Længe leve *ytringsfriheden*: Tusindvis af muslimer i optog gennem København med koranen - News 2023-07-30

Subject: Smat - News 2023-07-29
Date: Sat, 29 Jul 2023 03:09:17 +0200
25435 <ua1ort$2d42a$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ciUCNXFjVWs/m/RLVXy8ZnAAAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide
> Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
> 24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
> Sodom (Sodoma)
> https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Last warning (Sidste advarsel)

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ[
... ]> 206 days after The International Court of Justice ...

> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>
[ ... ]> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?[ ... ]> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S120 lør 29 jul 23:55:29
29.juli dr.dk/nyheder 19:37

FYRVÆRKERILAGER EKSPLODERER

I går kl. 19:37
Eksplosion på fyrværkerilager i Thailand dræber flere og sårer
mindst hundrede
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eksplosion-paa-fyrvaerkerilager-i-thailand-draeber-flere-og-saarer-mindst-hundrede

-

I går kl. 20:11
Frankrig suspenderer al udviklingsstøtte til Niger efter militærkup
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/frankrig-suspenderer-al-udviklingsstoette-til-niger-efter-militaerkup

-

Georgisk demonstration tvang russisk krydstogtskib til at
forlade havn
I går kl. 20.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-29-georgisk-demonstration-tvang-russisk-krydstogtskib-til-at-forlade-havn

-

DR S122 lør 29 jul 23:55:29
29.juli dr.dk/nyheder 21:13

VOLDELIGE DEMONSTRATIONER

I går kl. 21:13
Voldelige demonstrationer i Bangladesh: Politiet bruger
tåregas og gummikugler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/voldelige-demonstrationer-i-bangladesh-politiet-bruger-taaregas-og-gummikugler

-

Dansk FN-ambassadør beskylder Rusland for koranindblanding
I går kl. 22.02
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-07-29-dansk-fn-ambassadoer-beskylder-rusland-for-koranindblanding

-

I går kl. 22:07
Danmarks FN-ambassadør beskylder Rusland for at blande sig i
koran-stridigheder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmarks-fn-ambassadoer-beskylder-rusland-blande-sig-i-koran-stridigheder

- Og det er svært ikke at få en mistanke om, at der er et ønske
om at fiske i rørte vande.

-

- Alle skal følge visse regler, siger Putin om fængslinger
I dag kl. 05.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-30-alle-skal-foelge-visse-regler-siger-putin-om-faengslinger

-

Moskva rammes af tredje droneangreb på en uge
I dag kl. 05.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-30-moskva-rammes-af-tredje-droneangreb-paa-en-uge

-

Tusindvis af muslimer i optog gennem København med koranen
I dag kl. 06.17
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-07-29-tusindvis-af-muslimer-i-optog-gennem-koebenhavn-med-koranen

14 moskeer i København havde opfordret sine medlemmer til at
medbringe Koranen til lørdagens optog.

Subject: ET-Break (Was: Klogest er det derfor nok, at
vi når til enighed om at leve sammen som gode naboer) -
News 2023-07-28
Date: Fri, 28 Jul 2023 09:34:26 +0200
25433 <u9vr23$26lda$1...@news.eternal-september.org>
File 25.433 ...
Blasphemy (Blasfemi)
https://sites.google.com/view/blasphemy/files/25-xxx/25-4xx/25-433
Freedom of expression (Ytringsfrihed)
https://sites.google.com/view/kall-freedom-of-expression/files/25-xxx/25-4xx/25-433
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1orD9ENOaFQ/m/gLgI-UUuAAAJ

> [...]
>
> Vil du bryde dig om, at jeg kommer og *forlanger*, at MIN Gud
> skal bestemme overalt, OGSÅ der hvor du bor?
>
> Næppe!
>
> HVORFOR ikke?
>
> Fordi du IKKE opfatter min Gud som værende ægte!
>
> (Koranen påstår jo ligefrem, at vi jøder og kristne har
> *forfalsket* det oprindelige budskab)
>
> Men sæt nu du har taget fejl (hvilket jeg og andre kristne jo
> tror)!
>
> Er det da ikke en "anelse" *fanatisk* at favorisere dig selv (og
> al det, som du tror på) på andres bekostning ?

Tak Gud, at Du har givet os et *demokratisk* land, hvor det er
tilladt at tænke og mene, som det passer en, når bare det ikke
er til skade for andre!

