 12.32-33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564457
Maja Lærke Maach
Pårørende skælder ud på den israelske regering for at droppe begravelser

(Time now CET 12.32-33)

Krig mellem Israel og Hamas
Kl. 09.36
Norwegian indsætter ekstra flyvning fra Tel Aviv onsdag aften

Kl. 09.54
Troels Lund: Vi er i stand til hurtigst muligt at evakuere
personer på danskerlisten

Kl. 10.59
Israel står i et stort dilemma lige nu, siger Rasmus Tantholdt

Kl. 11.16
Aflyser planlagt arrangement på fredag: "Sikkerheden er for
stor en opgave"

58 min siden (Time now CET 12.34)
Hizbollah hævder at have sendt luftskyts over Israels grænse

42 min siden (Time now CET 12.34)
Mere end tusind palæstinensere dræbt siden lørdag

(Time now CET 12.34)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 09:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6563827
Line Gjerlev
Belgien vil donere F-16-fly til Ukraine

i dag kl. 09:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6563852
Line Gjerlev
Ukraine efterlyser hjælp til vinterforsvar

i dag kl. 10:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6564000
Line Gjerlev
Danmark donerer de første kampfly til Ukraine til foråret

38 min. siden (Time now CET 12.34)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6564368
Maja Lærke Maach
Hamas-angreb vil fylde på Nato-møde om Ukraine

5 min. siden (Time now CET 12.34)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6564482
Maja Lærke Maach
Danmark er med i ny militær-donation til Ukraine

(Time now CET 12.34)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 09.39
Zelenskyj efterlyser hjælp fra allierede til vinterforsvar

Kl. 10.10
Troels Lund skal mødes med F-16-koalition

Kl. 10.25
Troels Lund sætter leveringsdato på F-16-fly til Ukraine

Kl. 11.01
Ældre ægtepar dræbt i ukrainsk angreb, påstår guvernør

Kl. 11.12
Vi støtter Ukraine, så længe det er nødvendigt, siger USA's forsvarsminister

58 min siden (Time now CET 12.37)
Danmark vil hjælpe Ukraine med minerydningsudstyr

34 min siden (Time now CET 12.37)
Lyn-analyse

14 min siden (Time now CET 12.37)
Nyhed om gasrørledning er bekymrende, siger Rusland

27 min siden (Time now CET 12.37)
Kreml nedtoner kontroversielt forslag

(Time now CET 12.37)

2023-10-11 kl 17.00
1 min. siden
Forurening fra gammel losseplads i Grindsted får lov at blive liggende

TV2:
2023-10-11 kl 12.25
Greta Thunberg skal i retten i dag – kan ende med fængselsstraf
49 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25660

ET-Break (message to Russia)

Was:
Amerikansk toppolitiker: Israel blev advaret tre dage før
angreb

File 25.661 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-crime-does-not-pay/files/25-xxx/25-6xx/25-661

"Other" news:

Russisk aktivist idømt bøde for artikel om Rusland

Danmarks nye rolle overskrider ikke nogen "rød linje", siger
forsvarsminister

Danmark krydser ikke "rød linje" – men Putin vil opfatte det
anderledes, siger militæranalytiker

(along the sea, where ,the danger is least) - News 2023-10-11
Date: Wed, 11 Oct 2023 08:15:51 +0200
25657 <65263d98$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ZOV00jVK_Js/m/aqNAQVknCgAJ
Putin-venlig politiker lander aftale om regering i Slovakiet
I dag kl. 13.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-putin-venlig-politiker-lander-aftale-om-regering-i-slovakiet

-

Reparation af rørledning i Østersøen vil tage mindst fem måneder
I dag kl. 15.39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-reparation-af-roerledning-i-oestersoeen-vil-tage-mindst-fem-maaneder

-

Gaza har mistet al strømforsyning
I dag kl. 10.39
Opd. I dag kl. 16.00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-gaza-har-mistet-al-stroemforsyning

-

Danmark skal stå i spidsen for at opbygge ukrainsk luftvåben
I dag kl. 15.11
Opd. I dag kl. 16.03
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-10-11-danmark-skal-staa-i-spidsen-for-at-opbygge-ukrainsk-luftvaaben