-

DR S125 søn 30 jul 08:29:45
30.juli dr.dk/nyheder 07:11

MOSKVA RAMT AF DRONEANGREB

I dag kl. 07:11
Moskva ramt af tredje droneangreb på en uge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/moskva-ramt-af-tredje-droneangreb-paa-en-uge

-

DR S127 søn 30 jul 08:29:45
30.juli dr.dk/nyheder 07:49

RISHI SUNAK OM OLIE- OG GASFELTER

Britisk premierminister støtter mere olie- og gasefterforskning
ud for den britiske kyst
I dag kl. 07:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/britisk-premierminister-stoetter-mere-olie-og-gasefterforskning-ud-den-britiske-kyst

I et forsøg på at adskille sig fra oppositionen bakker Rishi
Sunak op om olie- og gasudvinding i Nordsøen.

-

DR S130 søn 30 jul 08:29:45
30.juli dr.dk/nyheder 08:26

PUTIN OM FÆNGSLING AF KRITIKERE

2023-07-30 kl 09.14
48 min. siden
Putin om fængsling af kritikere: Alle skal følge visse regler
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-om-faengsling-af-kritikere-alle-skal-foelge-visse-regler

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.09
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-29-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.22
Video viser ødelæggelser efter missilangreb i Dnipro

Kl. 19.42
Rusland hævder, at Ukraine målretter jernbane til Krim med
Storm Shadow-missiler

Kl. 20.23
Rusland hævder at have erobret svensk kampkøretøj for første gang

Kl. 20.54
Ukraine: To dræbt i raketangreb i Zaporizjzja

Kl. 22.19
Afrikansk og kinesisk idé kan skabe fundament for fred, siger
Putin

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.14
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-30-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.16
Moskva rammes af tredje droneangreb på en uge

Kl. 05.42
Putin taler ved flådeparade

Kl. 05.55
Putin forsvarer fængsling af kritikere: - Alle skal følge visse regler

47 min siden (Time now CET 09.22)
Wagner-soldater er samlet i Belarus, siger efterretningstjeneste

43 min siden (Time now CET 09.22)
Arsenal-stjerne vil genopbygge udbombet skole i Ukraine

(Time now CET 09.22)

2023-07-30 kl 09.14
15 min. siden
Uranpolitik og tempoet for selvstændighed splitter Siumut før afgørende
formandsvalg

TV2:
2023-07-30 kl 09.14
Tre personer i kritisk tilstand efter ulykke
I dag kl. 07.28

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25437

Står Putin bag kuppet i Niger ?

Subject: Længe leve *ytringsfriheden*: Tusindvis af muslimer i
optog gennem København med koranen - News 2023-07-30
Date: Sun, 30 Jul 2023 09:30:33 +0200
25437 <ua53iq$2tc21$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ZJI71P4jA-Y/m/Pr6Z2SnLAAAJ
Britisk minister problematiserer dansk storindkøb af omstridt
israelsk våbensystem
I dag kl. 10:00
https://www.dr.dk/nyheder/indland/britisk-minister-problematiserer-dansk-storindkoeb-af-omstridt-israelsk-vaabensystem

Nye raketkastere til 942 millioner kroner kan ikke affyre samme
slags missiler, som flertallet af Danmarks tætteste allierede
bruger og har på lager.

-

I dag kl. 11:10
Lars Løkke Rasmussen indkalder partier til møde om
koranafbrændinger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lars-loekke-rasmussen-indkalder-partier-til-moede-om-koranafbraendinger

-

Lars Løkke indkalder ordførere til møde om koranafbrændinger
I dag kl. 12.10
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-07-30-lars-loekke-indkalder-ordfoerere-til-moede-om-koranafbraendinger

-

DR S132 søn 30 jul 15:28:36
30.juli dr.dk/nyheder 12:33

30 SKIBE FØJES TIL RUSSISK FLÅDE

I dag kl. 12:33
Putin vil føje 30 nye skibe til den russiske flåde i år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-vil-foeje-30-nye-skibe-til-den-russiske-flaade-i-aar

-

Wagner-gruppen forlod Ukraine – men hvor er de taget hen?
I dag kl. 12.37
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-29-wagner-gruppen-forlod-ukraine-men-hvor-er-de-taget-hen

-

DR S133 søn 30 jul 15:28:36
30.juli dr.dk/nyheder 12:40

KUPMAGERE I NIGER ADVARER

I dag kl. 12:40
Kupmagere i Niger advarer mod militær indblanding fra andre lande
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kupmagere-i-niger-advarer-mod-militaer-indblanding-fra-andre-lande

-

Putin varsler oprustning i tale
I dag kl. 14.22
Opd. I dag kl.
14.58https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-30-putin-varsler-oprustning-i-tale

-

Koranafbrændingerne er på dagsordenen mandag, både i Danmark og
i udlandet: 'Vi er muligvis på tærsklen til en ny diplomatisk
krise'
I dag kl. 14:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/koranafbraendingerne-er-paa-dagsordenen-mandag-baade-i-danmark-og-i-udlandet-vi-er

Mandag skal Folketingets udenrigsordførere mødes til en
briefing. Samtidig mødes 57 muslimske landes udenrigsministre
om samme emne.

-

DR S134 søn 30 jul 15:28:36
30.juli dr.dk/nyheder 14:53

DEMOER FORAN FRANSK AMBASSADE
Den franske ambassade i Niger er blevet
angrebet af demonstranter, der har
protesteret foran den i dag. De
fordømmer den tidligere franske
kolonimagt. Flere har forsøgt at komme
ind i bygningen, og en dør er stukket i
brand, skriver nyhedsbureauet AP. Det
er støtter af general Abdourahamane
Tchiani, som erklærede sig selv som
landets nye leder efter et militærkup i
denne uge, som protesterer.
Demonstranterne har haft russiske flag
med og skal blandt andet have råbt
"Længe leve Putin" og "Ned med
Frankrig". Vladimir Putin vil gerne
udvide Ruslands indflydelse i regionen,
skriver AP. Frankrig fordømmer volden,
der udspiller sig foran ambassaden.

I dag kl. 14:53
Protester ved den franske ambassade i Niger: Flere har forsøgt
at komme ind i bygningen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/protester-ved-den-franske-ambassade-i-niger-flere-har-forsoegt-komme-ind-i-bygningen

Står Putin bag kuppet i Niger ?

-

DR S135 søn 30 jul 15:28:36
30.juli dr.dk/nyheder 15:27

LANDE SANKTIONERER NIGER

I dag kl. 15:27
Vestafrikanske lande truer med sanktioner mod Niger -
rejseforbud og handelsstop
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/vestafrikanske-lande-sanktionerer-niger-indfoerer-rejseforbud-og-handelsstop

-

Vestafrikanske lande retter hårde sanktioner mod kupmagere i
Niger
I dag kl. 15.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-30-vestafrikanske-lande-retter-haarde-sanktioner-mod-kupmagere-i-niger

-

I dag kl. 16:01
Mindst 40 dræbt efter eksplosion ved politisk møde i Pakistan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-35-er-draebt-ved-eksplosion-ved-politisk-moede-i-pakistan

-

2023-07-30 kl 17.15
Mindst 39 er dræbt i eksplosion i Pakistan
46 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-30-mindst-39-er-draebt-i-eksplosion-i-pakistan

[...]

Kl. 09.32
Putin har før haft "en gamechanger" i ærmet ved flådeparade,
siger korrespondent

Kl. 10.28
Rusland får 30 nye skibe i år, siger Putin

Kl. 10.59
Droneangreb forpurret natten til søndag, siger det russiske
forsvarsministerium

Kl. 12.58
Pave Frans i forbøn for fornyet kornaftale

Kl. 14.40
Medvedev truer igen med atomvåben

Kl. 14.50
Opgradering af russisk flåde var forventeligt, siger ekspert

Kl. 16.07
Zelenskyj besøger tilskadekomne soldater

51 min siden (Time now CET 17.22)
Sovjetiske symboler bliver fjernet på statue i Kyiv

26 min siden (Time now CET 17.22)
Krigen vender tilbage til russisk territorium, skriver Zelenskyj

(Time now CET 17.22)

2023-07-30 kl 17.05
22 min. siden
Ung FCM-angriber lynede i sejr over Silkeborg IF

TV2:
2023-07-30 kl 17.15
Mindst 39 er dræbt i eksplosion i Pakistan
46 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25438

Regeringen vil sætte ind mod koranafbrændinger

Iskappe på størrelse med Argentina forsvundet: - Det er ikke
bare opsigtsvækkende, det er decideret skræmmende

optog gennem København med koranen - News 2023-07-30
Date: Sun, 30 Jul 2023 09:30:33 +0200
[...]
I dag kl. 17.25
https://nyheder.tv2.dk/klima/2023-07-30-iskappe-paa-stoerrelse-med-argentina-forsvundet-det-er-ikke-bare-opsigtsvaekkende-det-er-decideret-skraemmende

Antarktis mangler et område på størrelse med Argentina
sammenlignet med 2010, viser nye data.