-

Festivaldeltager delte sin position med sine forældres telefon
– så dukkede han op på ladet af en Hamas-bil
I dag kl. 16.39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-festivaldeltager-delte-sin-position-med-sine-foraeldres-telefon-saa-dukkede-han-op-paa-ladet-af-en-hamas-bil

-

Dansker død i Ukraine
I dag kl. 16.45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-dansker-doed-i-ukraine

-

2023-10-11 kl 18.49
Israel danner kriseregering
59 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-israel-danner-kriseregering

-

2023-10-11 kl 18.41
Kan give viden om Jordens indre: NASA sender rumfartøj til
mystisk metal-asteroide
46 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/kan-give-viden-om-jordens-indre-nasa-sender-rumfartoej-til-mystisk-metal

Danmark har leveret en tredjedel af de videnskabelige
instrumenter ombord på rumfartøjet Psyche, der sendes i rummet
i morgen.

-

2023-10-11 kl 18.43
Han talte i telefon med sin danske bror, da Hamas kom: - Jeg
har ikke hørt fra ham siden
43 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-han-talte-i-telefon-med-sin-danske-bror-da-hamas-kom-jeg-har-ikke-hoert-fra-ham-siden

-

2023-10-11 kl 18.38
Krig mellem Israel og Hamas splitter EU: 'Det er uklart, hvad
de mener'
8 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu/krig-mellem-israel-og-hamas-splitter-eu-det-er-uklart-hvad-de-mener

På få dage har EU meldt vidt forskelligt ud om palæstinensisk
støtte. Uenighederne strækker sig tilbage til 1960’erne, siger
ekspert.

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 12:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564543
Maja Lærke Maach
Overblik: Det er situationen i Israel og Gaza lige nu

i dag kl. 13:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564639
Maja Lærke Maach
Over 1.000 er døde i Gaza: Droneoptagelser viser sønderbombede
kvarterer

i dag kl. 13:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564785
Maja Lærke Maach
Steffen Kretz om situationen i Gaza: Vi ser starten på en
humanitær krise

i dag kl. 14:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564859
Maja Lærke Maach
Ni FN-folk er dræbt i Gaza

i dag kl. 14:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564895
Maja Lærke Maach
Israel går målrettet efter at dræbe Hamas-ledere

i dag kl. 14:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564914
Cecilie Kallestrup
Gazas energiminister: Nu er områdets eneste kraftværk løbet tør
for brændstof

i dag kl. 14:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564934
Maja Lærke Maach
Demonstranter over hele verden holder enten med israelerne
eller palæstinenserne

i dag kl. 14:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6564993
Cecilie Kallestrup
Israelske skoler gør klar til fjernundervisning

i dag kl. 15:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6565191
Cecilie Kallestrup
"Thank you Mr. President": Israel sender tak til USA og Joe
Biden

Opslaget kommer efter at et fly med amerikanske våben i går
ankom til Israel.

i dag kl. 16:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6565298
Cecilie Kallestrup
Israel danner en kriseregering

i dag kl. 16:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6565389
Cecilie Kallestrup
Børn bliver ofre i de blodige angreb

i dag kl. 16:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6565395
Palle Herløv
Dansk militærfly til evakuering sendes til Cypern

55 min. siden (Time now CET 18.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6565583
Cecilie Kallestrup
Sirener lyder endnu en gang flere steder i Israel

(Time now CET 18.50)

Krig mellem Israel og Hamas
Kl. 12.55
Dronebilleder viser massive ødelæggelser i Gaza

Kl. 13.11
Gazas hospitaler er blevet flygtningelejre, siger kirurg

Kl. 13.45
Britisk udenrigsminister rejser til Israel "i solidaritet"

Kl. 13.57
Ni FN-arbejdere dræbt i israelske bombardementer

Kl. 14.23
Gaza uden strøm

Kl. 15.21
Israelsk minister bekræfter blokering af Gaza

Kl. 15.37
Putin: USA øger spændingerne i regionen ved at indsætte sin
flåde

Kommentar:

Sagde Aleppeo-*morderen*!

Han er bare ude på at score nogle billige points (på andres
*bekostning*; alle Jer, der bor i Mellemøsten)!