-

DR S137 søn 30 jul 20:15:08
30.juli dr.dk/nyheder 17:32

PAVE FRANS BEDER RUSSISKE "BRØDRE"

I dag kl. 17:32
Pave Frans beder russiske 'brødre' om at gendanne kornaftale
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pave-frans-beder-russiske-broedre-om-gendanne-kornaftale

-

Regeringen vil arbejde på at forhindre koranafbrændinger foran
udenlandske ambassader
I dag kl. 18:36
opdateret I dag kl. 19:36
https://www.dr.dk/nyheder/indland/regeringen-vil-arbejde-paa-forhindre-koranafbraendinger-foran-udenlandske-ambassader

Udenrigsministeren mener ikke, at et sådan tiltag vil gå på
kompromis med ytringsfriheden.

-

Regeringen vil sætte ind mod koranafbrændinger
I dag kl. 18.41
Opd. 2 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-07-30-regeringen-vil-saette-ind-mod-koranafbraendinger
Jeg kan huske engang, at en demonstrant blev hindret i (af det
lokale politi) at protestere åbenlyst mod dronningens besøg!

Man syntes ikke, at man kunne byde dronningen dette!

Så ...

Man har åbenbart IKKE krav på at ytre sig hvor-som-helst
når-som-helst.

Hmm ...

Jeg selv ville engang i 1990'erne protestere foran
Christiansborg mod vores samhandel med Cannibalistan (China)
pga. deres krænkelser af menneskerettighederne!

Jeg havde taget en uldsweater produkseret i Kina med, og tanken
var, at denne skulle futtes af!

Men ...

Jeg *indså*, at det var "lidt" uansvarligt med åben ild midt
inde i en storby, for sæt nu ilden bredte sig!

Så jeg valgte at hive og flå sweateren itu (i stedet for)!

Man KUNNE således have et *generelt* forbud mod at futte ting
af i vores storbyer (herunder de områder, hvor der befinder sig
udenlandske ambassader og religiøse forsamlingssteder)!

Ja!

Så KUNNE man FORTSAT futte ting af ude i naturen (ved mindre
der også her er brandfare, apropos tørken i juni måned)!

[...]

DR S139 søn 30 jul 20:15:08
30.juli dr.dk/nyheder 19:13

DI KALDER NY MELDING FORNUFTIG

I dag kl. 19:13
Dansk Industri kalder regeringens melding om koranafbrændinger
fornuftig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-industri-kalder-regeringens-melding-om-koranafbraendinger-fornuftig

-

I dag kl. 19:31
Svensk statsminister har talt med Mette F.: 'Der er behov for
tiltag for at styrke vores modstandskraft'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svensk-statsminister-har-talt-med-mette-f-der-er-behov-tiltag-styrke-vores

-

Noa Redington: - Man er ganske enkelt hunderæd
I dag kl. 19.43
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-07-30-noa-redington-man-er-ganske-enkelt-hunderaed

Der er tale om en historisk hensigt fra regeringen. Der skal
sættes en stopper for koranafbrændinger, siger Lars Løkke
Rasmussen (M).

-

DR S140 søn 30 jul 20:15:08
30.juli dr.dk/nyheder 20:14

DSU ER UENIGE MED REGERINGEN

2023-07-30 kl 21.01
47 min. siden
Ungdomsparti undsiger koran-udmelding:
DSU er dybt uenig med regeringen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ungdomsparti-undsiger-koran-udmelding-dsu-er-dybt-uenig-med-regeringen

-

DR S141 søn 30 jul 21:08:23
30.juli dr.dk/nyheder 21:06

135.000 HEKTARBRÆNDT PÅ 12 DAGE

2023-07-30 kl 21.39
33 min. siden
135.000 hektar land er brændt af på 12 dage i middelhavslande
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/135000-hektar-land-er-braendt-af-paa-12-dage-i-middelhavslande

-

2023-07-30 kl 21.41
Paludan: - Det er rablende vanvittigt
9 min siden
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-07-30-paludan-det-er-rablende-vanvittigt

[...]

Kl. 17.31
Russisk ingeniørenhed i Mariupol ramt, hævder gruppe

Kl. 19.08
To dræbt efter missilangreb på uddannelsessted

Kl. 19.41
Fredstopmøde i Saudi-Arabien

Rusland er ikke inviteret.

Kl. 19.44
Gradvis fremgang ved Bakhmut, siger talsmand

Kl. 20.10
Rusland har smidt klyngebomber over by, siger militærchef

29 min siden (Time now CET 21.38)
Havde russisk kampvogn i baghaven som trofæ

(Time now CET 21.38)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25439