Kl. 16.02
Israelsk hospital ramt, mens patienter flyttes ind i landet

Kl. 16.07
Netanyahu og oppositionsleder går sammen om kriseregering

Kl. 16.16
Lyn-analyse

Kl. 17.19
Gazas største hospital har elektricitet til fire dage

Kl. 17.40
Amerikansk toppolitiker: Israel blev advaret tre dage før
angreb

Egypten advarede Israel om et forestående angreb, tre dage før
det omfattende Hamas-angreb. ...

Kl. 17.44
Forlydender om, at droner infiltrerer Israel fra libanesisk
territorium

38 min siden (Time now CET 18.54)
Militæret til beboere i det nordlige Israel: Søg beskyttelse

24 min siden (Time now CET 18.54)
Mindst 22 amerikanere døde i angreb

3 min siden (Time now CET 18.54)
Ingen meldinger om tilskadekommende i det nordlige Israel

(Time now CET 18.54)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 12:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6564552
Line Gjerlev
Volodymyr Zelenskyj på besøg i Natos hovedkvarter

i dag kl. 15:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6565186
Per Bang Thomsen i Bruxelles
Danmark skal hjælpe Ukraine med at opbygge et flyvevåben

i dag kl. 16:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6565287
Per Bang Thomsen i Bruxelles
Skandinavisk trekløver bruger millioner på ammunition til Ukraine

(Time now CET 19.02)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
[
After the 19:08-break:

Kl. 12.22
Nyhed om gasrørledning er bekymrende, siger Rusland

Kommentar:

Ja, det er MEGET bekymrende, for hvis det viser sig, at det er
Jer, der står bag, så er 3. Verdenskrig næsten uundgåelig!

*Galningen* i Kreml *gambler* al, AL for højt!

Fjern idioten og red livet!

Kl. 12.49
Beredskabsniveauet for Finlands kritiske infrastruktur er
blevet øget

Kl. 12.58
Putin-venlig politiker lander aftale om regering i Slovakiet

Kl. 13.12
USA med ny støttepakke til Ukraine

Kl. 13.43
Ukraine identificerer formodede informanter i blodigt angreb

Kl. 15.21
Danmarks nye rolle overskrider ikke nogen "rød linje", siger
forsvarsminister

Kommentar:

Nej, men russerne håber jo på, at vi som kujoner stikker halen
mellem benene, bare man siger: 'Bøh'!

Kl. 15.38
Nyt samarbejde skyldes bekymring blandt allierede, siger
korrespondent

Kl. 15.50
Danmark krydser ikke "rød linje" – men Putin vil opfatte det
anderledes, siger militæranalytiker

Kl. 16.02
Dansk bidrag skal presse forsvarsindustri til at lave mere
ammunition

Kl. 16.24
Ukrainske brødre anklaget for at have hjulpet Moskva med
caféangreb

Kl. 16.44
Russisk aktivist idømt bøde for artikel om Rusland

Kl. 16.48
Dansker død i Ukraine

Kl. 17.11
Ukraines allierede tæt på forbud mod russiske diamanter.

Kl. 17.29
Russisk missilangreb dræber mindst to mennesker på ukrainsk
skole
]

15 min siden (Time now CET 19.04)
Støtten til Ukraine vil ikke blive svækket på grund af
situationen mellem Hamas og Israel

Det siger NATO's generalsekretær, Jens Stoltenberg, ...

2 min siden (Time now CET 19.04)
Rusland vil ikke forholde sig passiv til Danmarks nye rolle i
Ukraine, siger ambassadør

Kommentar:

Kom nu til *fornuft*, FØREND 3. Verdenkrig er en realitet, og
vi alle omkommet!

HVORFOR kan du ikke bare holde nallerne for dig selv, din
*tyveknægt*?

HVORFOR skal du ABSOLUT som en *uforstandig* Alfahan
*terrorisere* alle os andre?

HVORFOR skal du ABSOLUT *stjæle* landområder fra Georgien og
nu også Ukraine?

HVORFOR?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sig (still
perhaps the voice of ET):
(2023-10-11, Wednesday, day no 284 (81 left), CET 19:08, GMT 17:08)
- "Svar mig!"

(
19:08-Ordene blev udtalt i *bydeform*!
)